Lastig.. ik had hem graag eerst nog tegen Sonnen gezien om hem goed in te kunnen schatten..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kansen van Weidman in?
Ik ga er heenquote:
Awesome!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:54 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik ga er heenwel behoorlijk aan de prijs trouwens 266 dollar...
Nicequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:54 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik ga er heenwel behoorlijk aan de prijs trouwens 266 dollar...
Onzin, op het moment waar hij een klein beetje zijn hoofd beweegt zit die voet er al op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Fixed card...
Je ziet Vitor zijn tegenstander knikken, vlak voordat hij "KO" gaat...
hij knikt, en dan pas komt de aanval.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin, op het moment waar hij een klein beetje zijn hoofd beweegt zit die voet er al op.
Wel nee en mocht dit gebeuren dan zouden ze van te voren afspreken dat hij op 2:20 die techniek gaat doen en niet via een knikje tijdens een gevecht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
hij knikt, en dan pas komt de aanval.
Kijk nou eens goed man.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee en mocht dit gebeuren dan zouden ze van te voren afspreken dat hij op 2:20 die techniek gaat doen en niet via een knikje tijdens een gevecht.
in de replay zie je het beterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed man.
00:08/00:09 de knik, en op 00:10 de trap.
Zeker ben dan een maand in Amerika en dat weekend in Vegas. Qua budget nog even zien of ik ruimte blijf houden, wordt nog duur zat. En moet er sowieso alleen heen aangezien mijn vriendin andere hobby's heeft. Maar goed dit is wel een once in a lifetime kans natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Awesome!![]()
Veel plezier! Geef je ons een verslagje als je terug bent?
ook veel vechtpartijen in het publiek in Vegasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Zeker ben dan een maand in Amerika en dat weekend in Vegas. Qua budget nog even zien of ik ruimte blijf houden, wordt nog duur zat. En moet er sowieso alleen heen aangezien mijn vriendin andere hobby's heeft. Maar goed dit is wel een one's in a lifetime kans natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |