Ja, goed man was weekend stappen in Breda niet mijn stadje maar was evengoed tof.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:55 schreef Stuart het volgende: [..] Ja, druk maar wel leuk thanks en jij?
Klinkt wel gezellig danquote:Op maandag 20 mei 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, goed man was weekend stappen in Breda niet mijn stadje maar was evengoed tof.
timon en pumba in het vlaamsquote:Op maandag 20 mei 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
Waarom een Nederlandse vertaling van de film?
1,5 maand?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen via whatsapp
Als je zegt hoeveel dagen je wil gaan
Ja gewoon doen weet je.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:58 schreef Pastapipos het volgende:
Ik fitness ja
Maar hoe wil je onderrug pakken met flys?
Ik moet er niet aan denken om die films in het Nederlands te zienquote:
Lekker vroeg uit de verenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
Ik moet slapen want over 5 uur en drie kwartier op. maar ik moet nog die challenges doen
fly's = superman. Sorry.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:58 schreef Pastapipos het volgende:
Ik fitness ja
Maar hoe wil je onderrug pakken met flys?
Fles was hier (uit KSC) dus was druk in Londonquote:
Hoeveel dagen per week. En na de zomer gewoon doorgaan zodat je volgend jaar goede body hebtquote:
Wekker om 5.42quote:
Stuwie, zal ik ook een keer naar londen komenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fles was hier (uit KSC) dus was druk in London
Dat voldoet ja. En zeker in t beginquote:
5-6?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoeveel dagen per week. En na de zomer gewoon doorgaan zodat je volgend jaar goede body hebt
Hier ook (lokale tijd)quote:
Wat is dat voor een achterlijke tijd? Waarom niet 5.45amquote:
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Stuwie, zal ik ook een keer naar londen komen
omdat ik te lui was om nog drie keer te klikken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier ook (lokale tijd)
[..]
Wat is dat voor een achterlijke tijd? Waarom niet 5.45am![]()
Whehehehehequote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik te lui was om nog drie keer te klikken.
Eigenlijk ga ik pas 6 uur uit bedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan mij gewoon 'verslapen' als ik wil.
Herkenbare kleine dingetjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik te lui was om nog drie keer te klikken.
ik niet moet om 12 uur weer terug zijn van de winkel omdat mijn zusje dan rekent op een broer-heeft-vrij-dus-rijkelijke-lunch lunchquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan mij gewoon 'verslapen' als ik wil.
Ja. Ik weet niet welke spieren jij als onderrug ziet?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat voldoet ja. En zeker in t begin
quote:
gekke fysiodude :Squote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet welke spieren jij als onderrug ziet?
Ik nl de thoracolumbale fascia en de lattisimus dorsi, maar die is al meer gewoon rug.
Jouw zusjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik niet moet om 12 uur weer terug zijn van de winkel omdat mijn zusje dan rekent op een broer-heeft-vrij-dus-rijkelijke-lunch lunch
waarbijquote:
whehehehequote:
quote:
schattigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik niet moet om 12 uur weer terug zijn van de winkel omdat mijn zusje dan rekent op een broer-heeft-vrij-dus-rijkelijke-lunch lunch
ik fitness niet goed danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mensen die fitnessen kennen vaak ook het lichaam, dus dan kan ik het zo gebruiken. Veel makkelijker dan die spier die over je rug loopt in het midden.
Lats vind ik geen onderrug. Samen met traps, rhomboids en rear delts bovenrugquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet welke spieren jij als onderrug ziet?
Ik nl de thoracolumbale fascia en de lattisimus dorsi, maar die is al meer gewoon rug.
quote:
aaah liefquote:
quote:
Ben benieuwd hoe lang je dat volhoudquote:
Woow tof.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fles was hier (uit KSC) dus was druk in London
quote:
thanksquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang je dat volhoud
Maar ik wil wel wat voor je maken van de week
Dat dacht ik al. trapezius is sws schouder en nekregio.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Lats vind ik geen onderrug. Samen met traps, rhomboids en rear delts bovenrug
aardbei als ontbijt????!?!quote:
krabs, go homequote:
Nou dat was al een tijdje geleden geboekt. Hij was hier in december ook (vorig jaar)quote:
Yup, achterkant schouders ook maar t zit allemaal op de boven rug aangehechtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. trapezius is sws schouder en nekregio.
wasdaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja nee morgen moet ik tosti elvis eten van iemand
tsjacka, whaddupquote:
gadver. moet dat van lb?quote:
Awesome persoon welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja nee morgen moet ik tosti elvis eten van iemand
3/4 dagen gaan en elke keer anderhalf uur bezig zijn is genoegquote:
quote:
Ja vriend, ik studeer fysiotherapie, ik weet hetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup, achterkant schouders ook maar t zit allemaal op de boven rug aangehecht
dus je doet een boterham met pindakaas en banaan in de tosti ijzer. klinkt niet lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Toast met banaan en pindakaas is niet zo heel vies hoor
Tof.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou dat was al een tijdje geleden geboekt. Hij was hier in december ook (vorig jaar)
ja maar dan moet jij het ook testenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Toast met banaan en pindakaas is niet zo heel vies hoor
oke ggggggg ik ookquote:
Hmmmmz, ik wil shoarmaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]kapsalon is een bakje met patat en vlees en dingen
Toast met nutella en pindakaasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je doet een boterham met pindakaas en banaan in de tosti ijzer. klinkt niet lekker
oke, wat moet ik volgens jou morgen middag eten als ik klaar ben met werken? vertel het me tosti meesterinquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toast met nutella en pindakaas
Expand your pallets.
Begreep ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja vriend, ik studeer fysiotherapie, ik weet het
vorig jaar wel jaquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oke, wat moet ik volgens jou morgen middag eten als ik klaar ben met werken? vertel het me tosti meesterin
Hij is homoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef msacras het volgende:
Ja gvd had ik m geappt, krijg ik wel een chille reactie terug maar meer ook niet, verder geen poging tot gesprek voortzetten. Is dat ook weer duidelijk. Wat kan ik in die ene dag nou fout hebben gedaan?
Oh okequote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Begreep ikLeg alleen uit hoe ik het onderscheid maak
Alles behalve benen is gewoon goed thuis te trainen. Beetje pistol squats en lunges doen is ook niet alles
OMG jullie zijn feeders en willen mij dik makenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat zit er ook in, wel 1800 calorieën
app mij dan, ik stuur je na 10 minuten naaktfotosquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef msacras het volgende:
Ja gvd had ik m geappt, krijg ik wel een chille reactie terug maar meer ook niet, verder geen poging tot gesprek voortzetten. Is dat ook weer duidelijk. Wat kan ik in die ene dag nou fout hebben gedaan?
Maar ijzer is toch makkelijker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tosti elvis! Gewoon je brood op een pannetje ipv tosti ijzer.
Denk niet dat het aan jou ligt. Misschien heeft die geen zin/tijd om te antwoorden? Niet altijd de schuld bij jezelf zoeken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef msacras het volgende:
kan wel een leuk topic worden dat de TS bepaalt wat mensen eten ofzo, en dat ze dan pics ervan posten of een reviewquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tosti elvis! Gewoon je brood op een pannetje ipv tosti ijzer.
Vertel, ben benieuwdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh okeIk heb hem indd ook zo.
Benen kan je vaak door kleine aanpassingen in huis ook goed trainen hoor!
jaaaa omg. laten we dat doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kan wel een leuk topic worden dat de TS bepaalt wat mensen eten ofzo, en dat ze dan pics ervan posten of een review
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG jullie zijn feeders en willen mij dik maken
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef msacras het volgende:
Ik vergeef jequote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]van mij hoef je dat niet te eten hoor
Ja maar ik vind het op een pannetje lekkerderquote:
hij is dronken en moe en appt je morgen weer hoorde ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef msacras het volgende:
oke. hoe lang ongeveer?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het op een pannetje lekkerder
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hij is dronken en moe en appt je morgen weer hoorde ik
ik ben geen expert oke
5 minuten?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
Wat is het verschil tussen sit-ups en crunches?
quote:
wtf krabsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bij een situp worden je ballen niet gecruncht
Zie utube filmpjes?quote:
ik ben luiquote:
Je hebt duidelijk een biertje opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bij een situp worden je ballen niet gecruncht
- squatsquote:
sukkelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
sorry zei ik dat nou echt? ik dacht dat ik tegen mezelf praatte
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hij is dronken en moe en appt je morgen weer hoorde ik
ik ben geen expert oke
bij een sit-up is het bovenlichaam compleet recht of zo goed en blijven de benen in dezelfdequote:
Nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
oh rock, wat vond je van Sam Tsui - Make It Up?
quote:
Slaap lekker schatjequote:
pasta slaaptquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:19 schreef Rockiejj het volgende:
http://scoobysworkshop.com/leg-exercises/
Pasta, check deze site ook eens.
oh god msacras wat heb je gedaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Msacras, kende je nou echt iemand die remi gaillard kent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ezell is elke dag jarigquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh god msacras wat heb je gedaande hele grap loopt uit de hand
Oh omdat je gister niet kon trollen ga je dat vandaag doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
SUCCES TO(I) TO(I)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:21 schreef Toto69 het volgende:
Slapen, nou ja poging tot, straks examen geschiedenis![]()
![]()
ik stop alweer hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh omdat je gister niet kon trollen ga je dat vandaag doen?
Krabs dushiquote:
had je liedje geluisterd?quote:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Msacras, kende je nou echt iemand die remi gaillard kent?
Omg ik wil hem zo graag meeten wat is dit asdfghjklquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omg ik wil hem zo graag meeten wat is dit asdfghjkl
Niet meer dan ik!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omg ik wil hem zo graag meeten wat is dit asdfghjkl
heb zn motto in mn sig jaquote:
quote:
quote:
heet je vader Frans hihiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:28 schreef msacras het volgende:
De vader van iemand die ik ken (die is ook Frans) die is een vriend van hem
Ja van kurt is altijd leukquote:
asdfghjklzxcvbnmquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:28 schreef msacras het volgende:
De vader van iemand die ik ken (die is ook Frans) die is een vriend van hem
anders note hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
asdfghjklzxcvbnm
Kan je een afspraak regelen?
Ik heb het getatoeëerd op mijn linker bil jaquote:
Dikke hoaxquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb het getatoeëerd op mijn linker bil ja
echt ?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb het getatoeëerd op mijn linker bil ja
je vergeet het hartjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
trusten
slaap lekker
veel plezier met film
en succes met werken
Sstquote:
Ja zal ik je pics DM'en van mijn linkerbil?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
asdfghjklzxcvbnm
Kan je een afspraak regelen?
quote:
ja maak een topic dat wordt echt legendarisch meteenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sst
[..]
Ja zal ik je pics DM'en van mijn linkerbil?
Een topic over mijn linker bil wordt legendarisch? Pretty legit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maak een topic dat wordt echt legendarisch meteen
oh oke. dan kan ik nu gerust slapenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de langverloren broer van lb een toffe gast
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Had ik hem zelf ook al lang gemeet
ohjaaa die ken ik welquote:
Remi Gaillardquote:
dat garandeer ik gewoonquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een topic over mijn linker bil wordt legendarisch? Pretty legit.
Sorry was even in de spiegel op mijn linker bil aan het kliederen met watervaste stift maar dat ging niet zo goed.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sorry was even in de spiegel op mijn linker bil aan het kliederen met watervaste stift maar dat ging niet zo goed.
dat is deze lach:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hahahah
hahahahah
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAAAA
Het chillste vind ik toch elektro-housequote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even tussendoor; welke muziek luisteren jullie? Ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die dezelfde muziek als ik luisteren.
Soms wel chill inderdaad. Ik luister meer naar bands als Rise Against.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het chillste vind ik toch elektro-house
Enorm veel, haha.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even tussendoor; welke muziek luisteren jullie? Ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die dezelfde muziek als ik luisteren.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Enorm veel, haha.
Bijna alles wel. Alles, behalve hardstyle en rap/hiphop
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Soms wel chill inderdaad. Ik luister meer naar bands als Rise Against.
Tsja 2 nummers ofzo vind ik chill, maar daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Hardstyle is echt vreselijk, en sommige rap vind ik dan wel weer tof.
Awh nu pas? zieligquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Awh nu pas? zielig![]()
Ja ook hoor. Vandaag voor het eerst sinds 15 jaar wezen hardlopen
Teeeering Krabsquote:
Welke dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Tsja 2 nummers ofzo vind ik chill, maar daar blijft het bij.
Naja 15 jaar is overdrevenquote:
Daft Punkquote:
Nja geen specifieke nummers, maar meer dat ik het af en toe wel leuk vind maar over het algemeen niet.quote:
Van het discovery album jaquote:
Ja zoiets hoorde ik, maar ze hebben toch geen zangerquote:
Nee dacht al, ze hebben geen zangerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van het discovery album jaHij was geen vast lid van DP hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/Romanthonyquote:
RIPquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Romanthony
(he provided the vocals for '"One More Time" and "Too Long" on their Discovery album)
He died on May 7th, 2013 at his home in Austin, due to complications of kidney disease, according to family members. He was 46.
Not for everyonequote:
Niet nu want internet ligt er weer uitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga jou binnenkort even ondervragen over reserveren en shit bij InterRailen.
Nou nog steedsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, was ik ook niet van plan. Ik ga zo slapen. Maar nog steeds of weer?
Hoezo niet dan? Boos telefoontje naar Ziggo/Dinges/Dattes?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nog steedswordt er een beetje gestoord van maarja niks aan te doen
Om kwart over 1 snachts?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Boos telefoontje naar Ziggo/Dinges/Dattes?
Is toch niet sinds vandaag?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om kwart over 1 snachts?
Krijg nu een of andere netwerkfout dat een andere computer in mijn netwerk hetzelfde ipadres heeft ofzo
Jawelquote:
Ik vind TC kut. Had je je Cam aan dan?;oquote:
jupquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind TC kut. Had je je Cam aan dan?;o
Dan doe je dat nog maar even privé voor mij zo.quote:
Nee, da's eng. Heb steun nodig van minstens een paar extra webcams.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan doe je dat nog maar even privé voor mij zo.
Krabs regelt wel wat nepcamsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, da's eng. Heb steun nodig van minstens een paar extra webcams.
geen ideequote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
wat doe je aan brandend maagzuur snachts
Melkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
wat doe je aan brandend maagzuur snachts
Jawel joh, wordt je groot en sterk vanquote:
quote:
Nu is alles al verpest.quote:
Ook topquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Niets gefixed... Wel een gesprek van 1,5 uur
hier ook nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
regen helpt me slapen maar hier regent het niet
Misschienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |