* SpaceInvaders kills the TV with fire.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef Mirjam het volgende:
magoe FF heeft zich dus ingeschreven cvoor dat program
Het zal overeen komen, maar dan heul dikquote:
Hij had zich toch per ongeluk ingeschreven voor "ik kan het niet alleen"?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef Mirjam het volgende:
magoe FF heeft zich dus ingeschreven cvoor dat program
BABYYYYquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben helemaal panisch nu want mijn menstruatie uitstel pilletjes helpen niet tegen zwangerschap en er dus helemaal niet bij stil gestaan dat dat dan ook serieus een optie is
Maar als dat niet was gebeurd was ze zeker met hem mee naar huis gegaan naar zijn gourmet en paardenschilderijenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het zal overeen komen, maar dan heul dik.
Vorige keer had hij een date en toen gingen ze paardrijden. Zij flikkert flink hard van haar paard af, maar dat had hij niet door, want hij was bezig met waar het paard heen rende.
Zij had last van haar nek en peerd was op haar gaan staan, dus niet bewegen en ambulance. Hij dus haar ondersteunen omdat ze haar nek niet mocht bewegen.. Dat vond hij "erg leuk"
Verder geen bescherming gebruikt..?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben helemaal panisch nu want mijn menstruatie uitstel pilletjes helpen niet tegen zwangerschap en er dus helemaal niet bij stil gestaan dat dat dan ook serieus een optie is
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als het goed is een half jaar
klinkt als marginalenTVquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het zal overeen komen, maar dan heul dik.
Vorige keer had hij een date en toen gingen ze paardrijden. Zij flikkert flink hard van haar paard af, maar dat had hij niet door, want hij was bezig met waar het paard heen rende.
Zij had last van haar nek en peerd was op haar gaan staan, dus niet bewegen en ambulance. Hij dus haar ondersteunen omdat ze haar nek niet mocht bewegen.. Dat vond hij "erg leuk"
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Je gebruikt toch rubbers?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
BABYquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij had zich toch per ongeluk ingeschreven voor "ik kan het niet alleen"?
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar je wilde toch ook een baby maken? Is het erg als het zo zou zijn dan
Tnxquote:
Zulke matige kuttvquote:
Hormonen? Waarvoor? Zijn dat die uitstelpillen? * SpaceInvaders is een biologisch wondergenie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoorMaar liever wel doordacht. En niet als ik zwaar aan de hormoontabletten hang
_!
[..]
Tnx
...................................................................quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulke matige kuttv![]()
Ander figuur van 23.. Die had een meisje aangesproken, die wilde wel wat met hem drinken. Zij aan tafel met z'n tweeen. Eerste wat hij zegt "ja ik ben 23 en ik ben maagd, dus daar wil ik wel verandering in brengen"... En vervolgens "maar voor we dat doen wil ik dat je eerst m'n moeder ontmoet"
Zulks een goede openingszinnen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulke matige kuttv![]()
Ander figuur van 23.. Die had een meisje aangesproken, die wilde wel wat met hem drinken. Zij aan tafel met z'n tweeen. Eerste wat hij zegt "ja ik ben 23 en ik ben maagd, dus daar wil ik wel verandering in brengen"... En vervolgens "maar voor we dat doen wil ik dat je eerst m'n moeder ontmoet"
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulke matige kuttv![]()
Haske veel!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SQ, is er een beetje parkeergelegenheid bij jouw trouwlokatie? Denk dak met de auto zal moeten gaan nl..
Lekker de hele dag knuffelenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks krijg je een downie door die pillen.
ja preciesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks krijg je een downie door die pillen.
quote:
Oh ja, je had geoefend hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies
Ach het zal wel loslopen, dan had het wel een extreem lucky shot geweest
HOEzo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik hoef me voorlopig nie druk te maken om een baby
is de wond al geheeld?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik hoef me voorlopig nie druk te maken om een baby
Extragratisch decoratiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooie kunstwerken maken die je in je hele huis kan neerzetten
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omdat B een ongelukje had vorige week zeg maar
Nog steeds? Ermahgerdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
O dat wat je zo bruut had weggehaald maar waarvan achteraf toch duidelijk te zien was op welke plek het wasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Weet je HOE hard het bloedt als het tòch weer open scheurtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nog steeds? ErmahgerdDat geneest toch juist snel
Ja maar, piemelloosquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je HOE hard het bloedt als het tòch weer open scheurt
Dat is schnel! Ik heb mijn eerste pas vrijdagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Over 2 uur filosofie tentamen, RIP aan de nabestaanden
* SpaceInvaders kijkt wanneer de herkansing is.
Tja het kan hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies
Ach het zal wel loslopen, dan had het wel een extreem lucky shot geweest
Inmiddels was uit de context wel duidelijk waar het wondje zich bevond toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dat wat je zo bruut had weggehaald maar waarvan achteraf toch duidelijk te zien was op welke plek het was
Ben nog steeds nieuwsgierig
Dat dacht ik ook, maar toen had ik toch geen zin. Ik ga voor 1 herkansing want morgen begin ik echt aan marketing hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is schnel! Ik heb mijn eerste pas vrijdag
En alles zit echt meeeeeeeeeeega verspreid
Ik ga voor 0 herkansingen dit semester
Ja daar is hij ook bang voor, dus dan toch maar ff wat langer wachten...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je HOE hard het bloedt als het tòch weer open scheurt
Maar HOE?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Inmiddels was uit de context wel duidelijk waar het wondje zich bevond toch?
Mja, dat programma is wel heel extreem he. Lijkt me lastig om het zo te houden. Je kunt moeilijk de rest van je leven 5 uur per dag sporten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
Die Danny van obese is weer enorm aangekomen zie ik, wat zonde
deze foto kwam net voorbij op mn feestboek
[ afbeelding ]
Kan iedereen hem zien?
Dat was al vrij rap gebeurd. Maar die vent viel ook van de ene extreem in de ander, was al aardig duidelijk dat dat niet blijvend was. Denk dat een gesprekje met een psycholoog voor hem geen kwaad zou kunnenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iedereen hem zien?
Veel houden het wel vol, een beetje aankomen snap ik wel, maar hij sie cht wel veel aangkekomen, zonde..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja, dat programma is wel heel extreem he. Lijkt me lastig om het zo te houden. Je kunt moeilijk de rest van je leven 5 uur per dag sporten.
Euw... Maar dat vrouwke rechts van hem ook!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iedereen hem zien?
Dat vraag ik me serieus afquote:
Ja, maar dat is al even, die was binnen vier maanden alweer 35 kilo aangekomenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iedereen hem zien?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me serieus af![]()
Hij viel in de badkamer, maar HOE maak je het daar dan kapot?
Maak eens een paint!
ermahgerdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is al even, die was binnen vier maanden alweer 35 kilo aangekomen
Hij was ook zo extreem ermee bezig, veel extremer dan de anderen... Misschien had dat er ook wel mee te maken. Idk, ik vind het zondequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Veel houden het wel vol, een beetje aankomen snap ik wel, maar hij sie cht wel veel aangkekomen, zonde..
Maar toen was ie weer afgevallen!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wtf, zoveel ja?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jojojojojojojojoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar toen was ie weer afgevallen!
En toen dus weer aangekomen
Nee, hij is dus niet meer afgevallen. Ze hebben hem wel geprobeerd weer in het gareel te krijgen maar dat lukte niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar toen was ie weer afgevallen!
En toen dus weer aangekomen
Zo te zien is iedereen daar wel weer goed aangekomenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iedereen hem zien?
Een jaar nazorg geloof ik... Dat had die radmilo geëist, van RTL zou het na het afvallen klaar zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soberso is Obese wat dat betreft een vrij kansloos concept. Het idee is leuk, maar feitelijk is het een crashdieet, alleen dan op het gebied van sport.. Ben ook benieuwd in hoeverre ze nazorg geven
Hij liep elke dag een marathon?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, hij is dus niet meer afgevallen. Ze hebben hem wel geprobeerd weer in het gareel te krijgen maar dat lukte niet.
En ja, het kòn ook gewoon niet. Die man sloeg zo door, die leefde de laatste drie maanden van het programma op 500 kcal per dag en hij liep vier uur hard en zat drie uur in de gym
Behalve die links van hem, die ziet er nog goed uitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo te zien is iedereen daar wel weer goed aangekomen![]()
![]()
Overigens: Gefeli SandraTof
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:38 schreef Maisnon het volgende:
Danny heeft als prijs voor Obese z'n eigen gewicht in chocola gekregen
Iedereen behalve die boerin. Dat was echt een enorme eindbazinquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo te zien is iedereen daar wel weer goed aangekomen![]()
![]()
Overigens: Gefeli SandraTof
![]()
Ja zij is écht baasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iedereen behalve die boerin. Dat was echt een enorme eindbazin
Ermahgerd doei gewrichtenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ongeveer ja, ging echt nergens over
Rot ooooooopquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:39 schreef Debsterr het volgende:
Downies. Die zijn zo lief! Stond gister bij de Roparun, staat er 1 downie spontaan naar de andere te zwaaien
maar die kenden elkaar helemaal niet
(ja dat weet ik zeker want die ouders zwaaiden ook heul niet naar elkaar enzo, geen enkel teken van herkenning).
Mijn nichtje is ook een downie trouwens maar das gewoon een vervelende kutpuber waar je niets aan merkt.
Je had bij 'Je zal het maar hebben' ook een keer een meisje met down die eigenlijk gewoon supergoed kon communiceren, was wel mooi om te zien hoe ze in de wereld stondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:39 schreef Debsterr het volgende:
Downies. Die zijn zo lief! Stond gister bij de Roparun, staat er 1 downie spontaan naar de andere te zwaaien
(ja dat weet ik zeker want die ouders zwaaiden ook heul niet naar elkaar enzo, geen enkel teken van herkenning).
Mijn nichtje is ook een downie trouwens maar das gewoon een vervelende kutpuber waar je niets aan merkt.
Wij hadden toen ik stage liep echt een goede downer.. Die ging random op de grond zitten en dan kreeg je d'r niet overeind want ze woog een ton.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:39 schreef Debsterr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |