SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7.2Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:53 schreef DJMomo het volgende:
Wauw, er is echt al iets te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7.2Mooie ronde bolquote:Flinke bol! Leuke kat ookquote:Op zondag 23 juni 2013 12:20 schreef Elmo76 het volgende:
Bumpje voor momo!
Kd wauw! Sjoen buukske!
Zie hier, mijn 40 weken bol!![]()
[ afbeelding ]
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
Zou ik even in mijn zwangerschaps dagboek na moeten gaan. Voor mijn gevoel is t wel sneller. Mijn vet randje is nu meer een bolletje naar voren zeg maar. Buik inhouden gaat, zeker s avonds, niet meer! Weet wel dat ik bij Sjaak met ca 20w pas positie broeken hing dragen. Wel snel positie leggings, want gewone panty's begonnen te snijden in mijn liezen.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:57 schreef Limone het volgende:
Lief puntje Momo! Is het een beetje hetzelfde als bij Sjaak?
Ben benieuwd! Ik denk dat je de 20 weken positiebroekenloos net niet gaat halenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:49 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Zou ik even in mijn zwangerschaps dagboek na moeten gaan. Voor mijn gevoel is t wel sneller. Mijn vet randje is nu meer een bolletje naar voren zeg maar. Buik inhouden gaat, zeker s avonds, niet meer! Weet wel dat ik bij Sjaak met ca 20w pas positie broeken hing dragen. Wel snel positie leggings, want gewone panty's begonnen te snijden in mijn liezen.
En mooi bolletje voor Kd, en laatste loodjes pokkel voor elmo!![]()
Neuh. Dat denk ik ook niet. Toch al derde zwangerschap al met al he?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:56 schreef Limone het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Ik denk dat je de 20 weken positiebroekenloos net niet gaat halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |