abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126757364

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126757386
Lurk, and bye :W
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_126757533
:W
pi_126757920
Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.
pi_126758077
Ik heb nog geen leven hoor.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:24 schreef Bilge het volgende:

Ik had al gedoucht hoor
Maakt niet uit, nog een keertje.
pi_126758716
quote:
18s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:53 schreef Julis het volgende:
Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

[ afbeelding ]

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

[ afbeelding ] Leuke dynamische boel dus! *O*.
Ah ja, zal het zo aanpassen.
pi_126758811
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:00 schreef Julis het volgende:
Ik heb nog geen leven hoor.

[..]

Maakt niet uit, nog een keertje.
Sst, we doen maar alsof.
pi_126790617
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef Ayca het volgende:

[..]

Sst, we doen maar alsof.
We?
pi_126791298

Ik hoor nu actief te zijn.

Bron
pi_126791608
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef Ayca het volgende:

[..]

Sst, we doen maar alsof.
pi_126791977
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:05 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]

Ik hoor nu actief te zijn.

Bron
Weet je wie ook actief bezig zijn op die tijdstippen?
pi_126792369
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef Bilge het volgende:

[..]

Weet je wie ook actief bezig zijn op die tijdstippen?
Medewerkers met een nachtdienst op Schiphol? Of avonddienst?
  maandag 20 mei 2013 @ 23:24:34 #13
380918 blasphemmer
Giggity Giggity Giggity
pi_126792437
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Julis het volgende:

[..]

Medewerkers met een nachtdienst op Schiphol?
beveiligers als ik
pi_126792460
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef blasphemmer het volgende:

[..]

beveiligers als ik
Tja, kan echt van alles zijn hè Bilge.
  maandag 20 mei 2013 @ 23:26:06 #15
380918 blasphemmer
Giggity Giggity Giggity
pi_126792503
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef Julis het volgende:

[..]

Tja, kan echt van alles zijn hè Bilge.
Ja,.. laten we er een paar verzinnen..
Taxi Chauffeurs?
pi_126792605
Jullie weten dondersgoed waar ik aan dacht, grrr.

Julis, ik verwachtte dat je verontwaardigd terug zou reageren. Nu sta ik met een mond vol tanden. :@
pi_126792698
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef blasphemmer het volgende:

[..]

beveiligers als ik
Op welke afdeling sta je?
  maandag 20 mei 2013 @ 23:30:38 #18
380918 blasphemmer
Giggity Giggity Giggity
pi_126792739
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef Bilge het volgende:

[..]

Op welke afdeling sta je?
stiekem een ander soort van beveiliging.. ‘‘bewaarder’’
pi_126792855
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:30 schreef blasphemmer het volgende:

[..]

stiekem een ander soort van beveiliging.. ‘‘bewaarder’’
Wat nou als jij datgene wat je bewaart per ongeluk verliest, het toevallig in mijn handen komt en we de opbrengsten delen?
pi_126792941
quote:
11s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:28 schreef Bilge het volgende:
Jullie weten dondersgoed waar ik aan dacht, grrr.

Julis, ik verwachtte dat je verontwaardigd terug zou reageren. Nu sta ik met een mond vol tanden. :@
Wat bedoel je? 5.gif.

Ik wil verontwaardigd reageren :(.
pi_126794037
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:34 schreef Julis het volgende:

[..]

Wat bedoel je? [ afbeelding ].

Ik wil verontwaardigd reageren :(.
Ik insinueerde dat je een hoer bent. :@

Korte toelichting: vanochtend las ik een eye-opening artikel. Het stond in het tijdschrift Psychologie van mei 2013 en het gaat over over belangen en waarden. Tijdens een economische crisis zouden mensen eerder hun eigen belangen najagen, waardoor hogere waarden in het geding komen. Volgens de schrijver had dit allerlei nadelen en is het slimmer om je te orienteren op waarden. Er stond ook een oefeninkje bij: je moest allerlei waarden rangschikken, van belangrijk naar onbelangrijk en vervolgens uitleggen waarom je de hoogste waarde zo belangrijk vindt. De mogelijke keuzes waren: openheid, betrokkenheid, liefde, respect, integriteit, persoonlijke groei, discipline, schoonheid, creativiteit, inspiratie, trouw en rechtvaardigheid.

Ik kwam tot de conclusie dat ik heel vaak probeer te handelen naar rechtvaardigheid, maar daar wil ik vanaf. Iemand die rechtvaardigheid hoog heeft hoort mensen die hun grenzen overschrijden te straffen, waar ik helemaal geen zin in heb. Als iemand aardig doet hoor je aardig terug te doen, wat weer voorspelbaar is. Rechtvaardigheid is dus een slechte eigenschap (tenzij je ondernemer bent ofzo, maar ik heb het over sociale interactie). Creativiteit daarentegen is spannend, onberekenbaar en boeiend. Nu probeer ik dus steeds dingen te zeggen die mensen nooit zouden verwachten, vandaar dat ik jou betichtte van lichte zeden. ;(
pi_126794307
:')!

Ik denk dat je dat beter op een andere manier kan doen.
pi_126794691
Als je het logisch bekijkt is het juist een compliment. Een creatief persoon zou een hoer aanspreken als een hoffelijke dame. :@ [/konustukca daha fazla batmak]

Mannen die vrouwenbladen lezen :') |:(
pi_126795022
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:56 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ik insinueerde dat je een hoer bent. :@

Korte toelichting: vanochtend las ik een eye-opening artikel. Het stond in het tijdschrift Psychologie van mei 2013 en het gaat over over belangen en waarden. Tijdens een economische crisis zouden mensen eerder hun eigen belangen najagen, waardoor hogere waarden in het geding komen. Volgens de schrijver had dit allerlei nadelen en is het slimmer om je te orienteren op waarden. Er stond ook een oefeninkje bij: je moest allerlei waarden rangschikken, van belangrijk naar onbelangrijk en vervolgens uitleggen waarom je de hoogste waarde zo belangrijk vindt. De mogelijke keuzes waren: openheid, betrokkenheid, liefde, respect, integriteit, persoonlijke groei, discipline, schoonheid, creativiteit, inspiratie, trouw en rechtvaardigheid.

Ik kwam tot de conclusie dat ik heel vaak probeer te handelen naar rechtvaardigheid, maar daar wil ik vanaf. Iemand die rechtvaardigheid hoog heeft hoort mensen die hun grenzen overschrijden te straffen, waar ik helemaal geen zin in heb. Als iemand aardig doet hoor je aardig terug te doen, wat weer voorspelbaar is. Rechtvaardigheid is dus een slechte eigenschap (tenzij je ondernemer bent ofzo, maar ik heb het over sociale interactie). Creativiteit daarentegen is spannend, onberekenbaar en boeiend. Nu probeer ik dus steeds dingen te zeggen die mensen nooit zouden verwachten, vandaar dat ik jou betichtte van lichte zeden. ;(
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef Bilge het volgende:
Als je het logisch bekijkt is het juist een compliment. Een creatief persoon zou een hoer aanspreken als een hoffelijke dame. :@ [/konustukca daha fazla batmak]

Oh, wow, Bilge. Een hele uitleg _O_. Ik vind dit antwoord nog altijd rechtvaardig door deze opheldering van je gedrag. Je bedoelde het allemaal niet slecht, zeg maar. Je was een beetje voorzichtig aan het experimenteren, zo voelt het voor mij aan.

Maar goed, ehum. OOOOH AMAN ALLAHIM, Bilge, :(. Terbiye denen birsey kalmamis.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:26:20 #25
380918 blasphemmer
Giggity Giggity Giggity
pi_126795199
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:32 schreef Bilge het volgende:

[..]

Wat nou als jij datgene wat je bewaart per ongeluk verliest, het toevallig in mijn handen komt en we de opbrengsten delen?
dan mag je het hebben.. weet je wat een bewaarder is?
pi_126795234
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:20 schreef Julis het volgende:

[..]

[..]

Oh, wow, Bilge. Een hele uitleg _O_. Ik vind dit antwoord nog altijd rechtvaardig door deze opheldering van je gedrag. Je bedoelde het allemaal niet slecht, zeg maar. Je was een beetje voorzichtig aan het experimenteren, zo voelt het voor mij aan.

Maar goed, ehum. OOOOH AMAN ALLAHIM, Bilge, :(. Terbiye denen birsey kalmamis.
Ik ben heel opgelucht dat je het niet verkeerd opvat. :@ De waarden die jij hoog in het vaandel hebt staan zijn kennelijk rechtvaardigheid, respect en liefde. _O_

Zullen we voortaan allemaal op de creatieve tour gaan en rechtvaardigheid negeren? :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:26 schreef blasphemmer het volgende:

[..]

Gevangenisbewaarder? Ik dacht waardevolle spullen. :')
pi_126795726
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:26 schreef blasphemmer het volgende:

[..]

Om even in dit thema te blijven... Een Loverboy? Een beetje jonge doch ervaren dames in een ruimte hoeden en uitponden om de opbrengst te investeren in het toerisme in West-Turkije?
pi_126802353
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef Bilge het volgende:

olm wat praat jij, sinds wanneer is iemand voor hoer uitmaken creatief
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:27:54 #29
380918 blasphemmer
Giggity Giggity Giggity
pi_126802977
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:10 schreef Ayca het volgende:

[..]

olm wat praat jij, sinds wanneer is iemand voor hoer uitmaken creatief
hoffelijke dame* o|O
pi_126805946
Ik lees iets over creativiteit, dus meldt me even.
pi_126810008
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:48 schreef Weissman het volgende:

Alooooo :P
pi_126821299
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:10 schreef Ayca het volgende:

[..]

olm wat praat jij
De wijzer van mijn kompas is de weg kwijt, als een olifant in een porseleinwinkel stapel ik de blunders op elkaar. Affet beni Ayça abla, gözüyün yağını yiyim, ben ettim sen etme. ;(
pi_126830882
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:48 schreef Weissman het volgende:
;(
pi_126838481
Bilge _O-.

quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:44 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Alooooo :P
Ik vind dit niet bij haar passen :@, komt een beetje yapmacik over. Mja, dat zegt mijn gevoel maar. Ze zal wel 'creatief' zijn.
pi_126839898
Als ik Fok! moet geloven zijn er 129 prostituees vermoord de afgelopen 30 jaar, wens je Ayca soms de dood toe? Kan toch niet ey.
pi_126842096
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef Arcadia het volgende:
Als ik Fok! moet geloven zijn er 129 prostituees vermoord de afgelopen 30 jaar, wens je Ayca soms de dood toe? Kan toch niet ey.
Ayca is dan ook geen hoer, maar een slet *O*
pi_126842272
Mond spoelen Weiss!
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_126842336
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mond spoelen Weiss!
Hoezo ? :?
pi_126842382
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:56 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hoezo ? :?
Omdat ik het zeg :{w
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_126842631
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Omdat ik het zeg :{w
pi_126843750
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ayca is dan ook geen hoer, maar een slet *O*
Alle vrouwen zijn sletten *O*
pi_126844025
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 02:50 schreef Ayca het volgende:
Alle vrouwen zijn sletten *O*
Deze chick weet _O_
pi_126844687
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 04:43 schreef Weissman het volgende:

[..]

Deze chick weet _O_
Ooit een chick horen groeten met toedels? Ik denk dat ze meer een tante Truus is die ook toedeledokie en toedeloe gebruikt.
pi_126845180
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:17 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ooit een chick horen groeten met toedels? Ik denk dat ze meer een tante Truus is die ook toedeledokie en toedeloe gebruikt.
Klopt, ook heb ik een pittig kapsel.
pi_126845246
quote:
:') _O-

Toen bekend werd dat GS interesse in hem had vonden FB-supporters dat het een zwaar overschatte speler was. En nu praten ze over een 2e Alex :')

En trouwens als dit waar is; Bienvenue is gekocht voor 4 M. Orhan Sam voor 3.5 M. Plus 6.25 M. Komt uit op 13.25 M.

Ter vergelijking; GS heeft Sneijder voor 7.5 gekocht. En zelfs onze held Arda Turan is verkocht voor 12 M. :X

Zaten Fener'den baska kimse de o kadar parayi vermezdi _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2013 09:10:43 ]
pi_126861077
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef Julis het volgende:

Ik vind dit niet bij haar passen :@, komt een beetje yapmacik over. Mja, dat zegt mijn gevoel maar. Ze zal wel 'creatief' zijn.
Stelen is ook best creatief... helemaal als je het zo aanpakt :P

pi_126902296
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:56 schreef Ayca het volgende:

[..]

Klopt, ook heb ik een pittig kapsel.
Ik zie het probleem niet, als je buitenshuis maar een hoofddoek/ boerka omdoet. :)

Lief dagboek,

Mijn inmiddels overleden buurvrouw heette tante Truus. Zij verving mijn grootouders (die in Turkije zaten) toen er op de basisschool een oma- en opadag werd gehouden. Dat kwam in het Haarlems Dagblad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op foto's had tante Truus idd een kort pittig kapsel. Degenen die haar goed kenden zeggen dat zij een heel aardige, warme Turkenvriend was. Ik kan alleen herinneren dat ze een keer onterecht boos op mij werd met haar bulderende rokersstem en Duitse accent.

Echt stom dat ik niet eerder een dagboek bijhield.

Hebben jullie trouwens wel eens in een krant of op tv gestaan, of waren jullie niet belangrijk genoeg? :6

@ Weissman: idd :') En Fener heeft al zat verdedigende middenvelders, lazim olsa neyse.
pi_126910318
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:11 schreef Bilge het volgende:
Hebben jullie trouwens wel eens in een krant of op tv gestaan, of waren jullie niet belangrijk genoeg? :6
In 1998 ben ik op 12-jarige leeftijd geïnterviewd door de tv-ploeg van het ziekenhuis (UMC St. Radboud). De dag ervoor was ik geopereerd (ooroperatie), dus mijn hoofd zag er nogal wit uit (van het verband). _O- Telt dat ook? :)

De Gelderlander heeft ooit zonder mijn toestemming een foto die ik heb gemaakt (bankoverval Rabobank, Nijmegen) op de website geplaatst. De foto werd na enkele minuten om onbekende reden verwijderd. :')

Ergens in 2002-2003 ben ik ook geïnterviewd door Radio Gelderland na de vondst van een lichaam in een flatwoning tegenover ons. :')

:P
pi_126914212
Je bent al bijna een BN-er man, mag ik een handtekening? :D Heb je de beelden bewaard?

Mijn broertje kwam een jaartje of vijf geleden in Opsporing Verzocht. :') Iemand had onder bedreiging van een pistool een juwelier beroofd en rende daarna naar het treinstation om zich in een fotohok om te kleden. In dat station liep mijn broertje toevallig met 3 vrienden, waarvan er 1 de dader kende. Ze schudden elkaar de hand en hielden een kort praatje waarna ze weer uit elkaar gingen. OV toonde deze camerabeelden omdat de jongens mogelijk iets met de overvaller te maken konden hebben. ):O Ze werden 1 voor 1 getoond en beschreven. Over mijn broertje werd verteld dat hij een voetbal behendig met zich meedroeg, waardoor vooral mensen van voetbalverenigingen werdn gevraagd om goed op te letten. Wij lagen in een deuk toen we dat via uitzending gemist bekeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')