Niet zo vreemd ook als er met termen als 'broedplaats voor extremisme' gebonjourd wordt.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:55 schreef sonnyspek het volgende:
Sommige mensen blijven er maar omheen lullen doro te zeggen dat die oudjes aanslagen volgens ons plegen.
Omdat het hier a) geen Turkse enclave betreft. b) het complex niet specifiek bedoeld is voor Turkse activiteiten c) we het over zeer beperkte aantallen units hebben - als we dat naast de bevolkingsaantallen van de wijk leggen, is dat een druppel op de groeiende plaat.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:56 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat vind ik naïef. Dit soort voorzieningen trekken natuurlijk ook mensen aan die daar nu nog niet aanwezig zijn.
Net zoals dat Nederlandse enclaves aan de Spaanse kust ook Nederlanders aantrekken die daar nu nog niet aanwezig zijn, maar daar wel heen zouden gaan omwille van de voorzieningen. Lijkt me logisch. Als dat overal zo gaat, waarom zou dat volgens jou dan net hier níet zo gaan?
Ik was ontbijten. Sommige mensen hebben een leven.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:45 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Joehoe: De_Guidance, lief trolletje van me: waar blijf je? Eerst mij vals beschuldigen en daarna hard wegrennen. Laf.
En dan nog slaat het nergens op. Knap.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:53 schreef Ludd het volgende:
[..]
Je punt is duidelijk, je mag nu ophouden.
Stoppen met die belachelijke dingen en ze aanlaten passen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Kom maar eens met een alternatieve oplossing. Grote muil, overal tegen aanschoppen - oplossingen ho maar.
Hoe denk je dat wijken als Belin-Neukölln ontstaan zijn? Dat ging ook niet van het een op het andere moment, dat heeft zich ook gestaag zo ontwikkeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat het hier a) geen Turkse enclave betreft. b) het complex niet specifiek bedoeld is voor Turkse activiteiten c) we het over zeer beperkte aantallen units hebben - als we dat naast de bevolkingsaantallen van de wijk leggen, is dat een druppel op de groeiende plaat.
En heeft aan de lopende band users lopen betichten van klonerij.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik was ontbijten. Sommige mensen hebben een leven.
Je hebt mij o.a. meerdere malen voor extremist uitgemaakt.
Kun je nu mijn vragen beantwoorden:
Leg dan eens uit wat er volgens jou problematisch is aan dit bejaardenhuis?
Jij hebt trouwens een nog vreemdere link gelegd door een video van een beroving te posten. Tevens kies je stelselmatig partij voor de figuren hier die een link met de jihad liggen en val je anderen aan met scheldpartijen.
Wanneer gaat Katwijk zich nou aanpassen aan de Randstad en stoppen met die belachelijke dingen?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Stoppen met die belachelijke dingen en ze aanlaten passen.
Oja, we waren allemaal klonen van elkaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En heeft aan de lopende band users lopen betichten van klonerij.
Onzinnige vergelijking, wederom kijkend naar de samenstelling van de wijk. Ik woon er in de buurt dus ik zie precies hoe de ontwikkelingen zich voordoen. Aan de andere kant wordt het ECC gebouwd, daar kraait geen haan naar. Ik zie het evenwicht niet verstoord worden. Iets verderop staat de (grote) Marokkaanse moskee. Er is genoeg balans. Je zou een punt hebben als dit het derde complex was dat gebouwd werd.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:02 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hoe denk je dat wijken als Belin-Neukölln ontstaan zijn? Dat ging ook niet van het een op het andere moment, dat heeft zich ook gestaag zo ontwikkeld.
Waar blijft die bron vriend? Eerst een valse beschuldiging de ether inslingeren en dan laf wegrennen onder het mom van 'ontbijten'.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik was ontbijten. Sommige mensen hebben een leven.
Je hebt mij o.a. meerdere malen voor extremist uitgemaakt.
Kun je nu mijn vragen beantwoorden:
Leg dan eens uit wat er volgens jou problematisch is aan dit bejaardenhuis?
Jij hebt trouwens een nog vreemdere link gelegd door een video van een beroving te posten. Tevens kies je stelselmatig partij voor de figuren hier die een link met de jihad liggen en val je anderen aan met scheldpartijen.
Je hebt overal vergaderruimten. Ook in reguliere bejaardenhuizen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom komen er vergaderruimten in dat complex?
Is vergaderen een hobby van oudere Turken?
Oke. Nu wel echt weggaan he.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Waar blijft die bron vriend? Eerst een valse beschuldiging de ether inslingeren en dan laf wegrennen onder het mom van 'ontbijten'.
Je hebt jezelf helemaal klem geluld. En nu echt weg want ik ga mijn tijd niet verder verspillen aan valse huichelaars! Haha.
Ook wel bingoruimten genoemd.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hebt overal vergaderruimten. Ook in reguliere bejaardenhuizen.
Het is zeer relevant. Zeker. Allemaal kijken mensun.quote:
Kunnen leuk tavla-toernooien georganiseerd worden. Stuk beter dan een duffe bingo die Nederlanders zouden organiserenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hebt overal vergaderruimten. Ook in reguliere bejaardenhuizen.
Dit heeft er echt veel mee te maken.quote:
Tavla met een kopje thee.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Kunnen leuk tavla-toernooien georganiseerd worden. Stuk beter dan een duffe bingo die Nederlanders zouden organiseren
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit heeft er echt veel mee te maken.
Ik heb nog een video over Katwijk.
Kunnen leuke Bingo-toernooien georganiseerd worden. Stuk beter dan een duffe tavla-toernooi zoals die Turken zouden organiseren.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Kunnen leuk tavla-toernooien georganiseerd worden. Stuk beter dan een duffe bingo die Nederlanders zouden organiseren
Je ging toch weg?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:13 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Kunnen leuke Bingo-toernooien georganiseerd worden. Stuk beter dan een duffe tavla-toernooien zoals die Turken zouden organiseren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |