niet te vergeten vogelquote:Op maandag 20 mei 2013 14:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tering, you got me there. Cola, boom, auto, boot.
kledingkasttttttquote:
Ook ja, ik haat mijn accent.quote:
Ga nou maar filmenquote:
oke dan ga ik eerst rokenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar eerst eten. Ben nu aan m'n ontbijt.
Dit. Gewoon lades eronder en proppen maarquote:
Ik schaam me voor mn accent okquote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ga nou maar filmen
Ik wil het cafe zien
succesquote:
En mijn moeder die dan elke dag een hopeloze poging doet om het weer netjes op te vouwenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Gewoon lades eronder en proppen maar
Die van mij heeft het opgegevenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
En mijn moeder die dan elke dag een hopeloze poging doet om het weer netjes op te vouwen
quote:
thanksquote:
quote:
quote:
quote:
ice teaquote:Op maandag 20 mei 2013 14:27 schreef Etsu het volgende:
dit is best een horig en dun huis, en ik kan zelfs mn huisgenoot boven horen dus ben benieuwd of hij mn gepraat ook kan horen
Echt om te huilen soms, hashtagswag.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:28 schreef Toto69 het volgende:
#Ik #Moet #Zo #Poepen #Want #Ik #Heb #Net #Lekker #Gegeten
de gemiddelde Facebook status![]()
hashtags op facebookquote:Op maandag 20 mei 2013 14:28 schreef Toto69 het volgende:
#Ik #Moet #Zo #Poepen #Want #Ik #Heb #Net #Lekker #Gegeten
de gemiddelde Facebook status![]()
'FF pissen'quote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Echt om te huilen soms, hashtagswag.
Twitter is sowieso om te huilenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
quote:
quote:
Weet niet of jij dit ook hoort, maar ze steken hier nu gewoon vuurwerk af in Almelooooo.quote:
Nee hoor ik niet, andere kant van de stad héquote:Op maandag 20 mei 2013 14:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Weet niet of jij dit ook hoort, maar ze steken hier nu gewoon vuurwerk af in Almelooooo.
Ik vind dat Twente accent echt grappigquote:Op maandag 20 mei 2013 14:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Weet niet of jij dit ook hoort, maar ze steken hier nu gewoon vuurwerk af in Almelooooo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |