Ja, goed man was weekend stappen in Breda niet mijn stadje maar was evengoed tof.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:55 schreef Stuart het volgende: [..] Ja, druk maar wel leuk thanks en jij?
Klinkt wel gezellig danquote:Op maandag 20 mei 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, goed man was weekend stappen in Breda niet mijn stadje maar was evengoed tof.
timon en pumba in het vlaamsquote:Op maandag 20 mei 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
Waarom een Nederlandse vertaling van de film?
1,5 maand?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen via whatsapp
Als je zegt hoeveel dagen je wil gaan
Ja gewoon doen weet je.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:58 schreef Pastapipos het volgende:
Ik fitness ja
Maar hoe wil je onderrug pakken met flys?
Ik moet er niet aan denken om die films in het Nederlands te zienquote:
Lekker vroeg uit de verenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
Ik moet slapen want over 5 uur en drie kwartier op. maar ik moet nog die challenges doen
fly's = superman. Sorry.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:58 schreef Pastapipos het volgende:
Ik fitness ja
Maar hoe wil je onderrug pakken met flys?
Fles was hier (uit KSC) dus was druk in Londonquote:
Hoeveel dagen per week. En na de zomer gewoon doorgaan zodat je volgend jaar goede body hebtquote:
Wekker om 5.42quote:
Stuwie, zal ik ook een keer naar londen komenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fles was hier (uit KSC) dus was druk in London
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |