Joh, ze laten gewoon de buurman toe bij hun etenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:46 schreef Watuntrik het volgende:
Nou, hij kwam nou toevallig net even bon joure!?tot nog toe nooit vastgelegd..
![]()
Zo was ie al met 8 weken oud, zit er op een of andere manier genetisch ingebakken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Joh, ze laten gewoon de buurman toe bij hun eten![]()
Wel een beetje agressief beestje die buurman :d
Je eigen katten laten het gewoon toequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Zo was ie al met 8 weken oud, zit er op een of andere manier genetisch ingebakken.![]()
Buiten de deur is ie poeslief kan ik alles met 'm doen.. Bak vreten erbij n het is afgelopen.
Maar ja het is buurman he.. Ik heb er verder niets mee van doen, komt alleen dagelijks even schooieren als deur open staat of gaat..
Die zijn alle 3 al vanaf 8 weken oud samen.. Das zo gegroeid buurman hoort er gewoon bij zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je eigen katten laten het gewoon toe![]()
Ook niet echt waakpoezen
lopen die van jou ook bij de buurman naar binnen dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:26 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Die zijn alle 3 al vanaf 8 weken oud samen.. Das zo gegroeid buurman hoort er gewoon bij zolet maar eens op wanneer er een vreemde komt.. Die heeft ze alle 3 dan ook in de nek zitten.
De buren hebben stuk of 6 katten en dan zit die kleine rooie buurman daar tussen als jongste. Dus die moet sowieso al knokken voor zijn bestaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lopen die van jou ook bij de buurman naar binnen dan?
Tja ik heb weer eens niet goed genoeg mijn best gedaan dus mevrouw was ontevreden over haar personeel.quote:
Thanksquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:59 schreef purplenarcis het volgende:
Dat wel, maar hij is echt prachtig!!!
Zo ligt mijn zwart-witte ook vaak!quote:
Haha vooral aan het einde dat gaan liggen in een doos, als een soort van zoutzakquote:Op zondag 26 mei 2013 10:53 schreef Iwanius het volgende:
Niet de mijne uiteraard maar blijft altijd boeiend en gewoonweg leuk.
Ahhquote:Op maandag 27 mei 2013 08:30 schreef computergirl het volgende:
Lekker suffen in het ochtendzonnetje
[ afbeelding ]
Maru heeft zelfs een eigen channelquote:Op zondag 26 mei 2013 10:53 schreef Iwanius het volgende:
Niet de mijne uiteraard maar blijft altijd boeiend en gewoonweg leuk.
quote:Op maandag 27 mei 2013 08:30 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die kat is mij er eentje. Maar er zijn meer grappige katten naast Maru.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:16 schreef Holyme het volgende:
Maru heeft zelfs een eigen channelhttp://www.youtube.com/user/mugumogu
quote:Op maandag 27 mei 2013 08:30 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
daar wonen vaak muizenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:51 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[ afbeelding ]
Semmie in mijn laptoptas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |