Ja, ik ga zo weer met de winterjas aan op pad, vroor net dood met zomerjas aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Met m'n herfstjas op de fiets en het nog koud hebben
Als het goed is gaat het hier precies weer regenen als ik onderweg naar huis ben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef Q. het volgende:
Oeh, het is even droog. Snel naar buiten voor het weer gaat regenen.
Herfstjas? Ik heb m'n winterjas aan en het nog koudquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Met m'n herfstjas op de fiets en het nog koud hebben
ja tussen een winter en een zomer jas in en net wat warmer dan je lente jasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Bestaan er herfstjassen
lijkt me perfect voor dit weer wel.
Ik heb meer isolatiemateriaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Herfstjas? Ik heb m'n winterjas aan en het nog koud
Jij snapt mequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
nee dat laatste is een grapje want je lente en je herfstjas zijn vaak het zelfde
maar het kan wel
Naakt gaan. Dan wen je er aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vind twee jassen meer dan genoeg.
Al is het wel koud nu.
Dat weet jij heul nietquote:
Winterjas. Prima.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Bestaan er herfstjassen
lijkt me perfect voor dit weer wel.
Neequote:Op woensdag 22 mei 2013 08:40 schreef Barbusse het volgende:
'morning!![]()
Klopt dit een beetje?
[ afbeelding ]
Ik ben een beetje verbrandquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:56 schreef L-E het volgende:
Veel te koud voor een tussenjas. Of een winterjas met sjaal, damn it
Een beetje maar hoorquote:
Maar de sluizen moet iedere Nederlander toch minstens één keer in zijn leven gezien hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:28 schreef Barbusse het volgende:
IJmuiden. Wat een godslelijk dorp is dat zeg.
Indeed. While getting the hell out of that place.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar de sluizen moet iedere Nederlander toch minstens één keer in zijn leven gezien hebben.
Daar is Google Images voor uitgevonden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar de sluizen moet iedere Nederlander toch minstens één keer in zijn leven gezien hebben.
het is wel geen google images maar wel een cool spel met google maps:quote:
dan krabbel ik hier wel ff:quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:17 schreef Q. het volgende:
Ik wacht nog even op de "Respect" knop.
Hyves.
Ik mis de glitters! Waar zijn de glitters?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan krabbel ik hier wel ff:
[ afbeelding ]
Is daar een versie van die zich tot NL beperkt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is wel geen google images maar wel een cool spel met google maps:
geoguesser.com
echt heel cool
niet dat ik weetquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is daar een versie van die zich tot NL beperkt?
Godverdomme dudequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan krabbel ik hier wel ff:
[ afbeelding ]
inderdaad...fsking kutspelletjes en 'hyves' plaatjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef Q. het volgende:
Ik mis Hyves.! Gelukkig begint Facebook al bijna net zo infantiel te worden.
Dat soort meuk block ik altijdquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
inderdaad...fsking kutspelletjes en 'hyves' plaatjes
hoe krijg je al die farm saga en andere zooi geblokt dan...kotsmisselijk van die 30 updates dat pietje de highscore van slettebel heeft verbrokenquote:
Bij de eerste melding gewoon gelijk op het kruisje klikken en kiezen voor "meldingen van [applicatie] blokkeren" ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe krijg je al die farm saga en andere zooi geblokt dan...kotsmisselijk van die 30 updates dat pietje de highscore van slettebel heeft verbroken
Dat weet ik niet eens meer, heb het een hele tijd terug eens gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe krijg je al die farm saga en andere zooi geblokt dan...kotsmisselijk van die 30 updates dat pietje de highscore van slettebel heeft verbroken
ja, maar dat werkt niet tegen de dingen dat iemand een highscore van een ander verbroken heeft helaaschquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij de eerste melding gewoon gelijk op het kruisje klikken en kiezen voor "meldingen van [applicatie] blokkeren" ofzo.
Dat soort kneuzen moet je dan ook gewoon verwijderen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, maar dat werkt niet tegen de dingen dat iemand een highscore van een ander verbroken heeft helaasch
dan krijg ik real life gehuil wat ook niet te blokkeren isquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort kneuzen moet je dan ook gewoon verwijderen.
Je zit op Fok! Gewoon het slot van je zolderkamerdeur vervangen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan krijg ik real life gehuil wat ook niet te blokkeren is
Jawel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, maar dat werkt niet tegen de dingen dat iemand een highscore van een ander verbroken heeft helaasch
was ik maar een zolderkamerautistquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zit op Fok! Gewoon het slot van je zolderkamerdeur vervangen.
Neenietquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jawel.
Of niemand van mijn "vrienden" heeft ooit een highscore gebroken.
Gammaquote:
Kleren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Zonlicht! Kleren en op het dak liggen!
Whoohooquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Zon is alweer weg. M'n nagels zijn gewoon blauw.
Volgende keer als je naakt op het dak gaat liggen toch maar je sokken aanhouden dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Zon is alweer weg. M'n nagels zijn gewoon blauw.
En een muts! Vergeet de muts niet!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgende keer als je naakt op het dak gaat liggen toch maar je sokken aanhouden dus.
we hebben medelijden met je...quote:
Nou nou, ik had hier net toch zeker een halve minuut lang een waterig zonnetje net!quote:
Dan blijf ik toch liever hier.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hebben wij hier ook, zodra de winter begint.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja. Jij bent nog uit het tijdperk van de optische media heh!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Wat erg, ik moest een cd downloaden en branden voor iemand maar ik weet niet meer hoe je MP3's moet branden
Voor iemand anders! Anders was ik het niet vergeten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja. Jij bent nog uit het tijdperk van de optische media heh!
In de tijd dat ik dat nog deed had Nero daar een heel handige wizard voor.quote:
Zal ik mijn ouders vragen je wat lege cassettebandjes toe te sturen, CL?quote:
Tof! Ik kan ze alleen niet meer afspelen want ik heb laatst m'n retrowalkman weggegooidquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik mijn ouders vragen je wat lege cassettebandjes toe te sturen, CL?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof! Ik kan ze alleen niet meer afspelen want ik heb laatst m'n retrowalkman weggegooidSpijt
Maar de cd is gebrand! Gewoon met Windows Media Player
Ik gebruik de dvd-speler van de pc zo vaak dat ik de verkeerde knop op de pc indrukte en hem uitzette
Blondes, gotta love em.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof! Ik kan ze alleen niet meer afspelen want ik heb laatst m'n retrowalkman weggegooidSpijt
Maar de cd is gebrand! Gewoon met Windows Media Player
Ik gebruik de dvd-speler van de pc zo vaak dat ik de verkeerde knop op de pc indrukte en hem uitzette
Uiteraard!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Mensen zoals ik moeten er ook zijn ja.
Jij!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Wie vangt anders al die cavia's op?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon veul koffie tankenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef ArTiC het volgende:
Een godswonder dat ik het vandaag tot 17 uur ga redden na slechts 2 uurtjes slaap
zoveul dat ik al 4x naar het toilet geweest ben, ik ben meteen 3kg afgevallenquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoveul dat ik al 4x naar het toilet geweest ben, ik ben meteen 3kg afgevallen
Ik doe niet anders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef KomtTijd... het volgende:
De makkelijkste manier van afvallen.
Gewoon meer schijten dan je eet.
Het is een waar modderbad, tragisch tragischquote:
gods straf voor het inzenden van die zingende dokter naar het esfquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gods straf voor het inzenden van die zingende dokter naar het esf
8.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:51 schreef rhubarbje het volgende:
godverdomme ik wacht nu al 10 weken op een cijferzelfs de herkansing is al voorbij!
Sorry ik moest even klagen
Mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een waar modderbad, tragisch tragisch![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar niet in mijn drankje!quote:
En dat deed het dus nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij is het ook best mooi zolang het op een afstandje blijft.
Goeiemorgen moeders²quote:
'Morning, L-Equote:Op donderdag 23 mei 2013 09:55 schreef L-E het volgende:
Barb, ken jij dat kip-in-cola-recept? Anders ga ik Miss lastig vallen.
Ja, zoiets als dit dus.quote:
Schat, help me dat even herinneren vanmiddag, moet thuis even mijn receptenbak induiken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:55 schreef L-E het volgende:
Barb, ken jij dat kip-in-cola-recept? Anders ga ik Miss lastig vallen.
Miss vindt het fantastisch, las ik op FB. En hier thuis houden we erg van kip. En van cola. Kan niet mis gaan, zou je denken.quote:
Doe je nu serieus een beroep op mijn geheugen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat, help me dat even herinneren vanmiddag, moet thuis even mijn receptenbak induiken.
hmmm, Amerikaans...kon niet andersquote:
Uhuh, want ik ken het mijnequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe je nu serieus een beroep op mijn geheugen?
Dan zal het wel kip in wodka zijnquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm, Amerikaans...kon niet anders![]()
smulweb maakt gebruik van cookies
maar ik zie ze niet in het recept...help
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe je nu serieus een beroep op mijn geheugen?
je neemt een hap kip en erna een slok wodkaquote:
Ik doe mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef ArTiC het volgende:
ik denk dat ik eens een weekend geen alcohol ga drinken
Ik wil het ook maken maar dan even testen op mezelf dus voor 1 persoonquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Miss vindt het fantastisch, las ik op FB. En hier thuis houden we erg van kip. En van cola. Kan niet mis gaan, zou je denken.
Dan ga ik het ook proberen, als we met 4'en het onthouden moet het iemand toch lukkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil het ook maken maar dan even testen op mezelf dus voor 1 persoon
Zulke gespierde schouders heb ik heel niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
L-E stelt een boodschappenlijstje op:
[ afbeelding ]
Maar wel tetters, dus extra ruimte voor extra ingrediëntenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Zulke gespierde schouders heb ik heel niet.
"Melk" op je tetters tatoeërenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wel tetters, dus extra ruimte voor extra ingrediënten
Geweldig!quote:
Ik heb een negerin in de kast staan. Af en toe hou ik er een glas onder en dan melk ik even.quote:
Waar kun je die kopen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een negerin in de kast staan. Af en toe hou ik er een glas onder en dan melk ik even.
je moet ze kwekenquote:
En wát een ruimte tegenwoordig!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wel tetters, dus extra ruimte voor extra ingrediënten
Heb jij nou geen astronomisch hoge kip- en meloenrekening?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een negerin in de kast staan. Af en toe hou ik er een glas onder en dan melk ik even.
Die kippen fok ik gewoon zelf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij nou geen astronomisch hoge kip- en meloenrekening?
Daar valt toch niet tegenaan te fokken?quote:
Sprinkhanen schijnen ook naar kip te smaken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Of rooster een cavia, smaakt net als kip.
Neequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:10 schreef rubbereend het volgende:
Heb je al een foto van je kapsel gepost CL?
zou je het ajb willen posten dan?quote:
ja doe eens cl!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou je het ajb willen posten dan?
leukquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Eventjes dan.
-poppetje schijnt weg te zijn-
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Eventjes dan.
http://img.photobucket.co(...)25b9_zps075fe5c3.jpg
ik heb hem uit mn quote gehaaldquote:
quote:
daten dan!quote:
Gelukkig maar. Nu kon ik 'm ook nog zien.quote:
Had jij niet 16 gig vol met hete fautau's van CL?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Nu kon ik 'm ook nog zien.
Jazeker, hebben?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef Barbusse het volgende:
Had jij niet 16 gig vol met hete fautau's van CL?
Jou kennende wil je die alleen maar geven als ik mijn 562 gig aan pics en video's aan jou geef.quote:
Gezien hetgeen je ervoor terug krijgt, kun je oprecht spreken van een vriendendienst.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef Barbusse het volgende:
Jou kennende wil je die alleen maar geven als ik mijn 562 gig aan pics en video's aan jou geef.
Gezien het aantal en soort dames in mijn 562 gig aan pics en vid's verwacht ik er op z'n minst een grote fles single malt Scotch bij. Anders is het toch een beetje iets van mooie onbereikbare vrouw accepteren en een harem weggeven. Die fles malt doet me dat in ieder geval even vergeten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien hetgeen je ervoor terug krijgt, kun je oprecht spreken van een vriendendienst.
Jammer, en tekenend, dat je kwantiteit zo boven kwaliteit stelt. Je bent duidelijk CL-onwaardig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Gezien het aantal en soort dames in mijn 562 gig aan pics en vid's verwacht ik er op z'n minst een grote fles single malt Scotch bij. Anders is het toch een beetje iets van mooie onbereikbare vrouw accepteren en een harem weggeven. Die fles malt doet me dat in ieder geval even vergeten.
Eens. Sowieso Barb, eisen gaan stellen terwijl je de kans hebt op CL-foto's, waar bén je mee bezig man?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, en tekenend, dat je kwantiteit zo boven kwaliteit stelt. Je bent duidelijk CL-onwaardig.
Dank voor de bijval.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:30 schreef L-E het volgende:
Eens. Sowieso Barb, eisen gaan stellen terwijl je de kans hebt op CL-foto's, waar bén je mee bezig man?
Met verwend zijn en zulks. Plus, ik heb al pics van CL. Dus wat Air te bieden heeft moet wel speciaal zijn dan. Specialer dan wat ik heb.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Eens. Sowieso Barb, eisen gaan stellen terwijl je de kans hebt op CL-foto's, waar bén je mee bezig man?
Met mij is het geweldig, uiteraard! Ik heb een pak chocoladevla en twee slapende kinderenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank voor de bijval.
Hoe'st met mijn favo milf?
Nee, het is niet of kwaliteit, of kwantiteit. Je leest niet goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, en tekenend, dat je kwantiteit zo boven kwaliteit stelt. Je bent duidelijk CL-onwaardig.
Wat meer heeft een vrouw als jij nodig om gelukkig te zijn, niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef L-E het volgende:
Met mij is het geweldig, uiteraard! Ik heb een pak chocoladevla en twee slapende kinderen
Met jou?
Haal je 'm toch gewoon van photobucket af.quote:
Te laat, ik heb hem al als wallpaper ingesteld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haal je 'm toch gewoon van photobucket af.![]()
Alsof iemand op deze wereld CL-waardig is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Johquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:16 schreef Q. het volgende:
Oeh, handig in Chrome, kan je de PI zo naar het invoervak slepen voor de URL van het plaatje. [ afbeelding ]
Goed plan. Dat eerst.quote:
Ik ga het vandaag eens wat rustig aan doen met bier. Wordt lastig met een gezellige VrijMiBo. En daarna nog een stapavond. Maar is beter voor me.quote:
Ik heb een verjaardagsfeest in een biercafe. Gaat lastig worden dus, dat zuinig aan doen met bierquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga het vandaag eens wat rustig aan doen met bier. Wordt lastig met een gezellige VrijMiBo. En daarna nog een stapavond. Maar is beter voor me.
quote:
Bekend probleem. Maar ik ga het echt serieus proberen deze keer, anders val ik om 8 uur al in slaap op de bar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een verjaardagsfeest in een biercafe. Gaat lastig worden dus, dat zuinig aan doen met bier
Neen! In het echt! Ik kan 'm zelfs aanraken!quote:
Ohnoesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Bekend probleem. Maar ik ga het echt serieus proberen deze keer, anders val ik om 8 uur al in slaap op de bar.
He bahquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen! In het echt! Ik kan 'm zelfs aanraken!
Als het goed is wel ja.quote:
Gij vuige viezerd!quote:
Kan. Dat doe je natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen! In het echt! Ik kan 'm zelfs aanraken!
Wat denk je zelf Qtie?quote:
Dat je gewoon op je zolderkamer achter je pc blijft zitten natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat je gewoon op je zolderkamer achter je pc blijft zitten natuurlijk.
Awquote:
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat je gewoon op je zolderkamer achter je pc blijft zitten natuurlijk.
Goed voor de weerstand.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is er tenslotte het weer voor.
25 graden en zon, niks te klagen dus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is er tenslotte het weer voor.
jij kunt de maan zo met een zwengel in positie brengen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zowaar de zonsverduistering weer uitgedraaid.
Ja handig joh.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
jij kunt de maan zo met een zwengel in positie brengen?
Hmmm, ik heb ze gesplitst.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
heeft iemand hier een mening over toevallig?
In mijn CV staan vrijwilligerswerk, stages en werkervaring nu gewoon allemaal chronologisch onder het kopje 'werkervaring'
is het misschien handiger om onder 'werkervaring' subkopjes te maken met vrijwilligerswerk, stage en 'echt werk' (weet nog niet zo goed hoe ik die dan moet noemen)
Ik heb alleen maar 1 echte baan gehad dus dat valt dan meteen zo op....
het was mijn eerste baan na mijn studiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb ze gesplitst.
Alleen 1 baan is misschien wel weinig, maar als je die lang hebt gedaan en je bent nog jong lijkt me dat geen probleem te zijn. Wel als het er eentje is die je een jaartje had op je 20e en je nu 40 bent.
Hoe lang is het geleden dat je daar ontslag nam en wat heb je in de tussentijd gedaan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was mijn eerste baan na mijn studie
ik heb daar 2 jaar gewerkt
bah ik haat solliciteren
ik heb geen ontslag genomen, het was vervanging en er was niks meer te vervangenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat je daar ontslag nam en wat heb je in de tussentijd gedaan?
Ik kan je wel een engel geven?quote:
Ik ben meer van het meest relevante bij de bovenste te zetten. Relevant voor het werk waar je op solliciteert. Die CV's worden meestal snel gescand en dan zien ze in één oogopslag het meest relevante.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
heeft iemand hier een mening over toevallig?
In mijn CV staan vrijwilligerswerk, stages en werkervaring nu gewoon allemaal chronologisch onder het kopje 'werkervaring'
is het misschien handiger om onder 'werkervaring' subkopjes te maken met vrijwilligerswerk, stage en 'echt werk' (weet nog niet zo goed hoe ik die dan moet noemen)
Ik heb alleen maar 1 echte baan gehad dus dat valt dan meteen zo op....
Bijna zomerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bijna zomerIk zeg niks, ik zeg niks, ik zeg niks....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nee, doe maar niet, want dan spring ik...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg niks, ik zeg niks, ik zeg niks....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet, want dan spring ik...Zaterdag is het een beetje lente, en maandag ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat was het dan weer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ze antwoorden in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
djeez binnen een half uur al de eerste afwijzing te pakken
Dit stemt hoopvol
dat is waarquote:
Je streamt teveel pornoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Mooi, de accu van de laptop springt van 21 naar 10%
Roze.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:17 schreef MissMSX het volgende:
Wat is nou een leuke accentkleur voor in een keuken?
Voorspelbaar antwoord, thanksquote:
Succes!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
Zo, ik heb elke mogelijke stageplek in de stad aangeschreven en ook nog 1 daar buiten
iemand moet me willen hebben!
Daar wordt je groot en sterk van.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:33 schreef Barbusse het volgende:
Een roze keuken. Daar zou ik nooit iets anders kunnen doen dan taart bakken
dankje!quote:
Daar rotten m'n tanden van weg.quote:
Oh, das wel lekker! Alhoewel het met hangende pootjes terugkeren aan kan voelen als verlies erkennen Ik hoop dat je het niet nodig hebt, maar in deze tijden wel zo fijn!.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dankje!
ik heb een backup plan dus als niemand me wil kan ik ergens met hangende pootjes terug :p
Jouw keuken is toch van chocolade?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs mijn keuken is niet roze
Wit met houttinten
volgens mij kookt dat erg onpraktisch...quote:
Ik ga denk ik voor mosgroenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn keuken is ook roze! en dat is kei cool
maar als ik een neutralere keus moest maken zou ik gaan voor groen, blauw of paars
Hoewel... misschien voor op de pleequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:29 schreef MissMSX het volgende:
Hoewel paars/roze wel mooi is. Maar vind dat niet echt bij de rest van het huis passen
Ons lichtpunt zit helaas niet op de juiste plek daarvoorquote:
Hey chick! Hoe is het met jou en kuiken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:47 schreef Tally het volgende:
Dat je het eigenlijk zo druk hebt dat je nu nog steeds niets gedaan heb omdat je niet weet waar je beginnen moet
nou ik zou hem er hier niet uit slopen hoor!quote:
ja, maar... die kleuroverkillquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik zou hem er hier niet uit slopen hoor!
check al die ruimte!en die mega koelkasten en zo
daar kan ik echt wel mee leven als iemand me dit zou gevenquote:
Dat is mijn punt niet... boehoequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar kan ik echt wel mee leven als iemand me dit zou geven
Ik heb nog steeds mijn pijntjes (helaas) maar maandag mag ik voor controle.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey chick! Hoe is het met jou en kuiken?
Blegh, da's niet tof, van de pijntjesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn pijntjes (helaas) maar maandag mag ik voor controle.
Met kuiken gaat goed! Vanmorgen bij de kinderarts geweest want ze heeft wel last van reflux.
Maar ze groeit ontzettend goed. Echt heel goed
Ze weegt nu 4580 gram. Ze is begonnen bij 3265 gram 5 weken geleden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blegh, da's niet tof, van de pijntjes
Reflux is zieligWel mooi dat ze ondanks dat super groeit. Godzilla?
Gewoon een pak frisse fruitdrank halen is makkelijker.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:58 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Ik moet dit een keer proberen zeg.
http://www.theyummylife.com/Flavored_Water
Maar daar zit allemaal rommel inquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon een pak frisse fruitdrank halen is makkelijker.
Geen idee of dat goed is, maarals jij het zegtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze weegt nu 4580 gram. Ze is begonnen bij 3265 gram 5 weken geleden.
Afgelopen dinsdag bij het CB was ze 4430.
Qua lengte is ze sinds dinsdag 1 cm gegroeid. Maar gewicht zit wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |