SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evelyn have it all![]()
Zullen we een teampje maken en gewoon proberen?quote:¤1,000 & 5x SteelSeries Siberia V2 Frost Blue
¤600 & 5x SteelSeries Sensei RAW Frost Blue
¤400 & 5x SteelSeries Kana White
Kan het gewoon online?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Shockiee het volgende:
http://www.cybergamer.org/tournament/199/
[..]
Zullen we een teampje maken en gewoon proberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratsquote:
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Ik weet niet, heb daar niet op gelet. Weet alleen dat elke bal die ze schiet als een aparte single target spell wordt gerekend.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:58 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Dan moet je snelle handen hebben, want die ulti heeft geen delay time ja misschien 0.4 secondes ofzo
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Altijd leuk hoe ik 5 potjes achter elkaar win en dan in de promo of bijna promo altijd een stel verlies zodat ik opnieuw kan beginnen. Uiteindelijk kom ik er wel want je MMR gaat toch omhoog maar het is zwaar irritant en tijdrovend.
Er bestaan kennelijk ook nog aardige mensen in LoL ben ik vandaag achter gekomen.Wel stoer dat je ori durft te pakken tegen ahri.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Grats
-----------
Dit is wat ik doe 's ochtends. Bullshit zoeken op fok en huiswerk inhalen.![]()
Ow wtf een quadrapost. Had het helemaal niet door. MAAR HET IS HOOGWAARDIGE LITERATUUR!We're slowly approaching inevitable death.
Sorryquote:
Had ik gister rond die tijd ook 1x. Tweede keer inloggen ging wel goed.quote:
Je hebt me gejinxt, nu weer 2 potjes op rij een top die 3-10 en 0-9 gaatquote:
Dat is mijn macht van onoverkombaar talent.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je hebt me gejinxt, nu weer 2 potjes op rij een top die 3-10 en 0-9 gaat
Zal wel een internet storing in zon pauperland zijn danquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:01 schreef Renn het volgende:
3 potjes achter elkaar 2 leavers.
Wat is deze..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |