52% in minder als een dagquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zie het ja, als iemand intresse heeft moet die er wel snel bij zijn want dit soort ''kleine'' projecten loopt mega snel vol.
Die zit vandaag of morgen wel vol![]()
Dan gaan de rentes naar misschien 3%, schiet niet op.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
jammer dat de looptijd zo lang is. liever wat korter.
nee hoor, er staan oude projecten op met een looptijd van 18 maanden met 10%.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:59 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dan gaan de rentes naar misschien 3%, schiet niet op.
Dan loop je een gigantisch risico om je geld kwijt te raken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
nee hoor, er staan oude projecten op met een looptijd van 18 maanden met 10%.
Dat weet ik niet in het begin was het nog niet helemaal duidelijk hoe en wat je die rente's in moest schalen heb ik het idee. maar stel je dat 500 euro doet en je raakt het kwijt dan is er geen man overboord dat is het beetje het voordeel van dit vind ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dan loop je een gigantisch risico om je geld kwijt te raken.
Heb je al in veel projecten geinvesteerd?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet in het begin was het nog niet helemaal duidelijk hoe en wat je die rente's in moest schalen heb ik het idee. maar stel je dat 500 euro doet en je raakt het kwijt dan is er geen man overboord dat is het beetje het voordeel van dit vind ik.
Kleine bedragen op veel projecten zodat je totaal een een redelijk bedrag komt met spreiding.
In 4 nu.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Heb je al in veel projecten geinvesteerd?
Denk per stuk en volgens mij ook op verschillende data maar heb er nu pas van 1 project vorige week de betaling gehad en volgende maand van 3 als het goed is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Komen die bedragen in 1x binnen of in 4x?
Speciaal geregistreerd om hier spam te komen plaatsen joh?quote:
Die van 24 maanden eventueel wel ja (ook bedrijf wat er achter zit lijkt oke) maar dan moet je weer snel zijn want die lopen vol als de paus op zondag.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Met dit keer een kortere looptijd, misschien wel interessant.
Dan praat je al over looptijden van 5 tot 10 jaar. Dan moet er echt een pareltje tussen zitten.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt trouwens ook nog http://www.symbid.nl/
Maar dat is ook weer meer echt investeren ipv lenen.
Daar heb ik geïnvesteerd in Train Fever, het vooralsnog enige project dat met het platform gefinancierd is. Duurt nog wel even voordat het spel klaar is en er dus wat terug gaat komen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
http://gambitious.com/
Dit is ook wel interessant maar op het moment zijn ze bezig met een restart dus er is nu even niets te doen. Op die site kun je investeren in games maar ligt je eventueel winst niet vast dus dit is wel echt investeren niet lenen.
Maar ook wel crowdfunding dus.
Die wou ik ook doen toen maar ff gewacht tot die bijna vol zat en toen was ik te laatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:57 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Daar heb ik geïnvesteerd in Train Fever, het vooralsnog enige project dat met het platform gefinancierd is. Duurt nog wel even voordat het spel klaar is en er dus wat terug gaat komen.
Hoezo zou je omvallen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:23 schreef 123dudeguys het volgende:
is dit niet risicovol? je wordt dan immers een bank, bij een volgende financiele crisis waar banken omvallen val jij ook om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |