Mag ik ook met de trein komen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lift dan eens eerst een keer tot aan Rotterdam
understatementquote:
Vraag hoelang hij nog moet dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil al vanaf 11 uur slapen (heb college gehad en sinds half 6 wakker) maar de onderhoudsman is al 4,5 uur bezig met een deur
Durf ik nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
understatement
[..]
Vraag hoelang hij nog moet dan.
doei jer, niet te lang wegblijven hequote:
Die vent staat in je appartement. Je bent te laat met niet durven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Durf ik nietEn sowieso is t nu al te laat om nog paar uurtjes slaap te pakken.
nee waarschijnlijk ben ik het zometeen alweer zat ofzoquote:
oke gezelligquote:
Hij is nu aan het zagen. Net was die aan het boren en hard aan het timmeren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die vent staat in je appartement. Je bent te laat met niet durven.
ik ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:28 schreef Ezell het volgende:
Oempf, nu heb ik intens veel zin om een vakantie in te lassen.![]()
![]()
Je moet hem toch ook niet wegsturen. Gewoon vragen hoelang het ongeveer gaat duren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is nu aan het zagen. Net was die aan het boren en hard aan het timmeren.
Arme deur.
En sowieso heb ik nog meer gebreken, als ik hem nu wegstuur, komt die misschien niet meer terug.
okequote:
niemand hierquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:30 schreef supersof het volgende:
wie heeft aldop op fb? Ik weet niet eens zijn naam
ja maar nog niks geboekt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jou. Jij hebt al wat op de planning staan...
geef me je fb !!!!quote:
Aldooooo, mag ik alsjeblieft je fb?quote:
jij denkt aan een alpacaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:34 schreef msacras het volgende:
Hé aldo is terug
"apache" doet me om de een of andere reden altijd aan een lama denken.
quequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:37 schreef supersof het volgende:
Ik zag zaterdag een witte kangoeroe in een weiland
whut?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:37 schreef supersof het volgende:
aarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:37 schreef supersof het volgende:
had jij zaterdag toevallig hasj brownies op?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:37 schreef supersof het volgende:
quote:
Ja we reden er langs echt zo raar. En wat verder was een weiland met lama's, herten en een struisvogelquote:
Bij De Glindquote:
wtfquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja we reden er langs echt zo raar. En wat verder was een weiland met lama's, herten en een struisvogel
Hasj browniesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
had jij zaterdag toevallig hasj brownies op?
Die lama's kende ik al, toen zag ik op de heenweg een struisvogel. En terug dus ergens anders die kangoeroequote:
Nee ik doe niet aan drugs johquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
had jij zaterdag toevallig hasj brownies op?
Doen. Klinkt echt als een bizarre boel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Die lama's kende ik al, toen zag ik op de heenweg een struisvogel. En terug dus ergens anders die kangoeroe![]()
Misschien is ie er zondag weer. Dan vraag ik wel of mn vader even stopt, dan kan ik foto's maken
echtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
sof, ik heb echt heel dichtbij gewoond
quote:
Nee het is echt waarquote:
Weet ik niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef badschaap het volgende:
Ik krijg voor ckv een 1 die 100 x meetelt terwijl ik alles heb ingeleverd?
Oh, Nijmegen vind ik niet zo leukquote:
haha grappigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
me gemiddelde wel meteen van een 6,5 naar een 1,49 xd
Ja dit slaat echt helemaal nergens op. Ik moet een voldoende voor ckv staan, anders mag ik geen examen maken volgend jaar. Ik heb die docent morgen. Eventjes vragen hoe en watquote:
ik ben pas over 100 weken ofzo weer daarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, Nijmegen vind ik niet zo leuk
Ben donderdag in Nijmegen
over twee jaar pas weerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben pas over 100 weken ofzo weer daar
ow neequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
over twee jaar pas weerhoezo dat dan
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik voel me heel slecht dat ik lach om fairydust topics.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
over twee jaar pas weerhoezo dat dan
watquote:
hahhahaaa nouquote:
Ach als je een reden had om er heen te gaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow neeGewoon over een heel lange tijd
![]()
ik kom er niet zo vaak meerdruk hier
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach als je een reden had om er heen te gaan
he wat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef Ezell het volgende:
Aldo, ik steel je liftmaatje. Dan gaan we serieus over de finish.
niet altijd hoorquote:
whehehequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef Ezell het volgende:
Aldo, ik steel je liftmaatje. Dan gaan we serieus over de finish.
dan klaar?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Donderdag bio + muziek, vrijdag engels + ak
/mequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:01 schreef msacras het volgende:
Msacras zwaait naar iedereen en weet niet meer wat de code voor zo'n rood action dinges is want zit op ipad dus geen volledige bewerker enzo
sinds wanneer heet je truus?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
ALS DIE MAN NOU EENS WEGGAAT, KAN IK RUSTIG GAAN KOKEN
word er helemaal truus van
niet zo vloeken ik ben goedgelovig grquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:03 schreef Osuchi het volgende:
godverdomme er moet nog vanalles gebeuren voor groepsproject van school maar dit is al het 4e project van dit jaar waarbij ik alles alleen moet doen en ik vertik het deze keer
fijn voor jequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:03 schreef Osuchi het volgende:
godverdomme er moet nog vanalles gebeuren voor groepsproject van school maar dit is al het 4e project van dit jaar waarbij ik alles alleen moet doen en ik vertik het deze keer
Etsuquote:
he maus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Etsu![]()
Ik wou eigenlijk goeiemorgen zeggen, maar het is al avond. Ben net wakker.
Teau to the Teau ZesNegen, hoe ging geschiedenis?quote:
Hai.quote:
Hoi.quote:
zeker toppiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:08 schreef supersof het volgende:
meisje op fb:
Examen Biologie ging wel redelijk. Het waren wel veel openvragen..
Oke toppie
Ach, iedereen zet op fb hoe zijn/haar examen ging.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:08 schreef supersof het volgende:
meisje op fb:
Examen Biologie ging wel redelijk. Het waren wel veel openvragen..
Oke toppie
Ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
zeg maus, was jij niet diegene die slecht was in economie vorig jaar?
Kon beter.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Teau to the Teau ZesNegen, hoe ging geschiedenis?
[..]
Hai.
[..]
Hoi.
Ja, maar dit is raarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach, iedereen zet op fb hoe zijn/haar examen ging.
Onze schoolexamens waren blijkbaar bizar moeilijk, en ik heb ongeveer 4 weken de tijd gehad om me alleen maar op economie te richten dus gelukkig wel een voldoende gehaald ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan toch voldoende op centraal. doe je goed
"Ik kan er niet tegen als ik alleen in een auto zit zonder muziek, wat doet mama? Juist.. Mij alleen in de auto laten zitten zonder muziek.. Dankje mam!"quote:
kan wel komen ja, als 't gezellig isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:16 schreef supersof het volgende:
Wie komt er tcof is het niet leuk overdag
Alleen in ruil voor je zorgtoeslag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:16 schreef supersof het volgende:
Wie komt er tcof is het niet leuk overdag
Dat is toch niks voor op FB.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Ik kan er niet tegen als ik alleen in een auto zit zonder muziek, wat doet mama? Juist.. Mij alleen in de auto laten zitten zonder muziek.. Dankje mam!"
neequote:
Ewa swa.quote:
Elize? Mijn voornaam heeft niets met mijn username te maken.quote:
1 euroquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nee
Ik heb wel winst op mijn zorgtoeslag
10 euro volgens mijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ewa swa.
[..]
Elize? Mijn voornaam heeft niets met mijn username te maken.
[..]
1 euro
Nee nee, mag ik dm'en?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ewa swa.
[..]
Elize? Mijn voornaam heeft niets met mijn username te maken.
[..]
1 euro
oh best vetquote:
Had ik kunnen zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:20 schreef Etsu het volgende:
"Etsu is een zelfingenomen mongool, laat hem maar lekker in zn droomwereldje"
*proest*
wie heeft dat gezegd
Nouja, ik werk niet zo vaak met rauw gehakt en kipfilet. Maar ik vind dat wel vies aan m'n handen ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:54 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Is het ook, moet van die kofta gehaktballetjes maken met rijst
Ben ik trouwens die enige die als ze met rauw gehakt, kipfilet enzo werkt van die handschoentjes aantrekt
zoveel haat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had ik kunnen zijnmaar was het niet
na zondag heb ik andere visiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
zoveel haat.
ik dacht dat we soulmatties waren
Denk jij van wel meer mensen maar helaasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
zoveel haat.
ik dacht dat we soulmatties waren
jijquote:
ohneequote:
nee hoorquote:
HAHAHAquote:
HAHAAHAHAquote:
je bent naar jijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
HAHAHA
jouw gezicht ook toen je zag dat ik hem hier gepost had![]()
Doe ook even voor mij. Ik heb geen zin om te koken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:32 schreef Etsu het volgende:
omg esell die man is weg
IK GA VLEES BRADEN. HONGERRRRR
Nja snapte ik wel hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef AdoraBelle het volgende:
Niks persoonlijks wp, ik had het over die ogen hoor.
HAHAHAHAquote:
ja maar gta vice city bestaat ook al hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef Toto69 het volgende:
oh em gee gta 3 op mobiel eindelijk nu is mijn leven compleet groetjens
als we uit het leger zijn, zullen we dan een garnalenboot kopen?quote:
link?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar gta vice city bestaat ook al he
jaaaaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
als we uit het leger zijn, zullen we dan een garnalenboot kopen?
Beste Ezell,quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef Ezell het volgende:
Lieve JNG'ers, ik denk dat ik maar eten ga bestellen vanavond. Zorgtoeslag is net binnen en ik heb wel zin in iets 'luxe'.Zometeen dus Mexicaans eten.
shrimp salate niet te vergeten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jaaaa
shrimp burgers, shrimp fries, shrimp alles
;Dquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vertel
[..]
https://play.google.com/s(...)targames.gtavc&hl=nl
ik date geen meisjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sof, ik wil je wat vragen
waarom wilde je net niet daten?
gr
O, jij komt eten brengen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Ezell,
uw verzoek is hierbij gehonoreerd.
Groetjes,
Toto
O shit man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, jij komt eten brengen?
[..]
O shit man.
Nah, daar hebben we pakezells voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aaaaahquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
Laatste keer dat ik gekke dingen doe op tc
Dan moet je wel veel moeite doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
Laatste keer dat ik gekke dingen doe op tc
roald, heb je die foto gezien?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Dan moet je wel veel moeite doen.
Doe normaalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Dan moet je wel veel moeite doen.
Calzone doner kebabquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:44 schreef Ezell het volgende:
Noem eens wat lekkers om te bestellen. Ik weet het niet meer wat ik wil eten.
Spareribs.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:44 schreef Ezell het volgende:
ik weet ook niet wat jij wil etenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:44 schreef Ezell het volgende:
huh :S :Squote:
Nah, ik durf geen calzone meer te bestellen. Vorige keer was 'ie vies.quote:
Hmm, te vieze handen.quote:
Ja, ik vraag tips. Kan zelf op niks komen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat jij wil etenheb zelf nergens zin in
Teateauuuquote:
leuken film gr grquote:
inb4 gebakken ezellquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, ik durf geen calzone meer te bestellen. Vorige keer was 'ie vies.
[..]
Hmm, te vieze handen.
[..]
Ja, ik vraag tips. Kan zelf op niks komen.
Ga je huisgenootjes opeten xDXDquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:47 schreef Ezell het volgende:
Wacht, ik kan ook de deur uitlopen en twintig meter verderop naar de afhaal gaan.![]()
doe dat dan maar, mag ik een ijsjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:47 schreef Ezell het volgende:
Wacht, ik kan ook de deur uitlopen en twintig meter verderop naar de afhaal gaan.![]()
konijnen eten heul geen ijsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
doe dat dan maar, mag ik een ijsje
Nee, ik krijg ijsjes. Ik geef ze niet weg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
doe dat dan maar, mag ik een ijsje
dan krijg ik -1 ijsjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik krijg ijsjes. Ik geef ze niet weg.
HOII ETSOEquote:
Hij doet nu weer normaalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef Ezell het volgende:
Fok-it, doet je internet weer normaal of zit je daar nog steeds je wifi te verneuken met gefrommel aan dat modumding?
Hoe jij het hebt gedaan met reserveren/niet reserveren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij doet nu weer normaalDus vraag maar wat je wilde vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hoorquote:
Ligt eraan welke treinreizen je maakt, welk land enzo. Of je je interrail al gekocht hebtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe jij het hebt gedaan met reserveren/niet reserveren.
IK WIL OOK SUSHI GVD.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:51 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ik kom er net achter dat er bij mij op de hoek sushi wordt verkocht. Ben je jaloers nu?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:50 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je aan het verbouwen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hoorben een beetje moe, was om half 6 wakker en toen de hele dag getimmer en gezaag en gehamer gehoord van zo'n onderhoudsman hier.
Ja, oké. Zo ver kwam ik nog wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan welke treinreizen je maakt, welk land enzo. Of je je interrail al gekocht hebt
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:50 schreef Toto69 het volgende:
gisteravond al gepost gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Neequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je Etsu's geweldige rondleidingen door zijn huis gezien?
Oh ben je niet zo exhibitionistisch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn wc-deur lag krom dus sloot niet. nu heb ik een nieuwe deur.
Alleen de eerste treinreis in Utrecht gereserveerd. De rest op de plek van aankomst een dag van te voren. Gewoon naar ticketservices op het station, is zo gepiept.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, oké. Zo ver kwam ik nog wel.Maar hoe heb jij het gedaan?
HOE KAN JE DAT NOU NIET GEZIEN HEBBEN!:!?!?!?!?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
[..]
Oh ben je niet zo exhibitionistisch?
[..]
Alleen de eerste treinreis in Utrecht gereserveerd. De rest op de plek van aankomst een dag van te voren. Gewoon naar ticketservices op het station, is zo gepiept.
OMDAT IK ER TOEN NIET WASquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOE KAN JE DAT NOU NIET GEZIEN HEBBEN!:!?!?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |