quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ik word al mijn hele FOK!Carriere gay genoemd. Er is niet eens reden voor nodig.
Ik kan mannen mooi vinden maar daar houdt het dan ook wel bij op.quote:
Nerdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:02 schreef tliciouz het volgende:
Over paar uurtjes word de nieuwe xbox bekend gemaakt.
[ afbeelding ]
Ja dat zijn de zelfde leuzen als die fatchicks opwerpenquote:
Jawel jij bent gewoon gayquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ik word al mijn hele FOK!Carriere gay genoemd. Er is niet eens reden voor nodig.
Ja, Tamashii is eigenlijk gewoon een kerel.quote:
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, Tamashii is eigenlijk gewoon een kerel.
Ik zocht al naar een facebook plaatje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat zijn de zelfde leuzen als die fatchicks opwerpen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zocht al naar een facebook plaatje.
Die blonde langharige boy die hem vermoord heeft is echt mijn perfecte man qua uiterlijk (srs)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:02 schreef tliciouz het volgende:
Over paar uurtjes word de nieuwe xbox bekend gemaakt.
[ afbeelding ]
Mannen met blond haar kunnen nooit perfect zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die blonde langharige boy die hem vermoord heeft is echt mijn perfecte man qua uiterlijk (srs)
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die blonde langharige boy die hem vermoord heeft is echt mijn perfecte man qua uiterlijk (srs)
Nou, de gast die zijn tong zo uitsteekt. die zou ik aan ALLE kanten, op ALLE mogelijke wijze doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
You srs? Blonde mannen zijn in mijn ogen bijna automatisch 20x aantrekkelijker dan donkerharige mannen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mannen met blond haar kunnen nooit perfect zijn.
Oh. Nu gaan we CY bashen. Cool. Ik doe mee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou van brede boys maar al mijn exen zijn ecto's
Ik heb een zwak voor mannen met lang half haar
Heb echt een zwak voor negers met rasta
Je bent gewoon allesbanger
Blond haar? Blauwe ogen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
You srs? Blonde mannen zijn in mijn ogen bijna automatisch 20x aantrekkelijker dan donkerharige mannen.
Waaaaaaaaat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
You srs? Blonde mannen zijn in mijn ogen bijna automatisch 20x aantrekkelijker dan donkerharige mannen.
Nee, nee. Bashen doe ik nooit. Constateer alleen. Mensen diggen hun eigen graf hoor.. ik duw alleen een beetje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Nu gaan we CY bashen. Cool. Ik doe mee.
Waar zeg ik dat ik van brede boys hou?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou van brede boys maar al mijn exen zijn ecto's
Ik heb een zwak voor mannen met lang half haar
Heb echt een zwak voor negers met rasta
Je bent gewoon allesbanger
Leuke foto in US. Zou doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, nee. Bashen doe ik nooit. Constateer alleen. Mensen diggen hun eigen graf hoor.. ik duw alleen een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |