abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138325400
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 08:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Hee Yi-Long, ik zit in Hong Kong :Y)

Wat een stad zeg _O_ maar ook wel enorm overweldigend als solo FOK!er. Ik zit nu in Honk Kong Inn in Causeway bay. Leuke plek maar doordat er rugby spelen zijn zit het vol met opgepompte gasten die constant lopen te kutten. Vannacht hadden mensen zelfs seks in de hostel kamer :')

Heb me nu aangemeld op een kamer in Kowloon via AirB&B, lekker rustig en veel goede reviews. Omdat ik af en toe ook gewoon aan het werk moet ( via mijn laptop ) is het voor mij wel belangrijk goed uitgerust te zijn.

Ik vroeg me af mensen hier nog tips hebben voor rustige plekken waar je goed kan werken. Toegang tot stroom en goed wifi zijn voor mij noodzakelijk.
Central library
Willekeurige universiteit
pi_138326592
Voor komend weekend 4 nachten in het Pearl Guesthouse geboekt. Ligt zowat direct naast Tsim Sha Tsui Station. Zag er wel prima uit, niet super. Maar goed, we komen er alleen om te slapen. En dat voor 145 euro.

Edit: iemand ervaring?

[ Bericht 7% gewijzigd door Hojdhopper op 30-03-2014 15:12:58 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:11:46 #300
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_138639505
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:38 schreef Hojdhopper het volgende:
Voor komend weekend 4 nachten in het Pearl Guesthouse geboekt. Ligt zowat direct naast Tsim Sha Tsui Station. Zag er wel prima uit, niet super. Maar goed, we komen er alleen om te slapen. En dat voor 145 euro.

Edit: iemand ervaring?
Hong Kong is awesome, dat is de ervaring die ik je wel kan geven na een week hier _O_
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_138639584
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 08:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Toegang tot stroom en goed wifi zijn voor mij noodzakelijk.
Overal ter wereld: McDonalds :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')