Ehr, overdag tegen de vijftig give or take. Komen 's avonds nog zestig bij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
Hoeveel mensen heb je uitgenodigd voor de dag stormqueen?
oh dat is best flink ja!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ehr, overdag tegen de vijftig give or take. Komen 's avonds nog zestig bij.
En de trouwzaal heeft een capaciteit van ca. 40 personen, dus meer kan ècht niet.
Ja, ik wilde de familie, die allemaal minstens 100km moeten rijden, toch de kans geven om de hele dag mee te maken, dan loopt het al snel uit de klauwenquote:
he vervelendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:51 schreef laziness het volgende:
Mijn net gevraagde ceremoniemeester is zwanger een heeft de taak terug gegeven![]()
Maar met maar 15 daggasten was de keuze voor deze taak al zo beperkt dus meh
Echt hoor, steek daar een dikke stok voor! Mijn moeder begon ook te janken toen we vertelden dat we over 15 maanden gingen trouwen, en oplossingen zoeken om het eerder te doen. HALLO, dat willen we niet!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat is een heel valide argument
ik vind het lastig hoor, onze families maken zich nu al druk om de gastenlijst en voor alle voors en tegens bij personen is wat te zeggen....
maar goed, ik roep nu maar steeds: het is nog 2 jaar!!
Hoewel onze moeders een plan aan het maken zijn om het naar voor te halenmaar dat willen wij zelf helemaal niet
Ow bummer! Geen broer / zus met dirigeerskills?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:51 schreef laziness het volgende:
Mijn net gevraagde ceremoniemeester is zwanger een heeft de taak terug gegeven![]()
Je kan daar ook een weddingplanner voor vragen he?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:51 schreef laziness het volgende:
We lachen er vooral omquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt hoor, steek daar een dikke stok voor! Mijn moeder begon ook te janken toen we vertelden dat we over 15 maanden gingen trouwen, en oplossingen zoeken om het eerder te doen. HALLO, dat willen we niet!
Voor 1 dag hoeft dat echt niet veel te zijn.quote:
ja en als dat te duur is (ik weet niet of dat zo is hoor) heb ik ook iets gelezen over mensen die een opleiding daarvoor doen en een afstudeerproject nodig hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan daar ook een weddingplanner voor vragen he?
Vriendinnetje van mij doet dat. Probeert weddingplanningsbedrijfje op te starten maar heeft ook al een aantal keer alleen de ceremonie-meester gespeeld op de dag zelf.
Waarom zou je iemand voor 1 dag inhuren? Althans, onze ceremoniemeester heeft echt wel vele uren voorbereidend werkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor 1 dag hoeft dat echt niet veel te zijn.
En soms kan het net een uitkomst zijn als je echt niemand anders kan of wil vragen.
Oh ja, dat is ook een goeie ja. Mijn vriendin heeft idd ook een hele bruiloft gedaan als stageopdracht. Zij heeft de opleiding gedaan via de BWPN oid: http://www.theweddingplannersinstitute.com/quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en als dat te duur is (ik weet niet of dat zo is hoor) heb ik ook iets gelezen over mensen die een opleiding daarvoor doen en een afstudeerproject nodig hebben
geen idee waar je die moet vinden, misschien via de opleidingen zelf?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand voor 1 dag inhuren? Althans, onze ceremoniemeester heeft echt wel vele uren voorbereidend werk
Oh ja, natuurlijk... maar ik kon het me gewoon moeilijk indenken hoe zoiets dan werkt, voor 1 dag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik heb er totaal geen verstand van, nooit zo groot getrouwd en toen ik als CM gevraagd ben heb ik dat beleefd geweigerd.
Er zijn stellen zat, zoals in jouw voorbeeld van de aanmeldingen, waarbij de taak van de CeremonieMeester echt niet veel meer is dan op de dag zelf een aantal zaken regelen en in de gaten houden en in goede banen leiden.
Dat kan je wel af met een paar korte voorgesprekken vlgs mij.
Anyway... het is een optie die ik even aan wilde geven.
als je zelf alles plant en alleen iemand nodig hebt die op de dag zelf zorgt dat je niet nog achter dingen aan hoeft te bellen moet het wel lukken in 1 dag denk ik?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk... maar ik kon het me gewoon moeilijk indenken hoe zoiets dan werkt, voor 1 dag.
Er zit volgens mij veel meer achter, stiekem.
Dat weet jij beter dan ik wrsch.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk... maar ik kon het me gewoon moeilijk indenken hoe zoiets dan werkt, voor 1 dag.
Er zit volgens mij veel meer achter, stiekem.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn zusje was het laatst en haar vrienden die gingen trouwen zeiden dan dingen als: we willen dit
en dan moest ze dat niet alleen regelen maar ook betalen
ik zei dat klopt niet hoor, gewoon bonnetje inleveren bij hen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |