Ja, krijg je geen aanzoeken via familie door? Anders moeders haar connecties ff laten uitoefenen.. Vast wel ergens een patron Mehmet\Salih\Cengiz beschikbaarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Montelly, wil je echt dat ik hierop reageer? Vorige keer werd je namelijk nog boos, toen ik reageerde.
Was jij niet ook van de seksgerelateerde dm's?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:22 schreef Ambipur het volgende:
Rare mensen hier. Mij hier bashen en alles, maar wel DM's sturen met hey Ambi, laten we dit doen, laten we koffien doen, stuur foto etc.
Sws. Maar dat heb ik laten varen nu.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was jij niet ook van de seksgerelateerde dm's?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was jij niet ook van de seksgerelateerde dm's?
Nee Montelly. Hou eens op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, krijg je geen aanzoeken via familie door? Anders moeders haar connecties ff laten uitoefenen.. Vast wel ergens een patron Mehmet\Salih\Cengiz beschikbaar
Ahw. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sws. Maar dat heb ik laten varen nu.Zelfs Skippy wilde niet meer.
Ugjerke.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ken jij nog iemand? Heb iedereen hier nu gehad. Zou Danny R willen?
Gvd, je bent niet te lokken vandaag. Ok ik houd al opquote:
Nu je het zegt. Wrm krijg ik geen verzoeken door?!?! Zelfs uitgekotste mensen krijgen deze verzoeken..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, krijg je geen aanzoeken via familie door? Anders moeders haar connecties ff laten uitoefenen.. Vast wel ergens een patron Mehmet\Salih\Cengiz beschikbaar
Je bent meer niet dikkertjes bijlangs gegaan dan dikkerts volgens mij.quote:
nee, juist niet. dan moet hij aankomenquote:
Laat het gewoon regelen, niks mis mee..toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Wrm krijg ik geen verzoeken door?!?! Zelfs uitgekotste mensen krijgen deze verzoeken..
Ik snap deze zin niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent meer niet dikkertjes bijlangs, gegaan dan dikkerts volgens mij.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent meer niet dikkertjes bijlangs gegaan dan dikkerts volgens mij.
Ik zou niet passen bij een Turkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Laat het gewoon regelen, niks mis mee..toch?
Super pittigquote:
Waarom? ze is meer mensen op dit forum wezen proberen te strikken die niet dik waren... dan die wel dik waren.quote:
Ahhh zo. Okee ik ben weer bij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? ze is meer mensen op dit forum wezen proberen te strikken die niet dik waren... dan die wel dik waren.
Ya digg?
Kon zijn dat dat je maatstaaf wasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]Neem jij echt alles serieus wat ik hier uitkraam? Het zou je verbazen, maar IRL ga ik meer voor uitstraling dan de weegschaal neer te zetten en een meetlint erbij te pakken.
..en van fok wordt je niet zwanger schat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |