nee ik had een hele gamemode gescript op mta:saquote:Op maandag 20 mei 2013 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gta sa:mp server?![]()
ik heb ook heel lang op sa:mp gespeeld
wow vet, ik had ook een eigen server op sa:mp, zelf gescriptquote:Op maandag 20 mei 2013 20:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee ik had een hele gamemode gescript op mta:sa
mta was in luaquote:Op maandag 20 mei 2013 20:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wow vet, ik had ook een eigen server op sa:mp, zelf gescriptin pawn of zo
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:14 schreef arachide. het volgende:
[..]Mijn mening onder de spoiler, mocht je hem niet willen lezen moet je niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ik gister geen alcohol op had.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, waarom niet gisteren. Toen had ik dat.![]()
Vetquote:Op maandag 20 mei 2013 20:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mta was in lua
je kon bierflesjes kopen, op de grond gooien en oppakken etc, en huizen maken en kopen en garages gingen vanzelf open
pastapipos staat opeens op uit z'n rolstoelquote:Op maandag 20 mei 2013 20:17 schreef Pastapipos het volgende:
Ik kan weer beter lopenPijn in kuiten en liezen is gehalveerd
Hahah kon ik wel gebruikenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
pastapipos staat opeens op uit z'n rolstoel
quote:
Klopt dat is echt een vieze vuile kuttijd aangezien ik nu aan dat ritme van 13.30 zitquote:Op maandag 20 mei 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt goed, 09.00 is wel kud, aangezien ik 10.30 dan al thuis ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |