nee ik had een hele gamemode gescript op mta:saquote:Op maandag 20 mei 2013 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gta sa:mp server?![]()
ik heb ook heel lang op sa:mp gespeeld
wow vet, ik had ook een eigen server op sa:mp, zelf gescriptquote:Op maandag 20 mei 2013 20:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee ik had een hele gamemode gescript op mta:sa
mta was in luaquote:Op maandag 20 mei 2013 20:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wow vet, ik had ook een eigen server op sa:mp, zelf gescriptin pawn of zo
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:14 schreef arachide. het volgende:
[..]Mijn mening onder de spoiler, mocht je hem niet willen lezen moet je niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ik gister geen alcohol op had.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, waarom niet gisteren. Toen had ik dat.![]()
Vetquote:Op maandag 20 mei 2013 20:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mta was in lua
je kon bierflesjes kopen, op de grond gooien en oppakken etc, en huizen maken en kopen en garages gingen vanzelf open
pastapipos staat opeens op uit z'n rolstoelquote:Op maandag 20 mei 2013 20:17 schreef Pastapipos het volgende:
Ik kan weer beter lopenPijn in kuiten en liezen is gehalveerd
Hahah kon ik wel gebruikenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
pastapipos staat opeens op uit z'n rolstoel
quote:
Klopt dat is echt een vieze vuile kuttijd aangezien ik nu aan dat ritme van 13.30 zitquote:Op maandag 20 mei 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt goed, 09.00 is wel kud, aangezien ik 10.30 dan al thuis ben
door dit nummer wil ik shotjes :Squote:
ja preciesquote:Op maandag 20 mei 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt dat is echt een vieze vuile kuttijd aangezien ik nu aan dat ritme van 13.30 zitMoet ik morgen een beetje 7.15 opstaan
kopen danquote:
Duurt het geen 3 uur dan ?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja preciesik morgen 8.00 of zo, anderhalf uur examen maken of zo en weer thuis vervelen joepie
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:14 schreef arachide. het volgende:
[..]oh top ik had ook zoiets gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel. Maar ik en 3 uur zitten, no way, ik vermoed dat ik na anderhalf uur klaar ben, maximaalquote:
mooi!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh top ik had ook zoiets gemaakt
[ afbeelding ]
ik heb in minder dan zes maanden 50 films gekeken. Best veel tochquote:Op maandag 20 mei 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Je maakt me jaloersExamens
![]()
Maaarrrr daarna bijna 3 maand vakantieMoet je nagaan hoeveel films ik dan kan kijken haha
hahahahaquote:Op maandag 20 mei 2013 20:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
door dit nummer wil ik shotjes :S
bonomelquote:Op maandag 20 mei 2013 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb in minder dan zes maanden 50 films gekeken. Best veel toch
Die palletsquote:Op maandag 20 mei 2013 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uw steun word gewaardeerd! Uiteraard leef ik ook met u mee in de horrorachtbaan van morgen genaamd geschiedenis examen.quote:
a op evernotequote:Op maandag 20 mei 2013 20:22 schreef nodig het volgende:
[..]Wel allemaal netjes bijhouden in een excel bestandje hé
Appreciated as well my friend!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Uw steun word gewaardeerd! Uiteraard leef ik ook met u mee in de horrorachtbaan van morgen genaamd geschiedenis examen.
Dom lomp en mellowquote:
Impliceren dat ik een poot uitsteek voor Engelsquote:Op maandag 20 mei 2013 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij moest toch leren. 2 examens morgen, Jordy.
Impliceren dat 2 examens op 1 dag niet zo zwaar is.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat ik een poot uitsteek voor Engels
Twaalf uur ga ik slapenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat 2 examens op 1 dag niet zo zwaar is.
vanavond op tijd naar bed dus.![]()
Ps. kan je nog in tinychat?
ctrl + scrollknopjequote:Op maandag 20 mei 2013 20:27 schreef Osuchi het volgende:
kut hoe zoom je in op je inetpagina in google chrome hij is nu te ver uitgezoomd enzo ineens
ctrl++quote:Op maandag 20 mei 2013 20:27 schreef Osuchi het volgende:
kut hoe zoom je in op je inetpagina in google chrome hij is nu te ver uitgezoomd enzo ineens
Ctrl +quote:Op maandag 20 mei 2013 20:27 schreef Osuchi het volgende:
ik lach je keihard uit.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Twaalf uur ga ik slapen
Wekker staat om zes uur
zo uitgebreid? ik heb wat random plaatjes uit mn afbeeldingenmap erin gepleurdquote:
werk je bij brood?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
NEEEEE
Tijgerbroden, vlaaien EN saucijzen- en kaasbroodjes in de aanbieding. Even huilen
jaquote:
Shit en ik heb ze net voor 1,98 gekocht?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
NEEEEE
Tijgerbroden, vlaaien EN saucijzen- en kaasbroodjes in de aanbieding. Even huilen
Ja 1.58 nuquote:Op maandag 20 mei 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Shit en ik heb ze net voor 1,98 gekocht?
Kaasbroodjes.
whaaa echt? Bij de AH? Vind je het leuk?quote:
Ja maar dat zou vandaag toch al ingegaan moeten zijn of niet dan, op mijn lege (quote:
Bij AH XL.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
whaaa echt? Bij de AH? Vind je het leuk?
Nee, maandag als feestdag telt niet mee. Dus vanaf morgen. Bovendien gaat de korting er pas bij de kassa vanaf dus zou er morgen ook 1,98 staanquote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar dat zou vandaag toch al ingegaan moeten zijn of niet dan, op mijn lege () verpakking staat 1,98
Oh chillquote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij AH XL.
ik doe t al 5 jaar, word t al zat enzo, maar ik ga niet weg voordat ik afgestudeerd ben (vast contract, senior verkoper enzo).
vond ik in t begin ook. heb in t begin vakken gevuld, vond ik vreselijk en dat zag de baas, toen werd ik overgeplaatst naar brood.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Avond![]()
Ik ga nooit meer zo veel spareribs eten, ik moest naar de auto waggelen man.
MAUSquote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Avond![]()
Shitquote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maandag als feestdag telt niet mee. Dus vanaf morgen. Bovendien gaat de korting er pas bij de kassa vanaf dus zou er morgen ook 1,98 staan
Deli lijkt me echt niksquote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
vond ik in t begin ook. heb in t begin vakken gevuld, vond ik vreselijk en dat zag de baas, toen werd ik overgeplaatst naar brood.en ik kan ook deli/kaas, maar word ik bijna nooit ingeroosterd.
Ja, kijk, die van mij was meer plan dan inspiratie, ik wil ook meer de inspiratiekant op.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo uitgebreid? ik heb wat random plaatjes uit mn afbeeldingenmap erin gepleurd
het staat niet eens logisch of duidelijk
maar oke, ben benieuwdshow progress
Rib house Texas?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Avond![]()
Zeg maar doei tegen mijn geldquote:Op maandag 20 mei 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
NEEEEE
vlaaien omgquote:Op maandag 20 mei 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
NEEEEE
diepvries vind ik kut. net als om 8 uur beginnen en dan brood bakken.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Deli lijkt me echt niks
En brood vind ik wel leukalleen de diepvries vracht niet zo
Sadistquote:
TeauTeau!quote:
Nee Ria's eetcafé of zo.quote:
Ria's eetcafé ken ik ook welquote:Op maandag 20 mei 2013 20:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sadist
[..]
TeauTeau!
[..]
Nee Ria's eetcafé of zo.
HEUHEHUE in mander/manderveenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sadist
[..]
TeauTeau!
[..]
Nee Ria's eetcafé of zo.
Wij hebben er ook 1 vlak bij zitten, tijden niet meer geweestquote:
Huh, Ribhouse Texas hier vlakbij?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Daar gaan wij altijd heen met de pinda's die je op de vloer mag gooien
huuuuuuuuh woon jij ook hier in de buurtquote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Er zijn meerdere hequote:Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef Osuchi het volgende:
[..]
huuuuuuuuh woon jij ook hier in de buurt
waar
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg maar doei tegen mijn geld
Ik had het meer over de drukte danquote:Op maandag 20 mei 2013 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vlaaien omgmijn lijn wat doen ze
Vandaag voor het eerst geweest, heerlijk gegeten.quote:
Ik ken al die gehuchten niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
HEUHEHUE in mander/manderveen
zijn mijn ouders 2 weken geleden nog geweest
tevens hoi
Ik heb daar eens een pinda bij de serveerster tussen haar tieten gemikt, vond ze niet leuk.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ken je Zaal Koebrugge (ook al is het nu faillietquote:Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst geweest, heerlijk gegeten.
[..]
Ik ken al die gehuchten niet.Hoi
[..]
Ik heb daar eens een pinda bij de serveerster tussen haar tieten gemikt, vond ze niet leuk.
ow hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ik had het meer over de drukte dan
HAHAHAHAquote:Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst geweest, heerlijk gegeten.
[..]
Ik ken al die gehuchten niet.Hoi
[..]
Ik heb daar eens een pinda bij de serveerster tussen haar tieten gemikt, vond ze niet leuk.
Wij moeten om 7 uur beginnenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
diepvries vind ik kut. net als om 8 uur beginnen en dan brood bakken.
of gasverpakking.
ik vind uitzetten voor de volgende dag wel leuk om te doen, ben de enige in het team.
Ja die vlaaienquote:Op maandag 20 mei 2013 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow haha
Toch zijn die vlaaien echt zomg
in mn 1ste filiaal noemden ze dat opzetten en in mn 2de filiaal uitzetten en nu ben ik 'uitzetten' gewend.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Wij moeten om 7 uur beginnenMorgen weer. Gasverpakking vind ik ook niet geweldig ofzo
En bedoel je opzetten? Dat is wel leukEn inpakken en snijden ook natuurlijk.
Nah, misschien laterquote:
Ja toen wij gingen niet, maar ik mikte met opzet op haar, ik kreeg die pinda er ook precies tussen haha.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Ze hebben altijd van die rare apepakkies aan, vooral met speciale feestdagen
Ik wil ook tc, maar heb geen cam in huis. Binnenkort maar vast een laptop voor volgend jaar aanschaffen.quote:
Zolang het maar niet van die langzame hardstyle meuk is zoals op mainstage ben ik tevredenquote:
Snijden kan ik nog niet snelquote:Op maandag 20 mei 2013 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
in mn 1ste filiaal noemden ze dat opzetten en in mn 2de filiaal uitzetten en nu ben ik 'uitzetten' gewend.
inpakken vind ik ook leuk en snijden kan ik echt focking snel.maar verveelt best wel snel.
Als jij je cam aan doetquote:
Stout hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja toen wij gingen niet, maar ik mikte met opzet op haar, ik kreeg die pinda er ook precies tussen haha.
[..]
Ik wil ook tc, maar heb geen cam in huis. Binnenkort maar vast een laptop voor volgend jaar aanschaffen.
Meechatten kan ook , komquote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja toen wij gingen niet, maar ik mikte met opzet op haar, ik kreeg die pinda er ook precies tussen haha.
[..]
Ik wil ook tc, maar heb geen cam in huis. Binnenkort maar vast een laptop voor volgend jaar aanschaffen.
Oh ik stond in de housetent en draaide op 110 BPMquote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zolang het maar niet van die langzame hardstyle meuk is zoals op mainstage ben ik tevreden
Meh vooruit, wat is de tc dan? Ik ben trouwens wel een film aan het kijken dus zoveel zal ik niet meekletsen.quote:
Niks voor mij op een feest ;pquote:Op maandag 20 mei 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik stond in de housetent en draaide op 110 BPM
ezell123quote:Op maandag 20 mei 2013 20:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Meh vooruit, wat is de tc dan? Ik ben trouwens wel een film aan het kijken dus zoveel zal ik niet meekletsen.
Denk het, maar ik heb geen lapquote:Op maandag 20 mei 2013 20:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Verkoopt men nog steeds laptops zonder webcam eigenlijk?
Wat ik nu doe is eigenlijk gewoon 175quote:
Laat eens wat horenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ik nu doe is eigenlijk gewoon 175
Produceren gaat nog niet lekker, maar wat ik draai:quote:Op maandag 20 mei 2013 20:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Laat eens wat horen
Dit soort muziek was op mainstage op het einde iig:
Vind t wel leuk voor thuis maar daar voelde het zóóó traag
Angerfist en crucifer was een zieke combinatie. Genoten van ophidian en noize supressor (sowieso favorieten) en sickest squad was ook bruut. Frenchcore
Halverwege is t een vet nummerquote:Op maandag 20 mei 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Produceren gaat nog niet lekker, maar wat ik draai:
Ik zou maar beginnenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:57 schreef badschaap het volgende:
moet voor morgen nog 15 pagina's engels grammatica maken
Waarom 15 pagina'squote:Op maandag 20 mei 2013 20:57 schreef badschaap het volgende:
moet voor morgen nog 15 pagina's engels grammatica maken
Dan maak je het simpelweg gewoon niet. je zit alleen maar op school voor jezelf hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 21:20 schreef badschaap het volgende:
wauw de eerste 2 pagina's nu pas af. Das vrouwtje heeft echt geen hersens om zoveel op te geven
wanneer is het opgegeven?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:20 schreef badschaap het volgende:
wauw de eerste 2 pagina's nu pas af. Das vrouwtje heeft echt geen hersens om zoveel op te geven
Dan maar uurtje nakomen wat dan nogquote:Op maandag 20 mei 2013 21:20 schreef badschaap het volgende:
ja dan kan ik vrijdag nablijvenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan maak je het simpelweg gewoon niet. je zit alleen maar op school voor jezelf hoor
Dit. Als ze gaan zeiken dat je het druk had en het andere prioriteit had. En dat als je alsnog een onvoldoende ze terug mogen komen. Heeft bij mij altijd gewerktquote:Op maandag 20 mei 2013 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan maak je het simpelweg gewoon niet. je zit alleen maar op school voor jezelf hoor
Zet er maar wat neer hier, vertaal ik ze voor jequote:Op maandag 20 mei 2013 21:23 schreef badschaap het volgende:
ik heb eventjes uitgerekend. Dat vrouwtje verwacht dat ik 750 woorden goed vertaal
geef me een kwartier johquote:Op maandag 20 mei 2013 21:23 schreef badschaap het volgende:
ik heb eventjes uitgerekend. Dat vrouwtje verwacht dat ik 750 woorden goed vertaal
Wanneer was het opgegevenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:23 schreef badschaap het volgende:
ja klopt, maar het zijn er wel 750.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dit ja, het zijn waarschijnlijk die übermakkelijke grammatica invulsommetjes
Dit.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dit ja, het zijn waarschijnlijk die übermakkelijke grammatica invulsommetjes
doe danquote:Op maandag 20 mei 2013 21:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom zijn banken zo duur
ik kan zelfs een bank maken
Ik een BBC Speaking awards certificate, grquote:Op maandag 20 mei 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb mijn First Certificate in English en het Certificate in Advanced English, kom maar door
ze controleert t wel, de bitchquote:Op maandag 20 mei 2013 21:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ga gewoon beginnen met invullen
Als ze in de les antwoorden van jou vraagt noem je ze zo op
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:28 schreef badschaap het volgende:
ach ik typ toch alles, dan sla ik maar de helft over hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
prive dingen lekken :Squote:
degene waar krabs 9000 op bood?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
380 voor deze bank, veel? waard? verder zoeken? de bieder is akkoord gegaan
ja toch xd xdquote:Op maandag 20 mei 2013 21:28 schreef badschaap het volgende:
ach ik typ toch alles, dan sla ik maar de helft over hoor
nee daar krijg ik geen antwoord opquote:Op maandag 20 mei 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
degene waar krabs 9000 op bood?
Je bent niet meer de hoogste bieder. Opnieuw bieden!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee daar krijg ik geen antwoord op
die mailt nu natuurlijk naar krabs, 9000, deal of the centuryquote:Op maandag 20 mei 2013 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee daar krijg ik geen antwoord op
helpquote:
Ben je er weer? Dan kom ik terug.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef Etsu het volgende:
ezell ik zette net cam aan en dan opeens foetsie
jullie zijn gemeenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
help
LB stuurt mij indirect wet pussy filmpjes
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
help
LB stuurt mij indirect wet pussy filmpjes
quote:
quote:
quote:
je zou niet trollen vandaagquote:Op maandag 20 mei 2013 21:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee ik vond je wet pussy filmpje heel fijn hoor
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
nee ik kijk geen pornquote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]oke klinkt vaag maar ik was serieus
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
eigenlijk stuurde ik wet pussy dingen naar sof en brownie dus lb deed dat niet gr
Krabs, je bent een eikel.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zeg maar gewoon krabs je bent een eikel
jaaaaquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg het gaat mis met mij
normaal moest ik niks van dit soort mannen hebben
[ afbeelding ]
maar nu begin ik t leuk te vinden
dvquote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg het gaat mis met mij
[ afbeelding ]
haha helemaal vergeten door mijn gekke filmpjequote:Op maandag 20 mei 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
krabs, ik moet nog steeds forrest gump kijken
Beste Dromenvangertje,quote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg het gaat mis met mij
[ afbeelding ]
Juist wel want zulke jongens hebben zelfvertrouwen, weten van aanpakken en hebben een harde handquote:Op maandag 20 mei 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beste Dromenvangertje,
Als u advies wilt van dé homo van JNG-SC, moet u hier wezen.
Dit is uitermate geen geschikte jongeman voor u en uw persoonlijke kenmerken en capaciteiten.
Informeer de ondergetekende als u meer informatie wilt.
Met vriendelijke groet,
Etsoe
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Juist wel want zulke jongens hebben zelfvertrouwen, weten van aanpakken en hebben een harde hand
dat heb ik nodig
niet doenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Juist wel want zulke jongens hebben zelfvertrouwen, weten van aanpakken en hebben een harde hand
dat heb ik nodig
Jij lijkt me juist meer een bazig typequote:Op maandag 20 mei 2013 22:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat heb ik nodig
nee emielquote:
edmielquote:
Ik heb het wel gehoord ik was in Breda toenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef badschaap het volgende:
Iemand hier die gistere naar dancetour breda is geweest?
quote:
ja maar ik heb iemand nodig die mij kan overwoekeren anders loop ik te hard van stapelquote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij lijkt me juist meer een bazig type
ben je bij mij verkeerdquote:Op maandag 20 mei 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar ik heb iemand nodig die mij kan overwoekeren anders loop ik te hard van stapel
Ik moet bukken om op ooghoogte te komenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat komt omdat jij mijn kleine kabouter bent koetsjiekoetsjie
ik heb ook nog miel monteur huis op steltenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef DrNick het volgende:
Wij hebben Miel Monteur op Zee, en Miel Monteur in de Ruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |