Neequote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:45 schreef Chai het volgende:
Mannen moeten trouwens ook leren epileren. Gewoon heel simpel die paar haartjes (of heel veel) in het midden wegplukken met een pincetje. Kleine moeite, veel resultaat.
Ik heb geen haartjes in het midden hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:45 schreef Chai het volgende:
Mannen moeten trouwens ook leren epileren. Gewoon heel simpel die paar haartjes (of heel veel) in het midden wegplukken met een pincetje. Kleine moeite, veel resultaat.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:45 schreef Chai het volgende:
Heb ik keer bij een vriend van me gedaan. Hij kermde alsof hij door drie negers anaal werd genomen terwijl zijn penis afgezaagd werd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:45 schreef Chai het volgende:
Dan hoeft het niet, maar sommigen lopen zo hulpeloos met hun unibrow rond.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen haartjes in het midden hoor.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet, maar sommigen lopen zo hulpeloos met hun unibrow rond.
Heb je je vriend wel eens mogen waxen? Geloof me, aanrader.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik keer bij een vriend van me gedaan. Hij kermde alsof hij door drie negers anaal werd genomen terwijl zijn penis afgezaagd werd.
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je je vriend wel eens mogen waxen? Geloof me, aanrader.
Nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je je vriend wel eens mogen waxen? Geloof me, aanrader.
zak.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.Wat heb je gewaxt? Wenkbrauwen? Been?
DAMN. zOU IK DOEN.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1e 2.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Camilla Bellequote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik mooi.. Lijkt een beetje op de mijne. Hoewel de mijne =dunner uitlopen.
Lijkt me als man wel kkpijnlijk.quote:
Rug en borst.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.Wat heb je gewaxt? Wenkbrauwen? Been?
VOlgens mij heeft idh dat wel eens gedaan, zei diequote:
Heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rug en borst.Mijn vriend is nogal behaard en wouden het keer proberen te waxen ipv scheren.
Tranen gelachenEn natuurlijk ''per ongeluk'' de strip niet goed wegtrekken etc.
Jij bent echt een trut he.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rug en borst.Mijn vriend is nogal behaard en wouden het keer proberen te waxen ipv scheren.
Vuile trut die je d'r bent.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
sadistquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hahaha vals secreet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk hoe smooth ze mij negeert.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik houd ook van jullie ja.
Alsof jullie dat door hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
Zoveel vertrouwen in je vriendin. Geeft haar alle macht, je weet dat het pijn zal doen, maar je hebt het voor haar over, en wat doet ze? Expres extra pijnlijk.![]()
Tli, Ik had je benen gebroken.![]()
Jullie?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alsof jullie dat door hebben''Oh sorry schatje, ging per ongeluk. Deze keer gaat het beter etc etc
''
Ik doe dat geregeld!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:45 schreef Chai het volgende:
Ben jij harig danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jullie?Denk maar niet dat ik mijn secreet de middelen in handen geef om me pijn te doen hoor. Ik weet wel beter.
Ben trots op je.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik doe dat geregeld!Voel me dan een homo en dat is fijn.
Is het ook niet. Maar als je als man cared hoe je er uit ziet ben je al gauw gayquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:58 schreef tliciouz het volgende:
Snap niet wat daar gay aan is, die paar haartjes tussen je wenkbrauw.
Dit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jullie?Denk maar niet dat ik mijn secreet de middelen in handen geef om me pijn te doen hoor. Ik weet wel beter.
Wrm negeer je mij, schatje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:58 schreef tliciouz het volgende:
Snap niet wat daar gay aan is, die paar haartjes tussen je wenkbrauw.
Echte mannen zijn lelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar als je als man cared hoe je er uit ziet ben je al gauw gay
Ach ik word al mijn hele FOK!Carriere gay genoemd. Er is niet eens reden voor nodig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar als je als man cared hoe je er uit ziet ben je al gauw gay
Ben je ook wel een beetje toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ik word al mijn hele FOK!Carriere gay genoemd. Er is niet eens reden voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |