Je ziet er super uit spark!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:25 schreef .Sparkling. het volgende:
Limone, dat begint mooi te komen![]()
Hillz, ik durfde de laatste paar weken niet meer op de weegschaal durven staan maar de laatste keer zat ik 2 kilo onder mijn startgewicht. Ik viel de eerste maanden alleen maar af en kwam later weer aan maar volgens mij ben ik nooit echt boven mijn startgewicht geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gut ik moet naar de kapper..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.
Haha ja, blijken we toch heel erg zwanger!quote:Op zondag 9 juni 2013 10:06 schreef Kiwisoep het volgende:
Zie je Sylver, het zit tussen onze oren haha. Ik voel me ook lang niet zo zwanger als anderen
Dankje! Ja (eigen)wijs is ze wel!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Prachtig Elmo (en je muppie <3Heerlijk zo eigenwijs!)
Thanks! En idd een petit Louie jurkje!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:52 schreef Kiwisoep het volgende:
Ziet er goed uit Elmo! En T heeft een mooi (petit louie?) Jurkje aan!
Best wel vind ikquote:Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Dankje! Ja (eigen)wijs is ze wel!
[..]
Thanks! En idd een petit Louie jurkje!![]()
Thanks FR! Begint nnu toch wel een bollie te worden he! En die kat! geweldig hoe die erbij hangt!
En waar is jouw bolletje dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef Jipster het volgende:
Jaaa FR een echt bolletje![]()
Elmo een heuse bol! Benieuwd hoeveel groter het nog kan!
Ende de andere dames ook mooie buikjes!
Ze heeft nog aardig zitten verbouwen afgelopen week, maar volgens mij is ze iets gezakt. Ze heeft ff een kelder aangelegd.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Limone het volgende:
Oh Elmo, wat een heerlijk huis voor Robinson! Niet zoveel meer gegroeid, toch? Sinds de laatste foto?
Ik vind het al een hele echte buik, f_r! En het voordeel van weinig tietenwerk is dat je buik er wel snel voorbij is.Sprak een lotgenoot
Dat is ook een mooi buikje zeg. En wat ben je slank.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:06 schreef Jipster het volgende:
[..]
Hier! 22.3 wkBen wel anders zwanger dan bij J., je ziet al veel meer buik en nu all over zegmaar, terwijl bij J. echt van voren alleen was.
[ link | afbeelding ]
Je ziet nu zijn formaat dat springt dus boven op mijn buikquote:Op maandag 10 juni 2013 21:26 schreef Hilzillah het volgende:
wat een boel mooie buiken weer
Elmo, ik denk dat jij wel de grootste zwangere buik hebt die ik ooit gezien heb![]()
Fr mooi buikje en chill poezel.
en Jipster ook een mooi buikje!
Mén... Ik kan een hoop hebben. Maar als die met een sierlijke zwaai op mn buik ploft dan lijkt me dat niet lekker!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je ziet nu zijn formaat dat springt dus boven op mijn buik
Is het ook niet en dan loopt hij ook nog even over mijn voorgeveltje heen. Dat voelt ook niet prettig zeg maar. En als Ean bij ons ligt en ik roep auwa. Komt ze heel lief naar mij toe zet ook haar volle gewich op mijn tieten auw ze weegt het dubbele van de kat. En geeft mij dan heel lief een kusquote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Mén... Ik kan een hoop hebben. Maar als die met een sierlijke zwaai op mn buik ploft dan lijkt me dat niet lekker!
Hihi, ja echt?! En ik denk nog steeds dat het best mee valt. Totdat ik mezelf zittend in een spiegel of ruit zie.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:26 schreef Hilzillah het volgende:
wat een boel mooie buiken weer
Elmo, ik denk dat jij wel de grootste zwangere buik hebt die ik ooit gezien heb![]()
Fr mooi buikje en chill poezel.
en Jipster ook een mooi buikje!
Zou Fluugs destijds groter geweest zijn?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hihi, ja echt?! En ik denk nog steeds dat het best mee valt. Totdat ik mezelf zittend in een spiegel of ruit zie.![]()
Jipster, leuk bolletje!!
Zou kunnen! Maar toen we daar waren zei ze dat ik 'r wel ging inhalen. Dus ik weet het eerlijk gezegd niet!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zou Fluugs destijds groter geweest zijn?
---
Mwehehehe!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Zou kunnen! Maar toen we daar waren zei ze dat ik 'r wel ging inhalen. Dus ik weet het eerlijk gezegd niet!
En Fluugs was iig niet groter, hooguit dr buik!![]()
Ja écht! iedere keer als ik een update foto van je zie verbaas ik me dat het pastquote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hihi, ja echt?! En ik denk nog steeds dat het best mee valt. Totdat ik mezelf zittend in een spiegel of ruit zie.![]()
Jipster, leuk bolletje!!
Autch! Onhandige kleintjes maar zo lief!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Is het ook niet en dan loopt hij ook nog even over mijn voorgeveltje heen. Dat voelt ook niet prettig zeg maar. En als Ean bij ons ligt en ik roep auwa. Komt ze heel lief naar mij toe zet ook haar volle gewich op mijn tieten auw ze weegt het dubbele van de kat. En geeft mij dan heel lief een kus
Dan zou het P. geweest zijn ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef ProjSkippy het volgende:
@Elmo: OUD / Het grote buikentopic deel 78 ... Maar ik denk dat je daar wel voorbij bent, nu al.
@FR: Pfoe, bij W weet ik niet meer. Bovenstaande is van P.
haha, Robinson maakt het wel passend!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:57 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja écht! iedere keer als ik een update foto van je zie verbaas ik me dat het past![]()
Maar je bent van jezelf ook niet heel lang hè?
Ja, ik vrees het ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef ProjSkippy het volgende:
@Elmo: OUD / Het grote buikentopic deel 78 ... Maar ik denk dat je daar wel voorbij bent, nu al.
@FR: Pfoe, bij W weet ik niet meer. Bovenstaande is van P.
Nee, je bent gewoon een normale lengte... Dan heb je écht het aller grootste babyhuis bij je wat ik ooit gezien heb!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
haha, Robinson maakt het wel passend!![]()
Ik ben 1.70m dus wel redelijk gemiddeld.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef ProjSkippy het volgende:
Klopt hoor. Bij W. liep ze tot bijna 43 weken volgens mij.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan zou het P. geweest zijn ik weet het ook niet meer
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:34 schreef danic het volgende:
[..]
Klopt hoor. Bij W. liep ze tot bijna 43 weken volgens mij.
Maar bij allebei had ze zo'n grote toeter.
Ja lijkt er op! Terwijl ik het gevoel heb dat ze de afgelopen dagen omhoog is gekropen. Mijn buik voelde onderaan en beetje leeg en boven had ik en giga bult!quote:
Hahah ja ik denk het ook! En intussen even de dakkapel af maken en in d kelder nog betegelen ofzo!quote:Op zondag 16 juni 2013 19:19 schreef Mabawa. het volgende:
Ze is nog even van zolder tot kelder aan het bekijken voor ze haar huisje paleis verlaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |