Dus je bent als het ware naar huis 'gevlogen'.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had n flinke lading red bull in mn lijfdat wil wel haha
zo de erasmusbrug overquote:Op maandag 20 mei 2013 12:33 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Dus je bent als het ware naar huis 'gevlogen'.
Oeh, Rotterdammer?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo de erasmusbrug over
steil kreng
wou zeggen anders moet de SCF even naar Vietnamquote:Op maandag 20 mei 2013 12:39 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 4 jaar gestudeerd en gewoond. Dus nee, absoluut niet.
Haha, nee vind Rotterdam een geweldige stad.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
wou zeggen anders moet de SCF even naar Vietnam
Deze man weetquote:Op maandag 20 mei 2013 12:41 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Haha, nee vind Rotterdam een geweldige stad.Lekker bier drinken met vrienden op de Binnenweg, dat mis ik wel hoor.
Over 3 weken ben ik voor een paar weken in Nederland, dan ben ik sowieso weer in Rotterdam te vinden!quote:
mooi eerste Weizen is van jouw!quote:Op maandag 20 mei 2013 12:44 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Over 3 weken ben ik voor een paar weken in Nederland, dan ben ik sowieso weer in Rotterdam te vinden!
quote:
Is goed hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi eerste Weizen is van jouw!
Vandaag Draw Mohammed Day
Nu pauze
ik vind de drinkende toek zo leuk hequote:Op maandag 20 mei 2013 12:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi eerste Weizen is van jouw!
Vandaag Draw Mohammed Day
Nu pauze
huh?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind de drinkende toek zo leuk he
ze werkte heel goed meequote:
waarom niet?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:17 schreef littledrummergirl het volgende:
zou mijn bril ertegen kunnen als ik m n half uurtje in n bakje water leg?
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:17 schreef littledrummergirl het volgende:
zou mijn bril ertegen kunnen als ik m n half uurtje in n bakje water leg?
dunno roest ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |