Neem aan dat je begeleiding hebt bij solliciteren etc?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik word altijd afgewezen na een brief, helaas weet ik niet waarom. Maar ja, ik ben er mee bezig om daar aan te werken.
¤10,-quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:48 schreef Lon3 het volgende:
Dames en heren van fok. Ik zie een donatie actie ontstaan voor de ontknapig van Marcel! Wie doneert er allemaal wat!het is voor het goede doel!
En dit moest een edit zijn voor een kleine spel fout.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:49 schreef De-Dwerg het volgende:
Hehe, je kunt het geld beter zelf houden 10 euro is minstens een kleine boodschap in de supermarkt
Wat een baas ben je. Weet dat vele broeders hier op fok tegen je op kijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef De-Dwerg het volgende:
En hier de foto [ afbeelding ] vondt het nog te vroeg om te zeggen dat ik van FOK hou, iets te vroeg om me te binden aan een forum.
Of een maand WoW...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:49 schreef De-Dwerg het volgende:
Hehe, je kunt het geld beter zelf houden 10 euro is minsten een kleine boodschap in de supermarkt
Heb je nog enige inspraak hoe iets op TV komt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:53 schreef De-Dwerg het volgende:
Heb echt niks speciaals gedaan, gewoon een Gordon moment gehad en iets gedaan wat ik niet vaak zou doen.
Absoluut, ik zou het niet durven om eraan mee te doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:52 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wat een baas ben je. Weet dat vele broeders hier op fok tegen je op kijken.
Weining, het wordt allemaal nu nog in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:53 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Heb je nog enige inspraak hoe iets op TV komt?
Of wat wel en wat niet?
Volgende week is dus laatste deel van jou al? Of is dat gespreid over alle afleveringen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:56 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Weining, het wordt allemaal nu nog in elkaar gezet.
Beide delen van mij in totaal twee dagen, één dag voor ieder.
Geen idee hoe ze dat doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:58 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Volgende week is dus laatste deel van jou al? Of is dat gespreid over alle afleveringen?
Geen retorische vragen stellen, natuurlijk beïnvloed dat je gedrag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:58 schreef N00dles het volgende:
Hoe gaat het met bijvoorbeeld een date, als die hele cameraploeg meeloopt? Beïnvloedt dat hoe je je gedraagt (ga je beter je best doen om goed voor de dag te komen) of ben je al vrij snel gewoon jezelf?
Ik neem aan gespreid? Marc zien we volgende aflevering ook voor de derde keer. Vast niet omdat hij zo succesvol wasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:58 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Volgende week is dus laatste deel van jou al? Of is dat gespreid over alle afleveringen?
Nou, die dag op de elf fantasy fair zou dus een date geweest zijn, maar de mensen van het programma hadden iets van 'wij filmen dit niet en maak er een leuke dag van'.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:58 schreef N00dles het volgende:
Hoe gaat het met bijvoorbeeld een date, als die hele cameraploeg meeloopt? Beïnvloedt dat hoe je je gedraagt (ga je beter je best doen om goed voor de dag te komen) of ben je al vrij snel gewoon jezelf?
Dat bepaal ik zelf wel. Ik stel die vraag omdat je ziet iedereen wel heel open en eerlijk ziet zijn, dus missschien voelt men zich snel op zijn gemak en merk je na een tijdje de camera niet meer. Ik wil weten hoe hij dat ervaren heeft.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
Geen retorische vragen stellen, natuurlijk beïnvloed dat je gedrag.
Jammer gast, maar blijven gasgeven. Initiatief ligt bij de man zoals ik gemerkt heb.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:00 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nou, die dag op de elf fantasy fair zou dus een date geweest zijn, maar de mensen van het programma hadden iets van 'wij filmen dit niet en maak er een leuke dag van'.
Helaas was de date niet door gegaan omdat zij niet kon dus alleen rond gelopen.
30 zou wel eens kunnen kloppen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:01 schreef Printerkabel het volgende:
Lol die Marc, wat een gast
Maar hoe oud is die Linda eigenlijk? Ze oogt aardig jong.
BAASquote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef De-Dwerg het volgende:
En hier de foto [ afbeelding ] vondt het nog te vroeg om te zeggen dat ik van FOK hou, iets te vroeg om me te binden aan een forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |