abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5804017
Zeer ondergewaardeerde film. Ik vind hem geweldig
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_5804102
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 14 september 2002 @ 20:17:13 #3
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_5804116
het is "anders" en heeft denise richards
genoeg reden om te kijken als je het al niet hebt gezien
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_5804129
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 20:17 schreef G1Ace het volgende:
het is "anders" en heeft denise richards
genoeg reden om te kijken als je het al niet hebt gezien
kan het blijven kijken
pi_5804137
Welk net ??

(lekker dan .. wilde net Traffic opzetten .. nu moet ik weer kiezen )

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_5804143
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 20:18 schreef Cheiron het volgende:
Welk net ??

(lekker dan .. wilde net Traffic opzetten .. nu moet ik weer kiezen )

rt5 20:30
pi_5804218
Hmmm. vond het boek beter Einde van de film is zeer matig.
Hoezo compromie, heb ik ongelijk dan
pi_5804248
massaal ondergewaardeerde film? zeg maar gerust massaal onbegrepen film! heb em al genoeg gezien, vanavond iets anders
yankee charlie dinges
pi_5804259
het gaat niet om het einde, maar om de haast fascistische sfeer

dit is de grootste xenofobische (angst voor buitenlanders) film die er is zowat

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_5804260
Vanavond ook Austin Powers 2 op Yorin om 21.00
Maar ik ga hem wel denk kijken KILL! KILL! KILL!
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_5804276
kijk, daar hebben we wat aan. Austin Powers 2 it is dus
yankee charlie dinges
pi_5804340
Dat RTL5 zuigt zoals gewoonlijk weer eens.

Het is 20:35 en nog die vage show over de strandpolitie. Schiet op en zet Starshiptroopers op.

You know... for a clownfish, he's not that funny
pi_5804351
Die lui van RTL5 moeten eens een horloge kopen
  zaterdag 14 september 2002 @ 20:38:47 #14
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_5804353
De special effects zijn wel prachtig, gewoon een leuke popcorn-film, en denise richards is idd ook een leuk pluspunt.
  zaterdag 14 september 2002 @ 20:40:19 #15
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5804375
baggerfilm
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_5804519
Hoe heet die roodharige babe?Ze heeft ook in Friends en Johnny Mnemonic gespeeld..mooie borstjes heeft ze (zie je in film)
α & Ω
pi_5804581
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 20:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hoe heet die roodharige babe?Ze heeft ook in Friends en Johnny Mnemonic gespeeld..mooie borstjes heeft ze (zie je in film)
http://us.imdb.com/Name?Meyer,+Dina

Wel ja... dat zijn dus 2 redenen om te blijven kijken

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 september 2002 @ 21:04:48 #18
862 Arcee
Look closer
pi_5804614
Ik vind 'm kut.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_5804680
Ik heb al een aantal jaren de DVD hier liggen. Topfilm!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 14 september 2002 @ 21:15:36 #20
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_5804708
heb net gekeken...
Ben gestopt met kijken, omdat die ene zijn arm werd gebroken.. en als ik ergens niet tegen kan zijn het wel brekende en uitstekende botten *ril* ... reden genoeg om niet meer te kijken (voor mij dan)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 14 september 2002 @ 21:18:44 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_5804741
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 21:15 schreef LadyS het volgende:
heb net gekeken...
Ben gestopt met kijken, omdat die ene zijn arm werd gebroken.. en als ik ergens niet tegen kan zijn het wel brekende en uitstekende botten *ril* ... reden genoeg om niet meer te kijken (voor mij dan)
Zonde, er zit inderdaad erg veel grafisch geweld in, maar dat is soms ook weer de kracht van de film. Het laat een beetje de fascistische maatschappij zien waar een hoop mensen ten tijde van democratie om roepen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 14 september 2002 @ 21:19:07 #22
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5804745
The spy who shagged me is op yorin, stukken beter.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 14 september 2002 @ 21:24:09 #23
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_5804806
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 21:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Zonde, er zit inderdaad erg veel grafisch geweld in, maar dat is soms ook weer de kracht van de film. Het laat een beetje de fascistische maatschappij zien waar een hoop mensen ten tijde van democratie om roepen.

Het zal ongetwijfeld een geweldige film zijn, maar ik hoef niet meer.. allemaal daar die ene arm

Hetzelfde met unbreakable.. heb in de bioscoop naar de muur zitten kijken nadat Samuel L. Jackson van het trappetje was gevallen... (de rest van de film dus.. ikhad beter naar buiten kunnen gaan.. hahaha)

zaterdag 14 september 2002 @ 21:25:13 #24
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_5804813
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ja.. helaas is tv bezet.. hij wil wel Starship Troopers zien... zucht...
Ben nu verplicht te gaan fokken
  zaterdag 14 september 2002 @ 21:25:19 #25
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_5804816
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Die kijk ik wel op DVD

(ondertussen kijk ik ff verder naar Harrie Jekkers op Ned3.)

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zaterdag 14 september 2002 @ 21:34:42 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_5804907
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 21:24 schreef LadyS het volgende:
Hetzelfde met unbreakable.. heb in de bioscoop naar de muur zitten kijken nadat Samuel L. Jackson van het trappetje was gevallen... (de rest van de film dus.. ikhad beter naar buiten kunnen gaan.. hahaha)
, ookal zonde van zo'n geniale film. Maar okee als je niet tegen brekende botten kunt heb je er niet veel aan. Overigens is het einde van ST vele malen smeriger dan dat stuk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_5804915
Hmmm, harry jekkers. Dat is misschien wat. Startrip en austin is allebei 3x niks.
Hoezo compromie, heb ik ongelijk dan
  zaterdag 14 september 2002 @ 21:38:51 #28
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_5804963
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 21:34 schreef speknek het volgende:

[..]

, ookal zonde van zo'n geniale film. Maar okee als je niet tegen brekende botten kunt heb je er niet veel aan. Overigens is het einde van ST vele malen smeriger dan dat stuk.

hahaha.... ja.. ik ben een beetje een apart geval.. hahaha..

Maar bedankt voor de waarschuwing, want dat zorg ik dat ik als het einde vand e film nadert de andere kant opkijk..

zaterdag 14 september 2002 @ 21:43:17 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_5805017
Ik weet overigens niet of ik het boek beter vind, daar was het te anders voor. Ze gingen natuurlijk wel dieper op alles in.
pi_5806391
Het is echt een goede film. Iedereen is knap en ziet er goed uit, iedereen houdt van z'n land, alles glimt, uniformen die aan nazi-uniformen doen denken... het lijkt een popcornfilm maar het is geniaal.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_5806392
ja ja, geweldige film, hij blijft goed. Alleen jammer van dat einde van Dina Meyer. En dat oppervlakkige einde tussen Casper en Denise. Maar al dat bloed maakt veel goed.
  zaterdag 14 september 2002 @ 23:54:03 #32
17061 mvt
blame Canada
pi_5806545
Geloof het of niet, maar in de Volkskrant kreeg ie een ster (voor niet ingeweide, aanrader dus (voor de helemaal neit ingeweide, hier zijn ze erg schaars mee)). Ik heb hem laten opnemen, moest werken tot 9u en was pas 22:30u thuis.

[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 14-09-2002 23:55]

We were to understand there would be pie and punch?
pi_5806553
ik heb de dvd ervan
  zaterdag 14 september 2002 @ 23:57:46 #34
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_5806599
Ik dacht dat ik een of andere derde rangs science fiction B-film uit 1982 aan het kijken was. Kon er wel om lachen. Tot er op de aftiteling "Starship Troopers" verscheen...
  zaterdag 14 september 2002 @ 23:58:04 #35
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5806607
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 23:40 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het is echt een goede film. Iedereen is knap en ziet er goed uit, iedereen houdt van z'n land, alles glimt, uniformen die aan nazi-uniformen doen denken... het lijkt een popcornfilm maar het is geniaal.
Zelfs de dropship ziet er van binnen er keurig uit.

De ontwikkelaars van het spel StarCraft hebben goed naar deze film gekeken!

The Internets, I needs it..
  zondag 15 september 2002 @ 00:00:17 #36
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_5806634
Beter: nu op BBC1: Falling Down
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_5806642
quote:
Op zondag 15 september 2002 00:00 schreef Aaargh! het volgende:
De wat?
α & Ω
  zondag 15 september 2002 @ 00:04:25 #38
17061 mvt
blame Canada
pi_5806695
quote:
Beter: nu op BBC1: Falling Down een man die vertelt dat de wolekn richting engeland trekken ipv nederland
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 15 september 2002 @ 00:05:34 #39
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_5806711
quote:
Ook al zo'n buttfilm

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_5806718
quote:
Op zondag 15 september 2002 00:04 schreef mvt het volgende:

[..]

Ik zie het al op planet.nl ,ja die film ken ik maar nooit gezien.. *naar tv gaat*
α & Ω
  zondag 15 september 2002 @ 00:09:16 #41
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_5806754
quote:
Op zondag 15 september 2002 00:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ook al zo'n buttfilm

Maar da's jouw mening, waar ik dus verder geen waarde aan hecht
(film al een aantal malen gezien en hij is gewoon goed)
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_5806823
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 23:40 schreef Meneer_Aart het volgende:
Wat dacht je dan van Judge Dredd met dat gruwelijk ultra-fascistisch aandoende uniform?

Overigens vind ik Starship Trooper geweldig, juist vanwege alle tegenstrijdige elementen. Aan de ene kant het typisch hollywoodse, zoals Meneer_Aart zei, iedereen is mooi en houdt van zijn land 'We are citizens, NOT civilians!', alles glimt inderdaad mooi, er zit een vleugje sex in, one-liners, visueel zit het heel goed in elkaar (de special effects dan). Maar aan de andere kant heb je die hele rare aspecten in de film die heel vervreemdend overkomen. Het ene na het andere karakter die je een beetje cool begint te vinden wordt overhoop geknald, aan stukken gesneden, doorboort door reuzeklauwen, gevierendeeld, onthoofd, hersens worden uit schedels gezogen door een vaginale hersenzuigreuzeparasiet, enz. Dat volstrekte reduceren van menselijk leven tot een spetterende slagersexhibitie. Het versterkt nog maar eens de fascistisch aandoende trekjes (met die reclames ertussen door) van die maatschappij. Voor de rest; de meest absurde settings ooit in een film waarin de mens in een verre toekomst met honderduizenden tegelijk een beetje door een vallei rennen met geweren met een veeeelste klein kailber kogels.

Starship Troopers is gewoon dikke cult. Geweldige popcorn-film, entertainment op zijn best.

pi_5807076
Michael Dougles ziet er wel anders uit dan normaal ,wel leuke film tot nu toe.
α & Ω
  zondag 15 september 2002 @ 00:44:18 #44
6290 Dr_Crouton
pi_5807194
En die grote oempa loempa kruisers hangen maar een beetje in orbit om aan stukken gereten te worden door die plasmaballen. Erg inefficiënte strategie. Ik zou ze verspreid en met de boeg gericht naar de planeet laten vliegen, met zijraketten aan om te maneuvreren: kleiner oppervlakte om geraakt te worden en je ziet het gevaar beter aankomen om zo goed te anticiperen en evt met je kannonnen de oppervlakte bestrijken. Het zijn geen Zerg swarms verdomme, maar plasmaballen die een lineare baan volgen. Dan vlieg je niet dicht op elkaar als zittende eenden.
pi_5810247
quote:
Op zondag 15 september 2002 00:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
En die grote oempa loempa kruisers hangen maar een beetje in orbit om aan stukken gereten te worden door die plasmaballen. Erg inefficiënte strategie. Ik zou ze verspreid en met de boeg gericht naar de planeet laten vliegen, met zijraketten aan om te maneuvreren: kleiner oppervlakte om geraakt te worden en je ziet het gevaar beter aankomen om zo goed te anticiperen en evt met je kannonnen de oppervlakte bestrijken. Het zijn geen Zerg swarms verdomme, maar plasmaballen die een lineare baan volgen. Dan vlieg je niet dicht op elkaar als zittende eenden.
Je maakt iig 1 grote fout.. je gaat er serieus over nadenken
pi_5810339
Ik vond hem wel weer goed, eigenlijk. Best knap hoe de film op het eerste gezicht vooral lijkt op 'Barbie en Ken in Space', maar er toch wel meer inzit.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5810692
quote:
Op zondag 15 september 2002 12:39 schreef Zander het volgende:
Ik vond hem wel weer goed, eigenlijk. Best knap hoe de film op het eerste gezicht vooral lijkt op 'Barbie en Ken in Space', maar er toch wel meer inzit.
psies, ik hou wel van verhoeven
yankee charlie dinges
pi_5811091
quote:
Op zondag 15 september 2002 00:14 schreef zodiakk het volgende:Overigens vind ik Starship Trooper geweldig, juist vanwege alle tegenstrijdige elementen. Aan de ene kant het typisch hollywoodse, zoals Meneer_Aart zei, iedereen is mooi en houdt van zijn land 'We are citizens, NOT civilians!', alles glimt inderdaad mooi, er zit een vleugje sex in, one-liners, visueel zit het heel goed in elkaar (de special effects dan). Maar aan de andere kant heb je die hele rare aspecten in de film die heel vervreemdend overkomen. Het ene na het andere karakter die je een beetje cool begint te vinden wordt overhoop geknald, aan stukken gesneden, doorboort door reuzeklauwen, gevierendeeld, onthoofd, hersens worden uit schedels gezogen door een vaginale hersenzuigreuzeparasiet, enz. Dat volstrekte reduceren van menselijk leven tot een spetterende slagersexhibitie. Het versterkt nog maar eens de fascistisch aandoende trekjes (met die reclames ertussen door) van die maatschappij. Voor de rest; de meest absurde settings ooit in een film waarin de mens in een verre toekomst met honderduizenden tegelijk een beetje door een vallei rennen met geweren met een veeeelste klein kailber kogels.

Starship Troopers is gewoon dikke cult. Geweldige popcorn-film, entertainment op zijn best.

Ik vraag me af of Paul Verhoeven dit ook echt bedoeld heeft. Had hij diezelfde kijk wel zoals wij naar die film kijken? Ik heb 'm helaas niet af kunnen kijken, maar ik vond hem tot wat ik gezien heb erg matig..
pi_5811140
quote:
Op zondag 15 september 2002 00:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ze hadden dus dat 'luchtafweer' niet verwacht... De bugs werden nogal onderschat eerst.

Wel absurd trouwens, dat ze zoveel eeuwen in de toekomst nog steeds met ouderwetse kogels aan 't schieten zijn

Einde van de film laat al wat betere wapens zien.

pi_5811159
quote:
Op zondag 15 september 2002 13:55 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ze hadden dus dat 'luchtafweer' niet verwacht... De bugs werden nogal onderschat eerst.

Wel absurd trouwens, dat ze zoveel eeuwen in de toekomst nog steeds met ouderwetse kogels aan 't schieten zijn

Die plasmabollen waren ook het probleem, die zorgden voor die uit baan geslingerde meteorieten en astroiden. Beetje dom eigenlijk om dan heel je vloot boven de main planet te parkeren
  zondag 15 september 2002 @ 14:01:38 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_5811214
quote:
Op zondag 15 september 2002 13:51 schreef Disorder het volgende:
Ik vraag me af of Paul Verhoeven dit ook echt bedoeld heeft. Had hij diezelfde kijk wel zoals wij naar die film kijken? Ik heb 'm helaas niet af kunnen kijken, maar ik vond hem tot wat ik gezien heb erg matig..
Volgens mij had hij inderdaad toegegeven veel geleend te hebben van Nazi propaganda.
pi_5811409
quote:
Op zondag 15 september 2002 14:01 schreef speknek het volgende:

Volgens mij had hij inderdaad toegegeven veel geleend te hebben van Nazi propaganda.

Klopt. Is bewust gedaan.
  zondag 15 september 2002 @ 14:26:56 #53
6290 Dr_Crouton
pi_5811475
quote:
Op zondag 15 september 2002 12:27 schreef Cheiron het volgende:
Je maakt iig 1 grote fout.. je gaat er serieus over nadenken
Hee, ik bespaar de filmmaatschappij geld door minder ontploffingen te laten renderen bij de Special Effects afdeling.
quote:
Op zondag 15 september 2002 13:55 schreef DennisMoore het volgende:

Dan nog zou ik m'n vloot niet zo dicht op elkaar laten vliegen. Een welgemikte plasmabol en je verliest gelijk 3 schepen omdat ze niet uit kunnen wijken en op elkaar knallen.

Die infantery konden beter explosive rounds meekrijgen, dan die nagels. Spatten die bugs beter uit elkaar.

quote:
Op zondag 15 september 2002 13:56 schreef The_Wanderer het volgende:
Die plasmabollen waren ook het probleem, die zorgden voor die uit baan geslingerde meteorieten en astroiden. Beetje dom eigenlijk om dan heel je vloot boven de main planet te parkeren
Precies!
pi_5811477
Het laat de overeenkomsten tussen de VS en het Nazisme goed zien, en de verheerlijking van geweld die beide gemeen hebben.

Begrijpelijk waarom ze er in de States minder bij mee waren

Thunder announces that the storm is coming
pi_5811497
quote:
Op zondag 15 september 2002 14:27 schreef FROSTBITE het volgende:
Het laat de overeenkomsten tussen de VS en het Nazisme goed zien, en de verheerlijking van geweld die beide gemeen hebben.

Begrijpelijk waarom ze er in de States minder bij mee waren

Einstein zou het een mooie film gevonden hebben.
pi_5811508
quote:
Op zondag 15 september 2002 14:29 schreef The_Wanderer het volgende:

[..]

Einstein zou het een mooie film gevonden hebben.

Freud denk ik ook wel
pi_5811578
quote:
Op zondag 15 september 2002 14:31 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Freud denk ik ook wel

Die zou gister naar Austin Powers hebben gekeken...
pi_5811583
quote:
Op zondag 15 september 2002 14:37 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Die zou gister naar Austin Powers hebben gekeken...

Alleen voor dat eindstukje met Fat Bastard denk ik
pi_9310756
Nu op Tv op België
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')