* SpaceInvaders kills the TV with fire.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef Mirjam het volgende:
magoe FF heeft zich dus ingeschreven cvoor dat program
Het zal overeen komen, maar dan heul dikquote:
Hij had zich toch per ongeluk ingeschreven voor "ik kan het niet alleen"?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef Mirjam het volgende:
magoe FF heeft zich dus ingeschreven cvoor dat program
BABYYYYquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben helemaal panisch nu want mijn menstruatie uitstel pilletjes helpen niet tegen zwangerschap en er dus helemaal niet bij stil gestaan dat dat dan ook serieus een optie is
Maar als dat niet was gebeurd was ze zeker met hem mee naar huis gegaan naar zijn gourmet en paardenschilderijenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het zal overeen komen, maar dan heul dik.
Vorige keer had hij een date en toen gingen ze paardrijden. Zij flikkert flink hard van haar paard af, maar dat had hij niet door, want hij was bezig met waar het paard heen rende.
Zij had last van haar nek en peerd was op haar gaan staan, dus niet bewegen en ambulance. Hij dus haar ondersteunen omdat ze haar nek niet mocht bewegen.. Dat vond hij "erg leuk"
Verder geen bescherming gebruikt..?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben helemaal panisch nu want mijn menstruatie uitstel pilletjes helpen niet tegen zwangerschap en er dus helemaal niet bij stil gestaan dat dat dan ook serieus een optie is
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als het goed is een half jaar
klinkt als marginalenTVquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het zal overeen komen, maar dan heul dik.
Vorige keer had hij een date en toen gingen ze paardrijden. Zij flikkert flink hard van haar paard af, maar dat had hij niet door, want hij was bezig met waar het paard heen rende.
Zij had last van haar nek en peerd was op haar gaan staan, dus niet bewegen en ambulance. Hij dus haar ondersteunen omdat ze haar nek niet mocht bewegen.. Dat vond hij "erg leuk"
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Je gebruikt toch rubbers?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
BABYquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij had zich toch per ongeluk ingeschreven voor "ik kan het niet alleen"?
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar je wilde toch ook een baby maken? Is het erg als het zo zou zijn dan
Tnxquote:
Zulke matige kuttvquote:
Hormonen? Waarvoor? Zijn dat die uitstelpillen? * SpaceInvaders is een biologisch wondergenie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoorMaar liever wel doordacht. En niet als ik zwaar aan de hormoontabletten hang
_!
[..]
Tnx
...................................................................quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulke matige kuttv![]()
Ander figuur van 23.. Die had een meisje aangesproken, die wilde wel wat met hem drinken. Zij aan tafel met z'n tweeen. Eerste wat hij zegt "ja ik ben 23 en ik ben maagd, dus daar wil ik wel verandering in brengen"... En vervolgens "maar voor we dat doen wil ik dat je eerst m'n moeder ontmoet"
Zulks een goede openingszinnen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulke matige kuttv![]()
Ander figuur van 23.. Die had een meisje aangesproken, die wilde wel wat met hem drinken. Zij aan tafel met z'n tweeen. Eerste wat hij zegt "ja ik ben 23 en ik ben maagd, dus daar wil ik wel verandering in brengen"... En vervolgens "maar voor we dat doen wil ik dat je eerst m'n moeder ontmoet"
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulke matige kuttv![]()
Haske veel!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SQ, is er een beetje parkeergelegenheid bij jouw trouwlokatie? Denk dak met de auto zal moeten gaan nl..
Lekker de hele dag knuffelenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks krijg je een downie door die pillen.
ja preciesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks krijg je een downie door die pillen.
quote:
Oh ja, je had geoefend hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies
Ach het zal wel loslopen, dan had het wel een extreem lucky shot geweest
HOEzo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik hoef me voorlopig nie druk te maken om een baby
is de wond al geheeld?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik hoef me voorlopig nie druk te maken om een baby
Extragratisch decoratiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooie kunstwerken maken die je in je hele huis kan neerzetten
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omdat B een ongelukje had vorige week zeg maar
Nog steeds? Ermahgerdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
O dat wat je zo bruut had weggehaald maar waarvan achteraf toch duidelijk te zien was op welke plek het wasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Weet je HOE hard het bloedt als het tòch weer open scheurtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nog steeds? ErmahgerdDat geneest toch juist snel
Ja maar, piemelloosquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je HOE hard het bloedt als het tòch weer open scheurt
Dat is schnel! Ik heb mijn eerste pas vrijdagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Over 2 uur filosofie tentamen, RIP aan de nabestaanden
* SpaceInvaders kijkt wanneer de herkansing is.
Tja het kan hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies
Ach het zal wel loslopen, dan had het wel een extreem lucky shot geweest
Inmiddels was uit de context wel duidelijk waar het wondje zich bevond toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dat wat je zo bruut had weggehaald maar waarvan achteraf toch duidelijk te zien was op welke plek het was
Ben nog steeds nieuwsgierig
Dat dacht ik ook, maar toen had ik toch geen zin. Ik ga voor 1 herkansing want morgen begin ik echt aan marketing hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is schnel! Ik heb mijn eerste pas vrijdag
En alles zit echt meeeeeeeeeeega verspreid
Ik ga voor 0 herkansingen dit semester
Ja daar is hij ook bang voor, dus dan toch maar ff wat langer wachten...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je HOE hard het bloedt als het tòch weer open scheurt
Maar HOE?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Inmiddels was uit de context wel duidelijk waar het wondje zich bevond toch?
Mja, dat programma is wel heel extreem he. Lijkt me lastig om het zo te houden. Je kunt moeilijk de rest van je leven 5 uur per dag sporten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
Die Danny van obese is weer enorm aangekomen zie ik, wat zonde
deze foto kwam net voorbij op mn feestboek
[ afbeelding ]
Kan iedereen hem zien?
Dat was al vrij rap gebeurd. Maar die vent viel ook van de ene extreem in de ander, was al aardig duidelijk dat dat niet blijvend was. Denk dat een gesprekje met een psycholoog voor hem geen kwaad zou kunnenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iedereen hem zien?
Veel houden het wel vol, een beetje aankomen snap ik wel, maar hij sie cht wel veel aangkekomen, zonde..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja, dat programma is wel heel extreem he. Lijkt me lastig om het zo te houden. Je kunt moeilijk de rest van je leven 5 uur per dag sporten.
Euw... Maar dat vrouwke rechts van hem ook!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iedereen hem zien?
Dat vraag ik me serieus afquote:
Ja, maar dat is al even, die was binnen vier maanden alweer 35 kilo aangekomenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iedereen hem zien?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me serieus af![]()
Hij viel in de badkamer, maar HOE maak je het daar dan kapot?
Maak eens een paint!
ermahgerdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is al even, die was binnen vier maanden alweer 35 kilo aangekomen
Hij was ook zo extreem ermee bezig, veel extremer dan de anderen... Misschien had dat er ook wel mee te maken. Idk, ik vind het zondequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Veel houden het wel vol, een beetje aankomen snap ik wel, maar hij sie cht wel veel aangkekomen, zonde..
Maar toen was ie weer afgevallen!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wtf, zoveel ja?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jojojojojojojojoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar toen was ie weer afgevallen!
En toen dus weer aangekomen
Nee, hij is dus niet meer afgevallen. Ze hebben hem wel geprobeerd weer in het gareel te krijgen maar dat lukte niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar toen was ie weer afgevallen!
En toen dus weer aangekomen
Zo te zien is iedereen daar wel weer goed aangekomenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iedereen hem zien?
Een jaar nazorg geloof ik... Dat had die radmilo geëist, van RTL zou het na het afvallen klaar zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soberso is Obese wat dat betreft een vrij kansloos concept. Het idee is leuk, maar feitelijk is het een crashdieet, alleen dan op het gebied van sport.. Ben ook benieuwd in hoeverre ze nazorg geven
Hij liep elke dag een marathon?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, hij is dus niet meer afgevallen. Ze hebben hem wel geprobeerd weer in het gareel te krijgen maar dat lukte niet.
En ja, het kòn ook gewoon niet. Die man sloeg zo door, die leefde de laatste drie maanden van het programma op 500 kcal per dag en hij liep vier uur hard en zat drie uur in de gym
Behalve die links van hem, die ziet er nog goed uitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo te zien is iedereen daar wel weer goed aangekomen![]()
![]()
Overigens: Gefeli SandraTof
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:38 schreef Maisnon het volgende:
Danny heeft als prijs voor Obese z'n eigen gewicht in chocola gekregen
Iedereen behalve die boerin. Dat was echt een enorme eindbazinquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo te zien is iedereen daar wel weer goed aangekomen![]()
![]()
Overigens: Gefeli SandraTof
![]()
Ja zij is écht baasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iedereen behalve die boerin. Dat was echt een enorme eindbazin
Ermahgerd doei gewrichtenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ongeveer ja, ging echt nergens over
Rot ooooooopquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:39 schreef Debsterr het volgende:
Downies. Die zijn zo lief! Stond gister bij de Roparun, staat er 1 downie spontaan naar de andere te zwaaien
maar die kenden elkaar helemaal niet
(ja dat weet ik zeker want die ouders zwaaiden ook heul niet naar elkaar enzo, geen enkel teken van herkenning).
Mijn nichtje is ook een downie trouwens maar das gewoon een vervelende kutpuber waar je niets aan merkt.
Je had bij 'Je zal het maar hebben' ook een keer een meisje met down die eigenlijk gewoon supergoed kon communiceren, was wel mooi om te zien hoe ze in de wereld stondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:39 schreef Debsterr het volgende:
Downies. Die zijn zo lief! Stond gister bij de Roparun, staat er 1 downie spontaan naar de andere te zwaaien
(ja dat weet ik zeker want die ouders zwaaiden ook heul niet naar elkaar enzo, geen enkel teken van herkenning).
Mijn nichtje is ook een downie trouwens maar das gewoon een vervelende kutpuber waar je niets aan merkt.
Wij hadden toen ik stage liep echt een goede downer.. Die ging random op de grond zitten en dan kreeg je d'r niet overeind want ze woog een ton.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:39 schreef Debsterr het volgende:
Godverdommequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij hadden toen ik stage liep echt een goede downer.. Die ging random op de grond zitten en dan kreeg je d'r niet overeind want ze woog een ton.
Nou dan lieten we haar maar zitten en liepen we eromheen.
Maar ze koos een moment en dan kroop ze dus razendsnel naar iemand toe en begon die te bijten.. Best lullig als dat een rolstoelgebonden client was![]()
Ja dat is wel minder jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij hadden toen ik stage liep echt een goede downer.. Die ging random op de grond zitten en dan kreeg je d'r niet overeind want ze woog een ton.
Maar ze koos een moment en dan kroop ze dus razendsnel naar iemand toe en begon die te bijten.. Best lullig als dat een rolstoelgebonden client was![]()
Ik heb twee jaar een downie-dansgroep mede-begeleid. Wij hadden er ook een die gewoon op de grond ging zitten. Plop.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ach je bent iig eerlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja. Ik geef het ruiterlijk toe. Ik haat mongolen.
Mhehehe, dat je 2 dansen instudeerd, 1 als ze wel gaat zitten en 1 als het niet gebeurdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar een downie-dansgroep mede-begeleid. Wij hadden er ook een die gewoon op de grond ging zitten. Plop.
Ook tijdens het jaarlijkse optreden
Ermahgerd ik wil ook!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:43 schreef Lindytje het volgende:
Belastinggeld binnen!!!
Hondermiljoenmiljard rekeningen betalen. Dan belastinggeld
Vorige weekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd ik wil ook!
Wanneer had jij je brief?
Ja, een week ongeveer na de brief was het geld binnen.quote:
Ja, dat was echt fantastisch. Dat je ineens honderd miljard miljoen op de bank had uit het nietsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, een week ongeveer na de brief was het geld binnen.
Vroegah had je nog wel eens eerst het geld en dan de brief
Joahquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat was echt fantastisch. Dat je ineens honderd miljard miljoen op de bank had uit het niets
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik woon aan de rand van een zorggebied. Allemaal huizen met mongolen en andere herschadegevallen. Fiets je over dat park, springt er ineens zo'n figuur uit de bosjes voor je fiets en gaat je aan je wang likken
M'n kinderen willen dus ook nooit over dat park heen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik woon aan de rand van een zorggebied. Allemaal huizen met mongolen en andere herschadegevallen. Fiets je over dat park, springt er ineens zo'n figuur uit de bosjes voor je fiets en gaat je aan je wang likken
Jouw kinderen worden ook specialemensenhaters net als ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Specialemensenhatersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw kinderen worden ook specialemensenhaters net als ik
Krijgen ze anders ook wel aangeleerd van mijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw kinderen worden ook specialemensenhaters net als ik
Ontaarde PVV-er!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Krijgen ze anders ook wel aangeleerd van mij
Buitenlanders, gehandicapten, clowns, homo's...alles prima maar mensen waar niet mee te communiceren valt moeten opbokken
IK WIL OOK MIJN BELASTRINGGELD EN ZORGTOESLAG VUILE KUT MENSEN BELASTRINGDIENWIOAJDLKquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:43 schreef Lindytje het volgende:
Belastinggeld binnen!!!
Hondermiljoenmiljard rekeningen betalen. Dan belastinggeld
Ik vermoed dat hij de plaat gemaakt heeftquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is die man bovenaan al overleden? Is dit een memorial?
vanuit de hemel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij de plaat gemaakt heeft
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou Brum deze gemaakt hebben?![]()
[ afbeelding ]
vastquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die had bb laatst ook al gevondenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:10 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
check hier voor nog meer http://imgur.com/a/Ilw2G
En zelfs dat is nog het topje van de ijsberg
Alle bovenstaande plaatjes komen trouwens van die link die jij gepost hadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:10 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
check hier voor nog meer http://imgur.com/a/Ilw2G
En zelfs dat is nog het topje van de ijsberg
Ga je de nieuwe vandaag laten zetten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
De dag dat mijn nieuwe piercing er komt; is uiteraard de dag dat mijn conch gaat irriterenFuuu
Tragusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je de nieuwe vandaag laten zetten?
Vaatwassersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zo de aannemer bellen, want we hebben wel een mooi plan voor een afwasmachine-aansluiting, maar zo'n ding heeft toch ook elektriciteit nodig en het stopcontact zit boven het aanrecht... Hij vond het best een goed punt, hij had er zelf ook nog niet bij stil gestaan.
Maar hij heeft gezegd dat ze er iets voor gaan regelen, gaat helemaal goed komen![]()
10 juni komen ze hem plaatsen trouwens
Geen flauw idee. Mogen mods daar ook alleen in met abo?quote:
Ik heb al 3 keer aan Fred voorgesteld om niet meer af te wassen, maar op te sparen tot dat ding er isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vaatwassers
[..]
Geen flauw idee. Mogen mods daar ook alleen in met abo?
Niet extreem boeiend, paar topics met tieten en een SC, dat was 't wel.quote:
Nou, min of meer wel.. Want hij heeft nu al twee keer nadat ik afgewassen had de helft opnieuw gedaan omdat hij het niet goed genoeg vond.. Dan ga ik dus niet meer afwassenquote:
Of wassenquote:
Is wall-e stuque??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of wassenOf strijken
Of opruimen
Of stofzuigen
Of dweilen
![]()
![]()
Overigens mis ik wall-eNu moeten we zelf weer gaan stofzuigen
Jaquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Zijn rechterwiel zat vast... Helemaal los gemaakt; schoon gemaakt; weer in elkaar geschroefd... Heeft ie het een half uur weer gedaan; begon ie weer te mekkeren dat zijn wiel vast zat
Dus nu moest ie terug voor retour
ik vind alles prima behalve strijken, daar heb ik echt een grsfhekel aanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of wassenOf strijken
Of opruimen
Of stofzuigen
Of dweilen
![]()
![]()
Ja dat.. Gewoon huidshoudenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of wassenOf strijken
Of opruimen
Of stofzuigen
Of dweilen
![]()
![]()
Geen schoonmaakster hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
elke vrijdag 40 euro pinnen voor de schoonmaakster
Juh hoop dat we snel een vervanging krijgen oid... ik vind het maar niks meer zonder dat dingquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:51 schreef Diconnected het volgende:
oh trouwens ik doe hier ook even een oproepjewant als iemand nog meubels over heeft, wil je dan aan mij denken?
heb je een kamer?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:51 schreef Diconnected het volgende:
oh trouwens ik doe hier ook even een oproepjewant als iemand nog meubels over heeft, wil je dan aan mij denken?
Wat voor iets schilderde hijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wat heb je nodig?
Schilderijen ook nodig?
Honderdmiljoenmiljard schilderen gevonden bij opa bovenWat wil je als ie meer dan 30 jaar heeft geschilderd
Vanallesquote:
Tofquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
VanallesVan stilleven; tot stranden; tot bossen; tot abstract tot.... Tjah... hij heeft echt vanalles een keer geprobeerd eigenlijk
euhm kasten, dressoirs, stoelen, tafels enzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wat heb je nodig?
Schilderijen ook nodig?
Honderdmiljoenmiljard schilderen gevonden bij opa bovenWat wil je als ie meer dan 30 jaar heeft geschilderd
nee geen kamer, maar Sjon wilt zsm uit huis, en ik zal dan na 2 maanden ofzo bij hem intrekken. dus nu zoveel mogelijk spullen hoarden.quote:
Nou... mijn moeder vooralquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tofen nu zit jij met 400 schilderijen?
Heeft Sjon een woning dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
euhm kasten, dressoirs, stoelen, tafels enzoschilderijen niet
[..]
nee geen kamer, maar Sjon wilt zsm uit huis, en ik zal dan na 2 maanden ofzo bij hem intrekken. dus nu zoveel mogelijk spullen hoarden.
Gewoon alles strak tegen elkaar als een collagequote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:57 schreef Maisnon het volgende:
lijkt me wel gaaf om een compleet gevulde schilderijenmuur te hebben net zoals je in het van Abbe Museum hebt/had
Oh dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
En anders kun je voor een paar kwartjes altijd nog bij IKEA of de kringloop terecht
Ik heb net alles weggegeven en op het grofvuil gestortquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
euhm kasten, dressoirs, stoelen, tafels enzoschilderijen niet
[..]
nee geen kamer, maar Sjon wilt zsm uit huis, en ik zal dan na 2 maanden ofzo bij hem intrekken. dus nu zoveel mogelijk spullen hoarden.
Gaat ook moeilijk met de helft die in kaders zit en de helft nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon alles strak tegen elkaar als een collage.
Ja I know, ik had idd veel van jouw spullen kunnen hebben maar was toen dus ff niet nodig. alleen de thuissituatie van Sjon is niet meer te harden dus hij moet daar zsm weg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb net alles weggegeven en op het grofvuil gestort.
Ik heb veel weggegeven aan een organisatie in Rotterdam, die schijnen 1 of andere goede doelen-winkel te hebben met zeeer oude meuk, maar voor weinig geld.
Zal even opzoeken welke zaak het was.
Bwuh wel een kutreden om weg te gaan zegquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja I know, ik had idd veel van jouw spullen kunnen hebben maar was toen dus ff niet nodig. alleen de thuissituatie van Sjon is niet meer te harden dus hij moet daar zsm weg.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
Priems opa was een hoarder
Ik zie verbanden
jep, maar hij zit gewoon niet goed in z'n vel en voelt zich echt diepongelukkig thuis vanwege z'n moederquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwuh wel een kutreden om weg te gaan zeg
wortels, komkommer, rijstwafels?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heeft iemand nog goeden 'gezonde' tussendoortjes die ik ook makkelijk naar mijn werk mee kan nemen? Appels niet, daar krijg ik alleen maar trek van
Maar hoe gaat hij aan een huis komen dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jep, maar hij zit gewoon niet goed in z'n vel en voelt zich echt diepongelukkig thuis vanwege z'n moederdus hij moet echt zsm uit huis.
Wat zijn je randvoorwaarden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heeft iemand nog goeden 'gezonde' tussendoortjes die ik ook makkelijk naar mijn werk mee kan nemen? Appels niet, daar krijg ik alleen maar trek van
Banenenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Staat ie wel ergens ingeschreven?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jep, maar hij zit gewoon niet goed in z'n vel en voelt zich echt diepongelukkig thuis vanwege z'n moederdus hij moet echt zsm uit huis.
Ander fruit (druiven, banaan, peer?), snackwortels?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gewoon van die per stuk verpakte koeken? En dan niet liga of sultana ofzo, maar Fruitkick (die met sinaasappel en chocola is lekker en vrij laag in kcalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wortels en komkommer zijn goedequote:
Maakt niet hee veel uit eigenlijk, lust wel veel en gaat meer om de variatie.quote:
Fuuu trek in chips dankuwelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BanenenYoghurt? cruesli iets reep ? chips? Twix? chocolade? Ow wait...
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ander fruit (druiven, banaan, peer?), snackwortels?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon van die per stuk verpakte koeken? En dan niet liga of sultana ofzo, maar Fruitkick (die met sinaasappel en chocola is lekker en vrij laag in kcal) of Between of muesli-repen ofzo.
Bedankt, hier kan ik wel wat mee!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar:
Noten
Gekookt ei
Gerookte kip
Fruitsalaad
Magere kwark
knabbelgroenters
Mueslireep op z'n tijd
antikraak, en je kan via via mensen contacten hier bij de gemeente voor een studio oid.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar hoe gaat hij aan een huis komen dan?
ja hij staat bij de woningbouw hier enzulkjs ingeschreven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Staat ie wel ergens ingeschreven?
Ah okay, nou hopelijk vlot het een beetje!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
antikraak, en je kan via via mensen contacten hier bij de gemeente voor een studio oid.
[..]
ja hij staat bij de woningbouw hier enzulkjs ingeschreven.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik pak liever niks dan gezonde meuk die ik eik niet lustM.a.w... luister maar niet naar mij
Ik kom ook niet veel verder dan een appel, peer of banaan, dus mijn tussendoor lijstje is ook vrij beperktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik pak liever niks dan gezonde meuk die ik eik niet lustM.a.w... luister maar niet naar mij
Hence is het verstandig te zoeken naar gezonde meuk die je WEL lustquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Kreeg jij nou last van komkommers?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hence is het verstandig te zoeken naar gezonde meuk die je WEL lust
Ja dat heb ik dan weer niet; want ik moet dan toch echt zelf voor het eten zorgenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah okay, nou hopelijk vlot het een beetje!
[..]ik ook hoor, maar dan ga ik als ik thuis ben voor het eten weer snacken
want van 5 tot 6 duurt zo lang met honger
ik krijg de laatste dagen gruwelijke maagaids van komkommersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:27 schreef Lindytje het volgende:
KOMKOMMERS!!!!!
Ik ben een komkommerfanatic
Ja maar jij faaltquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik absoluut nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:27 schreef Lindytje het volgende:
KOMKOMMERS!!!!!
Hm, ik ken ze alleen maar droogquote:
Wat doe jij erop?quote:
Noesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg de laatste dagen gruwelijke maagaids van komkommers
Dus ik skip ze momenteel even
Ik ook, maar niet bepaald om mee te nemenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:27 schreef Lindytje het volgende:
KOMKOMMERS!!!!!
Ohquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's een maaltijd, geen tussendoortje.
Dat weet ik nog steeds van 80% van de productenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar jij faalt![]()
![]()
Ik heb altijd per stuk verpakt spul in huis. Alleen dingen die ik lekker vind uiteraard![]()
En in de matige oude tijd wist ik van allemaal het aantal calorieën uit m'n hoofd
ja nou ja, zo lang je 1 plakje eet kan het wel natuurlijk.quote:
of met chocopasta of pindakaasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hm, ik ken ze alleen maar droogZal eens proberen met smeerkaas!
[..]
Wat doe jij erop?
Je hoeft niet meteen een heel pak te eten. Gewoon een hele of twee van die kleine plakken zijn een prima tussendoortje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's een maaltijd, geen tussendoortje.
Losse komkommersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik absoluut niet
Ik vind komkommer lekker als plakjes op een boterham met beleg, of door een salade, maar zeker niet los
Ja...... en dat vind ik dus niet echtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hence is het verstandig te zoeken naar gezonde meuk die je WEL lust
Echt waar joh?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nou ja, zo lang je 1 plakje eet kan het wel natuurlijk.
Maar 1 plak roggebrood vult ongeveer hetzelfde als twee boterhamsels
Jawel joh, hak een komkommer in 5 stukken, pleur hem in een zakje: komkommersnackquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet bepaald om mee te nemen.
Gisteren weer een hele komkommer op naast m'n avondeten
Waar is roggebrood nou lekker mee? Mijn moeder at het altijd met kaas, maar die combo vond ik zo goor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nou ja, zo lang je 1 plakje eet kan het wel natuurlijk.
Maar 1 plak roggebrood vult ongeveer hetzelfde als twee boterhamsels
Kaas, sandwichspread, smeerkaas, philadelphia (light) of Hüttenkäse.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hm, ik ken ze alleen maar droogZal eens proberen met smeerkaas!
[..]
Wat doe jij erop?
Met kaas.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar is roggebrood nou lekker mee? Mijn moeder at het altijd met kaas, maar die combo vond ik zo goor.
Ik vind het vooral een top alternatief voor brood. Het vult beter en ik kan er langer op door, scorequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt waar joh?hoezo weet ik dit allemaal niet. Afgelopen winter pas voor het eerst gegeten met erwtensoep en katenspek
Ik alleen 1 van de 2 versies, maar weet niet of dat nou Fries of Brabants isquote:
Fries = zwartquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik alleen 1 van de 2 versies, maar weet niet of dat nou Fries of Brabants is.
Dat zwarte is Fries, omdat ze daar zo van zwarten houdenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik alleen 1 van de 2 versies, maar weet niet of dat nou Fries of Brabants is.
Ik zal de komkommers voor je schoppenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, geef jij ze een schop? Komkommers
Ja, dat. Zurig ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Roggebrood is zo..zurig. Vind het soms wel lekker maar meestal niet
You make me so proudquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer ik ga ook aan de komkommersnack!Briljant idee
enige groente die ik gewoon echt lekker vind; maar eik nooit in huis haal omdat ik de enige ben die het eet en die dan weer vergeet uit te halen
Gewoon als tussendoor pakken ermahgerd
tnx!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal de komkommers voor je schoppen
quote:
Ja duits brood noem ik het altijd, ook lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:36 schreef Mss het volgende:
Dat ene grijze brood in die grote ovale plakken dat ook een beetje zurig smaakt is ook episch. Heb alleen geen idee HOEEE het heet.
Ieuw, nee, gatver. Duits broodquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja duits brood noem ik het altijd, ook lekker
My sister Kliko McVadsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik vreet vrijwel alles. Ben niet voor niets dik geworden
+1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook. Ik ben net een kliko. Trap op mijn voet en mijn mond gaat openquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
PAHAHAHA visualsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben net een kliko. Trap op mijn voet en mijn mond gaat open
quote:
Och, ik ben vlezig genoeg.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker
Naar bed gaan om half 5 en slapen tot 1u![]()
Ik faal.
Zulks enen fantastischen nachtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker
Pehehehe... Ik ging om 23u naar bed... om tot 1u30 wakker te liggen.. en dan om 3u tot 5u30... en uiteindelijk om 6u30 op te staan
Dat was ook echt fantastisch
Want? Dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:44 schreef Mss het volgende:
Ik ben HOEEE dan ook een eetfaler. Kan niet wachten tot het juni is
Dankje. Ik hoop dat het hardlopen beter gaat, het lukt me alleen niet om op een loopband te gaan hardlopen nog, raarquote:
Wat is er in juni? Ik heb het gemist!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:44 schreef Mss het volgende:
Ik ben HOEEE dan ook een eetfaler. Kan niet wachten tot het juni is
+1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
sterkte en rip aan de nabestaanden
heb je velen zorgen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker
Pehehehe... Ik ging om 23u naar bed... om tot 1u30 wakker te liggen.. en dan om 3u tot 5u30... en uiteindelijk om 6u30 op te staan
Dat was ook echt fantastisch
Ja en daarom ben jij niet dikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik eet omdat het moet van mijn lichaamAls mijn lichaam er niet naar zeurt; vergeet ik het
![]()
Maar dat gebeurt bijna niet meer; aangezien mijn lichaam nu toch gewend is geraakt aan lunch ookIk vind het een verbetering
Ok ok ik hou op
Is ook goed, dat je nu tenminste wel lunch eetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik eet omdat het moet van mijn lichaamAls mijn lichaam er niet naar zeurt; vergeet ik het
![]()
Maar dat gebeurt bijna niet meer; aangezien mijn lichaam nu toch gewend is geraakt aan lunch ookIk vind het een verbetering
Ok ok ik hou op
Zuurdesem.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:36 schreef Mss het volgende:
Dat ene grijze brood in die grote ovale plakken dat ook een beetje zurig smaakt is ook episch. Heb alleen geen idee HOEEE het heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |