abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:43:51 #1
340341 Blester
Membre très utile
pi_126818584
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:44:56 #2
340341 Blester
Membre très utile
pi_126818635
TT leek me wel een mooi vooruitzicht, lang leven stimulerende TT's :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:55:09 #3
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_126819056
Hoeveel verdienen jullie ermee?
pi_126819091
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:55 schreef sonnyspek het volgende:
Hoeveel verdienen jullie ermee?
Hoeveel verdien jij?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:57:47 #5
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_126819141
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:56 schreef JDx het volgende:

[..]

Hoeveel verdien jij?
Ohja, beetje niet nette vraag. Ik doe er nog niet aan. :)
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:00:17 #6
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126819239
Ik verdien maandelijks tienduizend euro. Ik krijg het alleen niet.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:40:13 #7
340341 Blester
Membre très utile
pi_126820753
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:55 schreef sonnyspek het volgende:
Hoeveel verdienen jullie ermee?
Miljoenen per dag natuurlijk.
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:13:37 #8
131603 Afwazig
Serious business
pi_126827030
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:40 schreef Blester het volgende:

[..]

Miljoenen per dag natuurlijk.
Overdrijven is ook een vak hoor.

Per maand kom ik wel aardig in de buurt. :)
pi_126836547
Een miljard
  woensdag 22 mei 2013 @ 08:11:59 #10
340341 Blester
Membre très utile
pi_126844634
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Een miljard
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:13 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak hoor.

~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126844693
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef JK het volgende:
Ik verdien maandelijks tienduizend euro. Ik krijg het alleen niet.
ik wel
pi_126845216
Zo vandaag maar weer vol aan de bak. Weer een zooi nieuwe sites maken en daarna weer backlinken als een malle.
pi_126846043
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Zo vandaag maar weer vol aan de bak. Weer een zooi nieuwe sites maken en daarna weer backlinken als een malle.
Je bent al gestopt met werken?

De betalingen zijn onderweg trouwens!
pi_126846791
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:40 schreef JDx het volgende:

[..]

Je bent al gestopt met werken?

De betalingen zijn onderweg trouwens!
Nee, ik ben nog niet gestopt met werken. Ik werk wel iets minder en hoop dat ik na de zomer kan stoppen. Ben benieuwd wanneer het adsense geld op mijn rekening staat. Werk jij al minder JDX?
pi_126847220
Nee heb net een flinke loonsverhoging gehad en even kijken hoe dat gestort wordt volgende maand en of dat allemaal klopt, even cashen gauw nog, voor de vakantie en net nieuwe auto gekocht en daarna... geld went zo snel :{
pi_126849871
Wat een leven heb je ook... dik geld, nieuwe auto, bulgaar 8-) *)
Facts don't care about your feelings
pi_126850149
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat een leven heb je ook... dik geld, nieuwe auto, bulgaar 8-) *)
Bulgaarse
en je vergeet voor t gemak de hond ook nog, JDx wordt echt volwassen
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_126850194
Haha, Miley de puppy! Zou nog wel mooi weer willen en snel een beetje :P
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:00:42 #19
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126850568
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

ik wel
Helaas kunnen we dat niet allemaal. :) Maar ik ben blij dat jij het wel voor elkaar krijgt!
pi_126850973
Geld zal er morgen bij zijn, Adsense ietsie minder dan de recordmaanden maar met de andere inkomsten erbij is dit de beste maand tot nu toe :)
pi_126851074
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:11 schreef WebBeestje het volgende:
Geld zal er morgen bij zijn, Adsense ietsie minder dan de recordmaanden maar met de andere inkomsten erbij is dit de beste maand tot nu toe :)
Ja vakantiegeld :')
pi_126851281
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:00 schreef JK het volgende:

[..]

Helaas kunnen we dat niet allemaal. :) Maar ik ben blij dat jij het wel voor elkaar krijgt!
waarom zou dat niet kunnen? als je hard genoeg wil, lukt het. een doel, plan, en voldoende doorzettingsvermogen = resultaat. het belangrijkste is dat je niet zit te treuzelen en gewoon keihard aan de slag gaat :Y

ik was ooit meer van het lezen. jarenlang alleen meer gelezen, ik wist de theorie maar deed er maar niks mee. je moet gewoon aan het werk gaan, als je een idee hebt: doen. als je een droom hebt of er is iets wat je graag wil doen in je leven: niet uitstellen, meteen doen. of de obstakels oplossen en zorgen dat je het op korte termijn kan doen. doe ik sinds een jaartje nu ook, en het gaat beter dan ik een paar jaar geleden had durven dromen ^O^

geldt niet alleen voor adsense, maar voor al je levensdromen. als je niks doet, gebeurt er ook niks, heb ik wel geleerd.

[ Bericht 12% gewijzigd door Deeltjesversneller op 22-05-2013 12:26:31 ]
pi_126852330
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

waarom zou dat niet kunnen? als je hard genoeg wil, lukt het. een doel, plan, en voldoende doorzettingsvermogen = resultaat. het belangrijkste is dat je niet zit te treuzelen en gewoon keihard aan de slag gaat :Y

ik was ooit meer van het lezen. jarenlang alleen meer gelezen, ik wist de theorie maar deed er maar niks mee. je moet gewoon aan het werk gaan, als je een idee hebt: doen. als je een droom hebt of er is iets wat je graag wil doen in je leven: niet uitstellen, meteen doen. of de obstakels oplossen en zorgen dat je het op korte termijn kan doen. doe ik sinds een jaartje nu ook, en het gaat beter dan ik een paar jaar geleden had durven dromen ^O^

geldt niet alleen voor adsense, maar voor al je levensdromen. als je niks doet, gebeurt er ook niks, heb ik wel geleerd.
http://www.blackhatworld.(...)ty-bank-account.html

Work hard play hard. Je kan zoveel geld verdienen als je wil maar je moet wel hard werken. Geld komt je niet aanwaaien. Met de juiste motivatie en creativiteit kan je bergen verzetten.

Aankomende dagen loon, vakantiegeld, adsense, affiliate, life's good 8-)
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:51:35 #24
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126852483
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

waarom zou dat niet kunnen?
Oh, het kan ook wel. Maar niet in mijn doelgroep van mijn grootste site. Maar dat maakt me ook niet uit, ik haal er andere voordelen uit. En ik wil er niet AL mijn tijd in steken, heb ook nog andere dingen te doen op dit moment. Maar als ik een goed idee heb ga ik het wel uitvoeren... maar jij verdient volgens mij meer met affiliate dan met adsense, of heb ik dat mis?
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:08:19 #25
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_126853118
Maken jullie ook nog gebruik van tools voor seo/linkbuidling/twitter e.d.?

Ik heb vandaag voor het eerst een betaalde tool aangeschaft voor dit werk, de startpaginatool hoop over gelezen op sitedeals: Hier En hij was niet zo duur.

Ik heb net voor het eerst met een keyword getest en aangemeld bij een berg startpagina's. Ik zal wel laten weten of dit een beetje werkt.

Ik ben nog op zoek naar een tool om tweet op meerdere accounts in te plannen en laten plaatsten, liefst gratis of niet duur..Iemand tips? Ook heb ik via 1 van deze topics ooit een website van iemand gevonden waar je mensen automatic kon volgen/ontvolgen op twitter, gemaakt door iemand in deze topics. Ben de link kwijt.. Weet iemand welke site ik bedoel?
pi_126853431
Wat voor startpagina's voegt ie de links dan toe? Sommige startpagina's zijn erg goed qua PR, maar lastig om tussen te komen tenzij je echt een goede site hebt. Anderen vragen absurde bedragen. Of heeft die tool een deal gesloten met die eigenaren ofzo? Het heeft natuurlijk ook weinig zin om je website toe te voegen aan een niet relevante startpagina...
Facts don't care about your feelings
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:20:32 #27
131603 Afwazig
Serious business
pi_126853515
Die tool meldt waarschijnlijk de link alleen aan en voegt ze niet daadwerkelijk toe. Het toevoegen moet door de beheerder gebeuren.
pi_126853517
Denk dat het gewoon een mail tooltje is die in 1x mailtjes stuurt naar alle startpagina eigenaars van jouw keuze. Dan is het maar afwachten of je er tussen komt.

Edit: ahhh, 3 seconden te laat :P
pi_126853567
Oh zo wel heel lui dan als je dat niet ff zelf kunt zoeken haha maar oke, als je meer dan 29,- per kwartier verdient dan is het wel waard ;)
Facts don't care about your feelings
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:23:23 #30
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_126853622
Kijk anders even op hun site ;)

Je vult ik de gegevens in, en kan dan binnen de startpagina's zoeken op een trefwoord. Lijst met pagina's in nu 27 startpagina's, (goedbegin, startkabel, enz) Dus vindt je dan de relevante startpagina die je aan kan klikken en automatisch invult. Ze hebben verder geen afspraken, maar het helpt je snel de pagina's te vinden en een bericht te sturen.

Ik weet inderdaad dat je niet zomaar op de startpagina's komt, maar op de kleinere wel, ik heb nu zo een +- 50 startpagina's aangeklikt op 1 keyword. Ik hoop 5 tot 10 (relevante) linkjes te krijgen...
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:24:03 #31
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_126853658
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh zo wel heel lui dan als je dat niet ff zelf kunt zoeken haha maar oke, als je meer dan 29,- per kwartier verdient dan is het wel waard ;)
Dit gaat wel echt een stuk sneller ;-)
pi_126853679
Oh van die goedbegin troep zit er ook tussen, ach ja, wel geinige tool maar ja de ECHTE belangrijke links zijn toch vaak van beheerders die je niet zomaar er tussen knallen.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:26:12 #33
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_126853731
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh van die goedbegin troep zit er ook tussen, ach ja, wel geinige tool maar ja de ECHTE belangrijke links zijn toch vaak van beheerders die je niet zomaar er tussen knallen.
Klopt, pagerank van de pagina's staat er ook bij. Het maakt het klusje alleen sneller..

Weet iemand nog welke twittertool/pagina ik bedoel?
pi_126854676
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:14 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja vakantiegeld :')
Lol ik wist niet dat jij ook je maandelijkse inkomsten van je baan erbij op telde :o
pi_126855296
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:49 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Lol ik wist niet dat jij ook je maandelijkse inkomsten van je baan erbij op telde :o
Wat nee joh, dat zou wel erg zuur zijn als ik dat verdiende :')
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:50:45 #36
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_126857304
Als jullie webshop opzetten, hoe doen jullie dat met producten enzo? Welke stappen kan je het beste ondernemen.

Ben even wat moois aan het inventariseren. 8-)
Weet dat er een product sinds kort naar nederland komt. Al groot is in Duitsland. Is een NL-se groothandel nu in. Tevens nog mooi domeinnaam voor vrij.

Maar hoe ga ik dat doen met de producten van de shop. Kan ik de groothandel hier het beste voor contacteren of zei zoiets direct aan de klant kunnen leveren? Of kan ik beter met het hoofdkantoor in Duitsland contacteren? :@
pi_126866793
Kan iemand hier het tabblad 'Advertenties (Centrum voor advertentiebeoordeling)' bij 'Advertenties toestaan en blokkeren' per website bekijken? Hier kan ik het alleen openen onder 'Al mijn sites'. Wel leuk en aardig zo, maar met zoveel websites in de lijst zijn (totaal) niet-relevante advertenties niet echt vlot per website te blokkeren, en is ook niet te zien welke advertenties nou op welke website precies worden weergegeven :P.
Get stoned
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:01:28 #38
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126872141
Bij 'manage' (ik gebruik liever de Engelse versie) kan je wel je sites claimen en blijkbaar per site advertenties blokkeren. Ik gebruik dit alleen globaal... maar het zou dus wel moeten kunnen.
pi_126882618
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef JK het volgende:
Bij 'manage' (ik gebruik liever de Engelse versie) kan je wel je sites claimen en blijkbaar per site advertenties blokkeren. Ik gebruik dit alleen globaal... maar het zou dus wel moeten kunnen.
Ja, daar heb ik al mijn websites met Adsense staan, en (volgens mij sinds kort) kun je ook toegang krijgen tot het 'Ads (Ad review centre)' (bij 'All my sites'). Hier kun je zien welke advertenties er binnen je account worden weergegeven, maar je kunt (naar mijn weten) deze dus niet sorteren/filteren per website. Daardoor blokkeer je de advertenties in eerste instantie dus direct voor je gehele account, in plaats van per website. Dat vind ik een beetje krom :P.

Ik dacht dat het misschien pas bij de betreffende websites weergegeven zou worden wanneer er een bepaald aantal verschillende advertenties bij die website weergegeven zijn. Er worden met mijn websites namelijk lang niet zoveel advertentieweergaven gegenereerd als bij sommigen hier :P.
Get stoned
pi_126887663
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:23 schreef DuracellPower het volgende:
Kijk anders even op hun site ;)

Je vult ik de gegevens in, en kan dan binnen de startpagina's zoeken op een trefwoord. Lijst met pagina's in nu 27 startpagina's, (goedbegin, startkabel, enz) Dus vindt je dan de relevante startpagina die je aan kan klikken en automatisch invult. Ze hebben verder geen afspraken, maar het helpt je snel de pagina's te vinden en een bericht te sturen.

Ik weet inderdaad dat je niet zomaar op de startpagina's komt, maar op de kleinere wel, ik heb nu zo een +- 50 startpagina's aangeklikt op 1 keyword. Ik hoop 5 tot 10 (relevante) linkjes te krijgen...
Heb deze tool ook een paar keer voorbij zien komen inderdaad. Zou graag horen hoeveel links er daadwerkelijk geplaatst worden als je dat over een een tijdje zou willen posten :)
pi_126891998
Zijn er al mensen die hun adsense geld hebben ontvangen? :)
pi_126892106
Ik ga eens even bankieren.

Yep, staat erop.
pi_126892328
HIER NOG NIET ;( ;( ;( :'( :'( :'( :'( ;( :{ :'( :{ ;(
Facts don't care about your feelings
pi_126892386
Ik sta voor een lastige keuze, ik heb inmiddels 250+ likes op Facebook en heb aardig wat actieve fans, likes en shares.

De site is ooit gemaakt in het Nederlands, maar nog maar 30% van de bezoekers komt uit Nederland en op Facebook heb ik zo'n 90% buitenlandse fans.

Het gaat om nvus.nl een blog die ik inmiddels 2 talig heb gemaakt. Maar dit is enorm veel werk, eigenlijk zou ik wel een nvusdesigns.com ofzo willen maken (weet nog geen definitieve naam).

Hoe zal ik dit aanpakken, gewoon opnieuw beginnen op de .com site en de Facebook users daarheen verwijzen en de .nl laten voor wat ie is of alles redirecten en wat met de NL-bezoekers die via Google komen (zo'n 20 per dag op NL zoekwoorden).

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:22 schreef YoshiBignose het volgende:
HIER NOG NIET ;( ;( ;( :'( :'( :'( :'( ;( :{ :'( :{ ;(
Rabobank wins!
pi_126892402
Volgens mij doen nederlanders er niet zo moeilijk over als het engels is... tenminste ik niet :P
Facts don't care about your feelings
pi_126892438
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij doen nederlanders er niet zo moeilijk over als het engels is... tenminste ik niet :P
Nee, daarom, maar gaat me meer om de bezoekers die nu nog via Google op de .nl site komen en wat te doen met alle oude posts (eerste 150 in NL, daarna 100 2-talig).

Als je helemaal opnieuw begint op een .com dan geef je je bezoekers volgens mij een wat minder betrouwbaar idee, dan wanneer je site al 4 jaar bestaat.
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:27:17 #47
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_126892439
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij doen nederlanders er niet zo moeilijk over als het engels is... tenminste ik niet :P
Dat ligt vooral aan je bezoekers. :')
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:28:54 #48
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_126892469
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:27 schreef JDx het volgende:

[..]

Nee, daarom, maar gaat me meer om de bezoekers die nu nog via Google op de .nl site komen en wat te doen met alle oude posts (eerste 150 in NL, daarna 100 2-talig).

Als je helemaal opnieuw begint op een .com dan geef je je bezoekers volgens mij een wat minder betrouwbaar idee, dan wanneer je site al 4 jaar bestaat.
Als je je site al 2-talig hebt, kan je dan niet op alleen snipets plaatsen op het engelse stuk en deze verwijzen naar de .com site?

Heb je gelijk weer een stapel links :7
pi_126892817
Als je gaat redirecten zal je droppen in de SERPS. Das niet handig. Als je site genoeg geld op brengt zou ik gewoon zo door blijven gaan. Misschien wel dubbel werk maarja je verdiend toch lekker?

http://www.mattcutts.com/blog/penguin-2-0-rolled-out-today/

Spannend dagje!
pi_126892881
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Als je gaat redirecten zal je droppen in de SERPS. Das niet handig. Als je site genoeg geld op brengt zou ik gewoon zo door blijven gaan. Misschien wel dubbel werk maarja je verdiend toch lekker?

http://www.mattcutts.com/blog/penguin-2-0-rolled-out-today/

Spannend dagje!
Hmmm, gaan wij daar iets van merken?
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:49:01 #51
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_126892937
Dat is dan toch geen redirect? Alleen een beknopt stukje tekst met een link naar de .com domein
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:49:31 #52
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_126892946
als de experts toch wakker zijn. O-)
Trouwens nog even gekeken, maar er is alleen affiliate beschikbaar in duitsland. ;(


quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:50 schreef ursel het volgende:
Als jullie webshop opzetten, hoe doen jullie dat met producten enzo? Welke stappen kan je het beste ondernemen.

Ben even wat moois aan het inventariseren. 8-)
Weet dat er een product sinds kort naar nederland komt. Al groot is in Duitsland. Is een NL-se groothandel nu in. Tevens nog mooi domeinnaam voor vrij.

Maar hoe ga ik dat doen met de producten van de shop. Kan ik de groothandel hier het beste voor contacteren of zei zoiets direct aan de klant kunnen leveren? Of kan ik beter met het hoofdkantoor in Duitsland contacteren? :@
pi_126892973
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:49 schreef ursel het volgende:
Dat is dan toch geen redirect? Alleen een beknopt stukje tekst met een link naar de .com domein
Ja inderdaad, heb al een idee hoe, gewoon elke tekst die niet in het engels is maar op het engelse deel wordt gelezen, redirect ik naar ....com/ in plaats van ....nl/en/
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:01:14 #54
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_126893269
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:50 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja inderdaad, heb al een idee hoe, gewoon elke tekst die niet in het engels is maar op het engelse deel wordt gelezen, redirect ik naar ....com/ in plaats van ....nl/en/
Ik neem aan dat je nu iets hebt als in nvus.nl/blog/en en nvus.nl/blog (nl-se gedeelte).
Op nvus.nl/blog/en plaats je dan een berichtje van iets van 3 - 5 regels met een link naar nvusdesigns.com

Na een periode dat de meeste vaste bezoekers op je site zijn geweest vertrouwen ze nvusdesigns.com wel en kan je eventueel nvus.nl/blog/en als archief bestempelen en een laatste post maken dat vanaf heden alleen nog op nvusdesigns.com komt.
pi_126893338
Ik hoop het niet. Ik heb wel wat sites met wat blackhat dus ik ben benieuwd. Als is mijn blackhat keurig.
pi_126893527
Mijn eigen beslist/prijsvergelijk site is bijna af *O*
pi_126893541
Poh 3 sites die ik in het verleden geblast heb met wiki's en social bookmarks zijn van toppositie naar pagina 2 gegaan. Gelukkig waren dat toch sites die niet veel opleverden :P
pi_126894556
Mooi, weer wat flut sites weg uit de resultaten :)
Facts don't care about your feelings
pi_126894667
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Mooi, weer wat flut sites weg uit de resultaten :)
Omdat je blackhat gebruikt wil niet zeggen dat je site flut is. Blackhat gebruikers willen gewoon snel resultaat :)
pi_126894727
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Mooi, weer wat flut sites weg uit de resultaten :)
Dit dus, ik probeer op z'n minst de sites een beetje informatief te houden, zodat ze zeg maar "organisch/vanzelf" hoger komen, meer voor de lange stabiele termijn inkomen.

Ik wacht trouwens nog steeds op de nieuwe Pagerank, heb eens wat gedaan aan linkbuilding op een site. Kijken of dat te zien is in de pagerank.
pi_126894768
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Omdat je blackhat gebruikt wil niet zeggen dat je site flut is. Blackhat gebruikers willen gewoon snel resultaat :)
Ja snel resultaat omdat ze weten dat het zo weer voorbij kan zijn omdat het een FLUT SITE IS.
Facts don't care about your feelings
pi_126895020
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:47 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja snel resultaat omdat ze weten dat het zo weer voorbij kan zijn omdat het een FLUT SITE IS.
Niet té jaloers op zijn 2000/maand :P lange termijn zal uitwijzen wie er het slimste geld aan het verdienen is haha.
pi_126895162
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:47 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja snel resultaat omdat ze weten dat het zo weer voorbij kan zijn omdat het een FLUT SITE IS.
en toch geloof k niet dat ze black-hat echt hard aan zullen pakken.. immers, op die manier kun je concurrenten echt helemaal kapot maken zonder dat die daar weet van heeft.. Hooguit zullen ze de resultaten van die blackhat trucjes filteren, maar ik kan me niet voorstellen dat ze ook invloed gaan hebben op de normale en organische links..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_126895173
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:47 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja snel resultaat omdat ze weten dat het zo weer voorbij kan zijn omdat het een FLUT SITE IS.
Zo speciale jongen ben jij zeg. Omdat iemand blackhat gebruikt is het een FLUT SITE. Dat slaat totaal nergens op. Blackhat zegt niks over de site zelf. Die sites waar ik blackhat mee heb gebacklinkt zijn zwaar informatieve sites. Keurige insite SEO, superstrak design maar gewoon wat andere tactieken om hoog in de serps te komen. Jij bent zeker ook zo'n gast die overal netjes 120 rijdt waar aangegeven. :')
pi_126895202
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Zo speciale jongen ben jij zeg. Omdat iemand blackhat gebruikt is het een FLUT SITE. Dat slaat totaal nergens op. Blackhat zegt niks over de site zelf. Die sites waar ik blackhat mee heb gebacklinkt zijn zwaar informatieve sites. Keurige insite SEO, superstrak design maar gewoon wat andere tactieken om hoog in de serps te komen. Jij bent zeker ook zo'n gast die overal netjes 120 rijdt waar aangegeven. :')
en nu weer lief doen jongens, anders ga ik boven op jullie zitten!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_126895228
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Zo speciale jongen ben jij zeg. Omdat iemand blackhat gebruikt is het een FLUT SITE. Dat slaat totaal nergens op. Blackhat zegt niks over de site zelf. Die sites waar ik blackhat mee heb gebacklinkt zijn zwaar informatieve sites. Keurige insite SEO, superstrak design maar gewoon wat andere tactieken om hoog in de serps te komen. Jij bent zeker ook zo'n gast die overal netjes 120 rijdt waar aangegeven. :')
Dat doe ik trouwens wel :P
pi_126895245
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Zo speciale jongen ben jij zeg. Omdat iemand blackhat gebruikt is het een FLUT SITE. Dat slaat totaal nergens op. Blackhat zegt niks over de site zelf. Die sites waar ik blackhat mee heb gebacklinkt zijn zwaar informatieve sites. Keurige insite SEO, superstrak design maar gewoon wat andere tactieken om hoog in de serps te komen. Jij bent zeker ook zo'n gast die overal netjes 120 rijdt waar aangegeven. :')
Ik rijd 100 waar je 120 mag :) (als ik wind tegen heb :') )

Jij noemt jouw blackhat keurig, dat is net zoiets als ik zeg dat mijn poep lekker ruikt.
Facts don't care about your feelings
pi_126895307
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef RanTheMan het volgende:
en toch geloof k niet dat ze black-hat echt hard aan zullen pakken.. immers, op die manier kun je concurrenten echt helemaal kapot maken zonder dat die daar weet van heeft.. Hooguit zullen ze de resultaten van die blackhat trucjes filteren, maar ik kan me niet voorstellen dat ze ook invloed gaan hebben op de normale en organische links..
Klopt ja, mijn sites hebben dan geen penalty gekregen maar ze zijn gewoon een paar plaatsen gezakt. Waarschijnlijk hebben blackhat links gewoon geen waarde meer gekregen. Dus al die backlinks zijn nu verloren. Nu ga ik gewoon weer white-hat verder (op die toer was ik toch al :) )
pi_126895343
Belangrijkste: centen staan op de rekening! *O*
pi_126895818
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik rijd 100 waar je 120 mag :) (als ik wind tegen heb :') )

Jij noemt jouw blackhat keurig, dat is net zoiets als ik zeg dat mijn poep lekker ruikt.
Keurig is misschien overdreven maar ik hield mijn keyword densitiy goed in de gaten, zorgde voor voldoende afwisseling dus blogposts, artikelposts, startpagina's (betalen om te plaatsen.), linkdirectories etc etc. Tiers blasten met social media links. Wel doordracht blackhatten iig :P
pi_126906408
Tis rustig hier, iedereen hard bezig met zijn sites :P
pi_126906553
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Tis rustig hier, iedereen hard bezig met zijn sites :P
Aan het werk kan ook nog :P nja aan het werk, heb een Kenwood DNX9240BT in m'n nieuwe auto (nouja nieuw, 2e hands) en ben een software update aan het branden op een DVD+R. Was bijna vergeten hoe dat moest iets op CD/DVD branden :')

AdSense kakte trouwens flink in de laatste tijd, haalde bijna altijd nog wel 25 euro per dag, maar af en toe een dagje 19, dan weer 22, dan weer 26, maar hoger niet. Voorheen was het sowieso wel 25, maar met uitschieters naar boven.
pi_126908120
Ik had toevallig gisteren weer eens een mooie dag met ¤35, maar gemiddeld ligt het ook rond de 20/25.
Facts don't care about your feelings
pi_126910348
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik had toevallig gisteren weer eens een mooie dag met ¤35, maar gemiddeld ligt het ook rond de 20/25.
Dat was ik er vergeten bij te zeggen, ik had dus ook plots 37 gisteren, maar verder crap. Apart, daar ging het verhaal namelijk om bij mij haha.
pi_126912132
Klopt, hier ook wat minder. Nu gemiddeld zo'n 60 per dag.
pi_126912759
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Klopt, hier ook wat minder. Nu gemiddeld zo'n 60 per dag.
Met mijn nieuwe sites hoop ik de 80-100 per dag aan te tikken.
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:31:37 #77
340341 Blester
Membre très utile
pi_126913849
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:16:52 #78
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_126915651
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:28 schreef Mike144 het volgende:

[..]

Heb deze tool ook een paar keer voorbij zien komen inderdaad. Zou graag horen hoeveel links er daadwerkelijk geplaatst worden als je dat over een een tijdje zou willen posten :)
Ja, dat ga ik hier zeker delen, ik wacht wel een week of 2, om de pagina's de kans te geven. :-)
pi_126916399
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:16 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Ja, dat ga ik hier zeker delen, ik wacht wel een week of 2, om de pagina's de kans te geven. :-)
Ik ben wel benieuwd anders koop ik hem ook. 27 is niks als je ziet hoeveel tijd je ermee bespaart. Klopt het trouwens dat Rabo nog geen adsense binnen heeft? :P
pi_126916809
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd anders koop ik hem ook. 27 is niks als je ziet hoeveel tijd je ermee bespaart. Klopt het trouwens dat Rabo nog geen adsense binnen heeft? :P
Ik heb het wel ontvangen bij de Rabo, rond 12u
pi_126916824
Wat is blackhat dan eigenlijk precies, mijn linkbuild strategie is niks meer of minder dan web 2.0 linkjes met combinatie van blogs, artikel directory's, relevante link partners en starpagina links (ook al krijg ik daar 9 van de 10 keer nee terug of belachelijke prijzen). werkt tot nu toe prima kom meestal wel op de eerste pagina. probeer zo relevant aan het onderwerp te blijven als mogelijk is.

heb wel eens geprobeerd een linkje op wikipedia te kapen alleen die worden heel snel weer verwijderd :') maar black hat is toch bijvoorbeeld teksten in het in de achtergrond kleur zetten en dat soort shady praktijken ?
  donderdag 23 mei 2013 @ 20:21:19 #82
340341 Blester
Membre très utile
pi_126918988
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:41 schreef Wotte het volgende:
Wat is blackhat dan eigenlijk precies, mijn linkbuild strategie is niks meer of minder dan web 2.0 linkjes met combinatie van blogs, artikel directory's, relevante link partners en starpagina links (ook al krijg ik daar 9 van de 10 keer nee terug of belachelijke prijzen). werkt tot nu toe prima kom meestal wel op de eerste pagina. probeer zo relevant aan het onderwerp te blijven als mogelijk is.

heb wel eens geprobeerd een linkje op wikipedia te kapen alleen die worden heel snel weer verwijderd :') maar black hat is toch bijvoorbeeld teksten in het in de achtergrond kleur zetten en dat soort shady praktijken ?
Geen zin om te typen:

http://www.jeroen.com/woordenboek/black_hat_seo

Dit en ook gewoon spammen van links, honderden reacties op Wordpress blogs plaatsen binnen 1x etc.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 24 mei 2013 @ 01:19:22 #83
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_126935013
Ik snap niet hoe ik mijn youtube geld kan cashen. Ik heb mijn kanaal gelinkt met adsense maar ik zie het nergens staan?
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_126937573
Zo jongens, nieuwe dag nieuwe kansen. Ik ga dit weekend beginnen aan 5 nieuwe affiliate websites :)
pi_126945684
Hmm een van m'n sites met alleen maar natuurlijke links is redelijk hard geraakt, hoop maar dat t een tijdelijk dipje is..
pi_126945976
Ik had gisteren de beste dag sinds begin deze maand, denk niet dat er veel veranderd is. Paar sites zijn zelfs een of twee plekjes gestegen de afgelopen dagen.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:29:03 #87
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126961899
LOL, mijn link exchanges over mijn Amerikaanse reissite hebben geen ruk opgeleverd, en het was een soort van 'jij moet vooraf dit neerzetten, aan ons doorgeven en dan linken we terug'. Ik heb maar één reactie teruggekregen, maar toen bleek dat ik geen vrouw was, was ook dat contact snel over.
Al die links dus nu weggekwakt, ze kunnen er in stikken.

Maargoed, ik kreeg vlak voor ik op vakantie ging het briljante idee om ook deze site (die nu alleen in het Engels is), toch ook maar tweetalig te maken, dus nu nog even alles omzetten naar het Nederlands... ik merk namelijk dat Nederlanders snel afhaken, sommige mensen schuwen toch een beetje het Engels, ondanks dat ze naar een Engels-talig land gaan. Hopelijk levert het wat resultaat op.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:35:34 #88
340341 Blester
Membre très utile
pi_126962176
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:29 schreef JK het volgende:
LOL, mijn link exchanges over mijn Amerikaanse reissite hebben geen ruk opgeleverd, en het was een soort van 'jij moet vooraf dit neerzetten, aan ons doorgeven en dan linken we terug'. Ik heb maar één reactie teruggekregen, maar toen bleek dat ik geen vrouw was, was ook dat contact snel over.
Al die links dus nu weggekwakt, ze kunnen er in stikken.

Maargoed, ik kreeg vlak voor ik op vakantie ging het briljante idee om ook deze site (die nu alleen in het Engels is), toch ook maar tweetalig te maken, dus nu nog even alles omzetten naar het Nederlands... ik merk namelijk dat Nederlanders snel afhaken, sommige mensen schuwen toch een beetje het Engels, ondanks dat ze naar een Engels-talig land gaan. Hopelijk levert het wat resultaat op.
Zoveel moeite voor één link? :D Volgens mij moeten sommige mensen hier spoedig een cursus linkbuilding volgen :P
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:54:51 #89
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126966674
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:35 schreef Blester het volgende:

[..]

Zoveel moeite voor één link? :D Volgens mij moeten sommige mensen hier spoedig een cursus linkbuilding volgen :P
Heb je het dan over mij of over de mensen met die andere websites? Die houden er echt rare gewoontes op na. Dit zijn vaak brokers van vakantiehuizen of eigenaren van vakantiehuizen die zo raar doen. Maar die eigenaren laten vaak de site maken door zo'n broker, dus krijg je dat soort rare meuk. Als je je huis zo veel mogelijk bekend wilt laten maken, zou ik ook niet zo moeilijk doen. Maargoed, their loss... ik sta in elk geval wel op één van de Nederlandse startpagina's, dat gaat tenminste wel vlot.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 09:17:02 #90
340341 Blester
Membre très utile
pi_126977553
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:54 schreef JK het volgende:

[..]

Heb je het dan over mij of over de mensen met die andere websites? Die houden er echt rare gewoontes op na. Dit zijn vaak brokers van vakantiehuizen of eigenaren van vakantiehuizen die zo raar doen. Maar die eigenaren laten vaak de site maken door zo'n broker, dus krijg je dat soort rare meuk. Als je je huis zo veel mogelijk bekend wilt laten maken, zou ik ook niet zo moeilijk doen. Maargoed, their loss... ik sta in elk geval wel op één van de Nederlandse startpagina's, dat gaat tenminste wel vlot.
Het is gewoon heel simpel, als jij een verzoek stuurt plaats je ze zelf nog niet voordat je een akkord hebt, of je plaatst en zegt in de mail het binnen 72 uur of wat weer te verwijderen bij geen reactie. Gewoon éénmaal een mail sturen, geen reactie of een reactie met een lijst vragen of wat gewoon verwijderen en naar de volgende.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126979541
Een cursus linkbuilding is makkelijk gezegd maar in sommige sectoren is dat niet simpel. Of veel bedrijven die actief zijn, een nu.nl gaat ook niet aan linkbuilden doen (verkapt via nujij.nl kan het wel) en anderen reageren niet. Ik concentreer me er niet zo op omdat de energie beter ergens anders in gestoken kan worden. Natuurlijk is dit per sector anders.
pi_126980718
Haha goed idee ik ga nu.nl mailen voor een linkruil :D
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:11:15 #93
340341 Blester
Membre très utile
pi_126980790
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha goed idee ik ga nu.nl mailen voor een linkruil :D
Ik heb met enkele site's van mij wel deals met zulke zeer autoritaire website's, niet met nu.nl in ieder geval.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126980909
Ik blijf me er ook nog om verbazen hoe onprofessioneel sommige SEO bedrijven zijn. Dan krijg ik mailtjes voor een linkruil met bijv. een restaurant of een bedrijf in de bouw, maar de linkpagina is gewoon nergens bereikbaar vanuit de website.

Stuur ik een mailtje terug met hoe ik die linkpagina moet bereiken... Zeggen ze ja gewoon via de direct link blabla.nl/links.... :') na beetje doorzeuren hebben ze opeens linksonder ergens LINKS toegevoegd, met totaal ander lettertype en niet passend in het design. Triest. En dan te bedenken dat bedrijven daar voor betalen :{
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:18:55 #95
340341 Blester
Membre très utile
pi_126980973
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik blijf me er ook nog om verbazen hoe onprofessioneel sommige SEO bedrijven zijn. Dan krijg ik mailtjes voor een linkruil met bijv. een restaurant of een bedrijf in de bouw, maar de linkpagina is gewoon nergens bereikbaar vanuit de website.

Stuur ik een mailtje terug met hoe ik die linkpagina moet bereiken... Zeggen ze ja gewoon via de direct link blabla.nl/links.... :') na beetje doorzeuren hebben ze opeens linksonder ergens LINKS toegevoegd, met totaal ander lettertype en niet passend in het design. Triest. En dan te bedenken dat bedrijven daar voor betalen :{
Waarom zou de link pagina volgens jou vermeld moeten worden op de website zelf?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126981047
Omdat de pagina totaal niet relevant is en geen pagerank kan creëren als de pagina nergens te bereiken is hé 8)7
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:24:29 #97
340341 Blester
Membre très utile
pi_126981122
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Omdat de pagina totaal niet relevant is en geen pagerank kan creëren als de pagina nergens te bereiken is hé 8)7
Oorspronkelijk is een linkpagina ook in zijn geheel niet bedoeld voor SEO, deze betekenis heeft men er pas later aan gegeven. Ik plaats vaak ook gewoon een link naar de linkpagina maar op sommige website's ook weer niet. Ik moet wel lachen dat je denkt dat een linkpagina sowieso relevant is aan een website... Als er nuttige links zijn bij het artikel dat je schrijft zet je dit erbij en niet op een linkpagina, zo kijkt Google er ook naar.

De vraag die je jezelf moet stellen: Wil ik wel op de linkpagina van een website komen? In 9 van de 10 gevallen heeft deze pagina namelijk totaal geen waarde voor Google. Dan kun je beter overeen komen om een in-content link te plaatsen in een relevant artikel.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:32:44 #98
340341 Blester
Membre très utile
pi_126981415
En hoe de linkbuilding bij de meeste webmasters tegenwoordig gaat is het volgende:

Persoon A heeft een linkpagina met een PR2 en wilt best wat aan linkbuilding gaan doen voor zijn website, hij gaat op zoek naar website's die met hem willen ranken, daarbij kijkt persoon A alleen naar de pagerank van de linkpagina van persoon B. Als persoon B een relevante website heeft maar een PR 1 heeft zal persoon A hier niet mee willen linken. Persoon A komt vervolgens een website met een linkpagina met PR3 tegen die niet relevant is maar wel alle links plaatst, dus ook de PR2 link van persoon A die hier vervolgens mee akkoord gaat: want, 'hoge pagerank is alles'.

Zowel persoon A als persoon B denkt er niet over na om over te stappen naar in-content e.d. Net of het een fuck uitmaakt of een linkpagina een PR 1 of een PR 2 heeft. Bovenstaand is een perfect voorbeeld van mensen die door Penguin 2.0 hun posities kwijt zijn.

Naar mijn mening is dit een erg kinderlijke manier van linkbuilding, dat de laatste jaren steeds vaker gebeurd.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126981727
Ik snap ook wel dat in-content links beter zijn, maar linkpagina's doen nog zeker wel mee in SEO. Ik heb zat websites die op #1 ranken op het keyword met alleen maar een aantal links te ruilen op linkpagina's.

Dat een linkpagina oorspronkelijk niet bedoeld is voor SEO is natuurlijk bullshit. Vroeger bestond dat hele SEO nog niet eens. Ik had toen ook wat websites en je zette op linkpagina's gewoon andere sites met hetzelfde onderwerp die je ook interessant vond. Soms niet eens als linkruil maar gewoon omdat je dat zelf ook goede sites vond.
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:51:34 #100
340341 Blester
Membre très utile
pi_126982034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik snap ook wel dat in-content links beter zijn, maar linkpagina's doen nog zeker wel mee in SEO. Ik heb zat websites die op #1 ranken op het keyword met alleen maar een aantal links te ruilen op linkpagina's.

Dat een linkpagina oorspronkelijk niet bedoeld is voor SEO is natuurlijk bullshit. Vroeger bestond dat hele SEO nog niet eens. Ik had toen ook wat websites en je zette op linkpagina's gewoon andere sites met hetzelfde onderwerp die je ook interessant vond. Soms niet eens als linkruil maar gewoon omdat je dat zelf ook goede sites vond.
Ik zeg ook zeker niet dat linkpagina's geen waarde hebben voor SEO, maar de waarde van de gemiddelde linkpagina is gewoon heel weinig, een linkpagina is gewoon een afkoppeling van een website met content, de linkpagina heeft zelf geen pagerank verdiend maar krijgt deze door het te 'jatten' van de homepage. Vrijwel niemand doet aan linkbuilding gericht op de linkpagina, maar juist op de homepage of een bepaald artikel. Als je een beetje logisch nadenkt zie je vanzelf waar je jezelf het beste op kunt richten qua linkbuilding om snel en stabiel te ranken.

@het tweede deel, eerst zeg je dat het bullshit is en twee regels later geef je aan het vroeger ook niet voor SEO doeleinden te hebben gebruikt, sorry maar je lult jezelf hier wel hard tegen. Vroeger werd het inderdaad gebruikt voor gewone relevante links en dat is het oorspronkelijke doel. Tegenwoordig pompen webmasters tientallen tot soms wel honderden links op de linkpagina, denk je dat jouw link tussen deze tientallen links echt waarde heeft?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126982230
Tja als die tientallen websites allemaal relevant zijn. Zal natuurlijk wel stukken minder waarde hebben dat denk ik ook, maar een linkpagina met zo'n 10 relevantie linkjes hebben het bij mij altijd goed gedaan.

Zoals je zelf al zegt, de linkpagina verdient pagerank door het "jatten" van de homepage. Maar als jij dus een linkpagina maakt maar nergens een link plaatst om deze te bezoeken dan is het dus gewoon nutteloos en daar ging mijn bericht eigenlijk over.

Waarom zou de link pagina volgens jou dan niet per se vermeld moeten worden op de website zelf?
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:09:21 #102
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126982610
Blester, zoals jij het doet met die 72u is ook prima, maar bij die Amerikanen in die branche werkte het net even wat anders en ik heb het idee dat er maar één groot bedrijf achter zit met achterlijke regeltjes. Ik kwam zelfs sites tegen die alleen PR2 sites wilden linken, hoewel ze zelf een PR0 of 1 hadden. Net wat jij zegt; niet kijken naar de content maar alleen naar een pagerank. Ze linken dan liever een site die over heel iets anders gaat met een hogere PR, dan een site met een lage PR en een aansluitend onderwerp.

Als ze inderdaad honderden links hebben, dan verzuipt jouw link in het geweld en blijft er ook niets over. Zo was er dus iemand die wilde linken en wat niet echt aansloot, maar daarnaast stonden er ook iets van 70 of 80 links op, ik gaf ook al aan dat dit gewoon teveel links waren en ik daar dan ook niet tussen wil staan. Maargoed, ik ga de site nog even vertalen de komende dagen en dan eindelijk eens even die database vullen met quizjes etc. want dat staat ook helemaal stil.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:49:02 #103
378023 Wotte
wotte!?
pi_126991439
Iemand wel eens nagedacht om websites te maken voor opkomende internet landen ?
in Afrika bijvoorbeeld of iets dergelijks zat voor de grap te zoeken bijvoorbeeld in kenia is kamari.co.ke nog vrij. betekend gokken in Swahili. Althans volgens Google translate :D

Maar bijvoorbeeld medische websites in Oost Europa, Brazilië of India. heeft er iemand ervaring mee ?
Lijkt me wel eens een leuk project om zoiets op te zetten :)
pi_126995880
Ik weet wel dat bijvoorbeeld Bulgaarse clicks geen zak opleveren, met een beetje geluk 2 cent.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:07:05 #105
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126996571
Dat zal dan ook zo zijn met die Afrikaanse landen vrees ik... en bovendien weet ik niet wat de internetdichtheid is in die landen.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:23:47 #106
340341 Blester
Membre très utile
pi_126997227
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:07 schreef JK het volgende:
Dat zal dan ook zo zijn met die Afrikaanse landen vrees ik... en bovendien weet ik niet wat de internetdichtheid is in die landen.


Op zulke dingetjes zal het allemaal niet zo snel gaan denk ik zo :D

Al komen de eerste Apple computers ook in Afrika al door

~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:33:40 #107
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126997628
LOL. Ik denk alleen dat in Nigeria wel de nieuwere laptops en tablets te vinden zijn met al die 419 scams etc. alles wat die kant opgestuurd is zal wel goed gebruikt worden. Dus als je toch bezig bent, registreer dan alleen in Nigeria wat domeinnamen.
pi_127014841
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef Blester het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Op zulke dingetjes zal het allemaal niet zo snel gaan denk ik zo :D

Al komen de eerste Apple computers ook in Afrika al door

[ afbeelding ]
Bij ons op het werk is ingebroken en daar lag een oude Dell laptop met een apple logo erop geplakt (een sticker van papier :')), alleen die is gestolen.

:') :') :')

...

...

...

:')
  zondag 26 mei 2013 @ 09:38:29 #109
340341 Blester
Membre très utile
pi_127014884
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 09:34 schreef JDx het volgende:

[..]

Bij ons op het werk is ingebroken en daar lag een oude Dell laptop met een apple logo erop geplakt (een sticker van papier :')), alleen die is gestolen.

:') :') :')

...

...

...

:')
:D

Ik vond die laatste foto eigenlijk best geniaal :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 27 mei 2013 @ 00:25:12 #110
378023 Wotte
wotte!?
pi_127052106
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:07 schreef JK het volgende:
Dat zal dan ook zo zijn met die Afrikaanse landen vrees ik... en bovendien weet ik niet wat de internetdichtheid is in die landen.
Wat niet is kan komen, ik weet wel dat het hele grote markten zijn voor internetaanbieders en al de bedrijven die eromheen hangen.
  maandag 27 mei 2013 @ 09:23:24 #111
131603 Afwazig
Serious business
pi_127056915
Mijn vriendin zit momenteel in Gambia en dat is één van modernere en westerse landen in Afrika. Buiten de internetcafé's in steden is internet bijna niet aanwezig en soms ligt ook het stroom een paar dagen plat. Dus daar hoef je voorlopig nog niet veel van te verwachten :P.
pi_127057173
Vandaag nog een klik uit Iraq, maarliefs 2 cent.
pi_127057620
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:23 schreef Afwazig het volgende:
Mijn vriendin zit momenteel in Gambia en dat is één van modernere en westerse landen in Afrika. Buiten de internetcafé's in steden is internet bijna niet aanwezig en soms ligt ook het stroom een paar dagen plat. Dus daar hoef je voorlopig nog niet veel van te verwachten :P.
Nigeria of Suid-Afrika ook niet?
Beneath the gold, the bitter steel
pi_127059867
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:23 schreef Afwazig het volgende:
Mijn vriendin zit momenteel in Gambia en dat is één van modernere en westerse landen in Afrika. Buiten de internetcafé's in steden is internet bijna niet aanwezig en soms ligt ook het stroom een paar dagen plat. Dus daar hoef je voorlopig nog niet veel van te verwachten :P.
Het zijn er nog niet veel uit afrika maar bij mij komen de meeste uit Uganda, Guinea en Zuid Afrika. Gambia staat op 0 hier t.o.v. 100-500 deze maand voor genoemde.
pi_127059980
Wat voor site heb je dan gericht op Afrika? Moet ik dan denken aan een site met de dichtstbijzijnde waterput ofzo? Of how to make a cabin from straw and poop! :D :')

Humanabak fashion! How to enjoy other peoples clotes :D
pi_127060222
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:30 schreef JDx het volgende:
Wat voor site heb je dan gericht op Afrika? Moet ik dan denken aan een site met de dichtstbijzijnde waterput ofzo? Of how to make a cabin from straw and poop! :D :')

Humanabak fashion! How to enjoy other peoples clotes :D
Haha nee, is een internationaal gerichte engelse site, redelijk technisch dus er zijn wel slimme mensen in Afrika :P

Het is procentueel gezien overigens niet veel hoor, vanuit de VS ruim 50k bezoekers. Ook wel apart is dat er vanuit China maar 69 bezoekers komen terwijl het veel kleinere taiwan wat er aan grenst op 500 zit. Kan natuurlijk komen door censuur maar kan me niet bedenken waarom mijn site daaronder zou vallen.
pi_127060562
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:30 schreef JDx het volgende:
Wat voor site heb je dan gericht op Afrika? Moet ik dan denken aan een site met de dichtstbijzijnde waterput ofzo? Of how to make a cabin from straw and poop! :D :')

Humanabak fashion! How to enjoy other peoples clotes :D
hahaha lol :D
Mijn compagnon en ik hebben 5 nieuwe affiliate sites gelanceerd. Die ga ik deze week stevig backlinken.
pi_127060603
Mijn adsense geld is trouwens ook gestort vandaag. Feelsgoodmen :7
pi_127060650
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Mijn adsense geld is trouwens ook gestort vandaag. Feelsgoodmen :7
Wow, dat is laat... ik had het de 22ste al.

Ik ben erg benieuwd hoe het zit met de pagerank, dat was hier een tijdje hip, nooit iets aan gedaan, ook maar eens geprobeerd nu.

Maar duurt volgens mij nog even.
pi_127060710
Wat bedoel je nooit iets aan gedaan, ook maar eens geprobeerd?

Zal binnenkort weer een PR update plaatsvinden dus ben benieuwd, hoop dat een paar van mijn sites ook naar PR3 gaan, hebben nu nog niks. Ruilt altijd wat makkelijker links :)
Facts don't care about your feelings
  maandag 27 mei 2013 @ 12:06:42 #121
131603 Afwazig
Serious business
pi_127061019
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:53 schreef JDx het volgende:

[..]

Wow, dat is laat... ik had het de 22ste al.

Ik ben erg benieuwd hoe het zit met de pagerank, dat was hier een tijdje hip, nooit iets aan gedaan, ook maar eens geprobeerd nu.

Maar duurt volgens mij nog even.
PR zegt niet veel maar het zegt wel wat. Verder is een hoge PR ook makkelijk voor linkbuilding.
pi_127061594
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat bedoel je nooit iets aan gedaan, ook maar eens geprobeerd?

Zal binnenkort weer een PR update plaatsvinden dus ben benieuwd, hoop dat een paar van mijn sites ook naar PR3 gaan, hebben nu nog niks. Ruilt altijd wat makkelijker links :)
Veel van mijn sites hebben PR0 of PR1. Heb nooit iets aan linkbuilding gedaan bedoel ik.
pi_127061682
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat bedoel je nooit iets aan gedaan, ook maar eens geprobeerd?

Zal binnenkort weer een PR update plaatsvinden dus ben benieuwd, hoop dat een paar van mijn sites ook naar PR3 gaan, hebben nu nog niks. Ruilt altijd wat makkelijker links :)
Ja precies, dat heb ik ook. Veel linkbuilding gedaan dus ik denk dat mijn sites een leuke verassing krijgen :)
pi_127062907
Ik heb de laatste tijd heel veel content gepost van users, die op hun beurt allemaal honored waren dat ik hun werk postte en dat shareden op hun Facebook en eigen website. Denk dat dat wel flink wat op kan leveren aan PR.
  maandag 27 mei 2013 @ 15:22:25 #125
340341 Blester
Membre très utile
pi_127067417
Weer begonnen met linkbuilding voor enkele nieuwe websites paar dagen geleden, flinke stijgingen, binnen één dag van pagina 3 naar pagina 2 bovenaan op het main keyword. Website staat nu een week online :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127069111
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:22 schreef Blester het volgende:
Weer begonnen met linkbuilding voor enkele nieuwe websites paar dagen geleden, flinke stijgingen, binnen één dag van pagina 3 naar pagina 2 bovenaan op het main keyword. Website staat nu een week online :P
Lekker is dat he. Ik ben nu met een studiecase bezig om te kijken wat het beste is qua backlinks. Dus of enkel backlinks bij sites die met het onderwerp te maken hebben of gewoon sites met hoge PR die geen reet met het onderwerp te maken hebben. Wel interessant.
pi_127069200
Mijn 2 nieuwste sites staan inmiddels ook alweer op plaats 2 en 6, verwacht nog wel een plaats 1 en die andere sowieso op 2 of 3 achter Wiki.
  maandag 27 mei 2013 @ 19:52:12 #128
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127077961
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:29 schreef JDx het volgende:

[..]

Veel van mijn sites hebben PR0 of PR1. Heb nooit iets aan linkbuilding gedaan bedoel ik.
Ik heb voor een site heel weinig aan linkbuilding gedaan, en heb PR3, omdat men zonder vragen linkt naar mijn site. Hoop volgende update naar PR4 te gaan. De andere sites hebben nog PR0 of zelfs nog N/A. :P Maar ik kan daar binnenkort weer eens goed voor zitten. Onlangs getrouwd en ook weer terug van huwelijksreis en inmiddels al weer aan het werk, dus hoef in elk geval geen extra tijd te besteden aan huwelijksvoorbereidingen. :)
  maandag 27 mei 2013 @ 19:55:43 #129
340341 Blester
Membre très utile
pi_127078147
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:52 schreef JK het volgende:

[..]

Ik heb voor een site heel weinig aan linkbuilding gedaan, en heb PR3, omdat men zonder vragen linkt naar mijn site. Hoop volgende update naar PR4 te gaan. De andere sites hebben nog PR0 of zelfs nog N/A. :P Maar ik kan daar binnenkort weer eens goed voor zitten. Onlangs getrouwd en ook weer terug van huwelijksreis en inmiddels al weer aan het werk, dus hoef in elk geval geen extra tijd te besteden aan huwelijksvoorbereidingen. :)
Gefeliciteerd :)

Volgende PR update gaat lachen worden, heb alle website's zeer slim gelinkt op dit moment, allemaal relevante dofollow links vanaf PR 3/ PR 4/ PR 5 / PR 6 op vrijwel al mijn website's.
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 27 mei 2013 @ 21:22:03 #130
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127083222
Thanks. Ja ik ben benieuwd, ik hoop wel een PR4 er uit te kunnen slepen, maar we zien wel... al die links op ééntje na zijn allemaal ook dofollow. Eentje heeft dat niet, maar dat is heel simpel, dan krijg ie andersom ook gewoon een nofollow terug. :)
pi_127099009
Zit er nog een beetje dikke huwelijksreis in van je AdSense inkomsten? ;)

Gister was echt een kutdag, gelukkig zelf ook lekker met de puppy op het strand gezeten :P

Iig de 800 euro gehaald deze maand, dat is m'n reserve. Mijn doel blijft voorlopig 1000+ en met reserve bedoel ik het bedrag wat ik minimaal binnen moet halen om aan m'n toekomstplannen te voldoen, zodat ik na belasting 1000 euro/maand (incl dayjob) kan sparen haha.
pi_127100979
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:22 schreef JK het volgende:
Thanks. Ja ik ben benieuwd, ik hoop wel een PR4 er uit te kunnen slepen, maar we zien wel... al die links op ééntje na zijn allemaal ook dofollow. Eentje heeft dat niet, maar dat is heel simpel, dan krijg ie andersom ook gewoon een nofollow terug. :)
nofollow links zijn ook goed voor de afwisseling. Ze tellen niet mee maar google pikt ze wel op.
Gefeliciteerd met je trouwdag :) Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe PR update. Ik heb deze maanden voor een paar K hoge PR domeinen gekocht uit de quarantaine en ik wil mijn eigen kleine SAPE linknetwerk bouwen. Alle pro's doen dat.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:20:44 #133
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_127101886
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:48 schreef JDx het volgende:
Zit er nog een beetje dikke huwelijksreis in van je AdSense inkomsten? ;)

Gister was echt een kutdag, gelukkig zelf ook lekker met de puppy op het strand gezeten :P

Iig de 800 euro gehaald deze maand, dat is m'n reserve. Mijn doel blijft voorlopig 1000+ en met reserve bedoel ik het bedrag wat ik minimaal binnen moet halen om aan m'n toekomstplannen te voldoen, zodat ik na belasting 1000 euro/maand (incl dayjob) kan sparen haha.
Hier ook een kutdag gisteren :) maar maandrecord is al lang gebroken en het zal alleen maar moeilijker worden om het te verbeteren als je het bij één site houdt.
pi_127102888
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:20 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Hier ook een kutdag gisteren :) maar maandrecord is al lang gebroken en het zal alleen maar moeilijker worden om het te verbeteren als je het bij één site houdt.
Ik heb inmiddels alweer 4 of 5 nieuwe sites, zit inmiddels op 25 sites ongeveer, waarvan er 5 goed geld binnen brengen, hoop dat 1 van m'n nieuwe sites ook aanslaat binnenkort.
pi_127105614
Och gisteren was wel netjes, maar met iets beter weer merk je wel dat je bezoekersaantallen dalen. Zag vanochtend om 10:00 al mensen op het terras zitten.. pffff :')
Facts don't care about your feelings
pi_127106702
pi_127108477
Heerlijk weer om binnen achter je pc te zitten. Gisteren en vandaag prima sales dagen ondanks het goede weer maar je merkt het wel: Als het kutweer is heb je meer sales en meer adsense :)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:01:42 #138
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127109116
:')

Krijg vandaag mailtje binnen op mijn werk voor een linkruil.
Ik denk dat je het beste kan vergelijken als dat jullie een mailtje naar pcextreme zouden sturen voor een linkruil.

Zouden er echt bedrijven zijn die hun zakelijke website gebruiken voor linkexchange?

Overigens zijn de websites waar de link op komt niks anders dan linkdumppagina's met >100 links. :')
pi_127110397
om even terug te komen op de TT, geen terras, mar wel een andere werkomgeving: Betaald uit adsense en andere internet shizzle :)

“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:57:58 #140
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127110898
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:43 schreef RanTheMan het volgende:
om even terug te komen op de TT, geen terras, mar wel een andere werkomgeving: Betaald uit adsense en andere internet shizzle :)

[ afbeelding ]
Wat is dat voor lowbudget wintersport vakantie dan? :')
pi_127111329
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:43 schreef RanTheMan het volgende:
om even terug te komen op de TT, geen terras, mar wel een andere werkomgeving: Betaald uit adsense en andere internet shizzle :)

[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik je moet benijden. Hier is het 20 graden. Ik ga zo lekker in mijn opblaasjacuzzi in de tuin zitten :D Die is nu aan het opwarmen. Dat heb ik van mijn adsense geld gekocht :D
pi_127112767
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:57 schreef ursel het volgende:

[..]

Wat is dat voor lowbudget wintersport vakantie dan? :')
tsja de klikjes zijn niet meer wat t geweest zijn :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_127113284
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:09 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik je moet benijden. Hier is het 20 graden. Ik ga zo lekker in mijn opblaasjacuzzi in de tuin zitten :D Die is nu aan het opwarmen. Dat heb ik van mijn adsense geld gekocht :D


Mijn laatste AdSense aankoop :P was helaas ook alles wel op sinds ik vorig jaar weer actief ben met AdSense.

Ohja en mijn vakantie in Ibiza vorig jaar en Bulgarije begin dit jaar heb ik ervan betaald.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 17:00:16 #144
340341 Blester
Membre très utile
pi_127113401
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:57 schreef JDx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mijn laatste AdSense aankoop :P was helaas ook alles wel op sinds ik vorig jaar weer actief ben met AdSense.

Ohja en mijn vakantie in Ibiza vorig jaar en Bulgarije begin dit jaar heb ik ervan betaald.


Mijn laatste aankoop.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127113422
Hahaha, geld moet rollen bitches! :7
  dinsdag 28 mei 2013 @ 17:01:15 #146
340341 Blester
Membre très utile
pi_127113439
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:00 schreef JDx het volgende:
Hahaha, geld moet rollen bitches! :7
Ik werk niet met muntjes, alleen biljetten: EN DIE ROLLEN NIET! :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 28 mei 2013 @ 17:02:17 #147
340341 Blester
Membre très utile
pi_127113478
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:57 schreef JDx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mijn laatste AdSense aankoop :P was helaas ook alles wel op sinds ik vorig jaar weer actief ben met AdSense.

Ohja en mijn vakantie in Ibiza vorig jaar en Bulgarije begin dit jaar heb ik ervan betaald.
Wat kost dat nou trouwens, zo'n reisje Ibiza? Wat had je precies geboekt?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127113624
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Blester het volgende:

[..]

Wat kost dat nou trouwens, zo'n reisje Ibiza? Wat had je precies geboekt?
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Blester het volgende:

[..]

Wat kost dat nou trouwens, zo'n reisje Ibiza? Wat had je precies geboekt?
Ik had via CheapTickets een los kaartje geboekt voor het vliegtuig, was 160 euro ofzo retour. En gewoon via booking het goedkoopste hotel met een fatsoenlijke rating (dus geen vies hotel).

Je bent toch alleen maar in je hotel na het stappen, overdag strand, savonds uiteten, daarna stappen.

Was volgens mij 800 euro kwijt in totaal. Beetje last minute wil nog wel schelen.

In Bulgarije heb je voor 500 een vliegries, suite in een van de betere hotels, huurauto en eten en drinken :P
  dinsdag 28 mei 2013 @ 17:09:02 #149
340341 Blester
Membre très utile
pi_127113698
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef JDx het volgende:

[..]

[..]

Ik had via CheapTickets een los kaartje geboekt voor het vliegtuig, was 160 euro ofzo retour. En gewoon via booking het goedkoopste hotel met een fatsoenlijke rating (dus geen vies hotel).

Je bent toch alleen maar in je hotel na het stappen, overdag strand, savonds uiteten, daarna stappen.

Was volgens mij 800 euro kwijt in totaal. Beetje last minute wil nog wel schelen.

In Bulgarije heb je voor 500 een vliegries, suite in een van de betere hotels, huurauto en eten en drinken :P
Een weekje dan ofzo?

Bulgarije lijkt me persoonlijk niets.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127113762
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:09 schreef Blester het volgende:

[..]

Een weekje dan ofzo?

Bulgarije lijkt me persoonlijk niets.
Haha nee is ook niet aan te raden hoor om naar Bulgarije te gaan voor de lol. Ja ik was er 8 dagen geloof ik. Uitgaan is wel rete duur, entree van 50 euro en een water kost al 10 euro, een mixdrankje hoef je niet aan te beginnen.

Meeste avonden in kroegje gezeten, 2 avonden naar grote discotheek.

En dan lekker in de zon je AdSense checken... oh nice, net weer 5 euro verdient! ;)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 17:13:17 #151
340341 Blester
Membre très utile
pi_127113831
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef JDx het volgende:

[..]

Haha nee is ook niet aan te raden hoor om naar Bulgarije te gaan voor de lol. Ja ik was er 8 dagen geloof ik. Uitgaan is wel rete duur, entree van 50 euro en een water kost al 10 euro, een mixdrankje hoef je niet aan te beginnen.

Meeste avonden in kroegje gezeten, 2 avonden naar grote discotheek.

En dan lekker in de zon je AdSense checken... oh nice, net weer 5 euro verdient! ;)
¤10 voor een glas water? Dafuq :') Lijkt me dat je bij lokale kroegjes wel gewoon normale prijzen moet betalen?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127113978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef Blester het volgende:

[..]

¤10 voor een glas water? Dafuq :') Lijkt me dat je bij lokale kroegjes wel gewoon normale prijzen moet betalen?
Yep.

Ben benieuwd trouwens hoe mijn AdSense het gaat doen in de vakantieperiode. Als het erg inzakt moet ik misschien seizoensgebonden sites gaan maken om het dal in de mooie maanden in te perken.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 17:20:52 #153
340341 Blester
Membre très utile
pi_127114039
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:18 schreef JDx het volgende:

[..]

Yep.

Ben benieuwd trouwens hoe mijn AdSense het gaat doen in de vakantieperiode. Als het erg inzakt moet ik misschien seizoensgebonden sites gaan maken om het dal in de mooie maanden in te perken.
Ik heb twee weken geleden twee nieuwe vakantie affiliate website's opgezet, moet er alleen nog voor gaan zitten om goede posities e.d. mee te behalen. Denk niet dat ik deze zomer nog mee ga pakken hiermee. Heb tot nu toe toch al wel wat sales gehad ook, in totaal voor zo'n ¤250 ofzo.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127116015


[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2013 18:31:49 ]
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:53:05 #155
340341 Blester
Membre très utile
pi_127116850
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wie plaatst zoiets dan ook op zijn of haar blog :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:55:04 #156
131603 Afwazig
Serious business
pi_127119786
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:00 schreef Blester het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mijn laatste aankoop.
Waarom zou je geld kopen? :P

Mijn aankopen:







:P daarom kan ik nog maar net een huurhuis betalen ;( :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:57 schreef JDx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mijn laatste AdSense aankoop :P was helaas ook alles wel op sinds ik vorig jaar weer actief ben met AdSense.

Ohja en mijn vakantie in Ibiza vorig jaar en Bulgarije begin dit jaar heb ik ervan betaald.
Blergh, van een mooie BMW naar een 100 pk stinkdiesel ;(

[ Bericht 17% gewijzigd door YoshiBignose op 28-05-2013 20:19:54 ]
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:20:30 #158
340341 Blester
Membre très utile
pi_127121333
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Waarom zou je geld kopen? :P

Mijn aankopen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:P daarom kan ik nog maar net een huurhuis betalen ;( :')
Niet mijn smaak :P Doe mij maar zo een:

~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127121538
Meh... los daarvan dat ik dat niet kan betalen ;) maar mij zal je nooit een Audi zien kopen, de Apple onder de auto's :')
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:26:06 #160
340341 Blester
Membre très utile
pi_127121659
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Meh... los daarvan dat ik dat niet kan betalen ;) maar mij zal je nooit een Audi zien kopen, de Apple onder de auto's :')
Leuke A5 van BJ 2009 met KM stand 50.000 betaal je al snel 30K voor. Natuurlijk ook goedkopere maar dan met 150.000 KM etc. Laat ik nu ook net een fan zijn van Apple :P Nee maar Audi maakt toch wel een van de mooiere auto's imo.

A7 is ook erg gaaf maar niet erg goedkoop.

Wel zonde dat je tegenwoordig bijna iedereen in een Audi ziet rijden :') En dan ook van die low-budget Audi's. Of je koopt een goede Audi als je het geld hebt of je gaat een Peugeot o.i.d. rijden denk ik dan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blester op 28-05-2013 20:31:30 ]
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127122109
Ja precies, die mensen rijden Audi omdat het stoer klinkt zogenaamd. Oh hij heeft een Audi op de oprit nou dan zal ie wel goed verdienen. Vraag je wat voor motor er in zit hebben ze geen idee. Daarom dat ik het vergelijk met Apple, met een iPhone 5 hoor je er opeens bij dat is vet stoer. Want alles werkt zoooo gemakkelijk en zo goed, maar het is gewoon overpriced zooi wat echt niet veel anders kan dan Android of Windows phones. Kom ik met de nieuwste HTC zeggen mensen niks.

Maar goed dat is mijn mening :P Die oude A8 vond ik erg mooi.

Facts don't care about your feelings
pi_127122806
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Meh... los daarvan dat ik dat niet kan betalen ;) maar mij zal je nooit een Audi zien kopen, de Apple onder de auto's :')


_O_

verzonden vanaf mijn macbook pro
pi_127122991
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef JDx het volgende:

[..]

Haha nee is ook niet aan te raden hoor om naar Bulgarije te gaan voor de lol. Ja ik was er 8 dagen geloof ik. Uitgaan is wel rete duur, entree van 50 euro en een water kost al 10 euro, een mixdrankje hoef je niet aan te beginnen.

Meeste avonden in kroegje gezeten, 2 avonden naar grote discotheek.

En dan lekker in de zon je AdSense checken... oh nice, net weer 5 euro verdient! ;)
Sunny Beach ofzo?
pi_127140426
Ik hoef niet zo graag een dure bak o.i.d. Waar ik echt hard voor werk is financiële onafhankelijkheid. Voor een baas werken is gewoon niks voor mij. Je hele leven op een kantoor zitten terwijl er nog zoveel te doen en ontdekken is. Met mijn websites kan ik bij wijze van spreken op een eiland in Thailand zitten en vanuit daar werken als er maar wifi is. Het geeft je zoveel vrijheid. En natuurlijk heb je soms wat tijden dat het slecht gaat maar als je gewoon een goede buffer hebt is er niks aan de hand. Dat lijkt me het echte leven. Gaan en staan waar je maar wilt.
pi_127140921
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Sunny Beach ofzo?
Wat nee, daar moet je echt never naartoe gaan. Ik zat in het binnenland in Plovdiv. Mijn vriendin komt daar vandaan.

Mijn Leon is trouwens 140pk/330Nm (chippie) :P en heel wat sneller dan m'n oude BMW 318Ci.

Ben trouwens ook fan van VAG, heb een uitstapje gemaakt naar BMW, maar ben weer terug bij Seat/VW/Audi/Skoda, rijdt gewoon goed.

[ Bericht 9% gewijzigd door JDx op 29-05-2013 09:45:31 ]
pi_127141246
Sunny Beach daar zitten de 16 jarigen. Oh gechipt oke dan wil het nog wel rijden. Mijn 318ci was 143pk dus jij had gewoon dat gare blok. Snap verder niet dat je VAG verkiest boven BMW, want BMW zijn gewoon echte rijders auto's. Door RWD kan je veel lekkerder boeken door elke bocht, maar goed zonder vermogen is dat natuurlijk een beetje zinloos.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 29 mei 2013 @ 09:55:13 #167
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_127141275
Door al die autoberichten dacht ik mij even in het autorijtopic te wanen :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_127141766
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 09:55 schreef monsterd. het volgende:
Door al die autoberichten dacht ik mij even in het autorijtopic te wanen :D
Ik ben ooit gestart met AdSense omdat ik autoliefhebber ben en dacht met een normale baan, zal ik nooit een dikke Porsche 911 rijden :P
pi_127142362
Mijn auto, ook mede betaald door adsense:



Hierna wil ik gaan voor de BMW, maar dan wel een station.
pi_127142509
Van Volvo naar BMW is een goede stap :P

Van (8> naar 8-)
Facts don't care about your feelings
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:58:14 #171
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_127143325
Hmm, ik heb recent ook een domein die autogerelateerd is geregistreerd. Maarja, daar bleef het bij :'). De content moet nog komen :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_127143430
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:58 schreef monsterd. het volgende:
Hmm, ik heb recent ook een domein die autogerelateerd is geregistreerd. Maarja, daar bleef het bij :'). De content moet nog komen :+
Heb je veel sites?
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:08:45 #173
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_127143720
Nee ik begin net :o

Het schiet er met tijd eigenlijk een beetje in. Wilde vooral een eerste website maken om te kijken hoe het allemaal werkt etc. Verwacht alleen wat kleine centjes ermee binnen te harken.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_127143977
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:08 schreef monsterd. het volgende:
Nee ik begin net :o

Het schiet er met tijd eigenlijk een beetje in. Wilde vooral een eerste website maken om te kijken hoe het allemaal werkt etc. Verwacht alleen wat kleine centjes ermee binnen te harken.
Daar moet je het ook voor doen, ik ben mijn vriendin het ook aan het leren, ze kan inmiddels d'r telefoonrekening er van betalen en hopelijk straks ook d'r zorgverzekering.

Ik weet nog dat ik graag een auto wilde, maar de maandelijkse kosten (verzekering + belasting) niet kon opbrengen. Ik was zo blij toen ik dat kon betalen van AdSense.
pi_127144170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:08 schreef monsterd. het volgende:
Nee ik begin net :o

Het schiet er met tijd eigenlijk een beetje in. Wilde vooral een eerste website maken om te kijken hoe het allemaal werkt etc. Verwacht alleen wat kleine centjes ermee binnen te harken.
Gewoon wordpress gebruiken. Heb je een supermooie site in enkele minuten.
pi_127146852
Ik heb vorige week WPClicks gekocht voor wordpress. Dan kan je precies zien wat een bezoeker doet op je website. Van elke gebruiker wordt een filmpje opgenomen. Erg handig want dan weet je waar de bezoeker naar op zoek is en wat de bottlenecks zijn op je website.
  woensdag 29 mei 2013 @ 15:43:19 #177
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127156396
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb vorige week WPClicks gekocht voor wordpress. Dan kan je precies zien wat een bezoeker doet op je website. Van elke gebruiker wordt een filmpje opgenomen. Erg handig want dan weet je waar de bezoeker naar op zoek is en wat de bottlenecks zijn op je website.
Dat kan je grotendeels met analytics toch ook? :?
Onder doelgroept -> Bezoekersstroom
pi_127159894
Nu zie ik echt een filmpje van mijn site met een muiscursor. Ik zie naar welk product mijn klant op zoek is en ik kan zien waarom hij niks koopt. Het is gewoon interessant om je te verplaatsen in de klant. Ik wil wat meer de psychologische kant op van het verkopen. Hoe krijg ik de gebruiker zover om een product af te nemen?
pi_127159962
Voor adsense kan je ook kijken welke banners er goed geklikt worden. Stel je voor dat vrouwen veel klikken op dieetmethodes ofzo. Dan gooi ik nog een paar extra paypro dieetboeken erbij. Daar is de commissie veel hoger.
  woensdag 29 mei 2013 @ 20:18:50 #180
340341 Blester
Membre très utile
pi_127169694
Is het trouwens toegestaan om zelf gebruik te maken van de affiliate die op een van je eigen website's staat? Ik heb bijvoorbeeld enkele vakantie website's, als ik nou een reis wil boeken zou ik dit natuurlijk ook via mijn eigen affiliate website kunnen doen en hierdoor simpelweg ¤50 korting op de reis krijgen ofzo. Deze vraag even voor de affiliate experts hier :P Beheer op dit moment maar een tiental affiliate website's en nooit eerder interesse gehad in de producten van mijn affiliates.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 29 mei 2013 @ 20:20:02 #181
340341 Blester
Membre très utile
pi_127169764
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Nu zie ik echt een filmpje van mijn site met een muiscursor. Ik zie naar welk product mijn klant op zoek is en ik kan zien waarom hij niks koopt. Het is gewoon interessant om je te verplaatsen in de klant. Ik wil wat meer de psychologische kant op van het verkopen. Hoe krijg ik de gebruiker zover om een product af te nemen?
Diep triest dat soort methodes. Filmpjes van de browser van je bezoekers maken? Serieus, waar is de privacy gebleven?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127171845
Heb toch altijd m'n twijfels over affiliates. Nu even getest met Zanox. Laatste twee weken:

7.327 views, waarvan 416 kliks maar geen één transactie. Kan dat soort dingen bijna niet geloven, vooral niet omdat eigenlijk de affiliate linkjes ook nog eens maar op 1 pagina van de website staan en je dus zou denken dat het toch echt specifiek iets is wat mensen dan zoeken.
Facts don't care about your feelings
pi_127175341
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef Blester het volgende:
Is het trouwens toegestaan om zelf gebruik te maken van de affiliate die op een van je eigen website's staat? Ik heb bijvoorbeeld enkele vakantie website's, als ik nou een reis wil boeken zou ik dit natuurlijk ook via mijn eigen affiliate website kunnen doen en hierdoor simpelweg ¤50 korting op de reis krijgen ofzo. Deze vraag even voor de affiliate experts hier :P Beheer op dit moment maar een tiental affiliate website's en nooit eerder interesse gehad in de producten van mijn affiliates.
Heb dat zelf ook wel gedaan. Nooit problemen en sale altijd goedgekeurd. Maar voor de zekerheid even vanaf een ander IP adres zou ik wel adviseren.

Onder andere een vakantie, wasmachine, mobiel abonnement en wat kleinere dingen het bij gedaan. Officiëel mag het niet geloof ik, maar bij mij dus nooit problemen mee gehad.
pi_127180486
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:46 schreef Skiet het volgende:

[..]

Heb dat zelf ook wel gedaan. Nooit problemen en sale altijd goedgekeurd. Maar voor de zekerheid even vanaf een ander IP adres zou ik wel adviseren.

Onder andere een vakantie, wasmachine, mobiel abonnement en wat kleinere dingen het bij gedaan. Officiëel mag het niet geloof ik, maar bij mij dus nooit problemen mee gehad.
Er is geen officiële regel. Het is gewoon per bedrijf anders. Lees de voorwaarden na en je komt er snel achter. Veel bedrijven staan het toe.
  donderdag 30 mei 2013 @ 07:17:21 #185
340341 Blester
Membre très utile
pi_127190602
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Er is geen officiële regel. Het is gewoon per bedrijf anders. Lees de voorwaarden na en je komt er snel achter. Veel bedrijven staan het toe.
Lijkt me voor de adverteerder alleen maar prima, die heeft weer een extra, of nu jij het bent of je buurman maakt dan ook niet zoveel uit lijkt me.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127191554
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef Blester het volgende:
Is het trouwens toegestaan om zelf gebruik te maken van de affiliate die op een van je eigen website's staat? Ik heb bijvoorbeeld enkele vakantie website's, als ik nou een reis wil boeken zou ik dit natuurlijk ook via mijn eigen affiliate website kunnen doen en hierdoor simpelweg ¤50 korting op de reis krijgen ofzo. Deze vraag even voor de affiliate experts hier :P Beheer op dit moment maar een tiental affiliate website's en nooit eerder interesse gehad in de producten van mijn affiliates.
Dat mag gewoon. Ik doe het ook altijd. Werkt prima.
pi_127191623
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef Blester het volgende:

[..]

Diep triest dat soort methodes. Filmpjes van de browser van je bezoekers maken? Serieus, waar is de privacy gebleven?
Het is niet dat ik ze zit te begluren. Ik kijk gewoon wat ze doen op mijn website. Dat kan, zoals iemand al eerder aangaf, ook met google analytics. Grote bedrijven gebruiken deze tools ook en het is erg effectief. En als je in de snackbar of Mac zit te eten staat er ook een camera op je gericht. Ik zie enkel wat ze met de muis doen. Het is niet dat ik hun via de webcam zit te begluren. En daarbij is deze software volledig legaal.
pi_127191667
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef YoshiBignose het volgende:
k iets is wat me
Dat is best vreemd maar geef het even de tijd. Ik heb gemiddeld rond de 2 / 300 clicks per dag op mijn sites maar meestal wel een stuk of 3/4 sales. Het ligt ook natuurlijk aan het product en het type mens die op je site komt. Heb je bijvoorbeeld de pagina 'knuffelbeer kopen'. Dan zijn mensen echt geneigd om te koop i.p.v. knuffelbeer waar ze eigenlijk alleen maar informatie zoeken en een beetje klikken.
pi_127198086
Enkele sites van me die al tijden in de top 10 staan zijn ook weer een plekje gestegen, lijkt dat de laatste updates goed zijn.

Inkomsten stijgen alleen niet, maar wel lekker om te zien dat meer en meer sites vast zitten in de top 3 op het beoogde zoekwoord.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:15:11 #190
340341 Blester
Membre très utile
pi_127205864
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Het is niet dat ik ze zit te begluren. Ik kijk gewoon wat ze doen op mijn website. Dat kan, zoals iemand al eerder aangaf, ook met google analytics. Grote bedrijven gebruiken deze tools ook en het is erg effectief. En als je in de snackbar of Mac zit te eten staat er ook een camera op je gericht. Ik zie enkel wat ze met de muis doen. Het is niet dat ik hun via de webcam zit te begluren. En daarbij is deze software volledig legaal.
Legaal is iets anders als maatschappelijk juist. Dit is gewoon niet maatschappelijk juist naar mijn mening. Ik snap ook niet waarom je de bezoekers helemaal moet volgen? Bij Analytics zie je gewoon waar ze op klikken e.d. Ik vind die plugin van jou toch wel veel te ver gaan.
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:16:19 #191
340341 Blester
Membre très utile
pi_127205917
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:16 schreef JDx het volgende:
Enkele sites van me die al tijden in de top 10 staan zijn ook weer een plekje gestegen, lijkt dat de laatste updates goed zijn.

Inkomsten stijgen alleen niet, maar wel lekker om te zien dat meer en meer sites vast zitten in de top 3 op het beoogde zoekwoord.
Updates zorgen er mooi voor dat de troepsites uit Google verdwijnen en de serieuze webmasters mooie posities krijgen, ik ben daarom ook helemaal niet bang voor updates van Google.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127209984
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:15 schreef Blester het volgende:

[..]

Legaal is iets anders als maatschappelijk juist. Dit is gewoon niet maatschappelijk juist naar mijn mening. Ik snap ook niet waarom je de bezoekers helemaal moet volgen? Bij Analytics zie je gewoon waar ze op klikken e.d. Ik vind die plugin van jou toch wel veel te ver gaan.
Waarom? Je ziet al waar ze op klikken, plugin van Acid is niets nieuws ook, word heeeel veel gebruikt. Gaat erom dat je usability kan verbeteren van je website. Wat trekt als eerst de aandacht? Hoe navigeert men van X naar Y? En vooral belangrijk; wanneer word er op mijn ad geklikt? Is dat na het lezen van een artikel? Of zonder te lezen? Wat doet men daarna? Etc. Allemaal handige informatie die je wil weten als je wil optimaliseren. En je doet toch ook niets fout? Je weet al waar ze op klikken, het enige is dat je nu ook weet hoe ze tot de klik komen. Ik zie ook niet in wat dat met privacy te maken heeft eerlijk gezegd.
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:13:38 #193
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127216374
Mijn inkomsten vallen wat tegen deze maand... ik denk iets van 20% dat ik lager uit kom. Aantal bezoekers is wel even hoog. Misschien geen juiste advertenties.. al heb ik er al wel een stuk of 15 aan de 'blacklist' gevoerd.

Verder ging een linkruil vanmiddag wel héél snel, even mailtje naar de redactie van een vakblad met mijn onderwerp gestuurd, binnen 30 sec. stond mijn URL op de site van het vakblad. :) Zo nog even een linkje terugplaatsen.
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:20:27 #194
340341 Blester
Membre très utile
pi_127216730
Nieuwe website net uit de sandbox, begint nu op het hoofdkeyword op pagina 9 :') Hoop dat het nog wel even wat hoger komt alvorens ik begin met linkbuilding, maar naar verwachting zal hij op basis van content alleen naar pagina 3 gaan. Is ook wel een enorm keyword, zo'n 100.000 lokale exacte zoekresultaten met massale concurrentie :P Maar natuurlijk niet tevreden voordat ik in de top 3 sta :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:22:09 #195
340341 Blester
Membre très utile
pi_127216806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:13 schreef JK het volgende:
Mijn inkomsten vallen wat tegen deze maand... ik denk iets van 20% dat ik lager uit kom. Aantal bezoekers is wel even hoog. Misschien geen juiste advertenties.. al heb ik er al wel een stuk of 15 aan de 'blacklist' gevoerd.

Verder ging een linkruil vanmiddag wel héél snel, even mailtje naar de redactie van een vakblad met mijn onderwerp gestuurd, binnen 30 sec. stond mijn URL op de site van het vakblad. :) Zo nog even een linkje terugplaatsen.
Ik kom er vaak niet aan toe alle aanmeldingen te beantwoorden, krijg dagelijks zeker zo'n 10 mailtjes binnen voor linkruil, met pieken natuurlijk. Ik vis alleen de echte goede met een mooi aanbod eruit, de rest gewoon weg
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:23:09 #196
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127216855
Oh hier af en toe wat mailtjes, de laatste tijd komt het vaker voor, maar ik wijs meer af dan ik toevoeg. Ik wil echt alleen maar kwalitatief goede links. In elk geval niet 10 per dag, maargoed, jij hebt ook veel meer sites.
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:26:21 #197
340341 Blester
Membre très utile
pi_127216991
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:23 schreef JK het volgende:
Oh hier af en toe wat mailtjes, de laatste tijd komt het vaker voor, maar ik wijs meer af dan ik toevoeg. Ik wil echt alleen maar kwalitatief goede links. In elk geval niet 10 per dag, maargoed, jij hebt ook veel meer sites.
Als je toch sommige mails ziet, dan is spontaan je dag weer goed :P Zorgt wel voor heel wat lachbuien :P
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:27:45 #198
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127217039
Dat geloof ik best. Al heb ik wel eens lachbuien van de zoekwoorden hoe ze op de site komen.
Laatst iemand die wilde linkbuilden, geeft wat sites die pas net gestart is (dus niet eens een PR), met daarop weinig info. Als ik dat aangeef, komt ie ineens met een hele andere site en dat het niet voor die andere sites gevraagd werd om te ruilen... uhuh?! ;)
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:32:31 #199
340341 Blester
Membre très utile
pi_127217251
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:27 schreef JK het volgende:
Dat geloof ik best. Al heb ik wel eens lachbuien van de zoekwoorden hoe ze op de site komen.
Laatst iemand die wilde linkbuilden, geeft wat sites die pas net gestart is (dus niet eens een PR), met daarop weinig info. Als ik dat aangeef, komt ie ineens met een hele andere site en dat het niet voor die andere sites gevraagd werd om te ruilen... uhuh?! ;)
Ik krijg ook regelmatig zulke mailtjes ja, paar honderd woorden content, N/A Pagerank en de gehele website is diezelfde website opgezet, en dan proberen ze te gaan linkbuilden door een linkruil aan te bieden :') Selecteer ---> Verwijderen. Niet eens reageren, misschien leren ze het dan eens.
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:12:32 #200
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127222118
Mja deze 2e link is nog wel aardig, alleen daar staat nu nog geen 'links' pagina op. Even vragen waar hij mij dan wil parkeren... maar ik snap niets van die kliks, de laatste paar dagen is het echt ruk. Maar goed dat ik binnenkort een nieuwe affiliate op de site ga introduceren, waarvoor ik nog een contract moet ondertekenen.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 07:02:39 #201
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127238116
Vaag, in Analytics zie ik een bedrag aan Adsense kliks, die in Adsense niet terug te vinden is... normaal klopt het, nu niet. Vind het maar vaag dat het deze maand slechter verloopt.
pi_127238430
niemand hier problemen met adsense? krijg alleen "View in: Classic | Low bandwidth" te zien en verder niks, al minimaal 2 dagen. mobiel werkt wel.
pi_127240537
Zooo weer een nieuwe dag om sites te backlinken. Ben al een paar dagen aan het scrapen en heb al wat mooie plekken gevonden. PR4/PR5 linkjes. Die kicken er hard in.
pi_127240548
Hmm, hier werkt het allemaal.

Hoe staat het ervoor bij iedereen? Vandaag de laatste dag van de maand, het gaat niet zo goed meer als afgelopen maand, maar met een beetje geluk (en dank aan de 31ste), kan ik nog wel de 900 aan gaan tikken.

Erg tevreden. Ik vind het wel best zo, niets doen en elke maand extra geld, maar wil toch even een nieuw doel stellen om naartoe te werken dit jaar. Voor de inspiratie! :P
pi_127240672
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:06 schreef JDx het volgende:
wel best zo, niets doen en elke maand extra geld, maar wil toch
Inkomsten hier ook wat minder. Rond de 50 per dag.Maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de affiliate inkomsten, :)
pi_127240686
Ik moet mijn adsense sites gaan backlinken maar ik kom er steeds niet aan toe.Mijn affiliate sites eisen veel aandacht!
pi_127241478
Ik denk dat mijn volgende doel gaat worden om de 52% schaal te halen (loon + adsense), eens even kijken hoeveel dat dan is.

Zo gauw als ik dat haal ga ik zonder twijfelen een dag minder werken, ga echt niet meer belasting betalen dan dat ik zelf overhoud.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:48:56 #208
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127241710
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:41 schreef JDx het volgende:
Ik denk dat mijn volgende doel gaat worden om de 52% schaal te halen (loon + adsense), eens even kijken hoeveel dat dan is.

Zo gauw als ik dat haal ga ik zonder twijfelen een dag minder werken, ga echt niet meer belasting betalen dan dat ik zelf overhoud.
Die 52% gaat alleen over het gedeelte boven dat bedrag he ;)
pi_127241729
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:41 schreef JDx het volgende:
Ik denk dat mijn volgende doel gaat worden om de 52% schaal te halen (loon + adsense), eens even kijken hoeveel dat dan is.

Zo gauw als ik dat haal ga ik zonder twijfelen een dag minder werken, ga echt niet meer belasting betalen dan dat ik zelf overhoud.
Ik stop binnenkort met werken. Ik moet teveel belasting betalen. Voor mij is het voordeliger als ik voor mezelf ga beginnen.
pi_127241744
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:48 schreef ursel het volgende:

[..]

Die 52% gaat alleen over het gedeelte boven dat bedrag he ;)
Haha ja dat weet ik, maar ik weiger dat. Alles wat ik dan meer verdien via AdSense hou ik maar 48% van over. Fuck dat, daar werk ik niet 40uur per week voor.

Ik kom in de 52% als ik 41 euro per dag ga verdienen (wat ik al regelmatig heb gehaald). Dus kom in de buurt. Maar heb ook veel dagen van 25 euro.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:50:34 #211
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127241763
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:49 schreef JDx het volgende:

[..]

Haha ja dat weet ik, maar ik weiger dat. Alles wat ik dan meer verdien via AdSense hou ik maar 48% van over. Fuck dat.
Je wilt niet weten hoeveel mensen denken dat het over het totale bedrag is. :')
pi_127241786
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:50 schreef ursel het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoeveel mensen denken dat het over het totale bedrag is. :')
Ja dat zijn mensen die zelf in de bijstand zitten :')

Zeiken over belastingen, hallo, mijn belasting gaat naar jou, ukkel :P
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:53:32 #213
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_127241871
Weet iemand hier toevallig een goed afiliate programma met hobby artikelen?
Een van mijn pagina's rankt redelijk en trekt de meeste bezoekers naar mijn website, alleen de adsense inkomsten zijn niet om over naar huis te schrijven...er zit meer in en ik wil eens affiliates proberen :)
pi_127241992
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:53 schreef ThaBrain het volgende:
Weet iemand hier toevallig een goed afiliate programma met hobby artikelen?
Een van mijn pagina's rankt redelijk en trekt de meeste bezoekers naar mijn website, alleen de adsense inkomsten
Hobby artikelen. Ik zou iets specifieker zijn als ik jou was :)
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:58:34 #215
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_127242048
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Hobby artikelen. Ik zou iets specifieker zijn als ik jou was :)
Ik zoek wel specifieke materialen, maar als ik die open en bloot in het topic zet, krijg ik alleen maar concurrentie :)
Ik weet dat de artikelen o.a. verkrijgbaar zijn bij de pipoos, maar die hebben geen affiliate programma :) Maar aan dat soort artikelen moet je dus denken :)
pi_127242056
Ok mijn doel voor dit jaar (wat ik dus voor eind dit jaar wil verdienen met AdSense) gaat 1350/maand worden. Moet te doen zijn als de huidige sites zo blijven lopen en ik er weer een aantal bij bouw.

En voor m'n vriendin haar sites 100/maand, zodat ze haar zorgverzekering en sim-only kan betalen haha.
pi_127242070
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik stop binnenkort met werken. Ik moet teveel belasting betalen. Voor mij is het voordeliger als ik voor mezelf ga beginnen.
Hoe meer belasting je betaalt, hoe meer je verdiend ;) dus het is nooit voordeliger om minder te werken. Wel is het zo dat je met een eigen bedrijf meer fiscale voordelen hebt. Daarbij komen wel weer extra kosten (en tijd) voor administratie en geen zekerheden (ww, zw, pensioen).
Facts don't care about your feelings
pi_127242228
AdSense IS mijn pensioen ;)

Haha nouja bouw wel pensioen op, via werk, maar toch, vertrouw dat voor geen meter :P
pi_127243470
Maak me daar ook geen zorgen om. Tegen die tijd ben ik OF al binnen, of een gigantische sloeber, maar als ik dan kijk wat m'n opa en oma uitgeven, dan kun je van alleen de AOW wel leven :')
Facts don't care about your feelings
pi_127243568
Haha ja toch, huis afbetaald, beetje niks doen :P

Zit te denken om zelf dat pensioengeld te houden, weet niet of ik de 70 wel ga halen :')
pi_127243785
Ook dat nog ja, zou nu al tekenen voor 70. Als het zover is dan ben ik al blij genoeg dat ik nog leef, dan nog maar even lijden in armoede hoor haha, mocht dat nodig zijn :P
Facts don't care about your feelings
pi_127244212
Wat willen ze doen dan, een 70 jarige op straat zetten? Van de AOW kan je op z'n minst overleven :P
pi_127244562
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Hoe meer belasting je betaalt, hoe meer je verdiend ;) dus het is nooit voordeliger om minder te werken. Wel is het zo dat je met een eigen bedrijf meer fiscale voordelen hebt. Daarbij komen wel weer extra kosten (en tijd) voor administratie en geen zekerheden (ww, zw, pensioen).
Ik ben nog jong dus tegen de tijd dat ik pensioen krijg is alles verdampt. Ik ga zelf gewoon sparen en ik zie het allemaal later wel. Ik ga nu genieten van het leven :) Ik bedoel ook dat het voordeliger is om voor mezelf te beginnen. Misschien ga ik er financieel een paar euro op achteruit maar ik heb wel meer tijd om mezelf te ontwikkelen.
pi_127247643
Ik wil nog een variant maken op www.nvus.nl maar dan 100% gericht op internationaal publiek. Dus zeg maar een nvusdesign.com ofzo, maar dat vind ik zo lang, heb liever een kort domein.

Iemand nog suggesties?
pi_127250893
Zag trouwens net dat een van mijn sites ook is gebruikt als bron op goeievraag.nl en aangemerkt als beste antwoord haha. Dat zijn lekkere linkjes (denk ik).
pi_127251377
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:38 schreef JDx het volgende:
Ik wil nog een variant maken op www.nvus.nl maar dan 100% gericht op internationaal publiek. Dus zeg maar een nvusdesign.com ofzo, maar dat vind ik zo lang, heb liever een kort domein.

Iemand nog suggesties?
Op wat voor keywords komen mensen op je site? op welke wil je ze binnen laten komen? Als ik het zo zie wil je toch wel dat het woord design er in voor komt. Als een deel van de zoekopdrachten in je domeinnaam voorkomen is dat een plus voor google.
pi_127251414
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:40 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Op wat voor keywords komen mensen op je site? op welke wil je ze binnen laten komen? Als ik het zo zie wil je toch wel dat het woord design er in voor komt. Als een deel van de zoekopdrachten in je domeinnaam voorkomen is dat een plus voor google.
Mwoh, bijna alle bezoekers komen direct (40% en 50% via Facebook ongeveer). De rest via zoekwoorden, niet echt veel. Misschien visualization of design erin idd. Of wellicht iets met interior of architecture.
pi_127251569
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:42 schreef JDx het volgende:

[..]

Mwoh, bijna alle bezoekers komen direct (40% en 50% via Facebook ongeveer). De rest via zoekwoorden, niet echt veel. Misschien visualization of design erin idd. Of wellicht iets met interior of architecture.
Mja, veel van facebook heb ik niet zo veel ervaring mee. Ik krijg wel likes ect. maar het verkeer dat daar uit komt is minimaal, richt altijd domein en content op keywords om bezoekers binnen te krijgen maar dat is wellicht lastig gezien de concurrentie in die niches.

Ik heb overigens mijn CTR weten te verdrievoudigen afgelopen 2 weken door de nieuwe functie in adsense waar je ads kan uitschakelen, stonden erg veel irrelevante ads tussen bij mij. Echt een aanrader om dat dagelijks even bij te houden.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 23:06:10 #229
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_127270109
Stokkie die functie om ads uit te schakelen was er ongeveer een jaar geleden ook :) ik filter vaak Franse en flash banners eruit maar alles bijhouden is niet te doen, dan ben ik dagelijks een uur bezig met bijhouden.

De RPM is hier deze week bijna gehalveerd ten opzichte van de overige weken van deze maand. Dit hakt er in maar Adsense is momenteel nog maar ongeveer de helft van de inkomsten dus het heeft niet zoveel effect als een paar maanden terug.
pi_127277684
Vandaag weer een website afgekregen waar ik een leuk experiment mee ga doen. Ik ga deze zo hoog mogelijk in de zoekresultaten proberen te krijgen door enkel artikelen te plaatsen met daarin backlinks verwerkt. Zo wil ik kijken welke openbare site's hier nou het beste voor werken.

Op dit moment heb ik ongeveer +/- 10 Nederlandse artikeldirectory's die ik hiervoor ga gebruiken. Als jullie nog goede suggesties hebben hoor ik die graag en als er interesse is zal ik over een tijd de resultaten ook delen welke nou het meeste effect hebben gehad :)
pi_127280118
Ach, iets meer dan voorgaande maanden. Op naar de ¤1000 8-)

¤ 723,77
Afgelopen maand
Facts don't care about your feelings
pi_127281282
898 :( net geen 900. Idd ook lage RPM laatste tijd.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 11:25:29 #233
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127281895
3 euro tekort om mijn record te evenaren. :'(
  zaterdag 1 juni 2013 @ 11:37:37 #234
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_127282110
Is linkbuilding minder effectief wanneer er meerdere links vanaf 1 website linken naar jouw website? Heb het dan wel over gerenommeerde sites en fora.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:49:11 #235
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127296001
Dat is niet effectief volgens mij nee, als het maar van één specifieke URL komt. Ik heb bijv 20.000+ linkjes naar mijn site verwijzen op één forum vanwege de url in mijn handtekening.

Ben nu druk bezig met veel reclames te blokkeren, want mijn inkomsten gaan echt achteruit. Heb het idee dat er veel irrelevante reclames worden getoond.
  Moderator zaterdag 1 juni 2013 @ 20:34:09 #236
42184 crew  DaMart
pi_127297886
Ik heb de afgelopen twee maanden ook maar net de betalingsdrempel gehaald. Net geen 72 euro, maar daar komt nog iets van een halve euro van Youtube bij van vorige maand als het goed is.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_127299859
JK ik zou wel oppassen met teveel blokkeren. Adverteerders bieden min of meer tegen elkaar op dus als je er veel hebt verwijderd kan dat de CPC drukken.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 22:34:41 #238
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127304073
Ok, maar dat is meer dan geen kliks. Als ik een site over fietsen heb, heb ik niets aan ads van auto's of heftrucks.
pi_127304400
Slaat nergens op. Adsense kijkt toch ook naar de cookies van die persoon op de pc? Als hij nou net veel naar auto's heeft gezocht dan is het logisch dat de ads aanpassen naar zijn interesses. Waar hij geïnteresseerd in is, zal ie meer op klikken. Jij gaat die ads dan blokkeren?
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 1 juni 2013 @ 23:29:20 #240
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127306249
Waarom zie ik zelf dan auto's, terwijl ik daar nooit naar zoek? Het is deels cookies, deels contextueel. Waarom gaan de inkomsten en kliks met30% omlaag? Ik denk dan aan verkeerde ads. Bezoekersaantallen blijven gelijk.
  zondag 2 juni 2013 @ 07:59:27 #241
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_127314343
Ik heb ook vaak troep gehad van meubels tot Franse, Italiaanse en zelfs Thaise banners. Die zooi block ik en volgens mij worden op interesse gerichte ads niet in je advertentieoverzicht weergegeven.

Net maar mijn Adwords campagnes gestopt, ik ga geen geld naar Google brengen als er plots veel minder deze kant op komt :)
pi_127314736
Denk je nou werkelijk dat jullie het beter weten dan Google? Google heeft ongetwijfeld een geniale manier van zoeken welke ad het beste bij die persoon/computer past, want voor Google is het ook alleen maar gunstig dat er zoveel mogelijk geklikt wordt. Ze geven je ook niet voor niets advies dat je % omhoog kan gaan als je een banner een ander formaat maakt, of op een andere plek neer zet. In principe heeft iedereen er baat bij dat er zoveel mogelijk op de ads geklikt wordt.
Facts don't care about your feelings
  zondag 2 juni 2013 @ 10:16:23 #243
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127315222
Dan heb ik gewoon teveel correcte content en hoeft men niet verder te zoeken/klikken... ik heb niets, maar dan ook niets met auto's, of wacht... zou dst komen omdat jullie hier laatst zo over auto's aan het lullen waren?
pi_127316125
Hahaha, dat is zeker mogelijk, ik kreeg laatst ook veel ads van dingen waarover ik aan het lullen was op Facebook volgens mij. Echt een beetje eng soms.

Ik zie een daling van inkomsten de laatste tijd en heb eens gekeken wat er is gebeurd sinds begin 2012. De CPC schommelt, maar is gemiddeld bijna altijd rond de 40 cent, daar is dus niets in veranderd.



De bezoekers aantallen waren hoog en halverwege 2012 en toen veel gedaan aan het beter positioneren van ads en het plaatsen van grotere en meer ads. Dat leverde een flinke stijging aan inkomsten op.

In mijn grafiek kun je dus zien dat meer bezoekers niet altijd nodig is om meer te verdienen.

Alleen de laatste tijd beginnen mijn bezoekers aantallen wel erg te zakken (terwijl de CTR wel op zijn max zit op de meeste sites). Nu is het dus de vraag, waar ligt dat aan...

Veel van mijn sites staan nog steeds op 1 in Google en zelfs sites die op 4/5 stonden, staan nu op 2/3 of soms zelfs op positie 1. Ook heb ik enkele nieuwe sites die langzaam wat hoger zijn gekomen in Google.

Denk dat ik er weinig aan kan doen momenteel, of gewoon flink meer sites bouwen.
  zondag 2 juni 2013 @ 12:21:19 #245
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_127317302
Omdat Google zo geniaal is had ik dus Thaise banners op mijn site :) ik heb nooit gezocht op Thaise restaurants laat staan Thaise massage ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door WebBeestje op 02-06-2013 13:08:54 ]
pi_127320556
Zal ik toch maar eens aan je vader vragen wat ie op jouw computer heeft gedaan ;)
Facts don't care about your feelings
  zondag 2 juni 2013 @ 16:37:52 #247
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_127324674
Wie heeft goede allternatieven voor ipv Adsense? Vooral voor de regios Noord-Afrika en MiddenOosten. Dit zijn volgens mij toch Tier 3 landen?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zondag 2 juni 2013 @ 16:44:20 #248
340341 Blester
Membre très utile
pi_127324902
Tijd om alvast op zoek te gaan naar een mooie vakantie voor deze zomer :P Zit op dit moment te denken aan bijvoorbeeld Malta, toevallig nog suggesties iemand? Om het maar even over iets anders te hebben dan AdSense :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 2 juni 2013 @ 16:47:25 #249
340341 Blester
Membre très utile
pi_127325012
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 14:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Zal ik toch maar eens aan je vader vragen wat ie op jouw computer heeft gedaan ;)
Ik krijg dit soort troep advertenties:



Dat heeft dus echt helemaal niets met mijn zoekgedrag te maken :') Krijg het dan ook alleen op website's die hele brede content hebben, worden dit soort advertenties blijkbaar opgezet door AdSense.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127325090
Nou ik wil geen conclusies trekken maar..... :')
Facts don't care about your feelings
  zondag 2 juni 2013 @ 16:58:16 #251
340341 Blester
Membre très utile
pi_127325331
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 16:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou ik wil geen conclusies trekken maar..... :')
:D

Gewoon nee dus :P Maar dan ook gewoon zo'n advertentie maken :') Wie de fuck wil daar ooit op klikken?
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 2 juni 2013 @ 16:59:09 #252
131603 Afwazig
Serious business
pi_127325355
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 16:44 schreef Blester het volgende:
Tijd om alvast op zoek te gaan naar een mooie vakantie voor deze zomer :P Zit op dit moment te denken aan bijvoorbeeld Malta, toevallig nog suggesties iemand? Om het maar even over iets anders te hebben dan AdSense :)
Ik denk dat ik naar Zakynthos ga. Lijkt me een erg mooi eiland.
  zondag 2 juni 2013 @ 17:05:36 #253
340341 Blester
Membre très utile
pi_127325565
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 16:59 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik denk dat ik naar Zakynthos ga. Lijkt me een erg mooi eiland.
Ben al een keer naar Griekenland geweest, naar Kos. Was ook wel mooi maar zin in wat anders. Iemand hier al een keer naar Malta geweest?
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 2 juni 2013 @ 17:11:48 #254
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127325787
Een keer 2 weken, maar na een week had ik het er al gezien zeg maar. :')
Wel leuk eilandje verder hoor, maar als je langer dan een week wilt gaan zou ik verder zoeken.
  zondag 2 juni 2013 @ 17:19:45 #255
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_127326027
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 16:47 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik krijg dit soort troep advertenties:

[ afbeelding ]

Dat heeft dus echt helemaal niets met mijn zoekgedrag te maken :') Krijg het dan ook alleen op website's die hele brede content hebben, worden dit soort advertenties blijkbaar opgezet door AdSense.
Je hebt het over brede content en dan klaag je over banners van een maatje meer ;)
pi_127327461
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 16:47 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik krijg dit soort troep advertenties:

[ afbeelding ]

Dat heeft dus echt helemaal niets met mijn zoekgedrag te maken :') Krijg het dan ook alleen op website's die hele brede content hebben, worden dit soort advertenties blijkbaar opgezet door AdSense.
ben je zelf dik? laatst gegoogled naar afvaltips? wel een goed idee, veel dikke mensen die niet op een normale datingsite durven in angst uit afwijzing.

weet iemand nog wat leuke blogs in ons vakgebied? techcrunch/emerce/tnw achtig.

[ Bericht 5% gewijzigd door Deeltjesversneller op 02-06-2013 18:11:03 ]
  zondag 2 juni 2013 @ 19:11:12 #257
340341 Blester
Membre très utile
pi_127329305
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

ben je zelf dik? laatst gegoogled naar afvaltips? wel een goed idee, veel dikke mensen die niet op een normale datingsite durven in angst uit afwijzing.

weet iemand nog wat leuke blogs in ons vakgebied? techcrunch/emerce/tnw achtig.
+- 2 maanden geleden heb ik een nieuwe website opgezet die in de 'afvallen' branche zat en hiervoor heb ik de concurrentie bekeken op wat zoekwoorden (niets met dating sowieso), verder zoek ik er niet op nee, en ik ben zelf niet dik nee :P
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 2 juni 2013 @ 20:26:50 #258
300360 Hinder
Go home
pi_127332246
Precies hetzelfde bedrag als de geschatte inkomsten van vorige maand is bij het saldo bijgeschreven. Ideaal 8-).
Get stoned
pi_127350327
Gisteren een belgische site gevonden die vrij hoog staat op een zoekwoord:

http://alturl.com/e6m3y

En ik dacht dat het door een kind gemaakt was ofzo, dus een mailtje gestuurd dat ik wel 100+ euro voor de site over had.

Krijg ik een reactie dat hij 500 euro per dag aan smsjes ofzo, binnen haalt. Geen idee hoe het precies werkt, maar WTF? :P
  maandag 3 juni 2013 @ 10:37:52 #260
131603 Afwazig
Serious business
pi_127350907
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:16 schreef JDx het volgende:
Gisteren een belgische site gevonden die vrij hoog staat op een zoekwoord:

http://alturl.com/e6m3y

En ik dacht dat het door een kind gemaakt was ofzo, dus een mailtje gestuurd dat ik wel 100+ euro voor de site over had.

Krijg ik een reactie dat hij 500 euro per dag aan smsjes ofzo, binnen haalt. Geen idee hoe het precies werkt, maar WTF? :P
quote:
Heb je al een ALLES-code, voeg die dan in en ook je telefoonnummer. Heb je geen ALLES-code en wil je enkel proefexamens maken, ga dan als volgt te werk.

SMS naar het nummer 3411 het woord: RIJBEWIJS (met IJ en niet Y) (Een code kost 2,5 euro)
Je ontvangt onmiddellijk via SMS de 6-cijferige toegangscode waarmee je gedurende twee dagen (de dag dat je ze krijgt en de volgende dag) onze proefexamens kunt maken.
Voeg hieronder het GSM-NUMMER waarmee je de code hebt aangevraagd en de ONTVANGEN CODE in.
Dat is lekker verdienen :P
  maandag 3 juni 2013 @ 10:39:39 #261
131603 Afwazig
Serious business
pi_127350939
Die site heeft een PR van 5, Nog aardig wat backlinks dus. 100 euro bieden op die site is wel een beetje :') hoor. :P
pi_127351228
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:39 schreef Afwazig het volgende:
Die site heeft een PR van 5, Nog aardig wat backlinks dus. 100 euro bieden op die site is wel een beetje :') hoor. :P
Ik zag hem toevallig staan tussen wat zoekopdrachten en dat ding ziet er zo verschrikkelijk uit dat ik dacht, dat is gewoon een kind met geluk dat ie hoog staat.

En ik zag geen AdSense, dus dacht, diegene weet niet eens dat de site geld waard is :')
pi_127351656
Heb je je eigen sites weleens gezien :') zo verschrikkelijk ziet dit er ook weer niet uit.

Ik had ook eens een site gemaakt met een bestandje van alle voorgaande examens van een bepaald vak. Moesten ze ook via Mollie 1.30 ofzo betalen, paar 100 euro mee verdiend haha :D
Facts don't care about your feelings
pi_127351797
Ik zit nog wel altijd te denken aan een datingsite zonder abo, maar betalen per SMS om een berichtje te lezen. Mensen zijn erg nieuwsgierig. Maar zoooooveeel werk :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:16:37 #265
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127391557
Die rijbewijssite is van een oudere man, met dus waarschijnlijk wat minder kennis van webdesign. Maar als ik er even zo doorheen ga, zit er behoorlijk wat werk in... en Google eens op zijn naam, hij doet z'n best om z'n site hoog te krijgen... ik weet niet of ik 500 euro per dag aan SMSjes mag geloven, maar hij heeft ook een Nederlandse variant van zijn site.

Zo'n datingsite... zal dat lopen? Dan moet je wel iets unieks bieden...
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:53:25 #266
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_127394236
Is het mogelijk om een .com adres wereldwijd hoog in de resultaten bij google te krijgen? Of is dat onbegonnen werk. En kun je bij google webmaster tools instellen dat de gehele wereld jouw target is, of moet je een bepaald gebied kiezen?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:06:04 #267
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127400499
In Webmaster tools kan je 'm niet voor de gehele wereld zetten. Een gebied kan ook niet, enkel een land.
pi_127411878
Leuk dat Zanox :')

10.203 views, 663 clicks en heeft 1 transactie opgeleverd die nog goedgekeurd moet worden, van ¤8. Dan had ik meer verdiend met adsense en een gemiddelde CPC van 0,30 :')
Facts don't care about your feelings
pi_127413223
Net 3 clicks ontvangen, en dat leverde +/- $31 op... Amerikaanse website.

Normaal gesproken heeft die website een CPC van 40 cent.. Dus ik vermoed dat ik voor een click zo'n $30 heb ontvangen... Bizar..
Misschien iemand die op het punt stond iets heel duurs te kopen zoals een verzekering?
  woensdag 5 juni 2013 @ 08:45:58 #270
378023 Wotte
wotte!?
pi_127430715
Ik ga het ook eens als test met mollie betalingen proberen, door een klein ebook voor een paar euro te verkopen. Als ik 1 a 2 bezoekers per dag zover kan krijgen is het een leuke verdienste naast adsense, ben benieuwd ;)
pi_127431167
Vraagje: normaal gesproken haal ik zo'n ¤10-15 binnen per dag. Gisteren (4 juni) opeens ¤90! En inderdaad, ik heb wat meer bezoekers dan normaal, maar nog niet eens het dubbele van gemiddeld. Ik haalde voor gisteren een CTR van zo'n 7%, wat ik ook echt enorm hoog vind (normaal 2-3%).

Nu maak ik me een beetje zorgen dat jokers fake klikken hebben zitten genereren, en dat mijn account gevaar loopt. Dit is de eerste keer dat ik zo'n spike heb (heb pas sinds januari adsense), dus even (positief, in eerste instantie 8-) ) schrikken vanochtend. Iemand ook wel eens zo'n megaspike gehad?

Stiekem hoop ik al dat het elke dag zo gaat vanaf nu, net zoveel adsense-inkomsten als salaris :P
pi_127431258
Ik heb dat zelden, natuurlijk weleens hoge bedragen gehaald, maar dan vooral omdat de bezoekersaantallen stegen. Snap ook niet hoe jullie altijd zulke hoge CTR's halen, mijne ligt rond de 0,80%.
Facts don't care about your feelings
pi_127431296
Ik denk dat het gewoon aan bepaalde campanges ligt, iets wat goed aansluit bij je content bijv. Ik zie ook af en toe 3-4x meer clicks dan normaal voor een paar dagen terwijl het anders wel stabiel is.
pi_127431319
Een site van me heeft wel een CTR van 3,36% gemiddeld, maar een CPC van ¤ 0,14 :')
Facts don't care about your feelings
pi_127432069
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:08 schreef Henkie567 het volgende:
Vraagje: normaal gesproken haal ik zo'n ¤10-15 binnen per dag. Gisteren (4 juni) opeens ¤90! En inderdaad, ik heb wat meer bezoekers dan normaal, maar nog niet eens het dubbele van gemiddeld. Ik haalde voor gisteren een CTR van zo'n 7%, wat ik ook echt enorm hoog vind (normaal 2-3%).

Nu maak ik me een beetje zorgen dat jokers fake klikken hebben zitten genereren, en dat mijn account gevaar loopt. Dit is de eerste keer dat ik zo'n spike heb (heb pas sinds januari adsense), dus even (positief, in eerste instantie 8-) ) schrikken vanochtend. Iemand ook wel eens zo'n megaspike gehad?

Stiekem hoop ik al dat het elke dag zo gaat vanaf nu, net zoveel adsense-inkomsten als salaris :P
Ja dat heb je soms wel eens, dan plaatsen ze een hele opvallende banner + dat je zoekwoord net heel veel gezocht wordt. Alles zit mee zeg maar, CPC is hoog die dag, CTR, etc...

Ik heb normaal 20-25 euro en had opeens een dag van 67 euro.

CTR van 7% is trouwens best redelijk, heb ik zelf ook op een paar sites, meeste sites is het hoger. Je moet de banners gewoon in het gezicht drukken van de mensen :P

CTR van mijn beste sites zijn 7, 17, 14, 33, 15 en 12 procent over de afgelopen 2 maanden. Zo'n hoge CTR haal je trouwens never op een blog en forums zijn nog erger.

De CTR is bijna verdubbeld half 2012 sinds ik bijna alle banners van 468x60 heb vervangen voor 336x280 (op aanraden van Google).

Laatste dagen gaat het erg kut trouwens, mag blij zijn met 20 euro.

CPC is bijna op alle sites 30-40 cent.
pi_127432153
CTR van 33% is ziek. Dan lag ik nu op copacabana. Laatste 30 dagen heb ik 250.000 pageviews gehad. Kan alleen maar dromen dat 80.000 mensen klikken :D :D :D
Facts don't care about your feelings
pi_127432548
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:54 schreef YoshiBignose het volgende:
CTR van 33% is ziek. Dan lag ik nu op copacabana. Laatste 30 dagen heb ik 250.000 pageviews gehad. Kan alleen maar dromen dat 80.000 mensen klikken :D :D :D
Gooi die banner onder het menu boven het menu (zoals op www.welcomeathome.com) en maak van die 468x60 banner een 336x280 blok op je frontpage.
pi_127432889
Zal daar eens naar kijken :P Hey, mijn slaapkamer is wel goed als ik "Three Objects in Bedroom that Can Ruin your Sleep" lees. Heb geen tv, geen bureau of computer in m'n slaapkamer. Oke wel soms m'n tablet, maar zoveel anders voor je ogen kan dat toch niet zijn dan een boek lezen? :P (dynamisch contrast hé, dus als de omgeving donkerder wordt, wordt de achtergrond verlichting ook minder)
Facts don't care about your feelings
pi_127433477
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Zal daar eens naar kijken :P Hey, mijn slaapkamer is wel goed als ik "Three Objects in Bedroom that Can Ruin your Sleep" lees. Heb geen tv, geen bureau of computer in m'n slaapkamer. Oke wel soms m'n tablet, maar zoveel anders voor je ogen kan dat toch niet zijn dan een boek lezen? :P (dynamisch contrast hé, dus als de omgeving donkerder wordt, wordt de achtergrond verlichting ook minder)
Haha, ja ik slaap gek genoeg ook beter sinds ik de telefoon niet meer naast m'n bed aan de lader heb, we laten bijna alle electronica in de woonkamer.

Comment approved ;)
pi_127433601
Ben ik de eerste die een reactie schrijft? :P Ik zou juist als het rustig is niet berichten modereren, je kan ze dan altijd later nog verwijderen als er echte onzin in staat. Pas als het wat drukker wordt en veel mensen bullshit of spam lullen dan kun je het aanzetten.
Facts don't care about your feelings
pi_127433861
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Ben ik de eerste die een reactie schrijft? :P Ik zou juist als het rustig is niet berichten modereren, je kan ze dan altijd later nog verwijderen als er echte onzin in staat. Pas als het wat drukker wordt en veel mensen bullshit of spam lullen dan kun je het aanzetten.
Je moet eens weten hoeveel spam er binnen komt. Dagelijks dikke crap, veel automatisch verwijderd.
pi_127434314
Hoi,

Is jullie CPC sinds 4 maanden geleden ook zo'n 20% gedaald?

Groeten,
pi_127434495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:52 schreef JDx het volgende:

[..]

Je moet eens weten hoeveel spam er binnen komt. Dagelijks dikke crap, veel automatisch verwijderd.
Oh ja geen captcha :P
Facts don't care about your feelings
pi_127434770
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb dat zelden, natuurlijk weleens hoge bedragen gehaald, maar dan vooral omdat de bezoekersaantallen stegen. Snap ook niet hoe jullie altijd zulke hoge CTR's halen, mijne ligt rond de 0,80%.
Ik kom wel eens sites tegen met een linkbanner als navigatiebalkje, zo haal je wel een hoge CTR maar volgens mij riskeer je dan ook een ban :)
pi_127434795
Ik heb zoiets ook op een site van me, niet echt als navigatie, maar het lijkt er een beetje op. Inderdaad wel hogere CTR, maar een CPC van 0,10 :')
Facts don't care about your feelings
pi_127434968
CPC is trouwens ook wat wazigs want volgens mij delen ze de inkomsten door het aantal clicks maar bij de inkomsten zit ook nog een deel CPM (in ieder geval bij mij). Inkomsten uit CPM zijn denk ik toch wel 15% bij mij.
  woensdag 5 juni 2013 @ 14:52:29 #287
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_127441959
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:06 schreef JK het volgende:
In Webmaster tools kan je 'm niet voor de gehele wereld zetten. Een gebied kan ook niet, enkel een land.
Als je wereldwijd je pijlen richt, kun je dan beter toch een bepaald land kiezen bij webmaster tools of dan gewoon leeg houden?
pi_127443253
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:24 schreef WebBeestje het volgende:
CPC is trouwens ook wat wazigs want volgens mij delen ze de inkomsten door het aantal clicks maar bij de inkomsten zit ook nog een deel CPM (in ieder geval bij mij). Inkomsten uit CPM zijn denk ik toch wel 15% bij mij.
Is wel vaker wat mis met AdSense, hoop ook vandaag, want ik zit nog maar op 2 euro, op een normale dag zit ik nu al dik over de 10 euro :')
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:59:04 #289
340341 Blester
Membre très utile
pi_127446895
Een nieuwe website kwam wat moeilijk op gang, hoofdkeyword heeft 100.000+ exacte zoekresultaten per maand dus kon al sowieso verwachten dat het geen hele makkelijke branche is, nu in ieder geval binnengekomen op de 7e pagina (binnen 1 dag van pagina 10 naar 7 :D) en nu maar eens rustig beginnen met linkbuilding. Doel is een top 3 positie voor het eind van deze zomer :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:17:55 #290
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127450002
Ik wil wat verschillende kleuren gebruiken in een titel. Dat betekend dat woorden opgebroken worden door html tags
1
2
<span style="color:#63BC56;">deel</span>
<span style="color:#3C9FC4;">woord</span>

Gaat dat nog problemen voor SEO geven omdat Google het lastiger kan lezen?
pi_127450301
nee, span heeft geen semantische betekenis.

inline css zou ik ook niet doen, afhankelijk van wat je wil zou ik ze een class .titel-primair en .titel-secundair ofzo geven.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:52 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Als je wereldwijd je pijlen richt, kun je dan beter toch een bepaald land kiezen bij webmaster tools of dan gewoon leeg houden?
huh? leeg houden natuurlijk, klinkt nogal logisch of begrijp ik je niet goed?

[ Bericht 62% gewijzigd door Deeltjesversneller op 05-06-2013 18:32:17 ]
pi_127450514
Ik heb een ctr van 0.50%..
Kan de banners wel nog opvallender maken, maar dan is er een kans dat de rankings in google dalen omdat het spammerig word.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:01:19 #293
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127451733
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
nee, span heeft geen semantische betekenis.

inline css zou ik ook niet doen, afhankelijk van wat je wil zou ik ze een class .titel-primair en .titel-secundair ofzo geven.

[..]

huh? leeg houden natuurlijk, klinkt nogal logisch of begrijp ik je niet goed?
Het was dan ook maar een voorbeeld zodat het met zo weinig code duidelijk was. :')
Maar in ieder geval bedankt.
pi_127471860
Holy fuck, 12 euro gisteren, dat zijn bedragen van begin 2012. Iedereen zo laag? Hopelijk lag de server eruit of was er iets mis.

Of was gewoon echt iedereen buiten in verband met het mooie weer, zat vorige maand nog op gemiddeld 35 euro per dag met uitschieters naar 45 en zelfs 67.

Weet wel dat de zomer kut is en dat 1 site achterlijk hoog staat en die niet zo hoog kan blijven, verwachtte al eerder een instorting, maar dit had ik niet verwacht. Dacht gemiddeld 35 euro in Mei, als die site instort zit ik iig nog wel op 20 per dag.
pi_127471924
Ik normaal, ¤22 :P
Facts don't care about your feelings
pi_127472322
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik normaal, ¤22 :P
Kak :P
pi_127472600
Ik had 3 clicks gisteren, bizar laag..
pi_127481429
Ook vaag, m'n vriendin (Bulgaarse) zit bijna op 70 euro AdSense, vandaag bij immigratie geweest, ingeschreven in Nederland. Naar de Rabobank gegaan om een rekeningnummer aan te maken, zodat ze het kunnen storten.

Kan je geen rekeningnummer openen zonder vaste inkomsten, wat een bullshit ook allemaal. Ook al 3 afspraken gehad om haar in te schrijven in NL, eerst niet de juiste papieren, toen de papieren laten maken (vertaling geboorteakte etc), bleken die niet ok, dik voor betaald en alles, Nederland... :')

Helaas zit het land verlaten er nog niet in met 10 euro per dag :')
pi_127481790
Kan je geen rekening openen zonder vaste inkomsten?? das raar. Wat nou als je thuis honderd duizend euro hebt liggen maar geen vaste inkomsten hebt? :P
pi_127482219
Banken zijn toch helemaal gek geworden tering lijers. Denken dat ze alle macht hebben. Iemand die ik ken gaat er weleens heen om munten te kopen voor in z'n kassa maar ze wilde hem geen tasje meer meegeven omdat ie er zelf ook wel één mee kon nemen ondertussen :') en daar betaal je dan ook nog voor hé.

Andere klant van me ook al 10x gebeld, was de juiste medewerker er weer niet, was het dossier weer kwijt etc. etc. Rabobank, zogenaamd voor het MKB en de simpele ondernemer... nou echt het interesseert ze geen fuck hoor :')
Facts don't care about your feelings
pi_127482836
Even een vraag waar ik niet duidelijk een antwoord op vind, ook niet in de algemene Google Adsense voorwaarden.
Is het nu wel of niet toegestaan om Facebook te gebruiken om verkeer te generenen naar een website waarop Adsense draait?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')