PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Onzin. De Finance, Accounting en Wiskundige vakken vergen gewoon oefening en dat lukt je niet in 1 dag.quote:
Wie?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan niet geloven dat er iemand die universitair geschoold is zo dom is om in zo'n overduidelijke scam te trappen
Harper (de keeper) naam afscheid en 37 is zijn rugnummer. HIj stond ook te huilen op het veldquote:Op maandag 20 mei 2013 17:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kut wedstrijdMaar alleen om in het stadion te zijn was al vet
Min 37 zeker ja, heel het stadion los
Waarom dat was alleen geen idee
![]()
Ik had een hardcore fan naast me zitten, was heel de wedstrijd onverstaanbaar aan het schreeuwenWel grappig
Ja vertel even en lekker overdreven vooral dat is leuk ik denk al dat je aan het typen bent ik kan niet wachtenn!!quote:
Hoeveel tentamens (tussentoetsen etc) heb jij per jaar?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar bij ons heb je niet zoveel tussen toetsen als in Tilburg en heb je na elke blok wel een tentamen voor een vak en that's it. Hierdoor faalt een grote deel bij moeilijke vakken omdat de weging ook kut is. Overigens is bestuurskunde wel een van de simpelste studies en verbaast dat cijfer mij wel
BMO, dacht dat ie 3 miljoen kon kopen voor 40 euroquote:
Dus dan ben je het toch met ons eens dat er ook vakken zijn die je wel in 1 dag kan voorbereiden, daar reageerde jij namelijk oorspronkelijk op.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:09 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin. Er zijn zeker wat nutteloze vakken. Maar de meeste vakken gaat toch wel wat meer tijd in zitten dan 1 dag van tevoren.
Lekker overdreven?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:12 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja vertel even en lekker overdreven vooral dat is leuk ik denk al dat je aan het typen bent ik kan niet wachtenn!!
Hmmmmm. Eens even denken. Nee ben het niet met je eens. Er zijn makkelijkere vakken maar die red je bij ons niet in 1 dag. Laat staan in een paar uur.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:12 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Dus dan ben je het toch met ons eens dat er ook vakken zijn die je wel in 1 dag kan voorbereiden, daar reageerde jij namelijk oorspronkelijk op.
Uhu, en Marketing noemt hij daar niet bijquote:Op maandag 20 mei 2013 17:12 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Dus dan ben je het toch met ons eens dat er ook vakken zijn die je wel in 1 dag kan voorbereiden, daar reageerde jij namelijk oorspronkelijk op.
Ah vandaar, dat had ik niet helemaal mee gekregen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Harper (de keeper) naam afscheid en 37 is zijn rugnummer. HIj stond ook te huilen op het veld
Verder wel een kut wedstrijd qua voetbal ja
Ja, het is telkens het argument waar jij mee op de proppen komt als je niets meer weet. Net als het geven van achterlijke koosnaampjes om je zwakke argumenten kracht bij te zetten.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker overdreven?Je bent gewoon een aappie!
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja, het is telkens het argument waar jij mee op de proppen komt als je niets meer weet. Net als het geven van achterlijke koosnaampjes om je zwakke argumenten kracht bij te zetten.
Tuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef Thorb het volgende:
Kan toch dat BMO het niet in 1 dag kan, en dat andere hier dat wel kunnen. Wat een nutteloze discussie
Hij zegt dat het onmogelijk is voor ons om het wel te kunnen, wij nietquote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef Thorb het volgende:
Kan toch dat BMO het niet in 1 dag kan, en dat andere hier dat wel kunnen. Wat een nutteloze discussie
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds heel lang weer eens intensief gehandeld. Ik denk dat ik zo'n 100k heb verdiend.
Voor mijn begrippen is dat belachelijk goed dus raak me aan.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:06 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team. alleen de cdm heeft 9chem. Maar 1 iemand7 chem kan wel.
Spreken we elkaar morgen weer? Na je tentamen?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zegt dat het onmogelijk is voor ons om het wel te kunnen, wij niet
Excelsiooorquote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Man je moet een boekje maken met allemaal uitspraken van jezelf, haha. Wat een vent
Ik heb 10 tentamens = 10 vakken en meestal 1 tussentoets per vak of helemaal geen ( die dan max 20% meetelt). Wij hebben idd herkansingen en dat zijn er maar 3 per jaarquote:Op maandag 20 mei 2013 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel tentamens (tussentoetsen etc) heb jij per jaar?
Want denk dat dat echt niet zon gigantisch verschil is. Verder hebben jullie ook gewoon herkansingen in de zomer toch? Dus het is niet that's it, je kunt het ook nog herkansen. Dit zegt ook echt niet dat de hele uni kut is, ik vond het gewoon een stom idee van ze.
Ik ging een keer twee uur traden, heb gewoon verlies gemaakt dus je mag trots zijn!quote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds heel lang weer eens intensief gehandeld. Ik denk dat ik zo'n 100k heb verdiend.
Heeeeuhhhquote:
Ik vind dat ook heel goed maar als ik dan over een deal van 1k winst post word ik meteen weer afgemaaktquote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ja hoor, en ik zeg ook niet dat ik dit ga halen. Wel dat ik al mijn tentamens tot nu toe wel gehaald heb met 1 dag vantevoren beginnenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Spreken we elkaar morgen weer? Na je tentamen?
1k is nou ook niet echt bijzonder.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook heel goed maar als ik dan over een deal van 1k winst post word ik meteen weer afgemaakt
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef poker4lifee het volgende:
jullie doen gewoon allemaal makkelijke studies
Maar als je dat 100x doet is het wel bijzonder!!1quote:Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1k is nou ook niet echt bijzonder.Dat kun je iedere minuut wel.
quote:
Hoezo ?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Man je moet een boekje maken met allemaal uitspraken van jezelf, haha. Wat een vent
Dat post hij toch niet 100xquote:Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar als je dat 100x doet is het wel bijzonder!!1
Waarom las ik dat als: " Oh the strijky"quote:
quote:
Goed zo! Alles lekker in je korte termijngeheugen stampen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja hoor, en ik zeg ook niet dat ik dit ga halen. Wel dat ik al mijn tentamens tot nu toe wel gehaald heb met 1 dag vantevoren beginnen
Of een boek met wist-u-dat'jes.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:18 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Goed zo! Alles lekker in je korte termijngeheugen stampen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of een boek met wist-u-dat'jes.
Bijvoorbeeld: Wist u dat er geen spatie hoeft tussen het laatste woord van de zin en het vraagteken?
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:18 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
[..]
Bijvoorbeeld: Wist u dat er geen spatie hoeft tussen het laatste woord van de zin en het vraagteken?
hahahquote:Op maandag 20 mei 2013 17:18 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |