Ja, goed man was weekend stappen in Breda niet mijn stadje maar was evengoed tof.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:55 schreef Stuart het volgende: [..] Ja, druk maar wel leuk thanks en jij?
Klinkt wel gezellig danquote:Op maandag 20 mei 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, goed man was weekend stappen in Breda niet mijn stadje maar was evengoed tof.
timon en pumba in het vlaamsquote:Op maandag 20 mei 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
Waarom een Nederlandse vertaling van de film?
1,5 maand?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen via whatsapp
Als je zegt hoeveel dagen je wil gaan
Ja gewoon doen weet je.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:58 schreef Pastapipos het volgende:
Ik fitness ja
Maar hoe wil je onderrug pakken met flys?
Ik moet er niet aan denken om die films in het Nederlands te zienquote:
Lekker vroeg uit de verenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
Ik moet slapen want over 5 uur en drie kwartier op. maar ik moet nog die challenges doen
fly's = superman. Sorry.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:58 schreef Pastapipos het volgende:
Ik fitness ja
Maar hoe wil je onderrug pakken met flys?
Fles was hier (uit KSC) dus was druk in Londonquote:
Hoeveel dagen per week. En na de zomer gewoon doorgaan zodat je volgend jaar goede body hebtquote:
Wekker om 5.42quote:
Stuwie, zal ik ook een keer naar londen komenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fles was hier (uit KSC) dus was druk in London
Dat voldoet ja. En zeker in t beginquote:
5-6?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoeveel dagen per week. En na de zomer gewoon doorgaan zodat je volgend jaar goede body hebt
Hier ook (lokale tijd)quote:
Wat is dat voor een achterlijke tijd? Waarom niet 5.45amquote:
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Stuwie, zal ik ook een keer naar londen komen
omdat ik te lui was om nog drie keer te klikken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier ook (lokale tijd)
[..]
Wat is dat voor een achterlijke tijd? Waarom niet 5.45am![]()
Whehehehehequote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik te lui was om nog drie keer te klikken.
Eigenlijk ga ik pas 6 uur uit bedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan mij gewoon 'verslapen' als ik wil.
Herkenbare kleine dingetjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik te lui was om nog drie keer te klikken.
ik niet moet om 12 uur weer terug zijn van de winkel omdat mijn zusje dan rekent op een broer-heeft-vrij-dus-rijkelijke-lunch lunchquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan mij gewoon 'verslapen' als ik wil.
Ja. Ik weet niet welke spieren jij als onderrug ziet?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat voldoet ja. En zeker in t begin
quote:
gekke fysiodude :Squote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet welke spieren jij als onderrug ziet?
Ik nl de thoracolumbale fascia en de lattisimus dorsi, maar die is al meer gewoon rug.
Jouw zusjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik niet moet om 12 uur weer terug zijn van de winkel omdat mijn zusje dan rekent op een broer-heeft-vrij-dus-rijkelijke-lunch lunch
waarbijquote:
whehehehequote:
quote:
schattigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik niet moet om 12 uur weer terug zijn van de winkel omdat mijn zusje dan rekent op een broer-heeft-vrij-dus-rijkelijke-lunch lunch
ik fitness niet goed danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mensen die fitnessen kennen vaak ook het lichaam, dus dan kan ik het zo gebruiken. Veel makkelijker dan die spier die over je rug loopt in het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |