PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Onzin. De Finance, Accounting en Wiskundige vakken vergen gewoon oefening en dat lukt je niet in 1 dag.quote:
Wie?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan niet geloven dat er iemand die universitair geschoold is zo dom is om in zo'n overduidelijke scam te trappen
Harper (de keeper) naam afscheid en 37 is zijn rugnummer. HIj stond ook te huilen op het veldquote:Op maandag 20 mei 2013 17:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kut wedstrijdMaar alleen om in het stadion te zijn was al vet
Min 37 zeker ja, heel het stadion los
Waarom dat was alleen geen idee
![]()
Ik had een hardcore fan naast me zitten, was heel de wedstrijd onverstaanbaar aan het schreeuwenWel grappig
Ja vertel even en lekker overdreven vooral dat is leuk ik denk al dat je aan het typen bent ik kan niet wachtenn!!quote:
Hoeveel tentamens (tussentoetsen etc) heb jij per jaar?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar bij ons heb je niet zoveel tussen toetsen als in Tilburg en heb je na elke blok wel een tentamen voor een vak en that's it. Hierdoor faalt een grote deel bij moeilijke vakken omdat de weging ook kut is. Overigens is bestuurskunde wel een van de simpelste studies en verbaast dat cijfer mij wel
BMO, dacht dat ie 3 miljoen kon kopen voor 40 euroquote:
Dus dan ben je het toch met ons eens dat er ook vakken zijn die je wel in 1 dag kan voorbereiden, daar reageerde jij namelijk oorspronkelijk op.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:09 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin. Er zijn zeker wat nutteloze vakken. Maar de meeste vakken gaat toch wel wat meer tijd in zitten dan 1 dag van tevoren.
Lekker overdreven?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:12 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja vertel even en lekker overdreven vooral dat is leuk ik denk al dat je aan het typen bent ik kan niet wachtenn!!
Hmmmmm. Eens even denken. Nee ben het niet met je eens. Er zijn makkelijkere vakken maar die red je bij ons niet in 1 dag. Laat staan in een paar uur.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:12 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Dus dan ben je het toch met ons eens dat er ook vakken zijn die je wel in 1 dag kan voorbereiden, daar reageerde jij namelijk oorspronkelijk op.
Uhu, en Marketing noemt hij daar niet bijquote:Op maandag 20 mei 2013 17:12 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Dus dan ben je het toch met ons eens dat er ook vakken zijn die je wel in 1 dag kan voorbereiden, daar reageerde jij namelijk oorspronkelijk op.
Ah vandaar, dat had ik niet helemaal mee gekregen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Harper (de keeper) naam afscheid en 37 is zijn rugnummer. HIj stond ook te huilen op het veld
Verder wel een kut wedstrijd qua voetbal ja
Ja, het is telkens het argument waar jij mee op de proppen komt als je niets meer weet. Net als het geven van achterlijke koosnaampjes om je zwakke argumenten kracht bij te zetten.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker overdreven?Je bent gewoon een aappie!
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja, het is telkens het argument waar jij mee op de proppen komt als je niets meer weet. Net als het geven van achterlijke koosnaampjes om je zwakke argumenten kracht bij te zetten.
Tuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef Thorb het volgende:
Kan toch dat BMO het niet in 1 dag kan, en dat andere hier dat wel kunnen. Wat een nutteloze discussie
Hij zegt dat het onmogelijk is voor ons om het wel te kunnen, wij nietquote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef Thorb het volgende:
Kan toch dat BMO het niet in 1 dag kan, en dat andere hier dat wel kunnen. Wat een nutteloze discussie
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds heel lang weer eens intensief gehandeld. Ik denk dat ik zo'n 100k heb verdiend.
Voor mijn begrippen is dat belachelijk goed dus raak me aan.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:06 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team. alleen de cdm heeft 9chem. Maar 1 iemand7 chem kan wel.
Spreken we elkaar morgen weer? Na je tentamen?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zegt dat het onmogelijk is voor ons om het wel te kunnen, wij niet
Excelsiooorquote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Man je moet een boekje maken met allemaal uitspraken van jezelf, haha. Wat een vent
Ik heb 10 tentamens = 10 vakken en meestal 1 tussentoets per vak of helemaal geen ( die dan max 20% meetelt). Wij hebben idd herkansingen en dat zijn er maar 3 per jaarquote:Op maandag 20 mei 2013 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel tentamens (tussentoetsen etc) heb jij per jaar?
Want denk dat dat echt niet zon gigantisch verschil is. Verder hebben jullie ook gewoon herkansingen in de zomer toch? Dus het is niet that's it, je kunt het ook nog herkansen. Dit zegt ook echt niet dat de hele uni kut is, ik vond het gewoon een stom idee van ze.
Ik ging een keer twee uur traden, heb gewoon verlies gemaakt dus je mag trots zijn!quote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds heel lang weer eens intensief gehandeld. Ik denk dat ik zo'n 100k heb verdiend.
Heeeeuhhhquote:
Ik vind dat ook heel goed maar als ik dan over een deal van 1k winst post word ik meteen weer afgemaaktquote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ja hoor, en ik zeg ook niet dat ik dit ga halen. Wel dat ik al mijn tentamens tot nu toe wel gehaald heb met 1 dag vantevoren beginnenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Spreken we elkaar morgen weer? Na je tentamen?
1k is nou ook niet echt bijzonder.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook heel goed maar als ik dan over een deal van 1k winst post word ik meteen weer afgemaakt
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef poker4lifee het volgende:
jullie doen gewoon allemaal makkelijke studies
Maar als je dat 100x doet is het wel bijzonder!!1quote:Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1k is nou ook niet echt bijzonder.Dat kun je iedere minuut wel.
quote:
Hoezo ?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Man je moet een boekje maken met allemaal uitspraken van jezelf, haha. Wat een vent
Dat post hij toch niet 100xquote:Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar als je dat 100x doet is het wel bijzonder!!1
Waarom las ik dat als: " Oh the strijky"quote:
quote:
Goed zo! Alles lekker in je korte termijngeheugen stampen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja hoor, en ik zeg ook niet dat ik dit ga halen. Wel dat ik al mijn tentamens tot nu toe wel gehaald heb met 1 dag vantevoren beginnen
Of een boek met wist-u-dat'jes.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:18 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Goed zo! Alles lekker in je korte termijngeheugen stampen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of een boek met wist-u-dat'jes.
Bijvoorbeeld: Wist u dat er geen spatie hoeft tussen het laatste woord van de zin en het vraagteken?
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:18 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
[..]
Bijvoorbeeld: Wist u dat er geen spatie hoeft tussen het laatste woord van de zin en het vraagteken?
hahahquote:Op maandag 20 mei 2013 17:18 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
[..]
Gaat automatisch.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch bijna hetzelfde als bij onsquote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb 10 tentamens = 10 vakken en meestal 1 tussentoets per vak of helemaal geen ( die dan max 20% meetelt). Wij hebben idd herkansingen en dat zijn er maar 3 per jaar
okequote:
Ik was me vergeten in te schrijven voor een project waar ik een 5,4 voor had gehaald, instant hartverzakking.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef vandermar het volgende:
Ik had vorig jaar 2x een herkansing en die haalde ik beide nietanders had ik mijn P in het eerste jaar.
Hartverzwakkingquote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ik was me vergeten in te schrijven voor een project waar ik een 5,4 voor had gehaald, instant hartverzwakking.
Je leert toch 99% weer alles opnieuw als je begint met werkenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
Korte termijn geheugen of niet, zolang ik dat papiertje maar heb. Hoor van huisgenoten die nu stage lopen dat ze echt niks hebben aan die kennis van het eerste bachelor jaar hoor
Gelukkig is het ps3 internet lekker snel.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog maar met de 9e update van GT5 bezig.
1 van 300MB , een paar van 50 en nu 1 van 1,1GB
ligt ook aan je manier van leren, kan genoeg in het lange termijngeheugen blijven hangenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
Korte termijn geheugen of niet, zolang ik dat papiertje maar heb. Hoor van huisgenoten die nu stage lopen dat ze echt niks hebben aan die kennis van het eerste bachelor jaar hoor
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gelukkig is het ps3 internet lekker snel.
oh wacht
Haha kom je weer met je koosnaampje. Ik zeg alleen dat het niet echt ideaal is om een dag voor tentamen te leren als je de kennis langer dan een dag wil onthouden. Dat is toch waar ik voor op de universiteit zit, om iets te leren dat ik later nog kan gebruiken. Maargoed, als jij als een middelbare scholier lekker gaat stampen de dag van tevoren, prima.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
BMO is de slimste van ons allemaal. Daarom ziet hij zo'n geweldige handelsmogelijkheid voor zich die wij allemaal links laten liggen.
Heeft ie verdomme zo'n pech dat het een snotjoch is die gewoon de boel tilt
Dit dus.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je leert toch 99% weer alles opnieuw als je begint met werken
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Dat is een verzwakking (?) van het hard (??)
veel plezier met spelen alvastquote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog maar met de 9e update van GT5 bezig.
1 van 300MB , een paar van 50 en nu 1 van 1,1GB
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
veel plezier met spelen alvast
volgende week
Dat van die 1k was maar een voorbeeld, overigens post ik mijn deals hier bijna nooit (meer)quote:Op maandag 20 mei 2013 17:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat post hij toch niet 100x
En om nou 100 transacties te doen om 100k te fixen...
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha kom je weer met je koosnaampje. Ik zeg alleen dat het niet echt ideaal is om een dag voor tentamen te leren als je de kennis langer dan een dag wil onthouden. Dat is toch waar ik voor op de universiteit zit, om iets te leren dat ik later nog kan gebruiken. Maargoed, als jij als een middelbare scholier lekker gaat stampen de dag van tevoren, prima.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb hier geen koosnaampje voor je?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha kom je weer met je koosnaampje. Ik zeg alleen dat het niet echt ideaal is om een dag voor tentamen te leren als je de kennis langer dan een dag wil onthouden. Dat is toch waar ik voor op de universiteit zit, om iets te leren dat ik later nog kan gebruiken. Maargoed, als jij als een middelbare scholier lekker gaat stampen de dag van tevoren, prima.
associaties maken en begrijpen, niks stampenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
gelukkig niet neequote:Op maandag 20 mei 2013 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat van die 1k was maar een voorbeeld, overigens post ik mijn deals hier bijna nooit (meer)
Hartverzakking is het, niet verzwakkingquote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Dat is een verzwakking (?) van het hard (??)
Dit ja, ik stamp helemaal niksquote:Op maandag 20 mei 2013 17:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
associaties maken en begrijpen, niks stampen
Dit.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Gareth Bale heeft nieuw contract getekend bij de Spurs. Gaat 160 duizend euro per week verdienen. Transferclausule: 59 miljoen euro.
Ja, hoe kan dat nou. Hij heeft morgen een tentamen en het is nu half 6 savonds.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nee, jij doet voorlopig helemaal niets behalve hier reageren.quote:
Somsquote:
Heb er inmiddels al 2 hoofdstukken opzittenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Nee, jij doet voorlopig helemaal niets behalve hier reageren.
Goedzo!quote:Op maandag 20 mei 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb er inmiddels al 2 hoofdstukken opzitten
*gelegenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou, die wordt waarschijnlijk morgen gelicht.
Eén keer, dronken in Utrecht was ik mijn huis kwijt. Toen kwam ik een Rotterdammert tegen, eerste dat hij tegen me zei was: de 'Weteringstraat', leg die kant op, kanker boef! Beste avond ooit.quote:
Eindelijk een zinnige opmerking. Je weet gewoon sowieso geen kloot doorgaans als je afgestudeerd bent.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je leert toch 99% weer alles opnieuw als je begint met werken
Ga je eigen reacties bedenken pauper.quote:
CPU helemaal kapot gespeeldquote:Op maandag 20 mei 2013 17:26 schreef over_hedge het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157454478 die aannamen
boem boem boemquote:Op maandag 20 mei 2013 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
tim em aan ouwe
#teamvwo#teamforza#teamfifa#teameur
rot opquote:Op maandag 20 mei 2013 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je eigen reacties bedenken pauper.
Eerst de reacties lezen en dan gewoon het letterlijk overnemen
Lekker rondjes beulen met je rechterstick als je gescoord hebt.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:26 schreef over_hedge het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157454478 die aannamen
Nee, maar als ik toch op die Universiteit zit kan ik maar beter proberen iets te onthouden van wat ik leer.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:27 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Eindelijk een zinnige opmerking. Je weet gewoon sowieso geen kloot doorgaans als je afgestudeerd bent.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
tim em aan ouwe
#teamvwo#teamforza#teamfifa#teameur
Mooi man, was het toevallig Huisbaas Bob of Jos loze putquote:Op maandag 20 mei 2013 17:27 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Eén keer, dronken in Utrecht was ik mijn huis kwijt. Toen kwam ik een Rotterdammert tegen, eerste dat hij tegen me zei was: de 'Weteringstraat', leg die kant op, kanker boef! Beste avond ooit.
"draad"quote:Op maandag 20 mei 2013 17:30 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat deze draad beter gesloten kan worden. Kneuzenbijeenkomst moet gesloten worden.
Sowieso Frieslandquote:
Heb je van FN af of niet?quote:
Niet dusquote:
Nee, dit filmpje ken ik al een paar jaar. Te mooi.quote:
Wel grappig jaquote:Op maandag 20 mei 2013 17:33 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Nee, dit filmpje ken ik al een paar jaar. Te mooi.
Heb niet voor niets zijn kop als plaatje en zijn mooiste quotes als onderschrift.quote:
Ben je daar wel eens binnen geweest, dat café?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Heb niet voor niets zijn kop als plaatje en zijn mooiste quotes als onderschrift.
Val maar als ze willenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.html
Deze blifjt zo geniaal
o ik dacht dat ben je zelfquote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Heb niet voor niets zijn kop als plaatje en zijn mooiste quotes als onderschrift.
Nee, moet nog eens gaan na de tentamens.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:35 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ben je daar wel eens binnen geweest, dat café?
Prachtige plek, allemaal kansloze figurenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:35 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Nee, moet nog eens gaan na de tentamens.
Ja zijn nog wel meer filmpjes over mooie Rotterdamse figuren. Kwam er laatst ergens 1 tegen over een zwerver die de buurt schoon hield ofzo.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:36 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Prachtige plek, allemaal kansloze figuren
Zometeen even FM aanzwengelenquote:
brandquote:Op maandag 20 mei 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik Chips zien als fastfood (en dus line extension) of toch zien als brand extension?
Moet je ff aan BMO vragen, bij hem zit dat in z'n lange termijn geheugen, bij mij niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik Chips zien als fastfood (en dus line extension) of toch zien als brand extension?
Oke thanksquote:
Wat een kutvragen zeg, leren jullie dat tegenwoordig op schoolquote:Op maandag 20 mei 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:43 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Moet je ff aan BMO vragen, bij hem zit dat in z'n lange termijn geheugen, bij mij niet.
Jaquote:Op maandag 20 mei 2013 17:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat een kutvragen zeg, leren jullie dat tegenwoordig op school![]()
Altijd het langste antwoord gokken.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JaDit soort vragen staan er echt heel veel bij. Naar mijn mening is er voor Line en voor brand extention beiden iets te zeggen
Brand extension. Is een andere productcategorie.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik heb er ook nog nooit van gehoord. Lijkt me ook niet echt lekker die smakenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zocht even naar Burger King chips en ik vond dit: http://coolesoep.blogspot(...)ieuwe-producten.html
heeft niks met line extension te maken, dat is meer een ander soort burger(zelfde categorie) ofzo. dit is gewoon echt een ander productquote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JaDit soort vragen staan er echt heel veel bij. Naar mijn mening is er voor Line en voor brand extention beiden iets te zeggen
Jaquote:
Die 2e wel, lekker scherpquote:Op maandag 20 mei 2013 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook nog nooit van gehoord. Lijkt me ook niet echt lekker die smaken
Hans Haans is dan ook vrij ouderwets.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die 2e wel, lekker scherpMaar die link is ook al uit 2010.
Line extension is dan dus echt alleen een andere hamburger (dus ipv whopper een double whopper)?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:45 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Brand extension. Is een andere productcategorie.
Nee, line extension is een andere verpakking voor een hamburger, of een ander soort friet ofzo. Dit is een compleet ander product, dat ook nog eens ergens anders verkocht gaat worden, andere markt, andere concurrenten. Ze maken wel gebruik van de sterke brandnaam (burger king).quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
dat zeg ikquote:Op maandag 20 mei 2013 17:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Line extension is dan dus echt alleen een andere hamburger (dus ipv whopper een double whopper)?
Ik denk ook altijd: kan ik nog een potje doen voordat we gaan eten? En dan net op dat moment moet ik verlenging spelen waardoor het nog langer duurt.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaMoest bijna eten. Dus dan is een online potje niet zo handig om die te beginnen
Maar als je friet en Hamburgers beiden onder de categorie Fastfood zet, zou chips daar toch ook in kunnen? Is ook van aardappels net als friet, ook gefrituurd.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heeft niks met line extension te maken, dat is meer een ander soort burger(zelfde categorie) ofzo. dit is gewoon echt een ander product
Dat het ergens anders verkocht gaat worden is niet gegeven he. Zou zomaar kunnen dat je die in het restaurant erbij kan kopen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:47 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Nee, line extension is een andere verpakking voor een hamburger, of een ander soort friet ofzo. Dit is een compleet ander product, dat ook nog eens ergens anders verkocht gaat worden, andere markt, andere concurrenten. Ze maken wel gebruik van de sterke brandnaam (burger king).
rot op met je categoriequote:Op maandag 20 mei 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar als je friet en Hamburgers beiden onder de categorie Fastfood zet, zou chips daar toch ook in kunnen? Is ook van aardappels net als friet, ook gefrituurd.
Had ik nog niet gelezen sorry hequote:
Jaquote:Op maandag 20 mei 2013 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd: kan ik nog een potje doen voordat we gaan eten? En dan net op dat moment moet ik verlenging spelen waardoor het nog langer duurt.
Elke dag de grootste ruzie in huizen Sonicquote:Op maandag 20 mei 2013 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd: kan ik nog een potje doen voordat we gaan eten? En dan net op dat moment moet ik verlenging spelen waardoor het nog langer duurt.
Als er bij stond dat het in de winkels kwam te liggen ben ik het met je eens. Dat staat er niet, misschien kun je het bij een menu bestellen (bij de subway kan dat ook)quote:Op maandag 20 mei 2013 17:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
rot op met je categorie. friet(patat trouwens) is wat anders dan chips uit de winkel
oh worden die hamburgers in de frituur gegooidquote:Op maandag 20 mei 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar als je friet en Hamburgers beiden onder de categorie Fastfood zet, zou chips daar toch ook in kunnen? Is ook van aardappels net als friet, ook gefrituurd.
True, maar lijkt me vrij onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat het ergens anders verkocht gaat worden is niet gegeven he. Zou zomaar kunnen dat je die in het restaurant erbij kan kopen.
Gefrituurde burgersquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh worden die hamburgers in de frituur gegooid
ja als je bij elke vraag zo gaat denken zou ik lekker thuis blijvenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als er bij stond dat het in de winkels kwam te liggen ben ik het met je eens. Dat staat er niet, misschien kun je het bij een menu bestellen (bij de subway kan dat ook)
Dat dacht ik ook tot ik het laatst bij de subway zagquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
True, maar lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
Gooi eens wat meer van deze vragen op ons. Vermaak me er wel mee, wel grappig om te zien hoe de vraagstelling op een andere uni is.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot ik het laatst bij de subway zag
Haha ik zou zelf ook brand hebben gezegd hoor, alleen zoals ik al zei, voor beide valt wel iets te zeggenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja als je bij elke vraag zo gaat denken zou ik lekker thuis blijvenhoud eht gewoon simpel
Dit zijn vragen die ik zo random tegenkom, als ik straks even een oefententamen ga doen zal ik er wel wat meer opzettenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Gooi eens wat meer van deze vragen op ons. Vermaak me er wel mee, wel grappig om te zien hoe de vraagstelling op een andere uni is.
Het zullen echt compleet andere vragen zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Gooi eens wat meer van deze vragen op ons. Vermaak me er wel mee, wel grappig om te zien hoe de vraagstelling op een andere uni is.
Ozil verkopen en daar weer een teampje van makenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef DePresident. het volgende:
M'n laatste muntjes verspilt aan pakjes. Het resultaat was een Ozil.
Nu wachten tot Fifa 14.
Nee ik heb voor mezelf besloten dat ik voor dit jaar stop met FUT. Ik vind het spelen van seizoenen en profclub veel leuker, mede door de spelinstellingen op FUT. Het is niet eens mogelijk een soepel lopende aanval op te zetten omdat alles zo snel gaat.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ozil verkopen en daar weer een teampje van maken
Dit heb ik ook 2 maanden terug o.i.d gedaanquote:Op maandag 20 mei 2013 17:53 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nee ik heb voor mezelf besloten dat ik voor dit jaar stop met FUT. Ik vind het spelen van seizoenen en profclub veel leuker, mede door de spelinstellingen op FUT. Het is niet eens mogelijk een soepel lopende aanval op te zetten.
Ja bij ons vragen ze meestal het volgendequote:Op maandag 20 mei 2013 17:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het zullen echt compleet andere vragen zijn.
Zelfspot toch altijd wel fraaiquote:Op maandag 20 mei 2013 17:54 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja bij ons vragen ze meestal het volgende
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:54 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja bij ons vragen ze meestal het volgende
[ afbeelding ]
Erasmus is wel goed enzo allemaal. maar de campus is 1 grote teringpuinzooi al 3 jaar dus voor het uitzicht hoef je er niet te komen behalve als je van werkmachines en heimachines houdt. Dan is het echt een mooie plek.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:57 schreef poker4lifee het volgende:
snap nu wel dat ERasmus hoog staat aangeschreven, tentamen vragen die je in de praktijk moet uitvoeren enzo
Dit is al eens gedaan. Weet waar je aan begint want het is volgens mij echt een teringwerk.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:59 schreef FCOlav het volgende:
Hoi allemaal,
Ik had het idee om een online FIFA13 competitie/toernooi voor de Playstation 3 te starten. Over de opzet e.d. zal ik later op terugkomen, ik wil eerst graag weten of er voldoende interesse is. Voorwaarde is natuurlijk dat je ook actief bent als je meedoet.
Lijkt dit je leuk, reageer dan even op mijn vandaag geopende topic.
O jij werkt dus op de erasmus uni met loze putten en vuilniszakken en BA staat voor bouw arbeider. Je studeert dus niet op de erasmus maar werkt er gewoon. Nu komt het allemaal samen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:59 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Dit is al eens gedaan. Weet waar je aan begint want het is volgens mij echt een teringwerk.
repostquote:Op maandag 20 mei 2013 17:59 schreef FCOlav het volgende:
Hoi allemaal,
Ik had het idee om een online FIFA13 competitie/toernooi voor de Playstation 3 te starten. Over de opzet e.d. zal ik later op terugkomen, ik wil eerst graag weten of er voldoende interesse is. Voorwaarde is natuurlijk dat je ook actief bent als je meedoet.
Is al een paar keer gedaan en continu gaat het mis omdat de meeste van ons niet genoeg tijd hebbenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:59 schreef FCOlav het volgende:
Hoi allemaal,
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O jij werkt dus op de erasmus uni met loze putten en vuilniszakken en BA staat voor bouw arbeider. Je studeert dus niet op de erasmus maar werkt er gewoon. Nu komt het allemaal samen.
Ja erg grappig. Lach me helemaal kapot. Vooral dat BA en bouw arbeider is erg goed gevonden. Ik heb wel gewerkt op de Erasmus trouwens, dat wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O jij werkt dus op de erasmus uni met loze putten en vuilniszakken en BA staat voor bouw arbeider. Je studeert dus niet op de erasmus maar werkt er gewoon. Nu komt het allemaal samen.
Idd, overigens wil ik best mee doen!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is al een paar keer gedaan en continu gaat het mis omdat de meeste van ons niet genoeg tijd hebben
sicktwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 20-05-2013 om 18:00:10Happy Hour! 7pm-8pm UK time (11am-12pm Pacific). 50K PACKS for those @premierleague #TOTS IFs. No 2x chance. reageer retweet
quote:
Er waren vorig jaar toch ook 100k pakjes met 12 rares?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:04 schreef DePresident. het volgende:
50k pakjes. Hebben ze die wel eens eerder uitgebracht?
Dat waren pakjes met 24 spelers toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Er waren vorig jaar toch ook 100k pakjes met 12 rares?
Ik weet het niet meer, mijn geheugenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dat waren pakjes met 24 spelers toch?
quote:
Ik zet 10 euro op ik niet! Tegen elke odd boven de 1.00quote:Op maandag 20 mei 2013 18:06 schreef Bmo89 het volgende:
We kunnen een weddenschapje maken welke fokker er een TOTS gaat pullen
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro op ik niet! Tegen elke odd boven de 1.00
Ik gok op Maverquote:Op maandag 20 mei 2013 18:06 schreef Bmo89 het volgende:
Wat is dat trouwens altijd voor onzin. No 2x chancequote:
Blijkt ook hoe vreselijk dom de community is massaal te gaan kopen. Maar goed, van profiteren maarquote:
En ondertussen aan het maveren of hij er 1 of 2 gaat openen.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef v0lt026 het volgende:
Maver is nu nog aan het dansen door de kamer
Soms is er wel 2x chance. Oftewel dan is de card weight van de TOTS en IF's 2x zo hoog.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:08 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens altijd voor onzin. No 2x chance
Iddquote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Blijkt ook hoe vreselijk dom de community is massaal te gaan kopen. Maar goed, van profiteren maar
maver zal er wel een TOTS bale of suarez uittrekken met zijn gelukquote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef v0lt026 het volgende:
Maver is nu nog aan het dansen door de kamer
das wel weer jammer maar ja anders dan gaat de markt aardig op zn gat mocht iedereen er 5 openen, zeker als het 12 rare spelers zijn, grote kans dat je dus een 80+ rated speler pakt en hopelijk een 90+ spelerquote:
2x0=0 maargoed thx voor de opheldering.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Soms is er wel 2x chance. Oftewel dan is de card weight van de TOTS en IF's 2x zo hoog.
Mourinho wordt vanavond ontslagen btw
Zal de prijs weer terug stijgen denk je dan na vanavond?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Blijkt ook hoe vreselijk dom de community is massaal te gaan kopen. Maar goed, van profiteren maar
Ik zet mijn geld op Tim86.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:06 schreef Bmo89 het volgende:
Maar gast, er is GEEN verhoogde kans op een IF. Waarom ga je dan die packs kopen?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
das wel weer jammer maar ja anders dan gaat de markt aardig op zn gat mocht iedereen er 5 openen, zeker als het 12 rare spelers zijn, grote kans dat je dus een 80+ rated speler pakt en hopelijk een 90+ speler
Hee psst laat hemquote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar gast, er is GEEN verhoogde kans op een IF. Waarom ga je dan die packs kopen?
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op Tim86.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Niet veel dalen imo, zolang er niet nog een HH komt ten minste. Maar dit is al de 2de HH deze week, zou wel lullig zijn als er nog een kwamquote:Op maandag 20 mei 2013 18:10 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Zal de prijs weer terug stijgen denk je dan na vanavond?
Ik wil TOTS Michu nog kopen en IF Sturridge. Even kijken hoe de prijzen straks na HH zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 18:10 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Zal de prijs weer terug stijgen denk je dan na vanavond?
Crazyyyyy. Wanneer ga je die gebruiken?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga een dure tots pullen.
Heb 20.000 fifa points
20.000 fifa points? Heb je geld te veel ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef Djeetje het volgende:
Heb 20.000 fifa points
Wat kost sturridge nu op ps3?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil TOTS Michu nog kopen en IF Sturridge. Even kijken hoe de prijzen straks na HH zijn
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef Djeetje het volgende:
Heb 20.000 fifa points
Doe een laive-pekopeningquote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef Djeetje het volgende:
Heb 20.000 fifa points
Dat is iets goedkoper nog dan op xboxquote:
[..]
[ afbeelding ]
Die HH is vanavond hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 18:13 schreef Maver24 het volgende:
morgenavond is het trouwens zover, kan echt niet wachten om 19.00
morgenavond de livestream kijken om 19.00, bekendmaking nieuwe Xboxquote:
Oh. Dat lees ik wel een keer na. Lijkt me niet echt interessant om te zien eigenlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
morgenavond de livestream kijken om 19.00, bekendmaking nieuwe Xbox, livestream kan je ook op je xbox bekijken
Lief van jequote:Op maandag 20 mei 2013 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begin me echt zorgen te maken over je.
Tournooi ja?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:16 schreef Bmo89 het volgende:
Het zou wel vet zijn als ze met fifa 14 echt wat gaan doen met FUT. Ik bedoel nu zit je te handelen en te doen en dan heb je je zieke speler en kan je er 1 kuttournooi en 1 kutcompetitie mee spelen. Eigenlijk ook te kansloos voor woorden.
GT5 is klaar met updaten.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:13 schreef Maver24 het volgende:
morgenavond is het trouwens zover, kan echt niet wachten om 19.00
Al reit men! But ei tink ei stee hier becus its wurt al mei coinsquote:
dat is ook weinigquote:Op maandag 20 mei 2013 18:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GT5 is klaar met updaten.
380 auto's
Godverquote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Al reit men! But ei tink ei stee hier becus its wurt al mei coins
Dat is wel klote, moet je zorgen dat je een andere CB heb die Low/High heeft, die tenminste achterin blijft en een LB die niet heel de tijd naar voren rent, kun je beter SIF Enrique nemenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:21 schreef over_hedge het volgende:
ik verkoop tots jantje weer. Rent iets te veel naar voren voor een cb vind ik.
Ja.. Mijn lb en rb hebben dus ook high attack. Dus ik verkoop jantje en koop if koscielny. Dan heeft die cdm ook meteer weer 9 chemquote:Op maandag 20 mei 2013 18:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is wel klote, moet je zorgen dat je een andere CB heb die Low/High heeft, die tenminste achterin blijft en een LB die niet heel de tijd naar voren rent, kun je beter SIF Enrique nemen
Ja evenquote:
Viel wel mee vind ikquote:Op maandag 20 mei 2013 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Carice heeft echt vreselijk mooie tieten
quote:
Ik denk dat er nu wel makkelijk van je te winnen isquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu wel makkelijk van je te winnen is
En dan die UI erbij van Verbeekquote:Op maandag 20 mei 2013 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Carice heeft echt vreselijk mooie tieten
Tjah ik snap dan niet echt waarom je hem voor 400k hebt gekocht en nu weer verkoopt. Veel lager dan 390k gaat ie niet worden hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 18:27 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Cazorla heeft verkocht voor 415, maak maar een paar k verlies op, vanavond hopelijk voor een stuk goedkoper weer kopen
moet jij eens opletten vanavond, met die 50k packs kan het hard gaan, 12 rare spelers, spelen gigantisch veel mensen FUT en die dan allemaal een pakje openen, die gaat echt wel zakken vanavondquote:Op maandag 20 mei 2013 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik snap dan niet echt waarom je hem voor 400k hebt gekocht en nu weer verkoopt. Veel lager dan 390k gaat ie niet worden hoor
is tie echt heel fijn,wil em ook hebben, wat ik al eerder zei, kan ik em linken met TOTS Cavani mocht hij er komenquote:
Maar echt bij lange na niet iedereen koopt zon pack en al helemaal niet veel gaan Cazorla daaruit halen. En 400k is een prijs die ik opzich wel voor hem zou willen betalen, en veel mensen kopen hem dan ook gewoon. Ik wacht liever af of hij nog iets verder zakt.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
moet jij eens opletten vanavond, met die 50k packs kan het hard gaan, 12 rare spelers, spelen gigantisch veel mensen FUT en die dan allemaal een pakje openen, die gaat echt wel zakken vanavond
Jaquote:Op maandag 20 mei 2013 18:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is tie echt heel fijn,wil em ook hebben, wat ik al eerder zei, kan ik em linken met TOTS Cavani mocht hij er komen
Kutspoiler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Teringvent met zijn teringstem en zijn teringhoofdquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kutspoiler.Kunnen sommige vooraf wat tissues halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
omdat het een kutspel is?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu snap ik waarom ik dat spel al een tijd niet heb aangeraakt
Fappen op Carice als er zoveel andere mooie vrouwen meedoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |