Jij ziet er ook oud uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 03:02 schreef -Hakuna- het volgende:
Met alle respect, maar ik ben net zo oud als Marc, maar hij ziet er wel erg oud, kalend en vadsig uit. Was dat niet die kerel met die paarden?
[ afbeelding ]
Yup, en zingende poppen, een sfeerloos huis en de empathie van een steen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 03:02 schreef -Hakuna- het volgende:
Met alle respect, maar ik ben net zo oud als Marc, maar hij ziet er wel erg oud, kalend en vadsig uit. Was dat niet die kerel met die paarden?
[ afbeelding ]
Dat laten ze dan leuk overkomen op TVquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:11 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Gespeeld, ze vroegen mij hoe ik mij een eerste date voorstelde.
Je kan ook gratis terugkijken op rtlxl.nl.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:28 schreef tong80 het volgende:
Marcel held
Heb het nog nooit gezien lurk hier even mee en ga de volgende keer zeker kijken.
Oh ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan ook gratis terugkijken op rtlxl.nl.
Of Leonardo Da Vinciquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:13 schreef Silenus het volgende:
Marcel doet me ook wel een beetje aan die Zach Galiafakis (ofzo) denken uit The Hangover.
Iig tof dat je hier meepost Marcel!
Waarom heb jij je niet opgegeven?quote:
Vraag het shmoopy.quote:
Ghehequote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:23 schreef De-Dwerg het volgende:
Zoek eerder een relatie, seks komt wel maar ja het is TV en die moet het toch wat specilairder maken dan het is.
Ze herhalen het nu ook op de zondagen op rtl 5, als ik het goed heb is het aankomende zondag aflevring 2 met mij, avithal en what's his face op de ski piste.
Ow ja.. Die heeft het verpestquote:
Zo kom je niet over, omdat je regelmatig heel sec alleen de daad beschrijft. Of er wordt slim gemonteerd door de redactie.quote:
Montage, het waaren gewoon antwoorden op vragen die gesteld waaren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zo kom je niet over, omdat je regelmatig heel sec alleen de daad beschrijft. Of er wordt slim gemonteerd door de redactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |