Kan hij geen wifi thuis hebben?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Jazeker, maar zitten de ontvangers dan eveneens op het Wi-Fi netwerk bij jou thuis?
Nog wel ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ook met opstarten van Whatsapp is ie gewoon snel.
Daarom zet ik er vooralsnog geen muziek op. Daar heb ik een iPod / iPad voor.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:14 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Daarom zet ik er vooralsnog geen muziek op. Daar heb ik een iPod / iPad voor.
Het gaat mij niet om de muziek...quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Koop er dan ook meteen een Nokia 3310 bij om te bellen, dan hoef je je iPhone helemaal niet meer te gebruiken. Zo kun je hem lekker in een glazen vitrine zetten om ernaar te kijken, zonder je zorgen te maken over enige vorm van slijtage
Ik vind het niet zo gek hoor...100 euro per verdubbeling van het aantal Gb's.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Koop er dan ook meteen een Nokia 3310 bij om te bellen, dan hoef je je iPhone helemaal niet meer te gebruiken. Zo kun je hem lekker in een glazen vitrine zetten om ernaar te kijken, zonder je zorgen te maken over enige vorm van slijtage
Wat voor iPhone heb jij, bij mij heb ik nml sinds kort een toetsenbord met speech to text..quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef Braddie het volgende:
Én wat ik ook heel vervelend vind is dat er geen Speech To Text toetsenbord is, zoals bij Android wel het geval is (Dat vond ik een hele fijne feature van m`n S3)
Heb een iPhone 5..quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:39 schreef RoryM het volgende:
[..]
Wat voor iPhone heb jij, bij mij heb ik nml sinds kort een toetsenbord met speech to text..
Het is wel enkelt in het engels.
Als siri aanstaat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Alleen als siri aanstaat zie je dat
Ik heb ook een iPhone 5...quote:
Ja.... in het engelsquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:47 schreef RoryM het volgende:
[..]
Ik heb ook een iPhone 5...
Als je het engelse toetsenbord aanzet dan krijg je automatisch een knopje met een microfoontje erbij...
Ik weet niet of je daarvoor siri aan moet hebben; dit heb ik wel
Die is er helaas idd nog nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja.... in het engels![]()
Maar, heb hem het liefst in het nederlands natuurlijk.
Ja, bedankt voor het zo serieus ingaan op m`n ontwetendheid manquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:07 schreef mitchelll0181 het volgende:
Assumption is the mother of all fuckups
Zegt diegene die .. Ahh fuck itquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor het zo serieus ingaan op m`n ontwetendheid man![]()
Zeg dan gewoon niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |