Tropico 4.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:57 schreef NY_aannemer het volgende:
Maw, wat is het beste tycoon spel van de afgelopen 3/4 jaar?
Dat lijkt me wel interessant!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:18 schreef AthCom het volgende:
Er was ook zo'n tycoonachtig spel van Jurassic Park. Iets met "Operation Genesis" of zo.
quote:
Eens is, maar dat is ook zo'n pauper spel waar je niet zo heel veel mee kunt. Ik zoek eigenlijk wel een nieuwe tycoon/bouw game in die stijl. Maar er is echt gewoon niks meer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:47 schreef lipjes het volgende:
Nu kan het aan mij liggen, maar Game Dev Tycoon is een recente release en niet iets van "Vroeger"
Is meer een citybuilder dan een tycoongame imho.quote:
idd wat een vet spel was datquote:
FreeRct niet vergetenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:38 schreef MolFan het volgende:
Er komt een nieuwe Rollercoaster Tycoon achtige game aan via KickStarter trouwens.
MonoPoly Tycoon
quote:
Ga ik even checken.quote:
Rollercoaster Tycoon is een themepark builder.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:03 schreef StevenX het volgende:
[..]
Is meer een citybuilder dan een tycoongame imho.
Het echte tycoon genre is inderdaad vervallen tot een budgetbak-genre.
Qua A-budget titels is in de afgelopen jaren eigenlijk alleen The Movies nog een redelijk goede poging geweest, maar die dateert ook alweer van 2005.
Zonde van het genre.
Kak, nu wil ik dat spelenquote:
Een van de leukste sim/tycoon games van de laatste jaren imo.quote:
Politieke tegenstanders uitmoordenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een van de leukste sim/tycoon games van de laatste jaren imo.
Niet alleen dingen bouwen maar je ook als een dictator gedragen, eigenlijk is het ook gewoon een Dictator-tycoon.
dat was een gedrocht eerste klas, ken je klassiekers:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:57 schreef NY_aannemer het volgende:
Jonko's toch! Waar zijn al die oude Tycoon spellen gebleven?
Vroeger hadden we,
[...]
Hospital Tycoon
[...]
tropico 4 is inderdaad een goeiequote:Al deze spellen waren razend verslavend, hadden vele users en was een groot feest. De oude tycoons zoals Railroad en Rollercoaster tycoon waren gewoon echte goede jonko spellen.
Nu, alle nieuwe tycoon's komen qua rating, althans wat ik zie en lees niet hoger dan een 2 of een 3. Zjin er nog nieuwe leuke tycoon games die ik mis? Van de afgelopen jaren?
Maw, wat is het beste tycoon spel van de afgelopen 3/4 jaar?
26 euro voor alpha en goedkoper bij release? geloof je het zelf ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Prison Architect
Ze zeggen dat de prijs alleen zo is in Alpha, zal goedkoper worden op release.
De devs zeiden dat ze niet wouden dat Jan en alleman het spel zouden kopen om vervolgens te zeuren 'het werkt niet' de Alpha is voor mensen die het spel willen testen, niet spelen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
26 euro voor alpha en goedkoper bij release? geloof je het zelf ?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:18 schreef AthCom het volgende:
Er was ook zo'n tycoonachtig spel van Jurassic Park. Iets met "Operation Genesis" of zo.
Die heb ik vroeger veel gespeeld! van die brakke campings bouwenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Echte bazen speelden natuurlijk Holiday Island
[ afbeelding ]
Die ziet er best goed uit!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:33 schreef RPG het volgende:
Theme hospital > http://code.google.com/p/corsix-th/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |