En ook dat refreintje de hele fucking dag in je kop hebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:38 schreef nattermann het volgende:
In het vorige topic maakte ik deze post:
[..]
Maar daar wil ik even op terugkomen. Wat een bijzonder nummer. Begin 'm zelfs erg leuk te vinden
Wat kost die plaat los?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef CoExist het volgende:
De Japanse import van R.A.M. is ook binnen. Kreeg er zelfs nog een te gekke sticker bij!
[ afbeelding ]
De vinyl bedoel je? ¤ 21,99 bij Bol.comquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En ook dat refreintje de hele fucking dag in je kop hebben![]()
Hij is geniaal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Kiss, suddenly alive
Happiness arrive
Hunger like a storm
How do I begin?
Dan kun je beter Homework halen, het eerste album.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:29 schreef nattermann het volgende:
Dit wordt mijn eerste DP album. Morgen ff langs de MediaMarkt wippen.
Daar staan maar 2 à 3 leuke nummers opquote:Op donderdag 30 mei 2013 05:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan kun je beter Homework halen, het eerste album.
Wat een slecht advies is dat zeg. Homework en R.A.M. liggen muzikaal het verst van elkaar af.quote:Op donderdag 30 mei 2013 05:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan kun je beter Homework halen, het eerste album.
Synthesaaaaaizerquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:30 schreef Arcee het volgende:
Moroder klinkt wel erg als Arnold Schwarzenegger. Tooown, soouund.
Wat is daar zo raar aan? Gewoon de tijd genomen om het album te beluisteren. Het even in laten zinken. Zo vond ik in de eerste paar dagen maar 3 nummers echt gaaf van het album, nu zijn dat er een stuk meer geworden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:09 schreef CoExist het volgende:
Ohja, schnabbelende OOR recensist Harm Groustra, de Mainstreet fan.Welke nieuws website komt nog eens 2 weken na de release/leak met een review!? Dit kun je gewoon niet serieus nemen. Wat een sukkel!
Waar blijft de Fok! review trouwens!?
Je mag van een muziek journo wel verwachten dat deze anders een plaat beluisterd dan een gewoon persoon. Tevens hebben veel journo's eind april of begin mei al de nieuwe plaat kunnen beluisteren. Nu weet ik niet of die Windesheim fopjournalist van een Harm Groustra daar bij zat vanwege de 10.000,- boete die er mee gemoeid ging.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan? Gewoon de tijd genomen om het album te beluisteren. Het even in laten zinken. Zo vond ik in de eerste paar dagen maar 3 nummers echt gaaf van het album, nu zijn dat er een stuk meer geworden.
Als iemand namens Fok! nog van plan was om dat album te reviewen, heeft -ie daar na het lezen van jouw post vast geen zin meer in. Schrale troost voor jou: de review op Fok! was begin mei al online: http://frontpage.fok.nl/r(...)access-memories.htmlquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:09 schreef CoExist het volgende:
Ohja, schnabbelende OOR recensist Harm Groustra, de Mainstreet fan.Welke nieuws website komt nog eens 2 weken na de release/leak met een review!? Dit kun je gewoon niet serieus nemen. Wat een sukkel!
Waar blijft de Fok! review trouwens!?
Probeer het eens 3 tot 4 keer volledig te luisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Saai album man... Denk niet dat ik em nog eens op zal zetten. Ik krijg alleen de neiging om het oude werk op te zetten.
Track 7 is Touchquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef MartiniNL het volgende:
Nummer 7, choose?, heerlijk
Paar keer luisteren, best een fijne flow, alhoewel ik het oudere werk toch meer lijk te waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |