Zou het niet weten, lijkt van niet, maar misschien hebben ze geen andere middel om ze uit een te drijven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Julis het volgende:
[..]
De politie denkt niet aan de onschuldige mensen, blijkbaar.
Het is ook niet makkelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zou het niet weten, lijkt van niet, maar misschien hebben ze geen andere middel om ze uit een te drijven.
Ik kan niet geloven dat er zoveel tegen zijn. Het is volgens mij meer een kans om tegen de huidige regime te protesteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk. Waarom heffen ze dat hele project niet meteen op, lijkt me duidelijk dat velen er niet blij mee zijn. Hopelijk houdt het demonstreren voor een groot deel dan ook op. Hmm, hopelijk is het morgen wel veilig daar.
Daar zit wat in. Mja, de situatie escaleert zo wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat er zoveel tegen zijn. Het is volgens mij meer een kans om tegen de huidige regime te protesteren.
Sen olsam, asya tarafi giderdim. Vanaf daar verder weg een hotel zoeken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bijna alle hoofdwegen zijn afgesloten guzel kardesim. Girsende kilometers file.
Hoe bevallen de oortjes je?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Sesli güldüm.![]()
Sry Saban, ik hoop dat het snel over gaat.
We zitten hier al een paar dagen, memnunuz. Alleen vandaag dus brute pech. Alisveris yapalim dedik, bilseydik dat het zou escaleren...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Sen olsam, asya tarafi giderdim. Vanaf daar verder weg een hotel zoeken.
Mwah verbetering is marginaal tov. mijn dopjes die ik heb gekregen bij een mobieltje. Pluspunt is isolatie maar dat komt door de comply eartips, die had ik anders ook afzonderlijk kunnen kopen en kunnen plaatsen op andere oortjes om hetzelfde effect te bereiken. Oftewel verschil tussen 4 euro oortjes en 100 euro oortjes is matig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:20 schreef Bilge het volgende:
Ze isoleren het geluid van buiten heel goed, tijdens het studeren draag ik ze zonder muziek. Qua geluid is het wel rredelijk. Wat vind jij ervan?
disarda roepen ze: hukumet istifa. Het heeft niks met de park te maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Mja, de situatie escaleert zo wel.
Adam akilli parti yokki, behalve AKP.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:35 schreef Julis het volgende:
Worden jullie niet gek van te veel stilte tijdens het studeren? Ik heb een achtergrondgeluid nodig (en dat is meestal muziek).
Ik wil dat er een andere partij aan de macht komt in Turkije. Gewoon om te zien hoe het dan allemaal loopt in Turkije.
Dat doen Turken heel snel wanneer het even minder gaat. Zoals tijdens voetbalwedstrijden. "[insert coach-naam] istifa".quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
disarda roepen ze: hukumet istifa. Het heeft niks met de park te maken.
Bedoel je die gele watjes? Die veroorzaken een piepgeluid bij mij omdat ze te veel uitdijen ofzo. Met tentamens zit ik altijd voorin omdat ik steeds te laatkom me stoor aan het gewiebel van mensen voor me.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Mwah verbetering is marginaal tov. mijn dopjes die ik heb gekregen bij een mobieltje. Pluspunt is isolatie maar dat komt door de comply eartips, die had ik anders ook afzonderlijk kunnen kopen en kunnen plaatsen op andere oortjes om hetzelfde effect te bereiken. Oftewel verschil tussen 4 euro oortjes en 100 euro oortjes is matig.
Muziek met hoge kwaliteit en voornamelijk Turk Halk Muzigi met saz e.d. is wel mooi om te beluisteren zo.
Bij hema kan je isolatieplugs halen voor 5 euro oid. die isoleren het geluid beter (meer?) dan de tdk, echt handig voor bij het studeren. Gebruik ze zelf ook (ook tijdens tentamens)
AKP reageert ook niet altijd even goed, vind ik. Maar je hebt gelijk, adam akilli parti yok, lijkt het.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Adam akilli parti yokki, behalve AKP.
BDP desen, Kurtlerin partisi.
MHP desen, Adam turkceyi bile bilmiyor, puskevit.
CHP heeft een beetje aanhang, onunda bisey yapacagina heb ik 0,0% vertrouwen in.
Weird, in principe is dat hetzelfde. Je hebt ook een blauwe versie met een miniscuul gaatje erin geloof ik, misschien dat je het daarbij niet hebt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bedoelt je die gele watjes? Die veroorzaken een piepgeluid bij mij omdat ze te veel uitdijen ofzo. Met tentamens zit ik altijd voorin omdat ik steeds te laatkom me stoor aan het gewiebel van mensen voor me.
Geen enkel partij is of kan perfect zijn voor iedereen. Ik vind dat AKP ook wat mindere kanten heeft, maar ik ken geen betere.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:40 schreef Julis het volgende:
[..]
AKP reageert ook niet altijd even goed, vind ik. Maar je hebt gelijk, adam akilli parti yok, lijkt het.
Dat er massaal wordt geprotesteerd om een paar bomenzegt ook wel genoeg. En buyuk derdiniz agac olsun.:')quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geen enkel partij is of kan perfect zijn voor iedereen. Ik vind dat AKP ook wat mindere kanten heeft, maar ik ken geen betere.
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Weird, in principe is dat hetzelfde. Je hebt ook een blauwe versie met een miniscuul gaatje erin geloof ik, misschien dat je het daarbij niet hebt?
Vind het ook altijd irritant als mensen gaan snuiten, met pennen spelen en raar ademen e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |