Ze gebruiken een inschuivende back die de ruimte op het middenveld benut bij balbezit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaan BNW'ers niet vol op de aanval?
Nopequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaan BNW'ers niet vol op de aanval?
Ik sluit mij hier helemaal bij aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Het is allemaal de schuld van die kanjerjoden.
Alle ballen op Demouge.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
Maar hebben jullie advies voor deze jongen? Wat moet hij doen?
Ik zou met 2 keepers spelen, een breed middenveld en verdedigen op de flanken en een volstrekt onbekende maar vertrouwen dat hij voor je kan scoren..quote:
Met een ruit op het middenveld spelen en een nieuwe keeper want deze kan er helemaal niks van.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
Maar hebben jullie advies voor deze jongen? Wat moet hij doen?
Ontopic graag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef vandermar het volgende:
0-0 gebleven bij Sparta. Dat wordt nog spannend in Kerkrade
hij gaat als een bepaalde Zweedse keeper naar de hoek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Met een ruit op het middenveld spelen en een nieuwe keeper want deze kan er helemaal niks van.
Nergens voor nodig ditquote:
Geef de omstanders maar weer de schuld jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat komt door omstandigheden ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |