Zondag bij Family Guyquote:
Sowieso Family Guyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zondag bij Family Guy
Meg: "Do you like Coldplay?"
haar date: "I'm a dull white guy... Of course I like Coldplay"![]()
![]()
Na die opmerking was ik omquote:
Je vergeet Foo Fightersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Na die opmerking was ik om![]()
Zelfde geldt voor een aflevering van Californication waarin ook Coldplay wordt afgezeken(terecht, Californication is toch de show met de beste muziek ever erbij
Led Zeppelin, Black Sabbath, Guns 'n Roses, Elton John, Beth Hart etc.
)
Fantastisch.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zondag bij Family Guy
Meg: "Do you like Coldplay?"
haar date: "I'm a dull white guy... Of course I like Coldplay"![]()
![]()
Haha, oke die is wel goedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja, als z'n Porsche gejat wordt
[ afbeelding ]
Ja, waz met jouquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:25 schreef minthy het volgende:
Hmm, kreeg net de vraag of ik even mee wil naar Duitsland om te shoppen. Vriendelijk afgeslagen, iets teveel bijna-ongelukjes de laatste dagen.
Ik ben een gevaar op de weg
Ik baal nog steeds, ik wou zo graag heenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:25 schreef minthy het volgende:
Hmm, kreeg net de vraag of ik even mee wil naar Duitsland om te shoppen. Vriendelijk afgeslagen, iets teveel bijna-ongelukjes de laatste dagen.
Ik ben een gevaar op de weg
Geen idee maar ik hoop dat het snel weer weg is. Autorijdenquote:
Ander keertjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:26 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds, ik wou zo graag heen
Tof!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:46 schreef MarijeH het volgende:
Maandag om 14uur mag ik beginnen met mijn afstudeeropdracht.Dan wordt ik voorgesteld aan de medewerkers en laten ze mij het bedrijf zien.
Gecondoleerd Ik bedoel natuurlijk succes! Leuk bedrijf en opdracht?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:46 schreef MarijeH het volgende:
Maandag om 14uur mag ik beginnen met mijn afstudeeropdracht.Dan wordt ik voorgesteld aan de medewerkers en laten ze mij het bedrijf zien.
Ja het lijkt mij wel een leuke opdracht en ik hoop dat het een leuk bedrijf is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gecondoleerd Ik bedoel natuurlijk succes! Leuk bedrijf en opdracht?
Hehe ik moet mijn eigen afstudeerfrustraties niet projecteren op andere mensen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe ik moet mijn eigen afstudeerfrustraties niet projecteren op andere mensen.quote:
Klote quotequote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
Quoten voor gevorderden, lezen jullie mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |