Neequote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:45 schreef Chai het volgende:
Mannen moeten trouwens ook leren epileren. Gewoon heel simpel die paar haartjes (of heel veel) in het midden wegplukken met een pincetje. Kleine moeite, veel resultaat.
Ik heb geen haartjes in het midden hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:45 schreef Chai het volgende:
Mannen moeten trouwens ook leren epileren. Gewoon heel simpel die paar haartjes (of heel veel) in het midden wegplukken met een pincetje. Kleine moeite, veel resultaat.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:45 schreef Chai het volgende:
Heb ik keer bij een vriend van me gedaan. Hij kermde alsof hij door drie negers anaal werd genomen terwijl zijn penis afgezaagd werd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:45 schreef Chai het volgende:
Dan hoeft het niet, maar sommigen lopen zo hulpeloos met hun unibrow rond.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen haartjes in het midden hoor.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet, maar sommigen lopen zo hulpeloos met hun unibrow rond.
Heb je je vriend wel eens mogen waxen? Geloof me, aanrader.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik keer bij een vriend van me gedaan. Hij kermde alsof hij door drie negers anaal werd genomen terwijl zijn penis afgezaagd werd.
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je je vriend wel eens mogen waxen? Geloof me, aanrader.
Nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je je vriend wel eens mogen waxen? Geloof me, aanrader.
zak.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.Wat heb je gewaxt? Wenkbrauwen? Been?
DAMN. zOU IK DOEN.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1e 2.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Camilla Bellequote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik mooi.. Lijkt een beetje op de mijne. Hoewel de mijne =dunner uitlopen.
Lijkt me als man wel kkpijnlijk.quote:
Rug en borst.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.Wat heb je gewaxt? Wenkbrauwen? Been?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |