PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:
Was je toen erg teleurgesteld?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan die laatste gif a.u.b. uit de OP want ik vind hem te raar
Ik werd gisteren weer eens getrolld. Ik opende een 400c pack en toen zag ik de naam Juan in beeld dus ik hoopte op de CB van Inter maar dat was niet zo.
gehaald?quote:
Ik werd gisterenavond ook getrolld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan die laatste gif a.u.b. uit de OP want ik vind hem te raar
Ik werd gisteren weer eens getrolld. Ik opende een 400c pack en toen zag ik de naam Juan in beeld dus ik hoopte op de CB van Inter maar dat was niet zo.
hele nacht niet geslapenquote:
Uhuquote:
Was het op de xbox maar zo'n feestquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhutussen de 18 en 21 van de 25 mc vragen goed en minstens 20 van de 30 punten van het open gedeelte
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhutussen de 18 en 21 van de 25 mc vragen goed en minstens 20 van de 30 punten van het open gedeelte
quote:
Thanksquote:
Alvast gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had BMO het goed?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Poker, ik had het nog even in de groep gegooid en onderzocht, en het was dus Penetratie en geen Differentiatie wat ik zeiNieuwe markten en nieuwe producten zijn echt alleen puur nieuwe markten en producten. Zat niet in dit tentamen dus
Maar als dreft een andere verpakking voor zijn normale afwismiddel doet of tandpasta, tis beiden penetratie. Het verschil zit hem dan in Lijn uitbreiding en merkuitbreiding
haha je zei penetratiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Poker, ik had het nog even in de groep gegooid en onderzocht, en het was dus Penetratie en geen Differentiatie wat ik zeiNieuwe markten en nieuwe producten zijn echt alleen puur nieuwe markten en producten. Zat niet in dit tentamen dus
Maar als dreft een andere verpakking voor zijn normale afwismiddel doet of tandpasta, tis beiden penetratie. Het verschil zit hem dan in Lijn uitbreiding en merkuitbreiding
Thanksquote:
Jawel, bedoelde op de laatste dag alles lerenquote:
Heeft niet geantwoord op die vraagquote:
Is dan ook het chillste examenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
http://eaglesthatlooklikearsenewenger.tumblr.com/page/2
engels was fucking makkelijk trouwens
Nee, want 150 BIN werkt niet meer. Ik heb vanmorgen weer geprobeerd om de shiny contracten voor 200 te verkopen, ik heb er 2 verkocht en de rest heb ik gediscard nadat ze niet verkochten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:25 schreef marcie216 het volgende:
DS2, gebruik jij cheatengine voor de contracten? Of discard jij die gewoon?
pffquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk ik meld het nog maar even, voor het geval je het ooit nog nodig hebtquote:
Dan maak je eigenlijk geen winst meer met bronze packs of wel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want 150 BIN werkt niet meer. Ik heb vanmorgen weer geprobeerd om de shiny contracten voor 200 te verkopen, ik heb er 2 verkocht en de rest heb ik gediscard nadat ze niet verkochten.
Ik heb liever nog een weekje niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
Benieuwd welk TOTS morgen komt. Serie A zou briljant zijn, kan ik gelijk mijn 2e team versterken.
Of Bundesligaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
Benieuwd welk TOTS morgen komt. Serie A zou briljant zijn, kan ik gelijk mijn 2e team versterken.
Serie A> want bbva nog niet afgelopen, en bij de moffen waarschijnlijk wachten tot na de cl finale.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop nu op mijn 2e account op wat goede pack only pulls, voor de rest is er nog altijd een kans op 1 van die 2 IFs van deze week.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan maak je eigenlijk geen winst meer met bronze packs of wel?
Ligue 1 ? kan ook altijd nog toch.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Serie A> want bbva nog niet afgelopen, en bij de moffen waarschijnlijk wachten tot na de cl finale.
TOTS Barzagli zou geil zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
Dat kan je beter even wachten met je team en TOTS Lamela er in zetten.quote:
ja truequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ligue 1 ? kan ook altijd nog toch.
of een combinatie team.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik werd gisterenavond ook getrolld.
Op SBS6 zou de TOP 5 celebrity sextapes komen maar de punani's waren geblurred.
Snachts kopen ouwe reusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
De tering, staat gewoon niet eens een 352 kaartje onder 1200 bin op de markt
Vannacht waren ze boven de 2.5 kquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hahaha wie heet er nou Daniel echt een rare naam haha.
Hallo Beavisquote:
Ik wacht wel tot nieuwe TOTS uit is. Ga ik nu lekker met rode formaties spelenquote:
Hier ook. Gaat ongetwijfeld fout met die software e.d.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:35 schreef DePresident. het volgende:
Dat nieuwe Wifi-spots systeem van Ziggo gaat wel mooi worden. We kregen er net een brief van.
Wat maken die 1200 coins nu nog uit?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot nieuwe TOTS uit is. Ga ik nu lekker met rode formaties spelen
Hoeveel heb je er nodig? Ik ga ook op zoek naar een paar goedkope.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
vrienden zijn met bobbi eden op facebookquote:
Dat zal vast wel even duren voordat alles perfect zal werken, maar het idee is wel tof.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hier ook. Gaat ongetwijfeld fout met die software e.d.
Ik vind Boerrigter dan ook niet opwindendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor om opgewonden te worden van een blur.
[ afbeelding ]
Bobbi Eden niet willen gevenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vrienden zijn met bobbi eden op facebook
Geef mij maar Holly Micheals maar.quote:
Ik had TOTS Carrick nog verkocht voor 112k BINquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Punt 1: Ik moet Tots Vidal en Marchisio nog kopen en hoe meer ik me nu bespaar hoe beter.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat maken die 1200 coins nu nog uit?
slikt zijn woorden maar weer inquote:
5quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nodig? Ik ga ook op zoek naar een paar goedkope.
Is je zak nu nog steeds vol?quote:
quote:
Nicequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik had TOTS Carrick nog verkocht voor 112k BIN![]()
wilde iets anders zeggen maar laten we niet te persoonlijk wordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik zag haar vorig jaar tijdens een of ander festival ofzo omg
Nu wordt het helemaal een voorvocht topicquote:
Het idee is zeker tof. Zoiets bestond geloof ik al, moest je alleen een apart ding voor kopen oidquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dat zal vast wel even duren voordat alles perfect zal werken, maar het idee is wel tof.
Heb je je reactie maar snel weer verwijderd?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:32 schreef MolFan het volgende:
Ik post ook eens wat, meteen al die chickies in de aanval![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja kreeg maar 50 priveberichten haahquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Heb je je reactie maar snel weer verwijderd?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Heb je je reactie maar snel weer verwijderd?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Godver, heeft Molfan zijn reactie verwijderd bij die Jan Kooiemans
Ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gaat de prijs van TOTS van Persie zakken of stijgen?
How did u do?quote:
Engels ging lekker voor m'n gevoel, straks nakijken. Geschiedenis denk ik voldoende, maar ga ik niet nakijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |