Central libraryquote:Op zondag 30 maart 2014 08:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hee Yi-Long, ik zit in Hong Kong![]()
Wat een stad zegmaar ook wel enorm overweldigend als solo FOK!er. Ik zit nu in Honk Kong Inn in Causeway bay. Leuke plek maar doordat er rugby spelen zijn zit het vol met opgepompte gasten die constant lopen te kutten. Vannacht hadden mensen zelfs seks in de hostel kamer
Heb me nu aangemeld op een kamer in Kowloon via AirB&B, lekker rustig en veel goede reviews. Omdat ik af en toe ook gewoon aan het werk moet ( via mijn laptop ) is het voor mij wel belangrijk goed uitgerust te zijn.
Ik vroeg me af mensen hier nog tips hebben voor rustige plekken waar je goed kan werken. Toegang tot stroom en goed wifi zijn voor mij noodzakelijk.
Hong Kong is awesome, dat is de ervaring die ik je wel kan geven na een week hierquote:Op zondag 30 maart 2014 14:38 schreef Hojdhopper het volgende:
Voor komend weekend 4 nachten in het Pearl Guesthouse geboekt. Ligt zowat direct naast Tsim Sha Tsui Station. Zag er wel prima uit, niet super. Maar goed, we komen er alleen om te slapen. En dat voor 145 euro.
Edit: iemand ervaring?
Overal ter wereld: McDonaldsquote:Op zondag 30 maart 2014 08:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Toegang tot stroom en goed wifi zijn voor mij noodzakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |