PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik nog 500kquote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog 1.2 miljoen over voor het vervolg van het TOTS
quote:
Ajaxquote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef Maver24 het volgende:
twijfel of ik nu TOTS Benteke moet gaan of voor TOTS Suarez
quote:
MAVEREN!!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef Maver24 het volgende:
En hoeveel winst?quote:
alweerquote:
Een BPL team met Mangala en Fanniquote:
En ik scheer mijn ballen met salpeterzuurquote:
Ik moest toch wel hardop lachenquote:
Omfgquote:
Werd geretweet door die RatedPGTips...quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat een geluk, Fuentes in een gold pack
en 41212 dus die heeft iig winstquote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
SMLENO-speler. Goede omvormkaart, TOTS player en de op één na duurste NIF in het spel.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De rest zou jij discardenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Anders is het geen leuke manier van handelen. gr gr x je boy DS2.quote:
Dit geloof ik sowieso niet. De hufter.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het lijkt wel nep trouwens.. wat is dat naast de full screen knop dan want dat heb ik op mijn web app niet.
Inderdaad, een beter pack kan niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
SMLENO-speler. Goede omvormkaart, TOTS player en de op één na duurste NIF in het spel.
[ afbeelding ]
Persona knop kan je switchen tussen accounts. Wat een bazen knopquote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het lijkt wel nep trouwens.. wat is dat naast de full screen knop dan want dat heb ik op mijn web app niet.
Ja dat dacht ik ook al toen ik al die bins zag onder de 400kquote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Cazorla onder de 380k gespot, heb ik em alsnog te vroeg gekocht misschien
ok.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
En net nu verkoop ik mijn Fuentes for for toe voor 1.9k.
wat moet jij met smilies op eloquote:Op maandag 20 mei 2013 22:10 schreef TBakkert het volgende:
op de ELO van mijn school hebben ze ook een leuke smiley die lijkt op de PI van deze post.
ok.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:10 schreef TBakkert het volgende:
op de ELO van mijn school hebben ze ook een leuke smiley die lijkt op de PI van deze post.
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef Maver24 het volgende:
Je zou bijna echt je hoofd tegen de muur aanstoten om wakker te worden of het klopt dat er echt van dit soort idioten bestaanquote:
Nou ja, idioot dan ook weer niet, ergens vind ik m wel grappigquote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je zou bijna echt je hoofd tegen de muur aanstoten om wakker te worden of het klopt dat er echt van dit soort idioten bestaan
haha je zou er gewoon koppijn van krijgen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou ja, idioot dan ook weer niet, ergens vind ik m wel grappig, alleen als ik zo iemand in mijn omgeving zou hebben zou ik er wel gek van worden
Je ging geen fut meer doen toch, tot volgend jaar dan maar weerquote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
haha je zou er gewoon koppijn van krijgen. [ afbeelding ]
Maver zal ook wel moeite hebben met boodschappen doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou ja, idioot dan ook weer niet, ergens vind ik m wel grappig, alleen als ik zo iemand in mijn omgeving zou hebben zou ik er wel gek van worden
Maar welke is de beste? De eerste, of toch de tweede? Of zal ik voor de derde niet bestaande gaan?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:19 schreef Toefjes het volgende:
haha, 2 posts over boodschappen 2 secondes na elkaar
Stem op mijquote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar welke is de beste? De eerste, of toch de tweede? Of zal ik voor de derde niet bestaande gaan?
Of afwachten tot volgende week, dan ziet het boodschappenlijstje er weer heel anders uit.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar welke is de beste? De eerste, of toch de tweede? Of zal ik voor de derde niet bestaande gaan?
Ik blijf nog actief op de Web App, want ik wil een beetje kunnen handelen voor volgende versie van FIFA.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je ging geen fut meer doen toch, tot volgend jaar dan maar weer
je gaat nu leren handelen?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik blijf nog actief op de Web App, want ik wil een beetje kunnen handelen voor volgende versie van FIFA.
Wat?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik blijf nog actief op de Web App, want ik wil een beetje kunnen handelen voor volgende versie van FIFA.
Maar je kunt toch ook midweeks boodschappen doen?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of afwachten tot volgende week, dan ziet het boodschappenlijstje er weer heel anders uit.
Pik in je skieterquote:
Ik ga het proberen.quote:
terwijl het in fifa 14 weer compleet anders isquote:Op maandag 20 mei 2013 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga het proberen.Ik heb er nooit echt tijd in gestoken...
Econoom kun je niet worden, dat ben je gewoon #IS-LM#AD-AS#FLEMMINGquote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doet me denken aan iemand anders hier, misschien wil bakkert wel graag econoom worden.
dat kan jij weten als homo economicusquote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Econoom kun je niet worden, dat ben je gewoon.
Ben kramer derin!quote:
Nee, dat wil ik niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doet me denken aan iemand anders hier, misschien wil bakkert wel graag econoom worden.
Tsja het is net wat je prettiger vindt op bepaalde posities. Op RM zou ik eerder voor Barfa gaan en op CDM zou ik Mikel vervangen door een 'voetballer'. Aan de andere kant staat dit verdedigend weer beter en met Nani op LM is dat wel handig...quote:
Balo ipv Torres en Ben Arfa ipv Johnsonquote:
Stijnquote:
Eigenlijk niet. Ziet er netjes uit. Bijvoorbeeld de spitspositie is per persoon verschillend. Ik vind Torres niks, de ander vindt het een baasquote:
Adam Smith? An inquiry into the nature and causes of the wealth of nations?quote:
Dom wijfquote:Op maandag 20 mei 2013 22:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Adam Smith? An inquiry into the nature and causes of the wealth of nations?
quote:
Van Persie ipv Torresquote:
Is gewoon een goede vraag hoor.quote:
Krijg veel tegengoals vandaar, thx allenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja het is net wat je prettiger vindt op bepaalde posities. Op RM zou ik eerder voor Barfa gaan en op CDM zou ik Mikel vervangen door een 'voetballer'. Aan de andere kant staat dit verdedigend weer beter en met Nani op LM is dat wel handig...
Ik dacht al dat je gek was geworden eerder vandaag toen je zei dat het je wel een goede spits leekquote:Op maandag 20 mei 2013 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
David Luiz als ST verkocht voor 106k. Een ruime 4,5k winst.
Ik heb hem niet gebruikt, moest hem even promoten.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je gek was geworden eerder vandaag toen je zei dat het je wel een goede spits leek
oude niveau van eerder op de avond of wat ?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alle prijzen op xbox zijn weer op het oude niveau. Lijkt het op iig
Ja ook niet helemaal.Je bent te laat voor die Fellaini en ja die had je moeten kopenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef Maver24 het volgende:
zie een Fellaini voor 220k , oei, kopen of niet, ik durf het niet meer
[..]
oude niveau van eerder op de avond of wat ?
Is dat voortaan elke avond?quote:
Nu speel je een rolquote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef Maver24 het volgende:
zie een Fellaini voor 220k , oei, kopen of niet, ik durf het niet meer
[..]
oude niveau van eerder op de avond of wat ?
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je gek was geworden eerder vandaag toen je zei dat het je wel een goede spits leek
1x in de week volgens mij..kijk het eigenlijk nooit. Vroegah wel, maar het werd er niet beter op. Snap ook niet dat die kerel steeds doet alsof hij hetero is terwijl iedereen weet dat hij gay isquote:
Krijg je als je Allah Akhbar tweet.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
ProudAfghan <3 heeft mij zojuist geretweet. Wat is dezen.
Ja vroeger was het echt tofquote:Op maandag 20 mei 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1x in de week volgens mij..kijk het eigenlijk nooit. Vroegah wel, maar het werd er niet beter op. Snap ook niet dat die kerel steeds doet alsof hij hetero is terwijl iedereen weet dat hij gay is
twitter:Jesserdt twitterde op maandag 20-05-2013 om 14:12:42Je zou toch Timo Bijl heten en steeds opgehangen worden als je iemand belt omdat ze niet geïnteresseerd zijn in een nieuw abonnement. reageer retweet
Dude, dit kan echt niet. Het posten van foto's is echt ver onder de (bom)gordel.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:Jesserdt twitterde op maandag 20-05-2013 om 14:12:42Je zou toch Timo Bijl heten en steeds opgehangen worden als je iemand belt omdat ze niet geïnteresseerd zijn in een nieuw abonnement. reageer retweet
![]()
Godverdomme hou opquote:Op maandag 20 mei 2013 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dude, dit kan echt niet. Het posten van foto's is echt ver onder de (bom)gordel.
250quote:Op maandag 20 mei 2013 22:35 schreef Maver24 het volgende:
Timmy. voor hoeveel had jij Vertonghen nou gekocht ?
OMGOMG OMGOMGOMGquote:Op maandag 20 mei 2013 22:35 schreef Revontulet het volgende:
Jullie zeggen trouwens steeds "thanks Jeff", maar het is "thanks Geoff"
quote:Sport1 raakt Premier League én Serie A inderdaad kwijt aan Eredivisie Live.
Wel chill dat alles straks gewoon onder 1 dak is. Alleen voor het tennis ga ik Sport1 niet aanhouden.quote:Sport1 zoekt compensatie en Turkije heeft goede, aantrekkelijke competitie.
Alles bij ELquote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
RIP Sport1
[..]
[..]
Wel chill dat alles straks gewoon onder 1 dak is. Alleen voor het tennis ga ik Sport1 niet aanhouden.
kutzooi, ga m'n ziggo account niet meer kunnen terugvinden denk ikquote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
RIP Sport1
[..]
[..]
Wel chill dat alles straks gewoon onder 1 dak is. Alleen voor het tennis ga ik Sport1 niet aanhouden.
Kijk dat maakt het voor veel mensen een stuk interessanter, moeten ze wel genoeg kanalen hebben trouwens.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
RIP Sport1
[..]
[..]
Kunnen ze misschien beter ook meer motorsport gaan uitzenden, Indycar ofzo of Nascarquote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
RIP Sport1
[..]
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
RIP Sport1
[..]
[..]
Vanaf wanneer gaat dat over?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
RIP Sport1
[..]
[..]
Dit vind ik niet leukquote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
RIP Sport1
[..]
[..]
Zo gigantisch chill gaat dat zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
RIP Sport1
[..]
[..]
Waarom vroeg je dit?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:35 schreef Maver24 het volgende:
Timmy. voor hoeveel had jij Vertonghen nou gekocht ?
Bayern en Barca heb je nogquote:
Omdat ik ze nu ook voor dat bedrag zie staan met bieden, er ging er net al een paar niet weg voor 250kquote:
SPORT 1 IS DE BESTE VAN EREDIVISIE LIVE, DE BESTE VAN NEDERLAND 1 DE BESTE VAN RTL 4~!quote:
Naja bin is de laagste 260k, ik vind het mooi geweest. Mijn doel was alle 5 spelers voor 1.3 miljoen en heb 1.288 betaald, mooi geweestquote:Op maandag 20 mei 2013 22:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Omdat ik ze nu ook voor dat bedrag zie staan met bieden, er ging er net al een paar niet weg voor 250k
Idd, strontvervelendquote:Op maandag 20 mei 2013 22:41 schreef v0lt026 het volgende:
Ultimatedb doet het vaker niet dan wel sinds die update
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SBS6![]()
![]()
![]()
Midden in een film nog een Hart van Nederland uitzenden.
Ja ik heb er ook gelijk spijt van.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Je moet ook geen films op tv kijken joh
zo'n schijtzender ja, niet te gelovenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SBS6![]()
![]()
![]()
Midden in een film nog een Hart van Nederland uitzenden.
beetje extra spanningquote:Op maandag 20 mei 2013 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Je moet ook geen films op tv kijken joh
Ik ben nu al het eerste deel van de film vergeten.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo'n schijtzender ja, niet te geloven
Misschien dat er 1 de bal kan jatten voordat het potje begint, anders wordt het veel verliezen ermee.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Misschien dat er 1 de bal kan jatten voordat het potje begint, anders wordt het veel verliezen ermee.
Of lek steken natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Misschien dat er 1 de bal kan jatten voordat het potje begint, anders wordt het veel verliezen ermee.
Wil die zwerver niet eens. Zo weinig keus :pquote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Draai dan in ieder geval Labyad en Belhanda om
welke van de 11 bedoel je nouquote:Op maandag 20 mei 2013 22:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Wil die zwerver niet eens. Zo weinig keus :p
ah ja dat is een wat betere optiequote:
Doe dan Taarabt CF, Chamack ST en Belhanda CMquote:
HAHAHAHAH Hardop lachenquote:
Weet niet meer welke FIFA, maar Chamakh speelde zo lekker, denk 11. Daarna is het nooit meer goed gekomen met Chamakh, speelt zo kut.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe dan Taarabt CF, Chamack ST en Belhanda CM
Als je Labyad niet wil... (weet niet of het nou om hem ging)
Zet gewoon je TV en je pr0n uit en ga lerenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan![]()
Hoe moet ik nou leren met zoveel afleiding
Can't do itquote:Op maandag 20 mei 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zet gewoon je TV en je pr0n uit en ga leren
godver, daar gaat mijn ijstheequote:
quote:
Ik heb het programma nog niet gezien maar dat fragment waarbij zijn date van een paard viel + naar het ziekenhuis moest en hij daarna zei dat het de beste date tot nu toe wasquote:Op maandag 20 mei 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je toch 48 en maagd bent, dan ga je toch maar een keer naar de hoeren?
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahaha kom echt niet meer bij![]()
Doe eens een Gucci pet?
Tis wel een aanrader om het te kijken. Zo awkward maar daardoor zo vermakelijkquote:Op maandag 20 mei 2013 22:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het programma nog niet gezien maar dat fragment waarbij zijn date van een paard viel + naar het ziekenhuis moest en hij daarna zei dat het de beste date tot nu toe was
WIE HEEFT DIE VAN LABYAD GESTOLENquote:
Krijg ik die oude dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:56 schreef Djeetje het volgende:
https://www.facebook.com/questions/532540960143551/
Als jullie op mijn goal willen stemmen
kan ik een hd pvr winnen
Je hebt al een Elgato dus stemmen is niet nodig toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:56 schreef Djeetje het volgende:
https://www.facebook.com/questions/532540960143551/
Als jullie op mijn goal willen stemmen
kan ik een hd pvr winnen
Je staat ook dik bovenaan in die poll he?quote:
dus ?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt al een Elgato dus stemmen is niet nodig toch?
ja 45 stemmenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je staat ook dik bovenaan in die poll he?
Ik ben bijna jarig.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dus ?
ik kan hem dan toch doneren aan iemand hier
*meldt*quote:Op maandag 20 mei 2013 22:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dus ?
ik kan hem dan toch doneren aan iemand hier
nice, die goal voor die van jou is nog wel goed en die volley na dat hoge wipje of hoe je dat noemt ook, die andere sowieso minder allemaalquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef Thorb het volgende:
Verpatsen en dan 120 euro pack opening voor je fans
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb op diegene met de Feyenoord kit gestemd.
Kan ik je wel vertellen. Pics van zijn zus erbij?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Sinds ik niet weet waar zijn huis staat?
PMquote:Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan ik je wel vertellen. Pics van zijn zus erbij?
quote:
Je krijgt wel praatjes voor een 15 jarige hobbit.quote:
90% hier is 15-16quote:Op maandag 20 mei 2013 23:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je krijgt wel praatjes voor een 15 jarige hobbit.
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je krijgt wel praatjes voor een 15 jarige hobbit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
1,94?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:04 schreef MolFan het volgende:
De eerste goal is nice en die van Djeetje ook, toch maar op Djeetje gestemd
wij staan altijd achter je schatquote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik in de finale kom en er moet weer gestemd worden kan ik toch massaal op jullie rekenen ?
5 euro per stem je weetquote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik in de finale kom en er moet weer gestemd worden kan ik toch massaal op jullie rekenen ?
Tuurlijk. Zo'n moeite is het nu ook weer niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
1,82 is bovengemiddeld voor mijn leeftijd.
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zo'n moeite is het nu ook weer niet.
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
wij staan altijd achter je schat
allemaal extra facebook accounts aanmaken alles
Ik wil geen HD PVR. Ik wil juist minder met FIFA te maken hebben...quote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Maar ik had al op Djeetje gestemd hoor.
[ afbeelding ]
Dus je kan rustig dromen over je HD PVR.
Je kan hem ook gebruiken met Just Dance hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil geen HD PVR. Ik wil juist minder met FIFA te maken hebben...
Als er amper/geen kwaliteitsverschil is, zou ik je Elgato verkopen, want veel duurder toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]![]()
Zal toch wat zijn als ik die er ook nog bij heb.
Ga ik eerst zitten maveren welke ik ga gebruiken
M'n Wii is stuk...quote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan hem ook gebruiken met Just Dance hoor.
Ik niet want ik moet moro naar sgool.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef MolFan het volgende:
Morgen nieuwe Xbox bekendmaking. Ik ejaculeer nu al bijna
die HD PVR software zijn beetje laggy te zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als er amper/geen kwaliteitsverschil is, zou ik je Elgato verkopen, want veel duurder toch?
Morgenavond pas hequote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik niet want ik moet moro naar sgool.
Hoop echt dat ze de PS4 omver blazen. PS4 heeft al vette features, vraag me dan ook werkelijk af welke features nog meer van toegevoegde waarde zouden kunnen zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef MolFan het volgende:
Morgen nieuwe Xbox bekendmaking. Ik ejaculeer nu al bijna
Jup Elgato is beterquote:Op maandag 20 mei 2013 23:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
die HD PVR software zijn beetje laggy te zijn
Woendag naar sgoolquote:
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef poker4lifee het volgende:
@timmy, shit is nep http://glamora.ma/2013/05/bewijs_maagdenshow_rtl5_is_fak.html
Nee PS4 komt juist veel tekort. Ben van beide wel fan maar Xbox heeft zoveel meer. Betere en stabielere servers sowieso + toevoegingen vanuit Windows + Kinect Illuminiroom bijvoorbeeld en ze krijgen veel meer exclusives dan Playstation (stond gisteren op internet stuk over). Er komen een hele rits nieuwe exclusives voor de xbox.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoop echt dat ze de PS4 omver blazen. PS4 heeft al vette features, vraag me dan ook werkelijk af welke features nog meer van toegevoegde waarde zouden kunnen zijn.
Ik denk 15-16 aangezien dat volgens jou de meest vertegenwoordigde groep is.quote:
Drietienquote:
Ok, niet gestemd.quote:
Dat is goed gedacht, maar het kan ook zijn dat het andere uiterste van toepassing is op vandermar.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk 15-16 aangezien dat volgens jou de meest vertegenwoordigde groep is.
ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gekekenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
@Poker, ze zijn wel echt maagd alleen de dates zijn nep
Speel je op PS3 ?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Over een weekje ga ik die ook maar bestellen. Concurreren met Djeetje
omdat dat toevallig met gewicht zo is denk ej dat dat met zijn leeftijd ook gelijk zo is?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is goed gedacht, maar het kan ook zijn dat het andere uiterste van toepassing is op vandermar.
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omdat dat toevallig met gewicht zo is denk ej dat dat met zijn leeftijd ook gelijk zo is?
Dafuq?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omdat dat toevallig met gewicht zo is denk ej dat dat met zijn leeftijd ook gelijk zo is?
Geniaal he die vent die geilt op paardenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
@Poker, ze zijn wel echt maagd alleen de dates zijn nep
Maar Xbox heeft geen Little Big Planet en dat is het beste spel ooit.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee PS4 komt juist veel tekort. Ben van beide wel fan maar Xbox heeft zoveel meer. Betere en stabielere servers sowieso + toevoegingen vanuit Windows + Kinect Illuminiroom bijvoorbeeld en ze krijgen veel meer exclusives dan Playstation (stond gisteren op internet stuk over). Er komen een hele rits nieuwe exclusives voor de xbox.
Ze noemen mij dikquote:
Say what now?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haal je de nieuwe xbox ? ik wel denk ik
Nakend?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Laat mij dat eens goed analyseren dan. Foto a.u.b.
Metal Gear enz waren ooit exclusives en nu niet meer. Exclusives kan eigenlijk ook niet meer. Je moet als maker zoveeel games verkopen om enigzins winst te maken. Daarom kiezen steeds meer developers ervoor om games multi console uit te brengen, best logisch eigenlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Xbox heeft geen Little Big Planet en dat is het beste spel ooit.![]()
Die zwervers die ik mijn vrienden noem gaan massaal voor de Playstation, ben geneigd om dat dus ook maar te doenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haal je de nieuwe xbox ? ik wel denk ik
Neequote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Laat mij dat eens goed analyseren dan. Foto a.u.b.
Een stoeptegel is harder dan de waarheid, ik zou de komende dagen maar goed uitkijkenquote:
Playstationcontroller plastic fantastic dat wel. Zeker met wat grotere handen is de xbox controller vele malen fijner, zeker voor de tricks in fifa.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Die zwervers die ik mijn vrienden noem gaan massaal voor de Playstation
TR gemacht, blote tietenquote:
Hoezo ?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Die zwervers die ik mijn vrienden noem gaan massaal voor de Playstation, ben geneigd om dat dus ook maar te doen
Zo'n tof spel! Die mini games doen me echt aan Mario party denken. Vooral die ene mini game met die raketten die je op elkaar moet afvuren!!!!quote:Op maandag 20 mei 2013 23:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Xbox heeft geen Little Big Planet en dat is het beste spel ooit.![]()
Een sixpack is harder dan een vetpens. Ik zou de komende dagen maar eens flink gaan afvallen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een stoeptegel is harder dan de waarheid, ik zou de komende dagen maar goed uitkijken
'quote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef Baje het volgende:
[..]
Een sixpack is harder dan een vetpens. Ik zou de komende dagen maar eens flink gaan afvallen.
Geen beertender hebbenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef Baje het volgende:
[..]
Een sixpack is harder dan een vetpens. Ik zou de komende dagen maar eens flink gaan afvallen.
quote:
Ik om 13:00 maar ik ga vroeg naar school omdat ik nog een boek moet kopen wat ik nodig heb om een opdracht te kunnen makenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mag ik je rechtertepel aanraken?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo maar dan een stuk dunner
Ik moet om 10 uur voor projectquote:Op maandag 20 mei 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik om 13:00 maar ik ga vroeg naar school omdat ik nog een boek moet kopen wat ik nodig heb om een opdracht te kunnen maken
Vluchtigquote:
Ga je dan in de mediatheek zitten? o ja en lapoquote:Op maandag 20 mei 2013 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet om 10 uur voor project
Ik mocht niet uit het groepje stappen omdat de docent het zou aanmerken als slechte werkhouding. Ik heb toen maar niet gezegd dat ik het project van de vorige periode voor 70% heb gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |