Als het zo voelt heb je er van genoten, beetje jammer wel dat het weer niet mee heeft geholpen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben 5 dagen vrij, morgen weer beginnen.. wat een lange vakantie was het (zo voelt het)
Ja dat is wel balen doe je nixan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het zo voelt heb je er van genoten, beetje jammer wel dat het weer niet mee heeft geholpen.
Zo is dat, je moet er zelf iets van maken. Het enige jammere vond ik wel dat ik gisteravond mijn rondje hardlopen aan me voorbij hent laten gaan door de regen. Maar ik ga vanavond in de herkansing!quote:
Watje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat, je moet er zelf iets van maken. Het enige jammere vond ik wel dat ik gisteravond mijn rondje hardlopen aan me voorbij hent laten gaan door de regen. Maar ik ga vanavond in de herkansing!
Ja, het is wat hè.....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik neem hem nog even mee![]()
Normaal ben ik binnen mum van tijd klaar met het bijlezen van deze SC in mijn lunchpauze, maar vandaag niet
Ik rolde van de ene verbazing in de andere, Fann terug en meteen een rel, Fann en Soury die het met elkaar eens zijn, het moet niet gekker worden
En verder zou het een beetje vreemd zijn om het broertjes-topic op slot te gooien zodra ze gevonden waren, het is zo ontzettend triest en ongelooflijk dat een vader zoiets doet, dus het houdt heel veel mensen bezig.
Jammer dat er ook zoveel randdebielen in rondlopen.
Is dat de straf voor Engeland, dat ze ons met Paul Turner opgescheept hebben?quote:
Die oma was al erg genoeg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat de straf voor Engeland, dat ze ons met Paul Turner opgescheept hebben?
Wie is dat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer, ze hadden best een reactie mogen hebben op het feit dat ze Paul Turner hier gedumpt hebben.
Bedankt!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is wat hè.....
Je wilde kennelijk een reactie, dus die krijg je dan gewoon
Ben jij ook al aan het hosselen geslagen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:40 schreef sig000 het volgende:
Ow en binnenkort ga ik wat regelen en wie wil komen is welkom, graag veel vrouwen en bitchfight dat past mooi bij de plek.
Hosselen zit in mijn genen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij ook al aan het hosselen geslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |