Ik heb een automaat, dus op tijd schakelen?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:50 schreef Klonk het volgende:
of gewoon lekker met je aygo gaan, blokjes kunnen behoorlijk wat toeren maken en kunnen ze ook prima hebben, op tijd schakelen, je bent niet als eerste boven maar heb zelf in mijn c1 nooit het gevoel gehad dat ik de boel ophield ofzo.
die heeft Herz idd vaak voor een lage prijsquote:
Site hertz:quote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
die heeft Herz idd vaak voor een lage prijs
rijden lekker maar weet ff zo gauw niet of die ook in automaat te huren zijn.
4 wiel aandrijving lijkt me wel wat overdrevenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:39 schreef NightFlight het volgende:
Quattro, 4-Matic, of minmaal X-drive.
Zonder permanente 4 wiel aandrijving ben je nergens in de Alpen.
Vroegah gingen zo ook in een kever met trommelremmen de Alpen over.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Als je kunt rijden kom je met een Trabant de Alpen nog over. Mietje.
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topicquote:Op maandag 20 mei 2013 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Als je kunt rijden kom je met een Trabant de Alpen nog over. Mietje.
Graag gedaan. Blij dat je het kunt waarderen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topic
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:39 schreef NightFlight het volgende:
Iedere auto met 150 pk of meer.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:46 schreef Rockfire het volgende:
Maar welke auto is geschikt om de bergen mee in te gaan?
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:39 schreef NightFlight het volgende:
Je vergat toe te voegen "in de winter op zomerbanden"quote:Op maandag 20 mei 2013 14:39 schreef NightFlight het volgende:
ik had al ge checked, de motor is identiek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:57 schreef Fogel het volgende:
Ligt er maar net aan wat er standaard in de Zwitserse variant van de Aygo zit. In autos bedoeld voor de Scandinavische markt zit standaard meer in dan autos voor de Nederlandse markt en aangezien Zwitserland dezelfde winter- en hoogte'problemen' heeft lijkt me het niet onwaarschijnlijk dat hetzelfde daar geldt.
De allerkleinste motoropties zijn bv vaak niet te koop (en dingen als verwarmde spiegels maar ook ABS en ESP zitten er standaard bij in waar het in andere landen als optie is - al hoop ik dat die laatte twee onderhand overal standaard zijn...)
Ook met een solex kom je de berg uiteindelijk wel op en af.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:54 schreef Roger_ het volgende:
[..]
ik had al ge checked, de motor is identiek.
en de rest,dat is luxe...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |