quote:Op maandag 20 mei 2013 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver ik zie er niet uit
nja tis fok maar
4 ???????????????quote:Op maandag 20 mei 2013 14:09 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Wacht ik heb 4 koelkasten en 2 vriezers
jaquote:Op maandag 20 mei 2013 14:11 schreef Etsu het volgende:
'water met citroen erin'
of is t niet stiekem gewoon pis, dv?
IJsjesla?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
nja tis fok maar
quote:
Dat barbecue vleesquote:Op maandag 20 mei 2013 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
nja tis fok maar
1 in huis, 1 in het café, 2 in de schuur, een grote diepvries in de schuur en dan nog een mini vriezertje die bij een koelkast hoortquote:
wist niet dat je een café hadquote:Op maandag 20 mei 2013 14:14 schreef Osuchi het volgende:
[..]
1 in huis, 1 in het café, 2 in de schuur, een grote diepvries in de schuur en dan nog een mini vriezertje die bij een koelkast hoort
Aldiquote:Op maandag 20 mei 2013 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
nja tis fok maar
gewoon in huis voor eigen gebruikquote:Op maandag 20 mei 2013 14:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wist niet dat je een café had
chill!
Ik danquote:Op maandag 20 mei 2013 14:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]jouw stem
kan je van mij niet bepaald zeggen ik klink als een of andere boer
als ik boos ben of slecht over iets praat komt de boer in mij naar bovenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]jouw stem
kan je van mij niet bepaald zeggen ik klink als een of andere boer
Hier grote koelkast en diepvries binnen en grote koelkast en diepvries in de schuur.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:14 schreef Osuchi het volgende:
[..]
1 in huis, 1 in het café, 2 in de schuur, een grote diepvries in de schuur en dan nog een mini vriezertje die bij een koelkast hoort
Hoe smaakt dat? Woorden inslikken?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:16 schreef Renesite het volgende:
Dat DV geen woorden inslikt is ook heftig! Doen Grunnegers normaal wel.
ik doe dat zo ergquote:Op maandag 20 mei 2013 14:16 schreef Renesite het volgende:
Dan moet je haar eens ''halen'' laten zeggenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:16 schreef Renesite het volgende:
wat?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:14 schreef Etsu het volgende:
ik vind dv's 's' zo schattig op t eind van t woord
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je haar eens ''halen'' laten zeggen
''Holen''
ik probeer hier wel moeilijk hard ABN te pratenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:16 schreef Renesite het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
nja tis fok maar
Ditoquote:Op maandag 20 mei 2013 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik probeer hier wel moeilijk hard ABN te praten
HET IS DONKERquote:
nee twente hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wistnie dat je ook uit de buurt komt!
quote:
quote:
hahaahah jespaaahquote:
Hij is natuurlijk knetterstoned xD xDquote:
hou opquote:Op maandag 20 mei 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
GOAT STOAN A'J VEUR TWENTE BINT!
ik kom net mn bed uitrollenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk knetterstoned xD xD
Er is maar een club in Twente en dat is Heracles.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
GOAT STOAN A'J VEUR TWENTE BINT!
quote:
Almeloooooooquote:Op maandag 20 mei 2013 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Er is maar een club in Twente en dat is Heracles.
En FC TWENTE dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Er is maar een club in Twente en dat is Heracles.
Kledingkast. Dat is bij meisjes altijd een avontuur royalequote:Op maandag 20 mei 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
het volgende filmpje zal ik wel proberen zo boers mogelijk te praten
waar gaat het volgende filmpje over? badkamer?
Ik heb geoefend, ik kan zonder de Almelose ''O'' praten.quote:
My little pony wannabe fanclub bedoel je?quote:
etsu mag beslissen, hij maakt altijd het eerste filmpjequote:Op maandag 20 mei 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kledingkast. Dat is bij meisjes altijd een avontuur royale
HAHAHAH oke doe doe ik erbij in je gaat je doodlachenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon haar lingerie zien.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tukkers die cola zeggenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb geoefend, ik kan zonder de Almelose ''O'' praten.
[..]
My little pony wannabe fanclub bedoel je?
Ik heb echt best weinig kleding als ik het me nu bedenkquote:Op maandag 20 mei 2013 14:21 schreef Osuchi het volgende:
[..]
HAHAHAH oke doe doe ik erbij in je gaat je doodlachengewoon 2 la's volgesmeten met kleding
Tering, you got me there. Cola, boom, auto, boot.quote:
OHMIJN.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
het volgende filmpje zal ik wel proberen zo boers mogelijk te praten
waar gaat het volgende filmpje over? badkamer?
Je weet niet half wat ik al gezien hebquote:Op maandag 20 mei 2013 14:21 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon haar lingerie zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tering, you got me there. Cola, boom, auto, boot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |