Laat horen met rondleiding door je kast. #YOLOquote:Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Volgens DV heb ik een twents accent
Zoveel mensen :Squote:Op maandag 20 mei 2013 14:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wie heeft nou een beer als huisdier :S
nein, kijk mijn rondleiding van mijn kamer maarquote:Op maandag 20 mei 2013 14:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laat horen met rondleiding door je kast. #YOLO
hoeveel kost een biertje bij jullie caféquote:Op maandag 20 mei 2013 14:45 schreef Osuchi het volgende:
ff wachten heur mijn moeder is in het café op de loopbandja die staat daar
er komen geen klanten ofzo het is gewoon voor visite en verjaardagenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoeveel kost een biertje bij jullie café
jij hebt een café?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:45 schreef Osuchi het volgende:
ff wachten heur mijn moeder is in het café op de loopbandja die staat daar
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:47 schreef Toto69 het volgende:
OH, think twice, it's just another day for you 'n me in paradise
moest ik zingen in de 2e voor muziekquote:Op maandag 20 mei 2013 14:47 schreef Toto69 het volgende:
Phil Collinsquote:Op maandag 20 mei 2013 14:47 schreef Toto69 het volgende:
Vriend van mij heeft ook zoiets. Wanneer is de fokmeet bij jouquote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Osuchi het volgende:
[..]
er komen geen klanten ofzo het is gewoon voor visite en verjaardagenniks dus
ik ben volgende maand jarig?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft ook zoiets. Wanneer is de fokmeet bij jou
Ho eens ik in de eerstequote:Op maandag 20 mei 2013 14:47 schreef Osuchi het volgende:
[..]
moest ik zingen in de 2e voor muziekhorror
Nicequote:Op maandag 20 mei 2013 14:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bij onze studentenbar 1 euro voor bieramsterdam
of eerste kan ook iddquote:Op maandag 20 mei 2013 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ho eens ik in de eerste![]()
Had in de tweede geen muziek
Ik had geen boek ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 14:48 schreef Osuchi het volgende:
[..]
of eerste kan ook iddhadden we t zelfde muziekboek
ah oke dus ik mag ook bier daarquote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Osuchi het volgende:
[..]
er komen geen klanten ofzo het is gewoon voor visite en verjaardagenniks dus
je OD'tquote:Op maandag 20 mei 2013 14:50 schreef Osuchi het volgende:
ik voel me echt fucking raar vandaag, vanochtend bij m'n ontbijt ging ik een kopje melk atten () en ik werd helemaal duizelig n shit en ik zit nu de hele tijd te trillen als een of ander patientje
Paardenvlees in melk verwerkt.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:50 schreef Osuchi het volgende:
ik voel me echt fucking raar vandaag, vanochtend bij m'n ontbijt ging ik een kopje melk atten () en ik werd helemaal duizelig n shit en ik zit nu de hele tijd te trillen als een of ander patientje
Calcium overdosisquote:Op maandag 20 mei 2013 14:50 schreef Osuchi het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:54 schreef Pastapipos het volgende:
Ik voel me deze dag echt vaaaaaaag. Zit hele tijd naar woorden te zoeken, kwam net niet eens op het woord "prullenbak"![]()
![]()
Wat is dit nou
kan het zijn dat jullie elkaar besmet hebben?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:50 schreef Osuchi het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
kan het zijn dat jullie elkaar besmet hebben?
jammer dat je niet praattequote:Op maandag 20 mei 2013 14:54 schreef Osuchi het volgende:
van dat eerste kan je geen fuck lezen ik weet hetstaat dat ik niet praat omdat ik eerst wel praatte en mijn moeder was van wtf ben je aan het doen
zitten trouwens nog 2 zulke la's aan de andere kant van mn bed maar hij staat tegen de muur anders had ik niet genoeg ruimte dus die gebruik ik niet
Dat bed heb ik ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:54 schreef Osuchi het volgende:
van dat eerste kan je geen fuck lezen ik weet hetstaat dat ik niet praat omdat ik eerst wel praatte en mijn moeder was van wtf ben je aan het doen
zitten trouwens nog 2 zulke la's aan de andere kant van mn bed maar hij staat tegen de muur anders had ik niet genoeg ruimte dus die gebruik ik niet
Ik drink meestal 1 of 2 pakken melk per dag. We hebben hetzelfde probleemquote:Op maandag 20 mei 2013 14:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
kan het zijn dat jullie elkaar besmet hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |