Haha Mike ook in de eerste aflevering deze week.. Ze gingen naar een vakantieopvang voor Gucci, Mike ook echt zo mooi tegen Samantha 'kunnen ze hem niet houden daar?'. Nu gaat dat beest toch mee op vakantie he.. Arme Mikequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gucci zou ik juist hebben teruggebracht, maar wie ben ik
Ik denk overigens niet dat het aan de hond ligt hoor, met een beetje opvoeding zou het vast een schat zijn, maar man manquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha Mike ook in de eerste aflevering deze week.. Ze gingen naar een vakantieopvang voor Gucci, Mike ook echt zo mooi tegen Samantha 'kunnen ze hem niet houden daar?'. Nu gaat dat beest toch mee op vakantie he.. Arme Mike![]()
Het is een typische verwende Chihuahua die inderdaad geen opvoeding heeft gehad. Ik vind het ook wel een leuk beestje om te zien maar Samantha heeft hem best wel verknipt.. Denk ook niet dat dit aan Mike ligt want ze had Gucci al volgens mij en als Mike dat beest wil straffen dan gaat Samantha dat het zielig is of wat dan ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk overigens niet dat het aan de hond ligt hoor, met een beetje opvoeding zou het vast een schat zijn, maar man man
Afgericht ja, maar ik zie hem er nou ook weer niet mee wandelen en hem uitlaten en zo...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is een typische verwende Chihuahua die inderdaad geen opvoeding heeft gehad. Ik vind het ook wel een leuk beestje om te zien maar Samantha heeft hem best wel verknipt.. Denk ook niet dat dit aan Mike ligt want ze had Gucci al volgens mij en als Mike dat beest wil straffen dan gaat Samantha dat het zielig is of wat dan ook.
Denk als je Mike alleen laat met een hond, zonder Samantha, dat dat beest wel afgericht wordt haha!
Hmm dat is wel weer een ander punt jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Afgericht ja, maar ik zie hem er nou ook weer niet mee wandelen en hem uitlaten en zo...
Zou wel is kunnen jaquote:Op maandag 2 september 2013 20:41 schreef StephanL het volgende:
Dat wordt weer boodschappen voor 1000 euro
Inderdaad ja! Die Prada ofzo? Zal vast niet meer levenquote:Op maandag 2 september 2013 20:42 schreef quirina het volgende:
Waar is die andere hond gebleven die steeds diarree had?
En shit hee wat is dat haar lelijk bij haar.
Net of de ratten eraan gevreten hebben.
Nu je het zegt jaquote:Op maandag 2 september 2013 20:43 schreef OliviaV het volgende:
Wel gekke combi eigenlijk: die ouders van Barbie gaan dus op vakantie met Michael zus en zwager.
Dat is leuk voor het programma.quote:Op maandag 2 september 2013 20:43 schreef OliviaV het volgende:
Wel gekke combi eigenlijk: die ouders van Barbie gaan dus op vakantie met Michael zus en zwager. En ohhhh dat haar van Barbie!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |