Waarom niet gewoon GMail ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Facebook, instagram, mobiel bankieren, nu.nl, whatsapp, Shazam, Appvandedag (gratis betaalapps),iMailG (Gmail op je iphone), Youtube, Twitter, Skype, Bump (app om bestanden tussen twee phones te transfereren)
Die was er nog niet toen ik die app downloaddequote:
Ben je van plan oorlog te gaan voeren met je telefoon op zak ofzoquote:
Hoe is het bevallen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, zeker na jouw review. Bedankt daarvoor
[..]
Dat geloof ik zeker, ik word van snoozen altijd vermoeider dan wanneer ik meteen was opgestaan.
Die is tot vallen vanaf 2 meter hoogte.quote:Op maandag 3 juni 2013 06:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kijk voor 12u eens op 1dayfly.nl
Je gelooft te veel in marketingpraatjesquote:Op maandag 3 juni 2013 10:53 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Die is tot vallen vanaf 2 meter hoogte.
De Otterbox Defender kan tot 23 verdiepingen aan.
Ik heb het zelf gezien!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je gelooft te veel in marketingpraatjes
Neem gewoon een verzekering en laat die telefoon in zijn waarde zonder zijn waardigheid aan te tastenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:53 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Die is tot vallen vanaf 2 meter hoogte.
De Otterbox Defender kan tot 23 verdiepingen aan.
Ik heb juist alle verzekeringen - die ik nog had lopen - een hele tijd terug opgezegd. Voor mij geen mobielverzekering meer. Dáárom ben ik er ook zo voorzichtig mee en ik ga de Otterbox bestellen, wat jullie er ook van vinden.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:06 schreef very het volgende:
[..]
Neem gewoon een verzekering en laat die telefoon in zijn waarde zonder zijn waardigheid aan te tasten
Zelf weten.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:00 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik heb juist alle verzekeringen - die ik nog had lopen - een hele tijd terug opgezegd. Voor mij geen mobielverzekering meer. Dáárom ben ik er ook zo voorzichtig mee en ik ga de Otterbox bestellen, wat jullie er ook van vinden.
Maak je ook een filmpje als je dat ding van de Euromast gooit? Beetje leedvermaak kan geen kwaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:00 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik heb juist alle verzekeringen - die ik nog had lopen - een hele tijd terug opgezegd. Voor mij geen mobielverzekering meer. Dáárom ben ik er ook zo voorzichtig mee en ik ga de Otterbox bestellen, wat jullie er ook van vinden.
takes one to know onequote:
Ja. Een hele mooie tip. Naar de Apple store ermee. Nooit last van gehad.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:10 schreef Dirkos1987 het volgende:
Meer mensen last van batterij problemen met de iPhone 5??
Mijne valt zo 3x per maand ineens uit en zegt dan dat de batterij leeg is, terwijl de balk 1 min ervoor nog aangaf dat er 20% over was.
Tips wat ik hier mee moet doen?
Zou ik ook zeggen...quote:Op maandag 3 juni 2013 19:10 schreef Dirkos1987 het volgende:
Meer mensen last van batterij problemen met de iPhone 5??
Mijne valt zo 3x per maand ineens uit en zegt dan dat de batterij leeg is, terwijl de balk 1 min ervoor nog aangaf dat er 20% over was.
Tips wat ik hier mee moet doen?
Ik. Heb. Dat. Gezien!quote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
SureMaar ga jij vooral je iPhone als tennisbal gebruiken.
Simpel: Het gaat niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een goede manier weet om te downgraden van 6.1.3 naar 6.1.2
Met me stomme kop update gedaan en heb geen shsh blobs van 6.1.2.
Op youtube zeker?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik. Heb. Dat. Gezien!
En nee, ik ga 'm niet als tennisbal gebruiken sukkel! Het is gewoon ter bescherming, voor áls...!
Niet. Dat wordt wachten op de release én jailbreak van iOS7.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een goede manier weet om te downgraden van 6.1.3 naar 6.1.2
Met me stomme kop update gedaan en heb geen shsh blobs van 6.1.2.
En dat moet dan natuurlijk in Amsterdam zijn, ga er vanuit dat ze hem gaan opsturen en niet dat ik zomaar een nieuwe krijg?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:41 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja. Een hele mooie tip. Naar de Apple store ermee. Nooit last van gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |