Wat zijn Nika's tepeltjes zichtbaar en roze, ze is toch niet zwanger?quote:
Wat een lieverds! En mooie foto's!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef janeway het volgende:
Ik zag dit topic en kom ook even mijn katten spammen..
2 htk katten maar toch altijd leuk foto´s maken
Tussen 2 ikea tafeltjes gepropt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kinderen vinden dit soort dingen altijd grappig.. En ze laten het gelaten toe.
[ afbeelding ]
lui in de zon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoofd van de kat.. ik moet er altijd om lachen als ik deze foto zie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodra het eten op tafel staat kruipt ze erbij..
[ afbeelding ]
En met huiswerk is er ook altijd wel wat te beleven
[ afbeelding ]
Close-up
[ afbeelding ]
Eindelijk zonnen
[ afbeelding ]
Allemaal instagram plaatjes..Ze zijn zo grappig katten
Leuke serie!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef janeway het volgende:
Ik zag dit topic en kom ook even mijn katten spammen..
2 htk katten maar toch altijd leuk foto´s maken
Tussen 2 ikea tafeltjes gepropt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kinderen vinden dit soort dingen altijd grappig.. En ze laten het gelaten toe.
[ afbeelding ]
lui in de zon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoofd van de kat.. ik moet er altijd om lachen als ik deze foto zie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodra het eten op tafel staat kruipt ze erbij..
[ afbeelding ]
En met huiswerk is er ook altijd wel wat te beleven
[ afbeelding ]
Close-up
[ afbeelding ]
Eindelijk zonnen
[ afbeelding ]
Allemaal instagram plaatjes..Ze zijn zo grappig katten
Hier ook wel redelijk, behalve het buikje. Dat vinden ze hier juist superlekker om daar geaaid te worden!quote:
Klopt bij die van mij geen kant.quote:
Haha hier ook, als hij maar aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Klopt bij die van mij geen kant.
Katten hier: Kriebels?Kriebels!
Maakt niet uit waar! Kriebels!
Een Britje?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:56 schreef Snowbells het volgende:
Poes van m'n tante, maar van dit schatje krijg ik een kitten
[ afbeelding ]
Witte pootjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:56 schreef Snowbells het volgende:
Poes van m'n tante, maar van dit schatje krijg ik een kitten
[ afbeelding ]
Jaa, maar dan niet helemaal volledig raskat met stamboomquote:
Hey.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh Bengel, wat een plaatje zo.![]()
En dat kriebelen tussen de teentjes, hoe kwam je daar nou zo achter?
Aparte foto. Ze zijn dus duidelijk al langer aan elkaar gewend. Harmonie heet dat...quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
Hier niet zo, twee van de drie vinden het buikje heerlijk.Joep houdt van kont kriebelen, Lara van nek, buikje, oren en langs haar staart. Bo vooral buik en bij haar achterpootjes tussen de kussentjes.
Was net een beetje zon dus zoveel mogelijk op de vensterbank....
Tessa en Lara.
Leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
Lara is net een jaar geweest. Dus een jaartje. Tessa is maandag 2 jaar geworden.
The secret life of the cat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:03 schreef computergirl het volgende:
Weet niet in welk topic ik dit beste kan plaatsen, maar binnenkort op de BBC 'secret life of cats'
*Genoteerdquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
The secret life of the cat.
Morgenavond (donderdag 13 juni) om 22.00 uur op BBC 2 (Horizon).
Mijn katten vinden er niets aan. Ze 'doen' het op een oude houten snijplankquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:28 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.siteturn.nl/katten/speelgoed/matabi-stokjes
Matatabi heeft een bijzondere aantrekkingskracht op katachtigen. Met name de bladeren en de schors. Katten kunnen een Matatabi plant in de tuin dan ook totaal ruineren. De werkzame stoffen zijn nepetalacton, wat ook in kattekruid voorkomt en matatabiliciton, een lacton verbinding die alleen in Matatabi gevonden is. Katten raken opgewonden van de reuk en smaak van de plant. Ze rollen op plaatsen waar de stokjes gelegen hebben en ze kauwen vervolgens op de stokjes. Daarna gaan ze speekselen en de pupil verwijdt zich.
We kunnen ons niet aan de indruk onttrekken dat het licht hallucinerend werkt. Daarna vernauwd de pupil zich en treedt er een stadium van relaxatie en slaap op. Onder wild levende katachtigen is ook geobserveerd dat ze af en toe 'trippen' op hallucinerende plantendelen. In Azië wordt Matabi ingezet op gefrustreerde leeuwen en tijgers in dierentuinen te kalmeren. Naar analogie hiervan, kan Matabi ook ingezet worden bij de gefrustreerde binnenkat. Het effect is groter bij de (gecastreerde) kater dan bij de (jonge) poes.
Mijn vorige katten vonden het ook niks, maar Troela heeft dit stokje zelf ergens opgeduikeld in huisquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn katten vinden er niets aan. Ze 'doen' het op een oude houten snijplank
Ik zat al even op internet te kijken, maar de verzendkosten zijn hoger dan de aanschaf, zo ongeveer. Ik zal eerst even bij de dierenwinkel informeren.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dierenwinkelquote:Op donderdag 13 juni 2013 07:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar kopen jullie die stokjes dan?
Wat een vrijdoosquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:30 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Ze mag niet in die kamer...
"Miauuwwww ik lig lekker hoor" *kronkelt in 'aai-mij-positie*
[ afbeelding ]
*kijkt onschuldig*
[ afbeelding ]
*tikt arm aan* 'Zeg ga je me nog aaien, of wat?!?"
[ afbeelding ]
'Prrrr... Prrrrr... Prrrr"
[ afbeelding ]
Aaaarrggghhh, vergeet ik zelf te kijkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht er vanochtend pas aan ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Aaaarrggghhh, vergeet ik zelf te kijken
Morgen is er vast wel een torrent vanquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Aaaarrggghhh, vergeet ik zelf te kijken
Yup is er alquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen is er vast wel een torrent van
Ik weet dat het door de flash komt maar zo lijkt het net alsof je kat (r) naar een buitenaards wezen kijkt die hij van afstand waarneemt en volgt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:57 schreef janeway het volgende:
Lief die hond en kat foto, en de as moeder van de kitten wat een leuk beestje
Hier geen mollige menselijke katten..
Wel buitenaards hahaha
Deze zette mijn dochter vanochtend op instagram hahaha.. Ze wachten beiden op het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |