Laat zien dan. Ik stel me jou nu echt voor op 15-jarige leeftijd met van dat lange, vettige, ongewassen haar dat half in je face hangt.quote:
Closer to the truth than I'd like to admit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat zien dan. Ik stel me jou nu echt voor op 15-jarige leeftijd met van dat lange, vettige, ongewassen haar dat half in je face hangt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Closer to the truth than I'd like to admit.
Hahahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
al voor 3k aan medicijnen en behandeling ingestopt
quote:
Rennende voor de popoquote:
HAHAHAHAHA shiiitt sonquote:
kk majestic, heb er ook nog een waarop ik ineens krullen heb. Ik snap mijn haar ook niet.quote:
Laat zien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk majestic, heb er ook nog een waarop ik ineens krullen heb. Ik snap mijn haar ook niet.
Doe ik niet voor de derde datequote:
Oh, oké.quote:
als je slim bent vraag je nu gwn aan wdquote:
Nah.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als je slim bent vraag je nu gwn aan wd
Majestic moederneukerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je lijkt trouwens weer precies op die Chinees zoals ik je had gemaakt toen.
[..]
Xbox 1080.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Nieuwe Xbox reveal over 4 minuten gvd lekker
xbox infinity dit datquote:
Bron link url snel aubquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Nieuwe Xbox reveal over 4 minuten gvd lekker
thnx mi mangquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/nl-NL/hub/reveal
Xbox Kankerhard.quote:
Bijna pindasoep op m'n schermquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Xbox Kankerhard.
Hoe vet zou het zijn als ie zo heet
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je ejaculeerde, maar toen dacht ik oh ja mensen kunnen pindasoep makenquote:
Dus dWc is een pinda?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je ejaculeerde, maar toen dacht ik oh ja mensen kunnen pindasoep maken
Geen vuige pics van je chick?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
fok jeh, 24 inch scherm is altijd handig als je moet multi tasken
[ afbeelding ]
Twee belangrijkste dingen in m'n leven op m'n scherm
Ohja, duhquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, dat was de achterliggende racial slur
Ik kijk het op de xdoos, ben benieuwdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |