quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef Senor__Chang het volgende:
Hoe hoog schat je de kans in dat de plannen niet doorgaan?
quote:
Persoonlijk acht ik de kans redelijk dat de oppositie het wel ruilt voor iets om het door te laten gaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef Senor__Chang het volgende:
Hoe hoog schat je de kans in dat de plannen niet doorgaan?
Tot het einde van je bachelor dacht ik!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef EdwardNewgate het volgende:
Ik geloof dat een meerderheid in de tweede kamer het wel wou, maar de eerste kamer een meerderheid niet.
En als je in schooljaar 2013-2014 begint hou je de huidige regeling tot je klaar bent met je studie
als de plannen door gaan krijg je in dat geval ook te maken met het nieuwe leenstelsel.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:51 schreef sunrise-x het volgende:
stopt stufi ook als je nu al bezig bent met een mbo opleiding en precies september 2014 naar het hbo gaat?! Er is helemaal geen duidelijkheid over.....
Hoeft niet, als je al een opleiding volgt veranderd er niets. Het leenstelsel is alleen voor nieuwe studenten. Leenstelsel is bovendien alleen voor hbo en niet voor mbo.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:05 schreef EdwardNewgate het volgende:
[..]
als de plannen door gaan krijg je in dat geval ook te maken met het nieuwe leenstelsel.
Mbo en hbo/wo staan apart van elkaar. Als je als mbo'er volgend jaar een hbo opleiding gaat doen dan krijg je volgens mij gewoon te maken met de nieuwe regeling omdat je een "nieuwe" student bent op het hoger onderwijs.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:26 schreef Michael-reader het volgende:
[..]
Hoeft niet, als je al een opleiding volgt veranderd er niets. Het leenstelsel is alleen voor nieuwe studenten. Leenstelsel is bovendien alleen voor hbo en niet voor mbo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |