abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126757364

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126757386
Lurk, and bye :W
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_126757533
:W
pi_126757920
Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.
pi_126758077
Ik heb nog geen leven hoor.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:24 schreef Bilge het volgende:

Ik had al gedoucht hoor
Maakt niet uit, nog een keertje.
pi_126758716
quote:
18s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:53 schreef Julis het volgende:
Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

[ afbeelding ]

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

[ afbeelding ] Leuke dynamische boel dus! *O*.
Ah ja, zal het zo aanpassen.
pi_126758811
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:00 schreef Julis het volgende:
Ik heb nog geen leven hoor.

[..]

Maakt niet uit, nog een keertje.
Sst, we doen maar alsof.
pi_126790617
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef Ayca het volgende:

[..]

Sst, we doen maar alsof.
We?
pi_126791298

Ik hoor nu actief te zijn.

Bron
pi_126791608
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef Ayca het volgende:

[..]

Sst, we doen maar alsof.
pi_126791977
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:05 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]

Ik hoor nu actief te zijn.

Bron
Weet je wie ook actief bezig zijn op die tijdstippen?
pi_126792369
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef Bilge het volgende:

[..]

Weet je wie ook actief bezig zijn op die tijdstippen?
Medewerkers met een nachtdienst op Schiphol? Of avonddienst?
  maandag 20 mei 2013 @ 23:24:34 #13
380918 blasphemmer
Giggity Giggity Giggity
pi_126792437
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Julis het volgende:

[..]

Medewerkers met een nachtdienst op Schiphol?
beveiligers als ik
pi_126792460
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef blasphemmer het volgende:

[..]

beveiligers als ik
Tja, kan echt van alles zijn hè Bilge.
  maandag 20 mei 2013 @ 23:26:06 #15
380918 blasphemmer
Giggity Giggity Giggity
pi_126792503
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef Julis het volgende:

[..]

Tja, kan echt van alles zijn hè Bilge.
Ja,.. laten we er een paar verzinnen..
Taxi Chauffeurs?
pi_126792605
Jullie weten dondersgoed waar ik aan dacht, grrr.

Julis, ik verwachtte dat je verontwaardigd terug zou reageren. Nu sta ik met een mond vol tanden. :@
pi_126792698
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef blasphemmer het volgende:

[..]

beveiligers als ik
Op welke afdeling sta je?
  maandag 20 mei 2013 @ 23:30:38 #18
380918 blasphemmer
Giggity Giggity Giggity
pi_126792739
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef Bilge het volgende:

[..]

Op welke afdeling sta je?
stiekem een ander soort van beveiliging.. ‘‘bewaarder’’
pi_126792855
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:30 schreef blasphemmer het volgende:

[..]

stiekem een ander soort van beveiliging.. ‘‘bewaarder’’
Wat nou als jij datgene wat je bewaart per ongeluk verliest, het toevallig in mijn handen komt en we de opbrengsten delen?
pi_126792941
quote:
11s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:28 schreef Bilge het volgende:
Jullie weten dondersgoed waar ik aan dacht, grrr.

Julis, ik verwachtte dat je verontwaardigd terug zou reageren. Nu sta ik met een mond vol tanden. :@
Wat bedoel je? 5.gif.

Ik wil verontwaardigd reageren :(.
pi_126794037
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:34 schreef Julis het volgende:

[..]

Wat bedoel je? [ afbeelding ].

Ik wil verontwaardigd reageren :(.
Ik insinueerde dat je een hoer bent. :@

Korte toelichting: vanochtend las ik een eye-opening artikel. Het stond in het tijdschrift Psychologie van mei 2013 en het gaat over over belangen en waarden. Tijdens een economische crisis zouden mensen eerder hun eigen belangen najagen, waardoor hogere waarden in het geding komen. Volgens de schrijver had dit allerlei nadelen en is het slimmer om je te orienteren op waarden. Er stond ook een oefeninkje bij: je moest allerlei waarden rangschikken, van belangrijk naar onbelangrijk en vervolgens uitleggen waarom je de hoogste waarde zo belangrijk vindt. De mogelijke keuzes waren: openheid, betrokkenheid, liefde, respect, integriteit, persoonlijke groei, discipline, schoonheid, creativiteit, inspiratie, trouw en rechtvaardigheid.

Ik kwam tot de conclusie dat ik heel vaak probeer te handelen naar rechtvaardigheid, maar daar wil ik vanaf. Iemand die rechtvaardigheid hoog heeft hoort mensen die hun grenzen overschrijden te straffen, waar ik helemaal geen zin in heb. Als iemand aardig doet hoor je aardig terug te doen, wat weer voorspelbaar is. Rechtvaardigheid is dus een slechte eigenschap (tenzij je ondernemer bent ofzo, maar ik heb het over sociale interactie). Creativiteit daarentegen is spannend, onberekenbaar en boeiend. Nu probeer ik dus steeds dingen te zeggen die mensen nooit zouden verwachten, vandaar dat ik jou betichtte van lichte zeden. ;(
pi_126794307
:')!

Ik denk dat je dat beter op een andere manier kan doen.
pi_126794691
Als je het logisch bekijkt is het juist een compliment. Een creatief persoon zou een hoer aanspreken als een hoffelijke dame. :@ [/konustukca daha fazla batmak]

Mannen die vrouwenbladen lezen :') |:(
pi_126795022
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:56 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ik insinueerde dat je een hoer bent. :@

Korte toelichting: vanochtend las ik een eye-opening artikel. Het stond in het tijdschrift Psychologie van mei 2013 en het gaat over over belangen en waarden. Tijdens een economische crisis zouden mensen eerder hun eigen belangen najagen, waardoor hogere waarden in het geding komen. Volgens de schrijver had dit allerlei nadelen en is het slimmer om je te orienteren op waarden. Er stond ook een oefeninkje bij: je moest allerlei waarden rangschikken, van belangrijk naar onbelangrijk en vervolgens uitleggen waarom je de hoogste waarde zo belangrijk vindt. De mogelijke keuzes waren: openheid, betrokkenheid, liefde, respect, integriteit, persoonlijke groei, discipline, schoonheid, creativiteit, inspiratie, trouw en rechtvaardigheid.

Ik kwam tot de conclusie dat ik heel vaak probeer te handelen naar rechtvaardigheid, maar daar wil ik vanaf. Iemand die rechtvaardigheid hoog heeft hoort mensen die hun grenzen overschrijden te straffen, waar ik helemaal geen zin in heb. Als iemand aardig doet hoor je aardig terug te doen, wat weer voorspelbaar is. Rechtvaardigheid is dus een slechte eigenschap (tenzij je ondernemer bent ofzo, maar ik heb het over sociale interactie). Creativiteit daarentegen is spannend, onberekenbaar en boeiend. Nu probeer ik dus steeds dingen te zeggen die mensen nooit zouden verwachten, vandaar dat ik jou betichtte van lichte zeden. ;(
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef Bilge het volgende:
Als je het logisch bekijkt is het juist een compliment. Een creatief persoon zou een hoer aanspreken als een hoffelijke dame. :@ [/konustukca daha fazla batmak]

Mannen die vrouwenbladen lezen :') |:(
Oh, wow, Bilge. Een hele uitleg _O_. Ik vind dit antwoord nog altijd rechtvaardig door deze opheldering van je gedrag. Je bedoelde het allemaal niet slecht, zeg maar. Je was een beetje voorzichtig aan het experimenteren, zo voelt het voor mij aan.

Maar goed, ehum. OOOOH AMAN ALLAHIM, Bilge, :(. Terbiye denen birsey kalmamis.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:26:20 #25
380918 blasphemmer
Giggity Giggity Giggity
pi_126795199
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:32 schreef Bilge het volgende:

[..]

Wat nou als jij datgene wat je bewaart per ongeluk verliest, het toevallig in mijn handen komt en we de opbrengsten delen?
dan mag je het hebben.. weet je wat een bewaarder is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')