Zonder dinnetje geen sexquote:
Daar doe ik niet aan....quote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met de roodverlichte kozijntjes?
Je mag pas tellen na je ontmaagding.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Don't you worry, ik heb er 185.
Maar ik ben dan ook nog maagd.
Dan heb ik er 0, klinkt een stuk beter :pquote:Op maandag 20 mei 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag pas tellen na je ontmaagding.
Dan heb ik er ook 0.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag pas tellen na je ontmaagding.
Dat staat er toch ook, halve.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom gaat het voor studenten per maand? Zou toch juist andersom moeten, omdat studenten meer seks hebben? Dus een "strafpunt" per week ipv per maand.
Studenten per week, niet-studenten per maand.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom gaat het voor studenten per maand? Zou toch juist andersom moeten, omdat studenten meer seks hebben? Dus een "strafpunt" per week ipv per maand.
Ik ook niet, wat is het sowieso voor bullshit?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:20 schreef BRooster het volgende:
[..]
Studenten per week, niet-studenten per maand.
Moet zeggen dat ik het nooit bijgehouden heb.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |